de schrijvers hadden nooit van het boek af moeten wijken, zonde,dit seizoen zal de laatste zijn gok ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Flitskikker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Dome_(TV_series)#Seasonal_ratings
Die kijkersaantallen![]()
Ook gezien!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
En toch blijft het een vermakelijke serie.
Leuke easter egg trouwens:
[ afbeelding ]
hier gevonden
SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook gezien!
Beter krijgt deze serie z.s.m. het einde zoals in het boek:Euhm, zo bedoelde ik het niet..SPOILER: zware spoiler over het boek, duh!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:09 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Waarom is deze bagger nog niet gecancelled?
Jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:07 schreef Fylax het volgende:
Viel het jullie trouwens ook op waar Junior en Sam het over hadden toen ze naar de tunnel liepen?
Iets met 'The Great Destruction' in hun 'hometown' en dat ze naar een 'safer place' zochten? ofzo
Dit dus?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de wereld echt kapot is. Volgens mij is het gewoon een projectie van de Dome, en is er gewoon niets aan de hand in de buitenwereld. Was vast en zeker alleen bedoeld om Barbie in de Kinship te lokken.
Mark my words.
Zou wel weer enorm teleurstellend zijn. Maar ja, het is wel Under the Dome natuurlijk, dus dan zou het weer in het verwachtingspatroon vallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was wel een goede aflevering inderdaad. Hopelijk verpesten ze dit niet door volgende week te zeggen dat Christine die dome als een groot tv-scherm heeft gebruikt om de mensen binnen te laten geloven dat de buitenwereld weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |