Potverdikkie, er is idd helemaal niks met die Evaquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef shiznuts het volgende:
Barbz heeft het beter voor elkaar. Met Eva heeft 'ie een toegewijde play bunny.
'Contract negotiations, bitch! Gimme a hot chick for some sexy time or I'm out.'
[ afbeelding ]
'Guess I'm back for another season.'
Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef DaMart het volgende:
O, CBS denkt zelfs na over een vierde seizoen.
http://www.tv.com/shows/u(...)-4-cbs-143923271103/
Wel oppassen, er staat een spoiler in het artikel over het einde van seizoen 3.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kijkcijferkanon deze serie.
En dan alsnog een 4de seizoen plannenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Season: 1 (2013) paars
Season: 2 (2014) groen
Season: 3 (2015) blauw
Heel dit seizoen is filler. Of seizoen 2 en 3. Of de hele serie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pff, Deus Ex Machina
Wat gebeurde er nu eigenlijk in de laatste aflevering? Norrie's mam ging dood... verder? Het was echt een filler-episode
Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Julia is wel een domme trut hoor. Laat ze Barbie alleen en goh hij ontsnaptEn waarom die hond vastbinden? Die had Barbie mooi tegen kunnen houden.
Maar Big Jim blijft een baas natuurlijk.
Dit idd, zo'n alles of niets poging.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze expres naar buiten ging om hem de kans te geven los te komen en te ontsnappen en dat het daarna tot een confrontatie zou komen waarbij ze dan haar leven en liefde op het spel bereid was te zetten om de emotie bij Barbed wire los te maken... en voilá. It worked. Of ze is inderdaad echt zo retarded.
Is vast weer een plannetje van Sam, en bloed op die knuppel hebben ze gedaan zodat het ''echt'' lijkt wanneer de rest hen komt aanvallen ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
Ja, ik vermoedde wel dat ze hem iets te gemakkelijk vertrouwdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Sam toch bij de Kinship hoort? Ik niet, aangezien Christine zei dat ze hem zijn eigen bloed had gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |