Haha ja dat, ik denk echt dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus?
[..]
Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallen.
Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Regen kwam niet door de dome. Dat kwam door het microklimaat in de dome.
Ze hebben ook een bom op de dome afgestuurd. Was ook niks van te bespeuren van binnen.
En ja. Genept!
Dan nog. En nee doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben een microklimaat en planten.Maar je moet sowieso niet teveel nadenken bij deze serie.
![]()
Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de dome een soort van poreus was, stevig zodat daarom die bom er niet doorheen kwam. overigens, waar komt dan de zuurstof vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken
Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.Waar zouden we zijn zonder de "on"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Deze is misschien ook wel wat voor je: Bio-Dome (1996) - IMDb .
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef JaapB het volgende:
[..]
Als ze het verhaal uit het boek zouden volgen dan zou er een heel klein beetje lucht door heen kunnen komen.Mmmm dit had me spannender geleken (wat in je spoiler staat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso een serie om niet teveel bij na te denken en al helemaal niet aan het boek willen denken
Ik hoop wel dat ze de serie 22-11-1963 meer aan laten sluiten bij het boek.
En de Dome in de serie is wel ietsjes poreus, als ik de 'rules' bekijk:
The DOME is semi-permeable. Trace amounts of water can pass through both ways.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.
Mark my words.
had ik gelijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]![]()
"Shit, wie heeft dat script van die stagiair gebruikt? Snel! Herschrijf het script voor de volgende aflevering.."
Tering..
quote:
Hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is.
Ik had het niet van jou, mja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je van mij gekopieerde idee klopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |