SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door G.R.S. op 01-09-2014 21:30:48 ]
Ho! Ho1! Dat ze een open relatie hebben wil nog niet zeggen dat je achter Cakeman zn wifey aan mag zitten.quote:
ik dm jequote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Bestaan er van jullie nudes of vids?
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.quote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had ooit een bj vid maar dat was op een Samsung schuif ding, en nooit gebackupt helaas.
heb nog steeds raw action material van exen..quote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had ooit een bj vid maar dat was op een Samsung schuif ding, en nooit gebackupt helaas.
Ik ben toch geen Deuce (doos FR)quote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugdquote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugd
baasquote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugd
niet zo gek de meeste bodybuilders gaan toch naar de gym om andere mannen te ontmoetenquote:Op maandag 1 september 2014 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
Oh my gucci. Nu lijk het net alsof ik gay ben:@:@ Hihi.
Op een man? Zittend of liggend op een andere man?quote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft zich wel eens afgetrokken op een man?
Eerlijk zeggen.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Eerlijk zeggen.
Kan je je niet gewoon opgeven?quote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Lijkt me wel gaaf om keer zo don en addig te doen. 'Hmm wat een lekker nat kutje zeg sowww!' "Neem die pik maar eens lekker in je mondje jaaaa!"
Oeehhh, jah, lekker, oeehh jahhh, lekker kutje, mmm lekker nat kutjequote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Lijkt me wel gaaf om keer zo don en addig te doen. 'Hmm wat een lekker nat kutje zeg sowww!' "Neem die pik maar eens lekker in je mondje jaaaa!"
Shemales zijn wel een soort man tochquote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Eerlijk zeggen.
hey sapquote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shemales zijn wel een soort man toch
quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Yeah man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebaseerd op torrents toch?
Watertemperatuur is trouwens 18.4 graden op 1 meter diepte. Duurt nog wel een tijdje voor het 10 graden is.
Nah. Ze hebben wel een functie erin gebouwd dat je een VPN aan kan zetten zodat je anoniem bent.quote:
lolquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:38 schreef no1uknow het volgende:
Lkkr met een flesje rode wijn en een reep hazelnootchocolade in de trein #genieten
Wanneer begin je aan de VU btw?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:38 schreef no1uknow het volgende:
Lkkr met een flesje rode wijn en een reep hazelnootchocolade in de trein #genieten
vandaag eerste college gehad broquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan de VU btw?
das it manequote:
Nice! Ga je hier een kamertje zoeken of blijf je daar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vandaag eerste college gehad bro
op termijn wel, huisgenoot kunnen tot het voorjaar in dat huis in den haag wonen. Daarna naar A'dam, wellicht met m'n broertje er ook nog bij die nu aan het Mediacollege in A'dam studeert.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
das it mane
[..]
Nice! Ga je hier een kamertje zoeken of blijf je daar?
Chill, chill. Scheelt reizen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
op termijn wel, huisgenoot kunnen tot het voorjaar in dat huis in den haag wonen. Daarna naar A'dam, wellicht met m'n broertje er ook nog bij die nu aan het Mediacollege in A'dam studeert.
sickeningquote:
true, maar ik woon nu voor 250 incl in Den Haag in een 4kamer appartement met m'n beste mattie incl 2 balkons waarvan 1 op het zuiden en kelderbox enz. Daar krijg je in A'dam nog niet eens een kartonnen doos voor.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
true, maar ik woon nu voor 250 incl in Den Haag in een 4kamer appartement met m'n beste mattie incl 2 balkons waarvan 1 op het zuiden en kelderbox enz. Daar krijg je in A'dam nog niet eens een kartonnen doos voor.
Bookmarkedquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://www.reddit.com/live/thwsx6wkbysn
Lol @ Becca.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:36 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)celebgate_2014_dag_2
Selena Gomez
[..]
Bookmarked
Die dude lijkt wel die dikke uit GoT, op de wall.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol @ Becca.
JLaw heeft wel opvallend veel nudes van zichzelf, maar blijkbaar heeft elke vrouw nudes op haar telefoon staan.
Whahaha, idd. Ik ging helemaal stuk toen ik die dude voor het eerst in GoT zag. Hadden ze een cast post op reddit geplaatst of zo? Echt een typische neckbeard whehehe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die dude lijkt wel die dikke uit GoT, op de wall.
Valt wel mee toch?quote:
Vind ik niet.quote:
Mwah, als je een relatie hebt en celeb bent = veel weg van huis/elkaar dan kan ik mij best voorstellen dat je zoveel nudes maakt enz.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol @ Becca.
JLaw heeft wel opvallend veel nudes van zichzelf, maar blijkbaar heeft elke vrouw nudes op haar telefoon staan las ik laatst ergens.
Ik durf ook echt niet mijn galerij op mijn telefoon te openen in bijzijn van anderenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vind ik niet.
[..]
Mwah, als je een relatie hebt en celeb bent = veel weg van huis/elkaar dan kan ik mij best voorstellen dat je zoveel nudes maakt enz.
Gemiddelde tube site heeft nog betere amateur filmpjes dan van dat troelaquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef Awesome_ het volgende:
Als die bj vid van j.law er komt kan ik vredig sterven. Stoppen op je hoogtepunt dit dat
De gemiddelde troela ken ik niet van de hunger games. Is toch kaolo geil maat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gemiddelde tube site heeft nog betere amateur filmpjes dan van dat troela
Hunger Games is gewoon een matige rip-off van Batlle Royale. Derhalve niet gekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De gemiddelde troela ken ik niet van de hunger games. Is toch kaolo geil maat?
Battle Royalequote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hunger Games is gewoon een matige rip-off van Batlle Royale. Derhalve niet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, pass me de link maat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef Beach het volgende:
hey awesome de laatste blowjobfilmpjes al gezien??
Ik heb Battle Royale gezien, no way dat een matige Hollywood rip-off daarbij in de buurt komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
Laat het maar aan Henk over om oordelen te vellen zonder kennis van zaken.
Toffe band. Bijna alle nummers van ze zijn goed. Met stip: Born on the bayou en I Put a spell on you.quote:
Ja dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik durf ook echt niet mijn galerij op mijn telefoon te openen in bijzijn van anderen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Toffe band. Bijna alle nummers van ze zijn goed. Met stip: Born on the bayou en I Put a spell on you.
Ik heb hem wel gezien. Zeer saaie vlakke film die blijkbaar zeer spannend moet zijn wb het 'jachtconcept' maar het komt totaal niet uit de verf. Echt een typisch 6,5je.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hunger Games is gewoon een matige rip-off van Batlle Royale. Derhalve niet gekeken.
Ook die banketbakker die half dood gaat en zichzelf onder kliedertquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Zeer saaie vlakke film die blijkbaar zeer spannend moet zijn wb het 'jachtconcept' maar het komt totaal niet uit de verf. Echt een typisch 6,5je.
Henk pls. Uitgesprokenheid is leuk. Maar noem iets geen 'rip-off van' als je de andere niet eens gezien hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb Battle Royale gezien, no way dat een matige Hollywood rip-off daarbij in de buurt komt.
Concept is toch hetzelfde. Zet een aantal mensen bij elkaar, hek eromheen en een potje Last Man Standing. Ja dat noem ik een rip off. Of wil je beweren dat het niet zo is Richard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk pls. Uitgesprokenheid is leuk. Maar noem iets geen 'rip-off van' als je de andere niet eens gezien hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
De dag dat Henk geen mening ergens over heeft of 'niet genoeg informatie om hier een waardeoordeel aan te geven'
Battle Royalequote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ergens wel een foto, verder niet.quote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
Godverdommequote:
pics van je legit moslim kankworstquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik durf ook echt niet mijn galerij op mijn telefoon te openen in bijzijn van anderen
Doe niet zo beta.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef Awesome_ het volgende:
Als die bj vid van j.law er komt kan ik vredig sterven. Stoppen op je hoogtepunt dit dat
Ben je 17 ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Als je dat aan je maten zou kunnen vertellen/laten zien. Wow. Gewoon...Wow.
Pffff bigbooty soon.jpgquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
Lol mcnulty gaat voor imagoherstel. Mooi man.
tief op kloonquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
haha ja tog laterzquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
Hey McNultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Hey VfatMctelly-Stickov_92K.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Schizofrenie is niet hetzelfde als meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Veel gemaakte fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
Welke schizo is z'n meds weer vergeten?
n00dz or gtfoquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Kwaliteitspost van McNultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schizofrenie is niet hetzelfde als meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Veel gemaakte fout.
Waarom doe je zo gay door vlaggetjes te waaien voor mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Kwaliteitspost van McNulty![]()
Serieus ja? Geen idee, ben niet zo bekend in dat spectrum.
Beetje gay is oke, het is 2014 Jimmy.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gay door vlaggetjes te waaien voor mij.
Ik trek deze shit niet.
bootypics soon.jpg
Vanavond komt The Motherload der Booty posts. Ik zeg je.quote:
Hoezo heb je mijn icloud gehackt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vanavond komt The Motherload der Booty posts. Ik zeg je.
"Ze"? Je trannies zijn nog meer vrouw dan deze kloon.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
hahaha een verwijzing naar een recente gebeurtenis ze is wel scherp of niet dan vriendjes
Als ze zich van binnen toch vrouw voelt is het toch goed. Gewoon iedereen in zijn/haar waarde laten ja tog.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ze"? Je trannies zijn nog meer vrouw dan deze kloon.
Niet? Kom op joh, niet zo bescheiden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
Serieus ja? Geen idee, ben niet zo bekend in dat spectrum.
Je bent laat, de hossel is al bijna rond, meid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
CurlGurlthirsttrap #50 mcnulty montelly deuce kom er maar in
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
Als jequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef CurlGurl95 het volgende:
Hee jongens even rustig aan ben net lid hier kan nog niet dm'en
Nou ja, ik probeer het, maar het gaat er soms wel hard aan toe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wist niet dat deuce aan zwaardvechten deed, doe je wel beetje voorzichtig deuce?
Vandaar dat je zoveel traintquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
kan wel trainen wanneer ik wil idd, en eten wanneer en wat en hoe. no one cares LOLquote:
LOLquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje Ray, ouwe pik. Vrouwe, kunt beter kippen houwe ja tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
DM Weissman even, die heeft vast tips.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
snakey wil wel. neemt z'n eigen douchegordijn meequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Neem je een meetlint mee om te kijken wie nog natty is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovjequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getrippedquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovje
Je bent nog nat achter je oren man snotneusquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getripped
Kan nog niet, ook die functie die die grappenmakers hier vertelden doet het niet. Hoe kan ik em anders bereiken? Doe z'n app danquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
Nee. Doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
Hey CurlGurl95.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nulty opent met een paar stevige negs, iets wat we nog nooit eerder van de beste man hebben mogen aanschouwen. Het roer gaat wel degelijk om.
Ik wil met je in de sauna. Gelijk jou ff lekker bewonderen in je evakostuum nomsayin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Gvdquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Je moest eens weten brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wacht ik lok hem wel ffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman, hey MsMessy
Even wachten, hij komt vanzelf.
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Dan krijg je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Kan dat filmpje niet vinden. Maar zo'n puber vertelde in een reportage dat hij zijn kip aan batsten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ffs het is maar een hondquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef no1uknow het volgende:
Jeetje dit topic escaleert wel uit de klauwen, kijk die laatste posts dan. F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Dat zwelgen in zelfmedelijden, cringe.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef Deuce92 het volgende:
Etha is volgens mij wel een echte gentleman.
kloptquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Hey Awesome_quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klopt
ik ben helemaal genezen van vrouwen
hey jakkenhakkarquote:
I know bro. Jij en Yuri gingen mij dm'en waar ik bleef toen ik op sabbatical was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
Mense die nu opeens Nultys vriendje uit gaan hangen hierNulty je weet het broeder, door dik en dun
quote:
Goed muziek.quote:
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
DAT IS GODVERKANKER GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAGquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genietenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.
jijweetquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genieten
Alleen witvlees?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga een kattenvoermerk aanklagen wegens racisme.
Allah?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
bijna goed: assquote:
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.quote:
Implants? Ze heeft van die dunne Nicki Minaj dijen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
Koop dan ook een hond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Anyway nu ga ik weer, mazzel.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Dure katzen bruh, leuke beestjes verder?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijdenquote:
vraag het aan Crip die is ambassadeurquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
Die gozer is nu al 12 maanden ontvoerd en waarschijnlijk al zovaak gemarteld dat er mentaal niks meer van over is. Daarna vertellen ze hem dat hij moet voorlezen wat ze hem voorhouden zodat hij wellicht niet dood hoeft, of niet dood hoeft door onthoofding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens de volgende in de 'rij':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren inderdaad aardig duur, maar dat is het waard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dure katzen bruh, leuke beestjes verder?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
Damn net nieuwe ep van Ray Donovan gezien. Sick
Had niet verwacht dat Cookie Marvin zou neerpoppenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de volgende.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Cookie Marvin zou neerpoppen
Jammer, ze hadden net een lekker plaatje opgenomen.
SPOILER: Ray DonovanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen het daadwerkelijk gebeurde was het nog steeds spannend.
Sick.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef MrGuma het volgende:
Ik heb net weer eens 2048 gedaan en een score van 109k gehaald. Blokje van 8000 zoveel. Best wel tof.
Je refereert naar??quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
snakey wil wel. neemt z'n eigen douchegordijn mee
Ja, dat was wel open boek inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen Bridget ging liggen dacht ik meteen "OH KUT ER KOMT EEN DRIVE BY EN BRIDGET WORDT NATUURLIJK NIET GERAAKT OMDAT ZE LIGT"
Maar toen het daadwerkelijk gebeurde was het nog steeds spannend.
Hoe zwaar is zoiets? Mijn europese korthaart is vrij fors met z'n 7 kilo. (niks te dik, gewoon groot)quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waren inderdaad aardig duur, maar dat is het waard.
Damn net nieuwe ep van Ray Donovan gezien. Sick
Mijn Siberische kater is nu 6 maanden en 5,5 kilo ofzo? Denk dat ie zeker wel rond de 9 kilo kan worden. Hij is iig gigantisch. Heb ook nog een klein Noors bospoesje en die groeit amper vergeleken de katquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe zwaar is zoiets? Mijn europese korthaart is vrij fors met z'n 7 kilo. (niks te dik, gewoon groot)
En kwa karakter?
Zou zelf ook wel zo'n soort kat willen, maar of ik dan een kooi om mijn tuin bouw is een 2e.
Letterlijk verstijven uit doodsangst?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
die van mij word altyd slap als ik bang benquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Letterlijk verstijven uit doodsangst?
quote:
lolquote:
kutkindquote:
Wutquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn Siberische kater is nu 6 maanden en 5,5 kilo ofzo? Denk dat ie zeker wel rond de 9 kilo kan worden. Hij is iig gigantisch. Heb ook nog een klein Noors bospoesje en die groeit amper vergeleken de kat
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.quote:
boefjequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee grapje, is slechts een theorieIk was jullie aan het dollen.
Vrijdag ochtend was die kater van 2 hoog uit het raam gesprongenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wut![]()
Chi Hua Hua's voeren is denk ik de enige oplossing.
quote:[..]
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.
GoT casuals.
ok manquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood en Darth Vader is Luke Skywalker's vader.
Kom haten dan.
Ik heb die shit nooit gezien behalve van mastermovies.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood en Darth Vader is Luke Skywalker's vader.
Kom haten dan.
WUR ART MI DRAGONS U CUNT I SWAER ILL REK UR MUM M8 I R8 8quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend was die kater van 2 hoog uit het raam gesprongen
Had enkel een klein schaafwondje op zijn kin
[..]
[ afbeelding ]
gvd toen ik Robb spoilerde had ik meteen een ban aan mijn broek. Willekeur hieroquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wut![]()
Chi Hua Hua's voeren is denk ik de enige oplossing.
[..]
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.
GoT casuals.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb die shit nooit gezien behalve van mastermovies.
'Ik ben niet alleen je vader, maar ook je oma.'
Jb is echt team Dany. Ik ben meer team fake Aegon. Hij is een baasjequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
WUR ART MI DRAGONS U CUNT I SWAER ILL REK UR MUM M8 I R8 8
kutwijf, bah.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
MastermoviesDat waren tijden.
Shit wordt ik weer aangehouden omdat ik een afrokapsel heb.
Tevens is die Zeebats ofzo wel heel relevant voor al die travestietenneukers in dit topic.
Ach ja zal ook niet, gurl power etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jb is echt team Dany. Ik ben meer team fake Aegon. Hij is een baasje
Casuals zeg ik tochquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gvd toen ik Robb spoilerde had ik meteen een ban aan mijn broek. Willekeur hiero
Als jij nou kapt met het topic te verneuken met al die klapperkonten en aangespoelde walvissen + die Cripple ofzo weg laat, dan spoil ik niks van GoT voor jou.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef McNulty het volgende:
Loopt die vieze slakkenhakkar nou te spoileren?
Verziek het plot nou niet voor anderen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Casuals zeg ik tochIk trek deze shit uit m'n duim. De ekte ekte weten
Ben nog aan het kijken, kom daar zo.quote:
Cerseiquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over wat ik volgende keer ga spoileren. Cersei denk ik.
Even nog. Het zijn fokking veel foto's.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef Montelly het volgende:
Ben net door een donkere meid gevraagd of ik haar wilde helpen met de stang bij de backpull.
JB this could be us.
Beetje jungle fever, vriend?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef Montelly het volgende:
Ben net door een donkere meid gevraagd of ik haar wilde helpen met de stang bij de backpull.
JB this could be us.
Er is helemaal niemand die een tranny batst @ 3:35.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |