bijna goed: assquote:
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.quote:
Implants? Ze heeft van die dunne Nicki Minaj dijen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
Koop dan ook een hond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Anyway nu ga ik weer, mazzel.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.
Dure katzen bruh, leuke beestjes verder?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijdenquote:
vraag het aan Crip die is ambassadeurquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
Die gozer is nu al 12 maanden ontvoerd en waarschijnlijk al zovaak gemarteld dat er mentaal niks meer van over is. Daarna vertellen ze hem dat hij moet voorlezen wat ze hem voorhouden zodat hij wellicht niet dood hoeft, of niet dood hoeft door onthoofding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens de volgende in de 'rij':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren inderdaad aardig duur, maar dat is het waard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dure katzen bruh, leuke beestjes verder?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
Damn net nieuwe ep van Ray Donovan gezien. Sick
Had niet verwacht dat Cookie Marvin zou neerpoppenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de volgende.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Cookie Marvin zou neerpoppen
Jammer, ze hadden net een lekker plaatje opgenomen.
SPOILER: Ray DonovanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen het daadwerkelijk gebeurde was het nog steeds spannend.
Sick.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef MrGuma het volgende:
Ik heb net weer eens 2048 gedaan en een score van 109k gehaald. Blokje van 8000 zoveel. Best wel tof.
Je refereert naar??quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
snakey wil wel. neemt z'n eigen douchegordijn mee
Ja, dat was wel open boek inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen Bridget ging liggen dacht ik meteen "OH KUT ER KOMT EEN DRIVE BY EN BRIDGET WORDT NATUURLIJK NIET GERAAKT OMDAT ZE LIGT"
Maar toen het daadwerkelijk gebeurde was het nog steeds spannend.
Hoe zwaar is zoiets? Mijn europese korthaart is vrij fors met z'n 7 kilo. (niks te dik, gewoon groot)quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waren inderdaad aardig duur, maar dat is het waard.
Damn net nieuwe ep van Ray Donovan gezien. Sick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |