SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 06-10-2014 00:20:00 ](she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door Fylax op 04-09-2014 15:07:05 ](she/her)
En Melanie is ook halverwege waarschijnlijk, aangezien het ei weg is.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:00 schreef Adolecens het volgende:
Phil mag naar de dooien!![]()
En Rebecca en Andrea van mij ook wel
Ik zie het! Eventjes aanpassen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tweede plaatje 'dead' uit de OP doet het niet
Helaas nog maar 2 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering weer. Kleinere dome zorgt vast voor leuke spanningen
.
En mijn Lyle-theorie klopte dus niet.
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Echt wel, ze zijn sinds aflevering 1 van dit seizoen tot nu bijna een derde van de kijkers kwijt geraakt en vergeleken met seizoen 1 is het aantal kijkers bijna gehalveerd. Dat is in de VS bijna een garantie om geschrapt te worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.
quote:September 6 – CBS are billing Under The Dome‘s September 22 finale as the “Season 2 finale” rather than a “series finale”. Of course, this doesn’t always reveal a network’s intent, particularly when a renewal decision has yet to be made. However, Dome still seems just about on course for a third season, though CBS will have a keen eye on those plummeting ratings
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".quote:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".
Wellicht dat ze het nog af laten hangen van buitenlandse belangstelling maar ik zie met deze kijkcijfers, het matige script en slechte acteurs geen derde seizoen meer komen.
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
lol... UTD proberen te begrijpen..... classic rookie mistake !quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou hij dat mens naar die diner dragen? Dat ambulance bed heeft toch wielen? En waarom was het wel veilig om in de diner dat ding eruit te trekken en haar vervolgens te laten opwarmen? Op dat moment zou ze toch weer beginnen met bloeden?
Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leukerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef maxmit het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Wij kijken eigenlijk alleen nog maar om te zien hoe het nu afloopt. Niet zo zeer meer omdat het zo leuk of spannend is. Eerste seizoen wel.
En we kijken ook nog steeds omdat het toch bijna afgelopen is. Ik ben dan ook bang dat we voor een derde seizoen afhaken. Zijn genoeg andere goeie series op het moment.
Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leuker
Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.
Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.
Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .quote:Op woensdag 10 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.
Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .
Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.
Het wordt weer een cliffhangerfinale.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk (BMW in White Color waar ze duidelijk de tijd nemen om wat zaken (iDrive-systeem en het automatische parkeer-systeem) overduidelijk te promoten is helemaal erg.quote:
Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk.
Klopt, dat was inderdaad wel een duidelijk moment ja. Maar wel het enige moment. Tot nu toe dan. Misschien dat we meer krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...
Even het plug-in gedeelte van de hybride vol in beeld. Vervolgens als de laadkabel wordt teruggestopt in de auto even vol het Toyota logo + badge van Plug in hybrid in beeldik vond het deze aflevering voor het eerst storend!
Nee nog 1...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vage aflevering. Was dit nou de laatste aflevering van seizoen 2?
Wel leuk of?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vage aflevering. Was dit nou de laatste aflevering van seizoen 2?
O.k., kan de ep vanavond al wel kijken denk ik... ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vermakelijk, niet top, zitten wel een paar goede ontwikkelingen in.
Dan haak ik op een gegeven moment af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dood(she/her)
Grappig... en klinkt ook echt niet slechtquote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst.![]()
Mooie clip ook:
Ja, hij was best een knappe man eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Grappig... en klinkt ook echt niet slechtHij is in deze clip wel een stuk jonger?
quote:"Act Naturally"
(originally by Buck Owens)
They're gonna put me in the movies
They're gonna make a big star out of me
We'll make a film about a man that's sad and lonely
And all I’ve gotta do is act naturally
Well, I bet you I'm a gonna be a big star
Might win an Oscar, you can never tell
The movies are gonna make me a big star
‘Cause I can play the part so well
Jupquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef ook_gek het volgende:
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden
Top! Effe snel door kijkenquote:
Ongeveer de helft van de kijkers in de VS is al afgehaakt, de "hype" is er denk ik juist ook door het slechte acteerwerk, absurde plotwendingen, slecht schrijfwerk waardoor de hoofdrolspelers het geheugen van een goudvis lijken te hebben enzquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:01 schreef lord_bono het volgende:
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
twitter:UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
7.5 miljoenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen
Tweet van UTD:twitter:UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
Heb net seizoen 1 afgekeken en ben nog nu bezig met seizoen 2, aflevering 3, dus hopelijk geen spoilers ahead in een quote op mijquote:Current status: CBS has yet to cancel or renew Under The Dome for Season 3. Bookmark this page for rolling updates!
Originally posted: http://seriable.com/under(...)son-3/#ixzz3EEic2PU7
Sluit het af met een miniserie of zo, dat zou ik doenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:41 schreef Morodeepdelver het volgende:
Dat is natuurlijk dramatisch voor een seizoensfinale... zeker na de algehele kijkcijfers over seizoen 2.
Als de trend zich doorzet en er weer tussen de 20 en 30% van de kijkcijfers afgaan bij het begin van seizoen 3 is het natuurlijk snel afgelopen met deze serie.
Of doe het zoals Firefly, eindigen met een film om de fans en het verhaal toch een afsluiting te geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sluit het af met een miniserie of zo, dat zou ik doen
Prachtige vrouw inderdaadquote:
Dat is dus wel Flashforward overkomen, dat is geen leuk einde van een serie.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe Caprica en Warehouse 13 werden opgelost vond ik ook wel wat voor te zeggen. Warehouse kreeg een renewed final season van 5 of 6 afleveringen. Meer ook echt niet. Caprica een extra aflevering. Zodoende kregen ze de mogelijkheid om de verhaallijn af te ronden.
Vind ik prima oplossingen, dan heb je geen mislukte onaffe serie, maar een verkorte
Dat dus, FlashForward's abrupte einde heeft me dan ook enorm gestoordquote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is dus wel Flashforward overkomen, dat is geen leuk einde van een serie.
Inderdaad, ze zijn sowieso verplicht om er nog een seizoen aan te plakken.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:33 schreef Forbry het volgende:
Toffe laatste aflevering (één van de beste dit seizoen vond ik) en spannende cliffhanger. Er moet nu wel een 3e seizoen komen. Ik kijk deze serie puur voor het verhaal en als er geen afronding komt, had ik liever helemaal niet gekeken...
Under the dome werkt niet alleen op kijkcijfers, eigenlijk is de gehele serie al terugbetaald voordat deze op Amerikaanse tv verschijnd.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn sowieso verplicht om er nog een seizoen aan te plakken.
Weet iemand of de ratings in de VS goed genoeg zijn voor een vervolg?
Tja, wat valt er nog te vullen in 13 afleveringen? Het verhaal komt eigenlijk één aflevering te kortquote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Under the dome werkt niet alleen op kijkcijfers, eigenlijk is de gehele serie al terugbetaald voordat deze op Amerikaanse tv verschijnd.
Dit doen ze door de serie te verkopen aan amazon.com en tientallen andere landen (waaronder Nederland).
Het is dus de vraag of de makers van de serie de huidige afnemers wéér een seizoen weten aan te smeren.![]()
Persoonlijk denk ik dat er naar een andere oplossing wordt gezocht dan een 3e seizoen bestaande uit 13 afleveringen.
Misschien een half seizoen? Misschien een film?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [img]http://www.loodzwaar.com/wp-content/uploads/series/headers/under-the-dome-header.jpg[/img] Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds 24 juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte op 5 september 2013 in België op VIER, in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013. Seizoen twee begon in de Verenigde Staten op 30 juni 2014 op CBS. In Nederland begint het tweede seizoen op 25 augustus 2014 op SBS 6. Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten, genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit. [spoiler=Cast Season 2 Alive/Unknown] [img]http://i59.tinypic.com/34hx4dj.png[/img] [img]http://i60.tinypic.com/5218is.png[/img] [/spoiler] [spoiler=Dead Characters. We miss them (or not)] [img]http://i59.tinypic.com/bdljye.png[/img] [img]http://i60.tinypic.com/2a6v3ty.png[/img] [/spoiler] Groen = Alive Blauw = Unknown Rood = Dead In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars. |
Dacht je dat ik goed nieuws zou brengen dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:45 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik blij met een post van Fylax en al snel begint mijn hoop op nieuws over een vervolg/nieuw seizoen te groeien... ik klik het topic aan en de spanning stijgt...
Maar nee... Fylax zit te kladblokken...![]()
Wat doe je me aan.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht je dat ik goed nieuws zou brengen dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:17 schreef ForestFire het volgende:
Seizoen 3 is een feit.
Bron: http://www.zap2it.com/blo(...)canceled_cbs-2014-10
De ratings ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..].
De voortekenen waren ook gunstig.
Gelukkig maar want het zou superirritant zijn als ze het hier bij zouden laten zitten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:17 schreef ForestFire het volgende:
Seizoen 3 is een feit.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:17 schreef ForestFire het volgende:
Seizoen 3 is een feit.
De makers wouden door tot 4/5quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
Nice
Hopen dat ze het erna wel afkappen met een fatsoenlijk eind en geen seizoen 4. De rek is wel een beetje uit de serie eigenlijk....
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is ze al amper gelukt om 2 seizoenen interessant te houden...
Wouden? Ik zie geen bomen hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wouden? Ik zie geen bomen hoor
Als ik hun was zou ik dat echt niet meer proberen er NOG een seizoen uit te slepen...
quote:Toch nemen het Witte Boekje en het officiële Groene Boekje zowel wilden als wouden op. Van Dale (2005) noemt naast wilden en wouden ook nog wouen en wouwen, en merkt op dat de laatste drie vormen "informeel" zijn.
Ja qua geld willen ze allemaal zo lang mogelijk doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
en het is als ik hen was![]()
maar oke genoeg grammarnazi
denk wel dat ze zo lang mogelijk door willen gaan
Na 3 seizoenen ben ik er denk ik ook wel klaar mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja qua geld willen ze allemaal zo lang mogelijk doorgaan natuurlijk
Maar ik zou het zonde vinden. Verhaal afmaken in seizoen 3 en klaar ermee
En bedankt voor de cursus Nederlands
Ik vind het een aardige serie om te volgen maar er wordt idd wel héél erg makkelijk over dingen heen gestapt. Karakters die in een mum van tijd veranderen van nice naar evil en even makkelijk weer terug, van goede vrienden naar elkaar naar het leven staan, weer vrienden en elkaar weer naar het leven staan etc etc. Dat is allemaal al onwaarschijnlijk maar dat het allemaal in een tijdsbestek van 2 weken gebeurt maakt het niet geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk (BMW in White Color waar ze duidelijk de tijd nemen om wat zaken (iDrive-systeem en het automatische parkeer-systeem) overduidelijk te promoten is helemaal erg.
Over de serie zelf: Hoewel bepaalde keuzes niet altijd even logisch zijn, en de keuzes rondom het gedrag van bepaalde characters (met name Jim) wel erg opportunistisch vind ik dit seizoen ook vermakelijker dan het vorige seizoen. Al moet die liefde onzin tussen Barbie en dat wijf wel wat minder. Ik vind dat ze wat dit betreft sowieso wel raar om gaan met de tijd. Het is een paar weken geleden, dat die dome viel, maar ondertussen kunnen ze wel lachen en grappen, ondanks de dood van bijv. een moeder, echtgenoot (waarop ze ook al snel met een ander aanhaakte) en zus.
Ook zoals die schoollerares de toch niet overleden echtgenoot van Jim zag en na een seconde iets had van 'ach ja, whatever'. Doe dan alsof ze haar niet echt kende oid (dat ze achteraf aan iemand anders vraag van 'ik dacht dat ze dood was??' Of had ze al gehoord dat ze terug was gekomen met drie anderen?). En dat Junior dat wijf heeft opgesloten, blijft kennelijk ook zonder consequenties, en hij is verder gewoon normaal?
Die helpt wel mee om te blijven kijken ja. Wat een ontzettend lekker ding.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die helpt wel mee om te blijven kijken ja. Wat een ontzettend lekker ding.
Die broek kan ook uit hè?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Serieus?
Met d'r verbandje om haar broek heen, om zo een wond af te schermen en ene moment hinkt als een kreupele en ander moment weer rent alsof er niks aan de hand is
Ik vind dat ook een hele mooie vrouwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die helpt wel mee om te blijven kijken ja. Wat een ontzettend lekker ding.
/care, lekker wief!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een hele mooie vrouw(alleen ze loopt wel heel vreemd/lomp... iemand die dat ook wel eens opgevallen is?).
Ja, volgens mij is dat een poging om stoer over te komen in bepaalde scenesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een hele mooie vrouw(alleen ze loopt wel heel vreemd/lomp... iemand die dat ook wel eens opgevallen is?).
Ik doe natuurlijk wel een poging tot seizoen 3, anders zo'n doelloos einde aan seizoen 2.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
Ik kan me er niet toe zettennaan s2 te beginnen. Serie zelfs van de mediaplayer afgegooid
Zelfs revolution vond ik vermakelijker om naar te kijken
S2 had wel zijn goede punten. De introductie van Sam en Melanie bijvoorbeeld. En het verder uitdiepen van connectie buitenwereld en Chester's Millquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
Ik kan me er niet toe zettennaan s2 te beginnen. Serie zelfs van de mediaplayer afgegooid
Zelfs revolution vond ik vermakelijker om naar te kijken
Ik vond het tweede seizoen ook beter dan het eerstequote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Lkw het volgende:
Ik heb afgelopen dagen seizoen 2 bekeken. Lang niet slecht hoor, en persoonlijker vond ik hem beter dan het eerste seizoen. Er spelen teveel slechte acteurs (vooral die kinderen) in mee, maar het verhaal blijft me zeker boeien. Leuk dat er een derde seizoen komt!
Hoop dom geouwehoer rondom alleen deze tweet dus:quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
http://www.mijnserie.nl/u(...)voor-under-the-dome/
twitter:CBSTVStudios twitterde op maandag 18-05-2015 om 20:00:35Get ready #UnderTheDome Fans! #TimSchlattmann says, "By the end of this season you're going to know everything." #CBSSummerPressDay reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:35 schreef Fylax het volgende:
Eerste aflevering gezien.
Jahoor, alternate reality.
SPOILER: aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi! Spoiler!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:35 schreef Fylax het volgende:
Eerste aflevering gezien.
Jahoor, alternate reality.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]Heb episode 2 niet gekeken maar toch geklikt. moest hard lachenSPOILER: aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Huh, wat?!?quote:
*ben aan het downloaden*quote:
Hahahah.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*ben aan het downloaden*
Was het helemaal vergeten
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef DJKoster het volgende:
Stekels (van zo'n capsule) die gelijk omhoog komen als Redhair ze aanraakt terwijl Hank* er de volgende aflevering gewoon tegen aan leunt.![]()
(*Big Jim dus)
Of dat ei: "We hebben heel veel moeite moeten doen om het te krijgen. Maar ach, neem maar gewoon mee."
Om toch weer een paar nieuwe personages onder die dome te kunnen krijgen, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.
Eentje om de boel in alt. Chester's Mill in de gaten te houden/te sturen. En één speciaal voor Barbie omdat hij een probleemgeval is(?).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.
Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt.quote:
Dit was wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh: BB5 / Het Grote AMBACHTELIJK SLECHTE BB-FAKES topic
Plaatjes doen het helaas niet meer.
quote:
Ik vond het ook leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef miserabel het volgende:
En ik vond het nog wel een prachtige seizoensstart
Big Jim
Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
Toch nog wat medestanders zie ik. Ik vond het ook leuk. Big Jim is gewoon een koning
Ik vind het personage gewoon tof. Gewoon iedereen neerknallen en ermee wegkomenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.
Jammer dat ze niet kan acterenquote:
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
Ik snap er echt geen ene kut meer van. Sowieso weet ik nog wel dat in eerdere seizoenen Big Jim veel meer afwist van the Dome, omdat er extra gas werd geleverd et cetera. Met die verhaallijn lijkt helemaal niks meer gedaan te zijn, beetje vaag.
Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.
Dat zou ik gemist hebben danquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.
Ah dat gedeelte klopt wel ja. Met dat paleis aan het water.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.
Ja, sowieso doet die Dome wat hij zelf wilt. Waarschijnlijk komt Melanie volgende keer weer gewoon uit het water gelopen en leeft ze weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.
Drugshandel waar ook de dominee en DJ Phil hun aandeel in hadden. Dat is ook waar het in het boek over ging, maar nu de serie een heel andere wending heeft genomen is dat deel van het verhaal ook schemerig geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.
quote:
langzaam? Raptempo hier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.
Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
Nog één keer, om het af te leren ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
langzaam? Raptempo hier.
Volgende week kijk ik er nog naar maar daarna kap ik ermee. Tgaat nergens over
Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurd...
Accepteer 't nou maar... als je nu nòg kijkt, dan blijf je kijken.... (mea culpa).
Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af jamaar heel boeiend is het niet meer.
Fattyquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....
Het slaat echt op de kat z'n kut.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Omfg.![]()
Echt? Alle guards weg bij het lab?
Hoezo doet het water het om een bad vol te laten lopen?
Iedereen opeens een mindless zombie.![]()
Ik dacht eerst, dit is een soort guilty pleasure. Maar zo wordt het godforsaking torture.
de schrijvers hadden nooit van het boek af moeten wijken, zonde,dit seizoen zal de laatste zijn gok ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Flitskikker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Dome_(TV_series)#Seasonal_ratings
Die kijkersaantallen![]()
Ook gezien!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
En toch blijft het een vermakelijke serie.
Leuke easter egg trouwens:
[ afbeelding ]
hier gevonden
SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook gezien!
Beter krijgt deze serie z.s.m. het einde zoals in het boek:Euhm, zo bedoelde ik het niet..SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:09 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Waarom is deze bagger nog niet gecancelled?
Jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:07 schreef Fylax het volgende:
Viel het jullie trouwens ook op waar Junior en Sam het over hadden toen ze naar de tunnel liepen?
Iets met 'The Great Destruction' in hun 'hometown' en dat ze naar een 'safer place' zochten? ofzo
Dit dus?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.
Mark my words.
Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is.
Haha ja dat, ik denk echt dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus?
[..]
Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallen.
Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Regen kwam niet door de dome. Dat kwam door het microklimaat in de dome.
Ze hebben ook een bom op de dome afgestuurd. Was ook niks van te bespeuren van binnen.
En ja. Genept!
Dan nog. En nee doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben een microklimaat en planten.Maar je moet sowieso niet teveel nadenken bij deze serie.
![]()
Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken
Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.Waar zouden we zijn zonder de "on"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Deze is misschien ook wel wat voor je: Bio-Dome (1996) - IMDb .
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef JaapB het volgende:
[..]
Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.Mmmm dit had me spannender geleken (wat in je spoiler staat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken
Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.
En de Dome in de serie is wel ietsjes poreus, als ik de 'rules' bekijk:
The DOME is semi-permeable. Trace amounts of water can pass through both ways.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.
Mark my words.
had ik gelijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]![]()
"Shit, wie heeft dat script van die stagiair gebruikt? Snel! Herschrijf het script voor de volgende aflevering.."
Tering..
quote:
Hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is.
Ik had het niet van jou, mja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je van mij gekopieerde idee klopte.
Potverdikkie, er is idd helemaal niks met die Evaquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef shiznuts het volgende:
Barbz heeft het beter voor elkaar. Met Eva heeft 'ie een toegewijde play bunny.
'Contract negotiations, bitch! Gimme a hot chick for some sexy time or I'm out.'
[ afbeelding ]
'Guess I'm back for another season.'
Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef DaMart het volgende:
O, CBS denkt zelfs na over een vierde seizoen.
http://www.tv.com/shows/u(...)-4-cbs-143923271103/
Wel oppassen, er staat een spoiler in het artikel over het einde van seizoen 3.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.
En dan alsnog een 4de seizoen plannenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Season: 1 (2013) paars
Season: 2 (2014) groen
Season: 3 (2015) blauw
Heel dit seizoen is filler. Of seizoen 2 en 3. Of de hele serie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, Deus Ex Machina
Wat gebeurde er nu eigenlijk in de laatste aflevering? Norrie's mam ging dood... verder? Het was echt een filler-episode
Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Julia is wel een domme trut hoor. Laat ze Barbie alleen en goh hij ontsnaptEn waarom die hond vastbinden? Die had Barbie mooi tegen kunnen houden.
Maar Big Jim blijft een baas natuurlijk.
Dit idd, zo'n alles of niets poging.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded.
Is vast weer een plannetje van Sam, en bloed op die knuppel hebben ze gedaan zodat het ''echt'' lijkt wanneer de rest hen komt aanvallen ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
Ja, ik vermoedde wel dat ze hem iets te gemakkelijk vertrouwdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Maar Big Jim blijft een baas natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |