Nou ja, ik probeer het, maar het gaat er soms wel hard aan toe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wist niet dat deuce aan zwaardvechten deed, doe je wel beetje voorzichtig deuce?
Vandaar dat je zoveel traintquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
kan wel trainen wanneer ik wil idd, en eten wanneer en wat en hoe. no one cares LOLquote:
LOLquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje Ray, ouwe pik. Vrouwe, kunt beter kippen houwe ja tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
DM Weissman even, die heeft vast tips.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
snakey wil wel. neemt z'n eigen douchegordijn meequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Neem je een meetlint mee om te kijken wie nog natty is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovjequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getrippedquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovje
Je bent nog nat achter je oren man snotneusquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getripped
Kan nog niet, ook die functie die die grappenmakers hier vertelden doet het niet. Hoe kan ik em anders bereiken? Doe z'n app danquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |