quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
De dag dat Henk geen mening ergens over heeft of 'niet genoeg informatie om hier een waardeoordeel aan te geven'
Battle Royalequote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hunger Games is gewoon een matige rip-off van Batlle Royale. Derhalve niet gekeken.
Ergens wel een foto, verder niet.quote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Bestaan er van jullie nudes of vids?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
Godverdommequote:
pics van je legit moslim kankworstquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik durf ook echt niet mijn galerij op mijn telefoon te openen in bijzijn van anderen
Doe niet zo beta.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef Awesome_ het volgende:
Als die bj vid van j.law er komt kan ik vredig sterven. Stoppen op je hoogtepunt dit dat
Ben je 17 ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Als je dat aan je maten zou kunnen vertellen/laten zien. Wow. Gewoon...Wow.
Pffff bigbooty soon.jpgquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
Lol mcnulty gaat voor imagoherstel. Mooi man.
tief op kloonquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
haha ja tog laterzquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
Hey McNultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Hey VfatMctelly-Stickov_92K.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Schizofrenie is niet hetzelfde als meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Veel gemaakte fout.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
Welke schizo is z'n meds weer vergeten?
n00dz or gtfoquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Kwaliteitspost van McNultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schizofrenie is niet hetzelfde als meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Veel gemaakte fout.
Waarom doe je zo gay door vlaggetjes te waaien voor mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Kwaliteitspost van McNulty![]()
Serieus ja? Geen idee, ben niet zo bekend in dat spectrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |