abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:43:44 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144606895
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_144609800
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Rare aflevering. Ik hoop op een derde seizoen om het af te sluiten maar langer dan dat moeten ze echt niet door gaan. Je kan dit echt niet 5 seizoenen rekken...
Dan haak ik op een gegeven moment af. _O-
pi_144610152
Zo, dat met Pauline zag ik niet aankomen en ik vond dit toch echt wel weer een toffe aflevering hoor :Y

Snap alleen eerder steeds minder dan meer van die dome :') Volgende week de laatste dit seizoen! ^O^
Tails tell tales
pi_144610282
Ik vond dat vage/rare van deze aflevering wel meevalllen eigenlijk... tenminste niet echt zo veel vager/raarder dan anders ofzo :?
Tails tell tales
pi_144611162
Volgens mij is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet dood
(she/her)
pi_144611858
Ok. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144664443
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst. :)

Mooie clip ook:
pi_144664529
Toch weer meer kijkers dan vorige week. 7.04 miljoen
(she/her)
pi_144664532
Dood of niet, ik heb wel het idee dat we Pauline nog terug gaan zien :Y
Tails tell tales
pi_144664598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wel een aardig weetje.... de acteur die Lyle speelt is in de eerste plaats een extreem succesvolle zanger/artiest in de VS met een lange staat van dienst. :)

Mooie clip ook:
Grappig... en klinkt ook echt niet slecht ^O^ Hij is in deze clip wel een stuk jonger?
Tails tell tales
pi_144664720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Grappig... en klinkt ook echt niet slecht ^O^ Hij is in deze clip wel een stuk jonger?
Ja, hij was best een knappe man eigenlijk.

quote:
"Act Naturally"
(originally by Buck Owens)

They're gonna put me in the movies
They're gonna make a big star out of me
We'll make a film about a man that's sad and lonely
And all I’ve gotta do is act naturally

Well, I bet you I'm a gonna be a big star
Might win an Oscar, you can never tell
The movies are gonna make me a big star
‘Cause I can play the part so wel
l
;(

Ben zelf al jaren een fan. :)
pi_144664772
mwah, hij doet me denken aan Niki Lauda :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144731984
Wauw wat een fantastsivh acteerwerk en verhaal in deze serie. Het is net scooby doo met die 4 kiddos die dan weer hier geen dan weer daar heen rennen. Met die Joe met zijn standaard schaapachtige blik in de rol van shaggy. Wat slecht zeg.
pi_144758685
En nu is Die Angie ook nog dood. :'(
Een van de weinige pluspuntjes in deze serie.
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 08:15:21 #65
42184 crew  DaMart
pi_144813322
Dat was best een goede aflevering om het seizoen mee af te sluiten _O_. Nu weer tot volgend jaar wachten op het vervolg. Ik geloof wel in een derde seizoen :Y.

De rol van psychopaat past toch beter bij Big Jim :Y.
En iets zegt me dat ze Melanie beter niet kunnen vertrouwen. Dat was waarschijnlijk gewoon een geestverschijning zoals Angie laatst ook was :P.
pi_144818164
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:54:04 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144819630
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:58:40 #68
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144819762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef ook_gek het volgende:
Seizoen 2 al afgelopen? Want dan kan ik het seizoen in 1x downloaden :P
Jup ;)
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:59:28 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144819783
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jup ;)
Top! Effe snel door kijken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144822553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:01 schreef lord_bono het volgende:
Halverwege dit seizoen een "pauze" ingelast mbt Under the Dome, kon me er niet meer op focussen tijdens het kijken. Afgelopen week herpakt en vandaag ook de aflevering gezien, maar begrijp de hype rond deze serie echt niet. Vermakelijk oke, maar voor Amerikaanse standaarden behoorlijk matig qua acteren etc. Zoals hierboven ergens ook al word gezegd moeten ze dit echt niet gaan rekken want dan gaan er zeker mensen afhaken. Ben ook erg benieuwd welke kant het verhaal opgaat.
Ongeveer de helft van de kijkers in de VS is al afgehaakt, de "hype" is er denk ik juist ook door het slechte acteerwerk, absurde plotwendingen, slecht schrijfwerk waardoor de hoofdrolspelers het geheugen van een goudvis lijken te hebben enz
pi_144823405
Wat een goeie aflevering, wel een kut einde. Nu maar hopen op seizoen 3.

Verdomme wat is Jim toch een kneus. :(
(she/her)
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:44:13 #72
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_144835833
Goed einde, hoop dat seizoen 3 de laatste wordt alhoewel ik wel benieuwd ben in wat voor bochten de schrijvers zich daarvoor zullen moeten wringen....
pi_144841200
Ja, en nu dan jonguhhh. :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144841801
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen

Tweet van UTD:
UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29 Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
(she/her)
pi_144842790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers Season Finale: 7.5 miljoen

Tweet van UTD:
UnderTheDomeCBS twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 05:00:29 Thank you for watching all season! What do you think is next? #UnderTheDome reageer retweet
7.5 miljoen :X

Dat is natuurlijk dramatisch voor een seizoensfinale... zeker na de algehele kijkcijfers over seizoen 2.
Als de trend zich doorzet en er weer tussen de 20 en 30% van de kijkcijfers afgaan bij het begin van seizoen 3 is het natuurlijk snel afgelopen met deze serie. (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')