Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef DJKoster het volgende:
Stekels (van zo'n capsule) die gelijk omhoog komen als Redhair ze aanraakt terwijl Hank* er de volgende aflevering gewoon tegen aan leunt.![]()
(*Big Jim dus)
Of dat ei: "We hebben heel veel moeite moeten doen om het te krijgen. Maar ach, neem maar gewoon mee."

Om toch weer een paar nieuwe personages onder die dome te kunnen krijgen, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.

Eentje om de boel in alt. Chester's Mill in de gaten te houden/te sturen. En één speciaal voor Barbie omdat hij een probleemgeval is(?).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af waarom de twee dames uit de 'droomwereld' ook uit een cocoon kwamen, de psychiater en de vriendin van Barbie. Die woonden niet in Chester's Mill tenslotte.

Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt.quote:

Dit was wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft op zich ook wel een prestatie om een serie te maken waarvan iedereen zich elke keer weer afvraagt waarom hij of zij dit in godsnaam nog kijkt.

quote:

quote:Op zondag 28 juni 2015 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh: BB5 / Het Grote AMBACHTELIJK SLECHTE BB-FAKES topic
Plaatjes doen het helaas niet meer.
quote:

Ik vond het ook leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef miserabel het volgende:
En ik vond het nog wel een prachtige seizoensstart
Big Jim

Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
Toch nog wat medestanders zie ik. Ik vond het ook leuk. Big Jim is gewoon een koning

Ik vind het personage gewoon tof. Gewoon iedereen neerknallen en ermee wegkomenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk, terwijl hij in Breaking Bad wel aardig acteerde.

Jammer dat ze niet kan acterenquote:

? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
Ik snap er echt geen ene kut meer van. Sowieso weet ik nog wel dat in eerdere seizoenen Big Jim veel meer afwist van the Dome, omdat er extra gas werd geleverd et cetera. Met die verhaallijn lijkt helemaal niks meer gedaan te zijn, beetje vaag.

Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.

Dat zou ik gemist hebben danquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het was toch zo dat voordat de Dome naar beneden kwam er al via big Jim een grote voorraad was aangelegd? Dus hij wist dat de Dome naar beneden zou komen?

Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
? The Dome zorgde ervoor dat er geen toevoer meer was naar het dorp van buitenaf. Big Jim had de gehele voorraad van het dorp, een monopolie.
Hij wist niets meer van the Dome, hij wist alleen goed waar het geld en dus de macht (of andersom) te halen was.

Ah dat gedeelte klopt wel ja. Met dat paleis aan het water.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.

Ja, sowieso doet die Dome wat hij zelf wilt. Waarschijnlijk komt Melanie volgende keer weer gewoon uit het water gelopen en leeft ze weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |