Goed muziek.quote:
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
DAT IS GODVERKANKER GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAGquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genietenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.
jijweetquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genieten
Alleen witvlees?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga een kattenvoermerk aanklagen wegens racisme.
Allah?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
bijna goed: assquote:
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.quote:
Implants? Ze heeft van die dunne Nicki Minaj dijen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
Koop dan ook een hond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Anyway nu ga ik weer, mazzel.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Dure katzen bruh, leuke beestjes verder?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijdenquote:
vraag het aan Crip die is ambassadeurquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
Die gozer is nu al 12 maanden ontvoerd en waarschijnlijk al zovaak gemarteld dat er mentaal niks meer van over is. Daarna vertellen ze hem dat hij moet voorlezen wat ze hem voorhouden zodat hij wellicht niet dood hoeft, of niet dood hoeft door onthoofding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens de volgende in de 'rij':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |