Dan haak ik op een gegeven moment af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dood(she/her)
Grappig... en klinkt ook echt niet slechtquote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst.![]()
Mooie clip ook:
Ja, hij was best een knappe man eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Grappig... en klinkt ook echt niet slechtHij is in deze clip wel een stuk jonger?
quote:"Act Naturally"
(originally by Buck Owens)
They're gonna put me in the movies
They're gonna make a big star out of me
We'll make a film about a man that's sad and lonely
And all I’ve gotta do is act naturally
Well, I bet you I'm a gonna be a big star
Might win an Oscar, you can never tell
The movies are gonna make me a big star
‘Cause I can play the part so well
Jupquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef ook_gek het volgende:
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden
Top! Effe snel door kijkenquote:
Ongeveer de helft van de kijkers in de VS is al afgehaakt, de "hype" is er denk ik juist ook door het slechte acteerwerk, absurde plotwendingen, slecht schrijfwerk waardoor de hoofdrolspelers het geheugen van een goudvis lijken te hebben enzquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:01 schreef lord_bono het volgende:
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
twitter:UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
7.5 miljoenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen
Tweet van UTD:twitter:UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |