abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144162717

Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds 24 juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte op 5 september 2013 in België op VIER, in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

Seizoen twee begon in de Verenigde Staten op 30 juni 2014 op CBS. In Nederland begint het tweede seizoen op 25 augustus 2014 op SBS 6.

Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten, genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.

SPOILER: Cast Season 2 Alive/Unknown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 06-10-2014 00:20:00 ]
(she/her)
pi_144162722
Ik pas de OP na school aan.
(she/her)
  donderdag 4 september 2014 @ 10:52:49 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_144162936
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ehm welke ookalweer?
SPOILER
pi_144164429
Phil mag naar de dooien! *O*

En Rebecca en Andrea van mij ook wel :r
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_144168761
OP is aangepast met de volgende veranderingen:

SPOILER

[ Bericht 84% gewijzigd door Fylax op 04-09-2014 15:07:05 ]
(she/her)
pi_144303973
quote:
6s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:00 schreef Adolecens het volgende:
Phil mag naar de dooien! *O*

En Rebecca en Andrea van mij ook wel :r
En Melanie is ook halverwege waarschijnlijk, aangezien het ei weg is.

Maar van mij mag Melanie absoluut NIET dood }:| O+
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 09:40:08 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_144304079
Die val van Phil deed me denken aan Prince of Persia.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2014 @ 10:47:52 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_144305381
Tweede plaatje 'dead' uit de OP doet het niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_144314578
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tweede plaatje 'dead' uit de OP doet het niet
Ik zie het! Eventjes aanpassen.
(she/her)
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 08:54:26 #10
42184 crew  DaMart
pi_144340406
Goede aflevering weer :9. Kleinere dome zorgt vast voor leuke spanningen *O*.

En mijn Lyle-theorie klopte dus niet :+.
pi_144341171
Spannende episode was dat en volgende week wordt ook weer spannend. :o
(she/her)
pi_144350015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering weer :9. Kleinere dome zorgt vast voor leuke spanningen *O*.

En mijn Lyle-theorie klopte dus niet :+.
Helaas nog maar 2 afleveringen te gaan -O-
Voorlopig dan....
pi_144352325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef PeterRusso het volgende:

Voorlopig dan....
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
pi_144353725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.
(she/her)
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:27:14 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144353729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Idd...

Met een beetje geluk doen ze snel een "Fringje"
Toch nog een klein seizoentje erachteraan en kappen erna :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_144353818
Makers willen nog 2-3 seizoenen maken en reken er maar op dat er een seizoen 3 komt. Kijkcijfers zijn gewoon prima hoor.
(she/her)
pi_144353875
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Fylax het volgende:

[..]

Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.
Echt wel, ze zijn sinds aflevering 1 van dit seizoen tot nu bijna een derde van de kijkers kwijt geraakt en vergeleken met seizoen 1 is het aantal kijkers bijna gehalveerd. Dat is in de VS bijna een garantie om geschrapt te worden.
pi_144353949
quote:
September 6 – CBS are billing Under The Dome‘s September 22 finale as the “Season 2 finale” rather than a “series finale”. Of course, this doesn’t always reveal a network’s intent, particularly when a renewal decision has yet to be made. However, Dome still seems just about on course for a third season, though CBS will have a keen eye on those plummeting ratings
(she/her)
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:33:27 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144353969
Als er een derde seizoen komt denk ik wel dat ze het snel moeten herschrijven, want een 4e en 5e zoals ze wilden gaan ze vermoedelijk niet halen ;(
pi_144354237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".

Wellicht dat ze het nog af laten hangen van buitenlandse belangstelling maar ik zie met deze kijkcijfers, het matige script en slechte acteurs geen derde seizoen meer komen.

Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
pi_144354388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".

Wellicht dat ze het nog af laten hangen van buitenlandse belangstelling maar ik zie met deze kijkcijfers, het matige script en slechte acteurs geen derde seizoen meer komen.

Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt.
(she/her)
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:44:15 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144354423
3e zie ik nog wel kans in hoor, ondanks dat'ie wel flink geslonken is.... maar dan is het wel echt afgelopen...
pi_144354803
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:

Volledig mee eens.
Wij kijken eigenlijk alleen nog maar om te zien hoe het nu afloopt. Niet zo zeer meer omdat het zo leuk of spannend is. Eerste seizoen wel.
En we kijken ook nog steeds omdat het toch bijna afgelopen is. Ik ben dan ook bang dat we voor een derde seizoen afhaken. Zijn genoeg andere goeie series op het moment.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_144377215
http://www.tv.com/shows/u(...)ed-1409780407/?skipm

Geinig leesvoer over de beoordelingen van Under the dome :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144387753
Waarom zou hij dat mens naar die diner dragen? Dat ambulance bed heeft toch wielen? En waarom was het wel veilig om in de diner dat ding eruit te trekken en haar vervolgens te laten opwarmen? Op dat moment zou ze toch weer beginnen met bloeden?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144398266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou hij dat mens naar die diner dragen? Dat ambulance bed heeft toch wielen? En waarom was het wel veilig om in de diner dat ding eruit te trekken en haar vervolgens te laten opwarmen? Op dat moment zou ze toch weer beginnen met bloeden?
lol... UTD proberen te begrijpen..... classic rookie mistake !
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_144398403
Man wat was dit slecht. Na 5 minuten doorgeskipt naar het einde, volgens mij heb ik niets gemist.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:49:51 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144398543
Het wordt met de aflevering slechter ja
Laffe huichelaar
pi_144398610
Oke, deze aflevering is minder ja. Maar toch heel benieuwd naar de volgende aflevering.
(she/her)
pi_144398617
Prima aflevering weer. Tof einde ook vooral. :)
Tails tell tales
pi_144398657
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef maxmit het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
Wij kijken eigenlijk alleen nog maar om te zien hoe het nu afloopt. Niet zo zeer meer omdat het zo leuk of spannend is. Eerste seizoen wel.
En we kijken ook nog steeds omdat het toch bijna afgelopen is. Ik ben dan ook bang dat we voor een derde seizoen afhaken. Zijn genoeg andere goeie series op het moment.
Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leuker :Y
Tails tell tales
pi_144398680
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leuker :Y
Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.
(she/her)
pi_144398757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.
Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.
Tails tell tales
pi_144398780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.
Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.
(she/her)
pi_144398862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.
Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .
Tails tell tales
pi_144398884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .
Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.
(she/her)
pi_144399029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:

[..]

Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.
Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.
Tails tell tales
pi_144399118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.
Het wordt weer een cliffhangerfinale.
(she/her)
  donderdag 11 september 2014 @ 22:12:05 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144438134
Drie Prius "sluik"reclames :')
pi_144450334
Ik wil hoe dan ook een einde.
Trek het niet als ik dit gewoon 2 seizoenen heb gekeken zonder een slot. :(
pi_144454708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Drie Prius "sluik"reclames :')
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk (BMW in White Color waar ze duidelijk de tijd nemen om wat zaken (iDrive-systeem en het automatische parkeer-systeem) overduidelijk te promoten is helemaal erg.

Over de serie zelf: Hoewel bepaalde keuzes niet altijd even logisch zijn, en de keuzes rondom het gedrag van bepaalde characters (met name Jim) wel erg opportunistisch vind ik dit seizoen ook vermakelijker dan het vorige seizoen. Al moet die liefde onzin tussen Barbie en dat wijf wel wat minder. Ik vind dat ze wat dit betreft sowieso wel raar om gaan met de tijd. Het is een paar weken geleden, dat die dome viel, maar ondertussen kunnen ze wel lachen en grappen, ondanks de dood van bijv. een moeder, echtgenoot (waarop ze ook al snel met een ander aanhaakte) en zus.

Ook zoals die schoollerares de toch niet overleden echtgenoot van Jim zag en na een seconde iets had van 'ach ja, whatever'. Doe dan alsof ze haar niet echt kende oid (dat ze achteraf aan iemand anders vraag van 'ik dacht dat ze dood was??' Of had ze al gehoord dat ze terug was gekomen met drie anderen?). En dat Junior dat wijf heeft opgesloten, blijft kennelijk ook zonder consequenties, en hij is verder gewoon normaal?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:19:52 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144454744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk.
Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...
Even het plug-in gedeelte van de hybride vol in beeld. Vervolgens als de laadkabel wordt teruggestopt in de auto even vol het Toyota logo + badge van Plug in hybrid in beeld :') ik vond het deze aflevering voor het eerst storend!
pi_144454805
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...
Even het plug-in gedeelte van de hybride vol in beeld. Vervolgens als de laadkabel wordt teruggestopt in de auto even vol het Toyota logo + badge van Plug in hybrid in beeld :') ik vond het deze aflevering voor het eerst storend!
Klopt, dat was inderdaad wel een duidelijk moment ja. Maar wel het enige moment. Tot nu toe dan. Misschien dat we meer krijgen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144589267
Vage aflevering. Was dit nou de laatste aflevering van seizoen 2?
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:10:58 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144589351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nee nog 1...
pi_144589613
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee nog 1...
Oke, nou, ben benieuwd volgende week. _O-
pi_144589867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel leuk of?
Tails tell tales
pi_144589955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wel leuk of?
Vermakelijk, niet top, zitten wel een paar goede ontwikkelingen in.
pi_144590001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Vermakelijk, niet top, zitten wel een paar goede ontwikkelingen in.
O.k., kan de ep vanavond al wel kijken denk ik... ben benieuwd. :)
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 18:43:29 #50
42184 crew  DaMart
pi_144594203
En toch wordt het iedere week weer interessanter :D.

Goede aflevering en Melanie zal wel ergens bij dat ei in de buurt zijn nu... hebben ze een nieuwe uitgang gemaakt :P.
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:43:44 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144606895
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
pi_144609800
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
Dan haak ik op een gegeven moment af. _O-
pi_144610152
Zo, dat met Pauline zag ik niet aankomen en ik vond dit toch echt wel weer een toffe aflevering hoor :Y

Snap alleen eerder steeds minder dan meer van die dome :') Volgende week de laatste dit seizoen! ^O^
Tails tell tales
pi_144610282
Ik vond dat vage/rare van deze aflevering wel meevalllen eigenlijk... tenminste niet echt zo veel vager/raarder dan anders ofzo :?
Tails tell tales
pi_144611162
Volgens mij is
SPOILER
niet dood
(she/her)
pi_144611858
Ok. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144664443
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst. :)

Mooie clip ook:
pi_144664529
Toch weer meer kijkers dan vorige week. 7.04 miljoen
(she/her)
pi_144664532
Dood of niet, ik heb wel het idee dat we Pauline nog terug gaan zien :Y
Tails tell tales
pi_144664598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst. :)

Mooie clip ook:
Grappig... en klinkt ook echt niet slecht ^O^ Hij is in deze clip wel een stuk jonger?
Tails tell tales
pi_144664720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Grappig... en klinkt ook echt niet slecht ^O^ Hij is in deze clip wel een stuk jonger?
Ja, hij was best een knappe man eigenlijk.

quote:
"Act Naturally"
(originally by Buck Owens)

They're gonna put me in the movies
They're gonna make a big star out of me
We'll make a film about a man that's sad and lonely
And all I’ve gotta do is act naturally

Well, I bet you I'm a gonna be a big star
Might win an Oscar, you can never tell
The movies are gonna make me a big star
‘Cause I can play the part so wel
l
;(

Ben zelf al jaren een fan. :)
pi_144664772
mwah, hij doet me denken aan Niki Lauda :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144731984
Wauw wat een fantastsivh acteerwerk en verhaal in deze serie. Het is net scooby doo met die 4 kiddos die dan weer hier geen dan weer daar heen rennen. Met die Joe met zijn standaard schaapachtige blik in de rol van shaggy. Wat slecht zeg.
pi_144758685
En nu is Die Angie ook nog dood. :'(
Een van de weinige pluspuntjes in deze serie.
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 08:15:21 #65
42184 crew  DaMart
pi_144813322
Dat was best een goede aflevering om het seizoen mee af te sluiten _O_. Nu weer tot volgend jaar wachten op het vervolg. Ik geloof wel in een derde seizoen :Y.

De rol van psychopaat past toch beter bij Big Jim :Y.
En iets zegt me dat ze Melanie beter niet kunnen vertrouwen. Dat was waarschijnlijk gewoon een geestverschijning zoals Angie laatst ook was :P.
pi_144818164
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:54:04 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144819630
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:58:40 #68
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144819762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef ook_gek het volgende:
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden :P
Jup ;)
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:59:28 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144819783
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jup ;)
Top! Effe snel door kijken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144822553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:01 schreef lord_bono het volgende:
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
Ongeveer de helft van de kijkers in de VS is al afgehaakt, de "hype" is er denk ik juist ook door het slechte acteerwerk, absurde plotwendingen, slecht schrijfwerk waardoor de hoofdrolspelers het geheugen van een goudvis lijken te hebben enz
pi_144823405
Wat een goeie aflevering, wel een kut einde. Nu maar hopen op seizoen 3.

Verdomme wat is Jim toch een kneus. :(
(she/her)
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:44:13 #72
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144835833
Goed einde, hoop dat seizoen 3 de laatste wordt alhoewel ik wel benieuwd ben in wat voor bochten de schrijvers zich daarvoor zullen moeten wringen....
pi_144841200
Ja, en nu dan jonguhhh. :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144841801
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen

Tweet van UTD:
UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29 Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
(she/her)
pi_144842790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen

Tweet van UTD:
UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29 Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
7.5 miljoen :X

Dat is natuurlijk dramatisch voor een seizoensfinale... zeker na de algehele kijkcijfers over seizoen 2.
Als de trend zich doorzet en er weer tussen de 20 en 30% van de kijkcijfers afgaan bij het begin van seizoen 3 is het natuurlijk snel afgelopen met deze serie. (8>
pi_144854757
Weet iemand hoe het nou zit met een derde seizoen?
Ik lees namelijk:

quote:
Current status: CBS has yet to cancel or renew Under The Dome for Season 3. Bookmark this page for rolling updates!

Originally posted: http://seriable.com/under(...)son-3/#ixzz3EEic2PU7
Heb net seizoen 1 afgekeken en ben nog nu bezig met seizoen 2, aflevering 3, dus hopelijk geen spoilers ahead in een quote op mij :@
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_144854852
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:41 schreef Morodeepdelver het volgende:

Dat is natuurlijk dramatisch voor een seizoensfinale... zeker na de algehele kijkcijfers over seizoen 2.
Als de trend zich doorzet en er weer tussen de 20 en 30% van de kijkcijfers afgaan bij het begin van seizoen 3 is het natuurlijk snel afgelopen met deze serie. (8>
Sluit het af met een miniserie of zo, dat zou ik doen
pi_144854951
Owh, en..rachelle lefevre O+
pi_144855004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Sluit het af met een miniserie of zo, dat zou ik doen
Of doe het zoals Firefly, eindigen met een film om de fans en het verhaal toch een afsluiting te geven.

Alhoewel ik het nog altijd zonde vind dat Firefly nooit een 2de seizoen heeft gehad.
  woensdag 24 september 2014 @ 14:51:22 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144855062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef schommelstoel het volgende:
Prachtige vrouw inderdaad O+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 15:03:16 #81
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_144855579
Hoe Caprica en Warehouse 13 werden opgelost vond ik ook wel wat voor te zeggen. Warehouse kreeg een renewed final season van 5 of 6 afleveringen. Meer ook echt niet. Caprica een extra aflevering. Zodoende kregen ze de mogelijkheid om de verhaallijn af te ronden.

Vind ik prima oplossingen, dan heb je geen mislukte onaffe serie, maar een verkorte
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_144855910
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe Caprica en Warehouse 13 werden opgelost vond ik ook wel wat voor te zeggen. Warehouse kreeg een renewed final season van 5 of 6 afleveringen. Meer ook echt niet. Caprica een extra aflevering. Zodoende kregen ze de mogelijkheid om de verhaallijn af te ronden.

Vind ik prima oplossingen, dan heb je geen mislukte onaffe serie, maar een verkorte
Dat is dus wel Flashforward overkomen, dat is geen leuk einde van een serie.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 15:19:23 #83
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_144856237
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is dus wel Flashforward overkomen, dat is geen leuk einde van een serie.
Dat dus, FlashForward's abrupte einde heeft me dan ook enorm gestoord
pi_144869241
Toffe laatste aflevering (één van de beste dit seizoen vond ik) en spannende cliffhanger. Er moet nu wel een 3e seizoen komen. Ik kijk deze serie puur voor het verhaal en als er geen afronding komt, had ik liever helemaal niet gekeken...
Tails tell tales
pi_144906061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:33 schreef Forbry het volgende:
Toffe laatste aflevering (één van de beste dit seizoen vond ik) en spannende cliffhanger. Er moet nu wel een 3e seizoen komen. Ik kijk deze serie puur voor het verhaal en als er geen afronding komt, had ik liever helemaal niet gekeken...
Inderdaad, ze zijn sowieso verplicht om er nog een seizoen aan te plakken.

Weet iemand of de ratings in de VS goed genoeg zijn voor een vervolg?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_144906723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Inderdaad, ze zijn sowieso verplicht om er nog een seizoen aan te plakken.

Weet iemand of de ratings in de VS goed genoeg zijn voor een vervolg?
Under the dome werkt niet alleen op kijkcijfers, eigenlijk is de gehele serie al terugbetaald voordat deze op Amerikaanse tv verschijnd.
Dit doen ze door de serie te verkopen aan amazon.com en tientallen andere landen (waaronder Nederland).

Het is dus de vraag of de makers van de serie de huidige afnemers wéér een seizoen weten aan te smeren. :9

Persoonlijk denk ik dat er naar een andere oplossing wordt gezocht dan een 3e seizoen bestaande uit 13 afleveringen.

Misschien een half seizoen? Misschien een film?
pi_144907055
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Under the dome werkt niet alleen op kijkcijfers, eigenlijk is de gehele serie al terugbetaald voordat deze op Amerikaanse tv verschijnd.
Dit doen ze door de serie te verkopen aan amazon.com en tientallen andere landen (waaronder Nederland).

Het is dus de vraag of de makers van de serie de huidige afnemers wéér een seizoen weten aan te smeren. :9

Persoonlijk denk ik dat er naar een andere oplossing wordt gezocht dan een 3e seizoen bestaande uit 13 afleveringen.

Misschien een half seizoen? Misschien een film?
Tja, wat valt er nog te vullen in 13 afleveringen? Het verhaal komt eigenlijk één aflevering te kort :9
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_144910136
Ik denk dat ze nog wel een heel seizoen kunnen vullen, eigenlijk. Ik bedoel, we weten nog helemaal niks over het hoe, wat, waarom van die dome. Dat ze Melanie zagen hoeft ook niet per se al heel veel te zeggen; Julia, Junior en Big Jim zijn gescheiden van de rest en dan heb je nog dat met dat ei en die vader van Barbie.

Echter, dáárna is de koek wel echt een keer op lijkt mij... hoewel ik het tweede seizoen leuker vond dan het eerste, heb ik vooralsnog geen behoefte aan nóg een seizoen zonder duidelijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 26-09-2014 16:49:28 ]
Tails tell tales
pi_145241360
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[img]http://www.loodzwaar.com/wp-content/uploads/series/headers/under-the-dome-header.jpg[/img]
Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds 24 juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte op 5 september 2013 in België op VIER, in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

Seizoen twee begon in de Verenigde Staten op 30 juni 2014 op CBS. In Nederland begint het tweede seizoen op 25 augustus 2014 op SBS 6.

Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten, genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.

[spoiler=Cast Season 2 Alive/Unknown]
[img]http://i59.tinypic.com/34hx4dj.png[/img]
[img]http://i60.tinypic.com/5218is.png[/img]
[/spoiler]

[spoiler=Dead Characters. We miss them (or not)]
[img]http://i59.tinypic.com/bdljye.png[/img]
[img]http://i60.tinypic.com/2a6v3ty.png[/img]
[/spoiler]

Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
(she/her)
pi_145242358
Ik blij met een post van Fylax en al snel begint mijn hoop op nieuws over een vervolg/nieuw seizoen te groeien... ik klik het topic aan en de spanning stijgt...

Maar nee... Fylax zit te kladblokken... :'(

Wat doe je me aan. :o
pi_145242513
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:45 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik blij met een post van Fylax en al snel begint mijn hoop op nieuws over een vervolg/nieuw seizoen te groeien... ik klik het topic aan en de spanning stijgt...

Maar nee... Fylax zit te kladblokken... :'(

Wat doe je me aan. :o
Dacht je dat ik goed nieuws zou brengen dan? :D
(she/her)
pi_145242887
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dacht je dat ik goed nieuws zou brengen dan? :D
Ja *O*
pi_145243019
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 01:09 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Ja *O*
Hopelijk binnenkort wel.
(she/her)
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 21:21:53 #95
42184 crew  DaMart
pi_145376824
quote:
*O*.

De voortekenen waren ook gunstig :D.
pi_145378380
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
*O*.
De voortekenen waren ook gunstig :D.
De ratings ook *O*
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 22:08:27 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_145378662
quote:
Gelukkig maar want het zou superirritant zijn als ze het hier bij zouden laten zitten.
niet zo tof doen
pi_145378771
quote:
*O* *O* *O* ^O^
Tails tell tales
pi_145393335
Yesssssss _O_
(she/her)
pi_145393732
Nice! *O*
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:46:37 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145394198
Nice *O*

Hopen dat ze het erna wel afkappen met een fatsoenlijk eind en geen seizoen 4. De rek is wel een beetje uit de serie eigenlijk....
pi_145394288
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
Nice *O*

Hopen dat ze het erna wel afkappen met een fatsoenlijk eind en geen seizoen 4. De rek is wel een beetje uit de serie eigenlijk....
De makers wouden door tot 4/5
(she/her)
pi_145394841
-Dubbel-
pi_145394861
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is ze al amper gelukt om 2 seizoenen interessant te houden...
pi_145394908
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is ze al amper gelukt om 2 seizoenen interessant te houden...
Ik vind van wel. :Y
(she/her)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:16:51 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145395416
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wouden? Ik zie geen bomen hoor :D
Als ik hun was zou ik dat echt niet meer proberen er NOG een seizoen uit te slepen...
pi_145395455
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wouden? Ik zie geen bomen hoor :D
Als ik hun was zou ik dat echt niet meer proberen er NOG een seizoen uit te slepen...
quote:
Toch nemen het Witte Boekje en het officiële Groene Boekje zowel wilden als wouden op. Van Dale (2005) noemt naast wilden en wouden ook nog wouen en wouwen, en merkt op dat de laatste drie vormen "informeel" zijn.
:@
en het is als ik hen was :@ :@

maar oke genoeg grammarnazi

denk wel dat ze zo lang mogelijk door willen gaan
(she/her)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:20:56 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145395537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
:@
en het is als ik hen was :@ :@
maar oke genoeg grammarnazi
denk wel dat ze zo lang mogelijk door willen gaan
Ja qua geld willen ze allemaal zo lang mogelijk doorgaan natuurlijk :P
Maar ik zou het zonde vinden. Verhaal afmaken in seizoen 3 en klaar ermee :P

En bedankt voor de cursus Nederlands :@
pi_145395598
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja qua geld willen ze allemaal zo lang mogelijk doorgaan natuurlijk :P
Maar ik zou het zonde vinden. Verhaal afmaken in seizoen 3 en klaar ermee :P
En bedankt voor de cursus Nederlands :@
Na 3 seizoenen ben ik er denk ik ook wel klaar mee.

Geen dank. :@
(she/her)
pi_145533072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk (BMW in White Color waar ze duidelijk de tijd nemen om wat zaken (iDrive-systeem en het automatische parkeer-systeem) overduidelijk te promoten is helemaal erg.
Over de serie zelf: Hoewel bepaalde keuzes niet altijd even logisch zijn, en de keuzes rondom het gedrag van bepaalde characters (met name Jim) wel erg opportunistisch vind ik dit seizoen ook vermakelijker dan het vorige seizoen. Al moet die liefde onzin tussen Barbie en dat wijf wel wat minder. Ik vind dat ze wat dit betreft sowieso wel raar om gaan met de tijd. Het is een paar weken geleden, dat die dome viel, maar ondertussen kunnen ze wel lachen en grappen, ondanks de dood van bijv. een moeder, echtgenoot (waarop ze ook al snel met een ander aanhaakte) en zus.
Ook zoals die schoollerares de toch niet overleden echtgenoot van Jim zag en na een seconde iets had van 'ach ja, whatever'. Doe dan alsof ze haar niet echt kende oid (dat ze achteraf aan iemand anders vraag van 'ik dacht dat ze dood was??' Of had ze al gehoord dat ze terug was gekomen met drie anderen?). En dat Junior dat wijf heeft opgesloten, blijft kennelijk ook zonder consequenties, en hij is verder gewoon normaal?
Ik vind het een aardige serie om te volgen maar er wordt idd wel héél erg makkelijk over dingen heen gestapt. Karakters die in een mum van tijd veranderen van nice naar evil en even makkelijk weer terug, van goede vrienden naar elkaar naar het leven staan, weer vrienden en elkaar weer naar het leven staan etc etc. Dat is allemaal al onwaarschijnlijk maar dat het allemaal in een tijdsbestek van 2 weken gebeurt maakt het niet geloofwaardiger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_145533290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef schommelstoel het volgende:
Die helpt wel mee om te blijven kijken ja. Wat een ontzettend lekker ding. :9~
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_145533770
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus?

Met d'r verbandje om haar broek heen, om zo een wond af te schermen en ene moment hinkt als een kreupele en ander moment weer rent alsof er niks aan de hand is :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_145533891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Serieus?
Met d'r verbandje om haar broek heen, om zo een wond af te schermen en ene moment hinkt als een kreupele en ander moment weer rent alsof er niks aan de hand is :')
Die broek kan ook uit hè? :9
pi_145535978
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een hele mooie vrouw :Y (alleen ze loopt wel heel vreemd/lomp... iemand die dat ook wel eens opgevallen is?).
Tails tell tales
pi_145536515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een hele mooie vrouw :Y (alleen ze loopt wel heel vreemd/lomp... iemand die dat ook wel eens opgevallen is?).
/care, lekker wief! O+
pi_145623907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, volgens mij is dat een poging om stoer over te komen in bepaalde scenes :P

Maar dan alsnog...Rachelle Lefevre O+

Seizoen 3 *O*
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:43:50 #117
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145624244
Ik kan me er niet toe zettennaan s2 te beginnen. Serie zelfs van de mediaplayer afgegooid :@

Zelfs revolution vond ik vermakelijker om naar te kijken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145624914
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
Ik kan me er niet toe zettennaan s2 te beginnen. Serie zelfs van de mediaplayer afgegooid :@

Ik doe natuurlijk wel een poging tot seizoen 3, anders zo'n doelloos einde aan seizoen 2.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:55:43 #119
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_145628541
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:

S2 had wel zijn goede punten. De introductie van Sam en Melanie bijvoorbeeld. En het verder uitdiepen van connectie buitenwereld en Chester's Mill
  zondag 2 november 2014 @ 17:02:37 #120
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_146219477
Ik heb afgelopen dagen seizoen 2 bekeken. Lang niet slecht hoor, en persoonlijker vond ik hem beter dan het eerste seizoen. Er spelen teveel slechte acteurs (vooral die kinderen) in mee, maar het verhaal blijft me zeker boeien. Leuk dat er een derde seizoen komt!
Stop the world, I want to get out.
pi_146296946
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef Lkw het volgende:
Ik heb afgelopen dagen seizoen 2 bekeken. Lang niet slecht hoor, en persoonlijker vond ik hem beter dan het eerste seizoen. Er spelen teveel slechte acteurs (vooral die kinderen) in mee, maar het verhaal blijft me zeker boeien. Leuk dat er een derde seizoen komt!
Ik vond het tweede seizoen ook beter dan het eerste :Y
Tails tell tales
pi_147176555
Eindelijk ook seizoen 2 gekeken, veel beter dan seizoen 1. Goed dat er een derde seizoen komt, hopelijk komen we te weten hoe en waarom over The Dome.
pi_152892574
Goede keuze!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:47:07 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_152893084
quote:
Hoop dom geouwehoer rondom alleen deze tweet dus:

CBSTVStudios twitterde op maandag 18-05-2015 om 20:00:35 Get ready #UnderTheDome Fans! #TimSchlattmann says, "By the end of this season you're going to know everything." #CBSSummerPressDay reageer retweet
pi_152893110
25 juni start het trouwens weer.
(she/her)
pi_153837497
Morgen dus weer.. Geen idee hoe seizoen 2 was afgelopen, straks maar even wat terugkijken.
pi_153837620
Jaa vannacht *O*
(she/her)
pi_153837882
En een dubbele aflevering gelijk ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153838488
Genieten, top serie. :P
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:34:16 #131
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_153848906
Nou
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_153860085
Goh..
pi_153860129
Oja, het is uitgezonden. *O*
(she/her)
pi_153860538
:P En? is het de moeite waard?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:29:27 #135
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_153861662
Poep
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_153862447
Ah, Toyota heeft weer een nieuw model.
pi_153862493
Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken. Lekker onduidelijk en plottwistend weer. :')

Snap er geen fuck van, andere realiteit enzo :')
(she/her)
pi_153862869
Eerste aflevering gezien.

Jahoor, alternate reality. _O-
(she/her)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 18:55:36 #139
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_153863371
Enig idee waar het uitgezonden wordt?
pi_153863390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:55 schreef DrDarwin het volgende:
Enig idee waar het uitgezonden wordt?
Popcorn Time.
(she/her)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:05:26 #141
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_153863657
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Popcorn Time.
...mijn vrouw heeft ondertitels nodig....
pi_153864314
Engelse subs zijn al te vinden!
Nederlandse komen pas heel laat of niet. Dat is mijn ervaring van de vorige twee seizoenen.
pi_153864359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:35 schreef Fylax het volgende:

SPOILER: aflevering 2
pi_153864606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:35 schreef Fylax het volgende:

Oi! Spoiler! :(
pi_153864674
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef DJKoster het volgende:

[..]

SPOILER: aflevering 2
Heb episode 2 niet gekeken maar toch geklikt. moest hard lachen _O-
(she/her)
pi_153864678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oi! Spoiler! :(
Aflevering is al uitgezonden, dusja.
(she/her)
pi_153864827
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Aflevering is al uitgezonden, dusja.
Huh, wat?!?
pi_153864848
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Huh, wat?!?
Wat wat?
(she/her)
pi_153864865
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat wat?
*ben aan het downloaden*

Was het helemaal vergeten :@
pi_153864894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*ben aan het downloaden*

Was het helemaal vergeten :@
Hahahah. :D veel kijkplezier :)
(she/her)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 22:34:33 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153869408
Dus.....
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:02:16 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153870164
Ah, een nieuw portie absurde 'wat de neuk!?'. :P _O- :')
Zo fout dit. ;( Maar toch kijk je.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:05:50 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153870275
What. the. fuck.
Heb me wel vermaakt though. Maar dit is nu wel definitief een serie die ik ga kijken als ik me écht verveel..
:D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153871458
Tering wat armoedig :')
Top 5 China producten
pi_153871766
Stekels (van zo'n capsule) die gelijk omhoog komen als Redhair ze aanraakt terwijl Hank* er de volgende aflevering gewoon tegen aan leunt. :')

(*Big Jim dus)

Of dat ei: "We hebben heel veel moeite moeten doen om het te krijgen. Maar ach, neem maar gewoon mee."
pi_153875668
Ik vondde dubbele aflevering wat minder, maar gelukkig hebben we niet een week moeten wachten op hoe dit zou aflopen
pi_153875839
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef DJKoster het volgende:
Stekels (van zo'n capsule) die gelijk omhoog komen als Redhair ze aanraakt terwijl Hank* er de volgende aflevering gewoon tegen aan leunt. :')

(*Big Jim dus)

Of dat ei: "We hebben heel veel moeite moeten doen om het te krijgen. Maar ach, neem maar gewoon mee."
Inderdaad _O-

Sowieso vond ik het echt schijt irritant met die chick die in de 'control room' stond en al die shots regisseerde of waar het ook op moest lijken. Nogal een erg onsamenhangend geklooi.
Top 5 China producten
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 09:44:09 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_153876530
Aparte plottwist zo opeens. In het begin kon ik er geen touw aan vastknopen: is het nou een terugblik (Barbie in het leger) of een sprong in de toekomst. Het tweede was dus het geval, soort van.

Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.

Al met al heb ik me wel weer geamuseerd met deze onzin :D Gelukkig leeft Big Jim nog, leukste karakter wel wat mij betreft.
niet zo tof doen
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:19:40 #159
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_153876858
Vanavond dan toch maar een kijken hoe het nu verder gaat.
De serie heeft een heel andere wending als het boek gekregen en dat is jammer als je het boek kent en er een beetje op rekent dat ze zich in grote lijnen daar wel aan zullen houden.

Aan de andere kant best vermakelijk deze serie, en inderdaad zou de serie zonder Big Jim niet hetzelfde zijn :)
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_153877251
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:07 schreef DJKoster het volgende:
Ah, Toyota heeft weer een nieuw model.
_O_

Verder wel vermakelijk maar het gaat nergens over.
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 11:16:47 #161
42184 crew  DaMart
pi_153877453
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.
Om toch weer een paar nieuwe personages onder die dome te kunnen krijgen, natuurlijk :P.
pi_153877515
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:

Eentje om de boel in alt. Chester's Mill in de gaten te houden/te sturen. En één speciaal voor Barbie omdat hij een probleemgeval is(?).

Junior was ook een probleem omdat hij pas later in de alt. reality kwam. Voor Barbie dan.

Anyway, ze hadden de alt. reality nog best een paar afleveringen kunnen aanhouden. Nu zijn ze weer gewoon terug bij af. Jeey. :')
pi_153886102
Waarom kijk ik dit?
pi_153886232
Ik weet niet zo goed wat ik over de laatste aflevering moet zeggen...

Misschien volstaat dit -> :')
pi_153886917
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 18:42 schreef truedestiny het volgende:
Waarom kijk ik dit?
Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_153886935
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt. :P
Dit was wel de laatste keer.
pi_153889258
Misschien hadden ze het maar gewoon bij het vorige seizoen moeten laten _O-
Uit die drap kruipen aan het einde... het leek wel een slechte horror uit de jaren 50 _O- :') _O-
pi_153891228
Tweede aflevering nu ook gekeken:

Tsja :')
(she/her)
  zaterdag 27 juni 2015 @ 23:17:13 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_153892319
OMG, het kon dus nog slechter _O-
Dit is zo ambachtelijk slecht, hier heb ik geen woorden voor :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 28 juni 2015 @ 01:35:23 #170
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_153895396
niet door heen te komen, wat slecht zeg
  zondag 28 juni 2015 @ 12:30:49 #171
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_153899867
Het zal mij benieuwen wat de kijkcijfers zijn volgende week, mensen moeten massaal afvallen :D
  zondag 28 juni 2015 @ 15:16:16 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153903234
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
ambachtelijk slecht

erbarmelijk soms?
pi_153904760
Ik weet niet of ik dit nog ga blijven volgen. :X
pi_153905569
Het gaat echt helemaal nergens over :') :')
  zondag 28 juni 2015 @ 18:05:07 #175
6941 APK
Factual, I think.
pi_153906864
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2015 15:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

erbarmelijk soms?
Neuh: BB5 / Het Grote AMBACHTELIJK SLECHTE BB-FAKES topic :P
Plaatjes doen het helaas niet meer.
  zondag 28 juni 2015 @ 18:17:56 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153907066
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:05 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh: BB5 / Het Grote AMBACHTELIJK SLECHTE BB-FAKES topic :P
Plaatjes doen het helaas niet meer.
_O- Dit dan inderdaad:
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef APK het volgende:
Geniaal AMBACHTELIJK slecht. :')

!
pi_153909342
Enige positieve dat ik kan zeggen is dat die gothic chick ineens best goed is opgedroogd. Maar dat is dan ook echt het enige.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 28 juni 2015 @ 23:31:53 #178
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_153916054
Eerste half uur gekeken, nog nooit zulk slecht acteerwerk gezien. Verder moet die "schrijver" zich schamen en per direct ontslag nemen. Wat een waardeloos stuk. Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien. Ben benieuwd naar de kijkcijfers. Ik gok op een all time low.
  maandag 29 juni 2015 @ 19:27:46 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_153933293
Viewer -1.

AJU.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 29 juni 2015 @ 19:28:23 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_153933317
Houniet heeft de chat: "Under The Dome [USA] #5" zojuist verlaten.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_153936534
Dit is gewoon een ideale guilty pleasure. _O_
Slecht acteerwerk. _O_

Deze acteur is wel baas:
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_154005312
En ik vond het nog wel een prachtige seizoensstart :')

Big Jim _O_
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:26:32 #183
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154007485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef miserabel het volgende:
En ik vond het nog wel een prachtige seizoensstart :')

Big Jim _O_
Ik vond het ook leuk :@
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 16:28:22 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_154007538
^O^ Toch nog wat medestanders zie ik. Ik vond het ook leuk. Big Jim is gewoon een koning _O_
niet zo tof doen
pi_154008229
Zo lekker fout, zoveel onlogische shit, en toch ben ik benieuwd hoe dit gaat aflopen!
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:22:39 #186
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_154009038
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
^O^ Toch nog wat medestanders zie ik. Ik vond het ook leuk. Big Jim is gewoon een koning _O_
Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 17:27:44 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_154009169
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.
Ik vind het personage gewoon tof. Gewoon iedereen neerknallen en ermee wegkomen :D
niet zo tof doen
pi_154023706
Zou me niet verbazen als er ooit onthuld wordt dat de scriptwriters elke keer zo stoned als een garnaal zijn als ze een script schrijven, het is allemaal zo random wat er gebeurt. Zelfde geldt eigenlijk voor het acteerwerk...

Toch kijk en verbaas ik me elke keer weer.... het is in ieder geval onvoorspelbaar ! :)

Ook al voelt 't vaak als :

[ Bericht 9% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 03-07-2015 09:08:25 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_154024053

Grace Victoria O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:56:49 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_154031661
Dat is wel een katje ja.
pi_154032067
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef Houniet het volgende:
Dat is wel een katje ja.
Jammer dat ze niet kan acteren :')
pi_154033173
Tsja.. :')
(she/her)
pi_154033218
Die trailer van volgende week is wel weird.
(she/her)
pi_154052619
Ik snap er echt geen ene kut meer van :'). Sowieso weet ik nog wel dat in eerdere seizoenen Big Jim veel meer afwist van the Dome, omdat er extra gas werd geleverd et cetera. Met die verhaallijn lijkt helemaal niks meer gedaan te zijn, beetje vaag.
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:50:52 #195
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154052946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
Ik snap er echt geen ene kut meer van :'). Sowieso weet ik nog wel dat in eerdere seizoenen Big Jim veel meer afwist van the Dome, omdat er extra gas werd geleverd et cetera. Met die verhaallijn lijkt helemaal niks meer gedaan te zijn, beetje vaag.
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.
pi_154052956
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.
Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:53:51 #197
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154052979
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?
Dat zou ik gemist hebben dan :D (hij verklaarde zijn vrouw voor gek met die schilderijen, pas nadat de dome er stond begon hij ze te snappen, toch?)
Maar verdomd dat ik het opnieuw ga kijken :D
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 09:57:42 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_154053017
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.
niet zo tof doen
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:58:26 #199
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154053025
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.
Ah dat gedeelte klopt wel ja. Met dat paleis aan het water.
pi_154053086
quote:

[..]

Ja, sowieso doet die Dome wat hij zelf wilt. Waarschijnlijk komt Melanie volgende keer weer gewoon uit het water gelopen en leeft ze weer.
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:27:03 #201
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_154053331
quote:

[..]

Drugshandel waar ook de dominee en DJ Phil hun aandeel in hadden. Dat is ook waar het in het boek over ging, maar nu de serie een heel andere wending heeft genomen is dat deel van het verhaal ook schemerig geworden.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 23:54:11 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154073599
Ze zitten nog altijd in hun coconnetje. :') Inception!
pi_154172954
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:00:13 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154173055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.
Ik dacht al dat het aan mij lag :@
pi_154173097
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het aan mij lag :@
:N
Uit het niets zitten ze ineens in een soort Matrix wereld, ik volg nog wel maar echt boeiend is het niet meer.
pi_154174367
quote:
langzaam? Raptempo hier.
Volgende week kijk ik er nog naar maar daarna kap ik ermee. Tgaat nergens over
pi_154200659
quote:
Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurt...

Accepteer 't nou maar... als je nu nòg kijkt, dan blijf je kijken.... (mea culpa).

[ Bericht 0% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 10-07-2015 08:12:23 (stomme fout) ]
pi_154201675
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

langzaam? Raptempo hier.
Volgende week kijk ik er nog naar maar daarna kap ik ermee. Tgaat nergens over
Nog één keer, om het af te leren ...
pi_154208714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurd...

Accepteer 't nou maar... als je nu nòg kijkt, dan blijf je kijken.... (mea culpa).
Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af ja :Y maar heel boeiend is het niet meer.
pi_154214691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef Xeor het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af ja :Y maar heel boeiend is het niet meer.
Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....
pi_154214974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....
Fatty :s)
pi_154215049
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:41 schreef Xeor het volgende:

[..]

Fatty :s)
Zelf-voor-de-gek-houdert
pi_154215130
Heb nu voor de tweede keer geprobeerd de eerste aflevering te kijken van dit seizoen, weer niet gelukt
  vrijdag 10 juli 2015 @ 13:52:05 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154221393
_O- :') Deze aflevering.

Enige pluspuntje van het nieuwe seizoen is Eva. :9~
pi_154248099
Vanavond maar weer even de laatste kijken, maar het gaat inderdaad nergens meer over. :')

17 augustus begint seizoen 3 trouwens op SBS6.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 15:38:00 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154248168
Oh, nieuw seizoen! Even kijken waarom in alweer keek _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154249853
dont bother :')
pi_154250057
nieuwe seizoen maar kijken, hopen dat deze tenenkrommende serie eindelijk een eind krijgt. dat had bij seizoen 1 al gemoeten. daarna slaat het nergens meer op. ben alleen gaan kijken in de overtuiging dat het eind van seizoen 2 ook echt het eind was.
pi_154259506
Gaat wel erg langzaam allemaal. Er gebeurt eigenlijk niets.
Ben wel benieuwd naar wat Aktaions rol nou precies is.
Word ook wel moe van al die kleffe zoenscènes en relatiedrama's eromheen. Nergens voor nodig.
pi_154259539
Ik heb aflevering 1 & 2 gezien, en durf 3 niet meer te kijken :@
pi_154343149
Goede aflevering weer :') :')

Dit was wel leuk:
"I have a lot."
"Well, that's overkill."
(she/her)
pi_154392517
https://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Dome_(TV_series)#Seasonal_ratings

Die kijkersaantallen :') _O-
pi_154392555
1 miljoen minder, tsja.. :')
(she/her)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:00:57 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154423029
Omfg. :') _O-
Echt? Alle guards weg bij het lab? ;(
Hoezo doet het water het om een bad vol te laten lopen? :o
Iedereen opeens een mindless zombie. :') :')

Ik dacht eerst, dit is een soort guilty pleasure. Maar zo wordt het godforsaking torture. :X
pi_154424574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Omfg. :') _O-
Echt? Alle guards weg bij het lab? ;(
Hoezo doet het water het om een bad vol te laten lopen? :o
Iedereen opeens een mindless zombie. :') :')

Ik dacht eerst, dit is een soort guilty pleasure. Maar zo wordt het godforsaking torture. :X
Het slaat echt op de kat z'n kut.
Top 5 China producten
pi_154439639
Ik denk dat die oude vrouw angie is of iig een bekende van junior
  zaterdag 18 juli 2015 @ 17:26:46 #227
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154440953
Kijk dit alleen nog als ik keihard wil lachen :')
  zaterdag 18 juli 2015 @ 19:30:04 #228
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_154443771
Ik heb heel sterk de indruk dat ik vanavond dan toch de nieuwste aflevering moet gaan kijken :P

Dat het compleet niet meer in lijn is met het boek is overduidelijk :)
pi_154457981
Zou me niets verbazen als Big Jim straks de leider van een concurrerende alien macht zou zijn die in oorlog is met de aliens waar Christine de leider van is... en dat die strijd dan in Chesters Mill wordt uitgevochten mbv de aardse bewoners.. die zij dan weer 'bewonen'... zoiets moet 't gewoon zijn...
pi_154465518
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Flitskikker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Dome_(TV_series)#Seasonal_ratings

Die kijkersaantallen :') _O-
de schrijvers hadden nooit van het boek af moeten wijken, zonde,dit seizoen zal de laatste zijn gok ik
pi_154474429
Ik kijk het nu op afspeelsnelheid 1,75x, zodat het mij geen 40 minuten kost. :')
  zondag 19 juli 2015 @ 23:55:13 #232
6941 APK
Factual, I think.
pi_154476465
Ik wil het eigenlijk toch niet missen en heb gewoon weer de laatste aflevering gekeken :D
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 22:39:38 #233
42184 crew  DaMart
pi_154610959
En toch blijft het een vermakelijke serie :D.

Leuke easter egg trouwens:

hier gevonden
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:54:01 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154611485
;( Waarom iemand in de buik steken en niet keurig netjes ook ff de keel erbij ofzo (zoals wel die lab prof)? Goddomme nooit iemand die op zeker gaat, hè. :P

Verder gebeurde er i.t.t. de vorige aflevering eigenlijk nauwelijks wat.
Weheheh. Iedereen die aan het fluiten was. :') :') :')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:09:34 #235
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_154612017
Waarom is deze bagger nog niet gecancelled?
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:10:07 #236
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_154612038
Erg langdradig allemaal. Dit duurt veel te lang.
Snij dan gelijk haar keel door inderdaad. :')
En die Hunter hadden ze voor mijn part lekker plat mogen spuiten.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:48:59 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_154614934
Ik ben al een tijdje afgehaakt. Zo te lezen een prima beslissing.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:57:24 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154615173
Ja, jammer dat ik altijd afmaak wat ik begin. ;(
Dit had eigenlijk net als Flash Forward en The Event vrijwel meteen van de buis gehaald mogen worden.
Wat een labeltje met 'Stephen King' eraan al niet uitmaakt...
pi_154619983
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
En toch blijft het een vermakelijke serie :D.

Leuke easter egg trouwens:

[ afbeelding ]
hier gevonden
Ook gezien! :D

Beter krijgt deze serie z.s.m. het einde zoals in het boek:

SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!
pi_154785731
Voot het eerst sinds tijden weer een interessante aflevering gezien :)
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 18:50:39 #241
42184 crew  DaMart
pi_154799575
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is :').
pi_154799656
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ook gezien! :D

Beter krijgt deze serie z.s.m. het einde zoals in het boek:

SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!
Euhm, zo bedoelde ik het niet.. :P
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 18:55:39 #243
42184 crew  DaMart
pi_154799733
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:53 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Euhm, zo bedoelde ik het niet.. :P
SPOILER
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:16:15 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154800356
Wat is dit, captain planet ofzo?

Oeh! Ik heb de kracht van de emotie van woede!
Ik heb de kracht van de emotie van angst!
Ik heb de kracht van de emotie van rouw!
We moeten nu alleen bij iedereen uitvinden 'what makes their clock tick' en dan kunnen we iedereen weer terugkrijgen!

Ondertussen dacht ik dat Barb wel door dat hele Kinship zou prikken. Maar goed, dat is vast schijn dat hij nu ff meedoet, zodat hij ze van de inside out tegen ze kan vechten, want hij en Jules hebben immers de kracht van de emotie van liefde. :') _O- whehe.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:50:01 #245
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_154825817
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:09 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Waarom is deze bagger nog niet gecancelled?
Binge-watcher
pi_154834576
"Hoi, wat leuk dat je stage komt lopen bij CBS. Je mag vandaag op je eerste dag een uitzending van Under The Dome monteren. Zorg wel dat het een beetje te volgen is."
"Komt voor elkaar."

Wat heb ik gezien? :')

Opeens alles weg, sentimenteel gedoe met emoties...
En Sam, kun je alsjeblieft die Junior neersteken? Dank u.
pi_154840181
Viel het jullie trouwens ook op waar Junior en Sam het over hadden toen ze naar de tunnel liepen?

Iets met 'The Great Destruction' in hun 'hometown' en dat ze naar een 'safer place' zochten? ofzo
(she/her)
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 14:54:16 #248
42184 crew  DaMart
pi_154841158
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:07 schreef Fylax het volgende:
Viel het jullie trouwens ook op waar Junior en Sam het over hadden toen ze naar de tunnel liepen?

Iets met 'The Great Destruction' in hun 'hometown' en dat ze naar een 'safer place' zochten? ofzo
Ja :Y.

Ze zullen wel denken dat ze aliens zijn wier thuisplaneet een keer verwoest is ;).
pi_154841220
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.

Mark my words.
(she/her)
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 14:59:17 #250
42184 crew  DaMart
pi_154841248
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.

Mark my words.
Dit dus?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is :').
Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallen :').
pi_154841357
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dit dus?

[..]

Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallen :').
Haha ja dat, ik denk echt dat dat gaat gebeuren. :D
(she/her)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2015 @ 15:51:48 #252
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_154842472
Vond die scene met die mensen bij de wall van de dome buiten terwijl die vuurzee op hen af kwam wel best indrukwekkend.
Afgelopen aflevering was er eentje die het 'waarom kijk ik dit nog?' omzette in 'oh, daarom' :)
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:44:54 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154850688
Whehe, dat is zeker niet waarom ik nog kijk. :') Dat was echt lame. Vooral het, nou ja, dan los ik het maar op door hand-in-hand weg te lopen en me bij de Kinship te voegen.

Ik kijk alleen maar omdat het toch zo lang niet meer kan duren.
Ergens ook een beetje ramptoerisme.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:29:31 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154852078
ik kijk ergens om het ''het kan vast niet nog slechter, oh toch wel'' gevoel _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:55:42 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154979730
Whehe. Just what we thought. :') _O-
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:49:03 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_154981050
Ik heb nog niet gekeken, maar het was zeker nep? Dacht ook al zoiets want ik kan me herinneren dat bijvoorbeeld regen wel door de Dome heen kwam, dus waarom vuur dan niet? Of iig rook afkomstig van het vuur.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:05:28 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154981578
Regen kwam niet door de dome. Dat kwam door het microklimaat in de dome.
Ze hebben ook een bom op de dome afgestuurd. Was ook niks van te bespeuren van binnen.
En ja. Genept!
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:28:34 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_154982372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Regen kwam niet door de dome. Dat kwam door het microklimaat in de dome.
Ze hebben ook een bom op de dome afgestuurd. Was ook niks van te bespeuren van binnen.
En ja. Genept!
Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaan :')
niet zo tof doen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:30:12 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154982425
Ze hebben een microklimaat en planten. :+ Maar je moet sowieso niet teveel nadenken bij deze serie. :') _O-
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:31:37 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_154982465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben een microklimaat en planten. :+ Maar je moet sowieso niet teveel nadenken bij deze serie. :') _O-
Dan nog. En nee doe ik ook niet hoor ;) Het kijkt gewoon lekker weg. Zijn zat dingen die niet kloppen of gewoon zijn vergeten (die dikke DJ die toen door Big Jim werd vermoord, kraaide echt geen haan meer na :') ).
niet zo tof doen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:33:00 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154982513
Deze is misschien ook wel wat voor je: Bio-Dome (1996) - IMDb . :+
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:25:29 #262
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_154985984
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaan :')
Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.
SPOILER
Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken :)

Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:29:02 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_154987907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Deze is misschien ook wel wat voor je: Bio-Dome (1996) - IMDb . :+
:D Nou denk het niet eigenlijk. Komedies zijn niet zo mijn ding.
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef JaapB het volgende:

[..]

Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.
SPOILER
Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken :)

Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.
Mmmm dit had me spannender geleken (wat in je spoiler staat).

En de Dome in de serie is wel ietsjes poreus, als ik de 'rules' bekijk:
The DOME is semi-permeable. Trace amounts of water can pass through both ways.
niet zo tof doen
pi_154990342
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:

Mark my words.
_O_

"Shit, wie heeft dat script van die stagiair gebruikt? Snel! Herschrijf het script voor de volgende aflevering.."

Tering.. :'(
pi_154990366
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:16 schreef DJKoster het volgende:

[..]

_O_

"Shit, wie heeft dat script van die stagiair gebruikt? Snel! Herschrijf het script voor de volgende aflevering.."

Tering.. :'(
had ik gelijk? :D _O-
(she/her)
pi_154990566
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Yup! Binnen de eerste 5 minuten. :P
pi_154990591
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:26 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Yup! Binnen de eerste 5 minuten. :P
_O- _O- _O- _O-

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik heb nu echt zin om 'm te kijken. Wat een humor. :D
(she/her)
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:11:45 #268
42184 crew  DaMart
pi_154991583
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Hoe voorspelbaar :').
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:12:25 #269
42184 crew  DaMart
pi_154991610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja, je van mij gekopieerde idee klopte :Y.
pi_154991621
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, je van mij gekopieerde idee klopte :Y.
Ik had het niet van jou, mja. :P
(she/her)
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:13:26 #271
42184 crew  DaMart
pi_154991641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik had het niet van jou, mja. :P
Ons GMTA-idee dan :P.
pi_154991656
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ons GMTA-idee dan :P.
We zijn geweldig.
(she/her)
pi_154995041
Een groot TV-scherm _O-
(she/her)
pi_154996398
Er is ook weer lekker veel gebeurd. :')
(she/her)
pi_155007187
Barbie die weer net aan de dood ontsnapt. :')
Sentimenteel gedoe. :')
Romantisch gedoe. :')

Ik merk dat ik nu achter Big Jims kant sta. Lekker alles naar de getver helpen.
Barbie en Junior mogen worden opgeruimd. *O*
  zondag 9 augustus 2015 @ 02:12:11 #276
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155035638
Naast dat het gewoon ongelofelijk slecht is, begin ik me met de minuut meer te ergeren aan die rot-plastische-chirurgie-kop van die christine :r :r :r
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:49:04 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155041985
Ja... die lippen. eeuuuwuwwww. :r
Je zal als acteur maar door het script v/d dag lezen en dan opeens 'kiss scene between Junior and Christine'.
Zhe horror!
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:57:36 #278
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155043990
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:07:49 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155044221
Barbz heeft het beter voor elkaar. Met Eva heeft 'ie een toegewijde play bunny.

'Contract negotiations, bitch! Gimme a hot chick for some sexy time or I'm out.'

'Guess I'm back for another season.' B-)
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:09:30 #280
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155044249
quote:
10s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef shiznuts het volgende:
Barbz heeft het beter voor elkaar. Met Eva heeft 'ie een toegewijde play bunny.

'Contract negotiations, bitch! Gimme a hot chick for some sexy time or I'm out.'

[ afbeelding ]
'Guess I'm back for another season.' B-)
Potverdikkie, er is idd helemaal niks met die Eva :9
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:25:02 #281
42184 crew  DaMart
pi_155106950
O, CBS denkt zelfs na over een vierde seizoen :').

http://www.tv.com/shows/u(...)-4-cbs-143923271103/

Wel oppassen, er staat een spoiler in het artikel over het einde van seizoen 3 :P.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:37:15 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155108192
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:51:21 #283
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108461
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef DaMart het volgende:
O, CBS denkt zelfs na over een vierde seizoen :').

http://www.tv.com/shows/u(...)-4-cbs-143923271103/

Wel oppassen, er staat een spoiler in het artikel over het einde van seizoen 3 :P.
Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.
pi_155108635
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.

Season: 1 (2013) paars
Season: 2 (2014) groen
Season: 3 (2015) blauw
_O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:03:09 #285
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108740
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Season: 1 (2013) paars
Season: 2 (2014) groen
Season: 3 (2015) blauw
_O-
En dan alsnog een 4de seizoen plannen _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2015 @ 16:52:59 #286
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_155152441
Pff, Deus Ex Machina

Wat gebeurde er nu eigenlijk in de laatste aflevering? Norrie's mam ging dood... verder? Het was echt een filler-episode
pi_155162173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, Deus Ex Machina

Wat gebeurde er nu eigenlijk in de laatste aflevering? Norrie's mam ging dood... verder? Het was echt een filler-episode
Heel dit seizoen is filler. Of seizoen 2 en 3. Of de hele serie. :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:46:48 #288
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155221130
Die "sluik"reclame voor die plug-in Prius :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:48:20 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155223593
Een 12V autoaccu die stroomstoten moet geven :') godver wat slecht
pi_155245461
JAAA BARBIE IS TERUG *O*

Traan gelaten om die laatste scene. O+
(she/her)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:35:53 #291
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155246028
Jarbie
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:52:07 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_155246512
Julia is wel een domme trut hoor. Laat ze Barbie alleen en goh hij ontsnapt :') En waarom die hond vastbinden? Die had Barbie mooi tegen kunnen houden.

Maar Big Jim blijft een baas natuurlijk.
niet zo tof doen
pi_155246740
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
(she/her)
  zondag 16 augustus 2015 @ 00:52:15 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155253959
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Julia is wel een domme trut hoor. Laat ze Barbie alleen en goh hij ontsnapt :') En waarom die hond vastbinden? Die had Barbie mooi tegen kunnen houden.

Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded. :')
  zondag 16 augustus 2015 @ 01:01:58 #295
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155254206
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded. :')
Dit idd, zo'n alles of niets poging.
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:15:25 #296
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155258112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
Is vast weer een plannetje van Sam, en bloed op die knuppel hebben ze gedaan zodat het ''echt'' lijkt wanneer de rest hen komt aanvallen ofzo.
pi_155259464
Het is zondag.

Hoog tijd om eens te beginnen met Seizoen 2.
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 11:15:48 #298
42184 crew  DaMart
pi_155259655
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ja, ik vermoedde wel dat ze hem iets te gemakkelijk vertrouwden :Y.

En dat wezen dat in die Kinshipgekkies zit, is dus een soort kikker? Je kust ze en ze worden weer je prins op het witte paard :').
  Admin zondag 16 augustus 2015 @ 13:51:36 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155263072
Een kleine blik op het derde seizoen, inclusief een kort interviewtje met Marg Helgenberger (Christine) en Mike Vogel (Barbie):

Under the Dome: meer mysterie, maar ook antwoorden in het derde seizoen

Spoilervrij omdat het zich richt op SBS-kijkers, maar wellicht toch interessant. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_155283439
Schiet die Barbie nou eens dood man. :')

Dit einde, te slecht voor woorden. :')

Vraag me af of ze het lef hebben om dit seizoen met een cliffhanger te eindigen.
pi_155283444
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')