Drugshandel waar ook de dominee en DJ Phil hun aandeel in hadden. Dat is ook waar het in het boek over ging, maar nu de serie een heel andere wending heeft genomen is dat deel van het verhaal ook schemerig geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was toch iets met drugshandel of zo? Volgens mij zijn de schrijvers dit verhaallijntje vergeten. In het begin was Julia bezig die grote toevoer van gas te onderzoeken, zoiets. Weet niet meer precies hoe dat zat.

Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.

quote:

langzaam? Raptempo hier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:
De serie komt op een punt waarbij er zoveel gebeurt ik langzaam mijn interesse begin te verliezen.

Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:57 schreef Xeor het volgende:

Nog één keer, om het af te leren ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
langzaam? Raptempo hier.
Volgende week kijk ik er nog naar maar daarna kap ik ermee. Tgaat nergens over

Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel geweldig veel geduld als dat nu pas gebeurd...
Accepteer 't nou maar... als je nu nòg kijkt, dan blijf je kijken.... (mea culpa).

Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijk ik heel seizoen 3 nog af jamaar heel boeiend is het niet meer.

Fattyquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja... morgen begin ik me diëten.... altijd morgen....

Het slaat echt op de kat z'n kut.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Omfg.![]()
Echt? Alle guards weg bij het lab?
Hoezo doet het water het om een bad vol te laten lopen?
Iedereen opeens een mindless zombie.![]()
Ik dacht eerst, dit is een soort guilty pleasure. Maar zo wordt het godforsaking torture.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |