quote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
Mathemaat, ik irriteer mij aan het feit dat ik je profielfoto niet kan ontcijferen. Missen er letters omdat het originele plaatje te groot is? Er staat in ieder geval 3aly in.
Zulke mensenquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Best erg dat mensen serieus vissen naar je cupmaat

Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.quote:

Denk van wel.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo serieus bedoeld was hoor.

Dat is ook treurig.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.

Je vindt het positief dusquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom treurig? Ik ken genoeg mannen die geen waarde hechten aan smaken, geuren, vormen en kleuren, die zijn gewoon al halfdood.

Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]

quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.
 30 jaar*
 30 jaar*

Nope.quote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uiterlijk is na 2 weken ook leuk geweest.

Maar het gaat ook grotendeels om het innerlijk en hoe leuk je het samen hebt.
 Maar het gaat ook grotendeels om het innerlijk en hoe leuk je het samen hebt.

Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passiequote:

Jawel man. Ik geef toe dat ik ook eerder op een knap meisje af ga, dan een minder knappe. Alleen heb je er niks aan als het uiterlijk mooi is, maar de inhoud niets voorstelt.quote:

True, uiterlijk is desondanks geen verwaarloosbaar element. We zinjn allemaal wel deels oppervlakkigquote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mwah een leuk uiterlijk is wel fijnnnn hoor.Maar het gaat ook grotendeels om het innerlijk en hoe leuk je het samen hebt.

Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passie

Waar ik last van heb is dat ik iedereen wel normaal eruit vind zien, maar wanneer ik close word met iemand wordt de ander echt prachtig in mijn ogen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True, uiterlijk is desondanks geen verwaarloosbaar element. We zinjn allemaal wel deels oppervlakkig

Ik heb dat ook.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou dan. Nu snap je in welke zin ik oppervlakkiger ben geworden. Vroeger hechte ik alleen waarde aan inhoud, dat een vrouw bijvoorbeeld alleen gelovig moest zijn. Maar het leven is gewoon niet te doen zonder enige passie

Dat is ook wel grotendeels waar.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.

Kaasje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Eerst wilde ik alleen koerdische meisjes, maar heb dat ook achter gelaten.
Ik ga nu alleen met nederlanders

Dat brengt mij terug op:quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is ook wel grotendeels waar.

Bij mij ook. Deels. Heb je nooit dat je iemand echt super aantrekkelijk vindt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jij het bracht was het als volgt: Niet knap? Ok next.
[..]
Waar ik last van heb is dat ik iedereen wel normaal eruit vind zien, maar wanneer ik close word met iemand wordt de ander echt prachtig in mijn ogen.

Zijn vaak wel blond ja, maar ik ga ook voor Irakezen hoorquote:

Ben jij 15quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Eerst wilde ik alleen koerdische meisjes, maar heb dat ook achter gelaten.
Ik ga nu alleen met nederlanders

Tuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Bij mij ook. Deels. Heb je nooit dat je iemand echt super aantrekkelijk vindt?
Haha, oke. Fijn voor je?quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vaak wel blond ja, maar ik ga ook voor Irakezen hoor

Jouw meningquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat brengt mij terug op:
Treurig.

Ik 24 over paar maanden.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran.
Alledrie vanuit rijdende auto gemaakt ook nog eens.

Hoe ouder je wordt hoe sneller het verjaringsproces. Lijkt net een omgekeerde halveringstijd.quote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik 24 over paar maanden.
Forever alone bro

quote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tijdens het rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van mn favoriete foto's die ik gemaakt heb in Iran."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |