SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 06-10-2014 00:20:00 ](she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door Fylax op 04-09-2014 15:07:05 ](she/her)
En Melanie is ook halverwege waarschijnlijk, aangezien het ei weg is.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:00 schreef Adolecens het volgende:
Phil mag naar de dooien!![]()
En Rebecca en Andrea van mij ook wel
Ik zie het! Eventjes aanpassen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tweede plaatje 'dead' uit de OP doet het niet
Helaas nog maar 2 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering weer. Kleinere dome zorgt vast voor leuke spanningen
.
En mijn Lyle-theorie klopte dus niet.
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Idd...quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de matige kijkcijfers zou het mij niet verbazen dat het bij 2 seizoenen blijft.
Echt wel, ze zijn sinds aflevering 1 van dit seizoen tot nu bijna een derde van de kijkers kwijt geraakt en vergeleken met seizoen 1 is het aantal kijkers bijna gehalveerd. Dat is in de VS bijna een garantie om geschrapt te worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Matig? Zijn geen matige cijfers hoor.
quote:September 6 – CBS are billing Under The Dome‘s September 22 finale as the “Season 2 finale” rather than a “series finale”. Of course, this doesn’t always reveal a network’s intent, particularly when a renewal decision has yet to be made. However, Dome still seems just about on course for a third season, though CBS will have a keen eye on those plummeting ratings
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".quote:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat er nog geen beslissing is genomen is al een slecht teken voor deze serie en je quote heeft het zelf ook al over "plummeting ratings".
Wellicht dat ze het nog af laten hangen van buitenlandse belangstelling maar ik zie met deze kijkcijfers, het matige script en slechte acteurs geen derde seizoen meer komen.
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef Chewie het volgende:
Ze hadden het gewoon bij 1 seizoen moeten houden en voor deze zomer een ander King boek moeten nemen ofzo.
lol... UTD proberen te begrijpen..... classic rookie mistake !quote:Op woensdag 10 september 2014 14:02 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou hij dat mens naar die diner dragen? Dat ambulance bed heeft toch wielen? En waarom was het wel veilig om in de diner dat ding eruit te trekken en haar vervolgens te laten opwarmen? Op dat moment zou ze toch weer beginnen met bloeden?
Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leukerquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef maxmit het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Wij kijken eigenlijk alleen nog maar om te zien hoe het nu afloopt. Niet zo zeer meer omdat het zo leuk of spannend is. Eerste seizoen wel.
En we kijken ook nog steeds omdat het toch bijna afgelopen is. Ik ben dan ook bang dat we voor een derde seizoen afhaken. Zijn genoeg andere goeie series op het moment.
Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Tegen mijn eigen verwachting in, vind ik dit seizoen leuker
Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Ik kijk dit gewoon omdat ik het een toffe serie vind, en wil ook dat er een seizoen 3 komt en ga die ook zeker kijken.
Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook. Al mag dat 3e seizoen van mij dan wel de laatste zijn (met een goede afronding!). Anders gaat het -ook in mijn ogen- toch op "rekken" lijken vrees ik.
Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .quote:Op woensdag 10 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Makers willen nog 2/3 seizoenen maken, en als ze gewoon goeie verhaallijnen maken heb ik daar geen problemen mee.
Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima met dit seizoen, maar ik wil zo onderhand toch ook wel eens weten hoe het nou precies zit met die dome. Eén seizoen kan wat mij betreft echter nog wel (zeker als seizoen 2 geen goede afsluiter gaat krijgen en daar begint het wel op te lijken) .
Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Seizoen 2 gaat een kut einde krijgen want als er geen seizoen 3 komt gaan wij protesteren volgens de acteurs.
Het wordt weer een cliffhangerfinale.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Ik wil wel een goede afronding.
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk (BMW in White Color waar ze duidelijk de tijd nemen om wat zaken (iDrive-systeem en het automatische parkeer-systeem) overduidelijk te promoten is helemaal erg.quote:
Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind het niet overdreven gedaan. Er worden geen onredelijke suggesties gedaan, en de momenten dat het merk te duidelijk in beeld was, vind ik ook wel meevallen. Vergelijk het met wat ze deden in 24 of met Lexus in Suits, of wat Hyundai doet met een auto die niet uit had moeten zijn en altijd verdacht schoon is, dan vind ik het redelijk fatsoenlijk.
Klopt, dat was inderdaad wel een duidelijk moment ja. Maar wel het enige moment. Tot nu toe dan. Misschien dat we meer krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was me nooit heel erg opgevallen bij Under The Dome, maar nu was het zooooooooo overdreven...
Even het plug-in gedeelte van de hybride vol in beeld. Vervolgens als de laadkabel wordt teruggestopt in de auto even vol het Toyota logo + badge van Plug in hybrid in beeldik vond het deze aflevering voor het eerst storend!
Nee nog 1...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vage aflevering. Was dit nou de laatste aflevering van seizoen 2?
Wel leuk of?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vage aflevering. Was dit nou de laatste aflevering van seizoen 2?
O.k., kan de ep vanavond al wel kijken denk ik... ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vermakelijk, niet top, zitten wel een paar goede ontwikkelingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |