Nou ja, ik probeer het, maar het gaat er soms wel hard aan toe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wist niet dat deuce aan zwaardvechten deed, doe je wel beetje voorzichtig deuce?
Vandaar dat je zoveel traintquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
kan wel trainen wanneer ik wil idd, en eten wanneer en wat en hoe. no one cares LOLquote:
LOLquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje Ray, ouwe pik. Vrouwe, kunt beter kippen houwe ja tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
DM Weissman even, die heeft vast tips.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope
eigenlijk wel lekker rustig zo
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
snakey wil wel. neemt z'n eigen douchegordijn meequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Neem je een meetlint mee om te kijken wie nog natty is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS een topic-saunameet gaat organiseren?
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovjequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getrippedquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een beetje vent kookt z'n eigen eten Klokovje
Je bent nog nat achter je oren man snotneusquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben dan ook meer dan een beetje vent he Henk #Kettlebell #Getfit #Getripped
Kan nog niet, ook die functie die die grappenmakers hier vertelden doet het niet. Hoe kan ik em anders bereiken? Doe z'n app danquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
DM Weissman even, die heeft vast tips.
[..]
Zelf 5500 kcals per dag klaarmaken, no thanks Jeff
Nee. Doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
CurlGurlthirsttrap #50 mcnulty montelly deuce kom er maar in
Hey CurlGurl95.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nulty opent met een paar stevige negs, iets wat we nog nooit eerder van de beste man hebben mogen aanschouwen. Het roer gaat wel degelijk om.
Ik wil met je in de sauna. Gelijk jou ff lekker bewonderen in je evakostuum nomsayin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Gvdquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Je moest eens weten brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wacht ik lok hem wel ffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman, hey MsMessy
Even wachten, hij komt vanzelf.
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Dan krijg je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Kan dat filmpje niet vinden. Maar zo'n puber vertelde in een reportage dat hij zijn kip aan batsten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ffs het is maar een hondquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef no1uknow het volgende:
Jeetje dit topic escaleert wel uit de klauwen, kijk die laatste posts dan. F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Dat zwelgen in zelfmedelijden, cringe.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef Deuce92 het volgende:
Etha is volgens mij wel een echte gentleman.
kloptquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Hey Awesome_quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klopt
ik ben helemaal genezen van vrouwen
hey jakkenhakkarquote:
I know bro. Jij en Yuri gingen mij dm'en waar ik bleef toen ik op sabbatical was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
Mense die nu opeens Nultys vriendje uit gaan hangen hierNulty je weet het broeder, door dik en dun
quote:
Goed muziek.quote:
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
DAT IS GODVERKANKER GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAGquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genietenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.
jijweetquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genieten
Alleen witvlees?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga een kattenvoermerk aanklagen wegens racisme.
Allah?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
bijna goed: assquote:
Nee man ze hebben voer speciaal voor maine coons, Noorse boskatten etc maar niet voor Siberische katten. Terwijl dat echt het koningsras is. Kankerlijers ik word gek.quote:
Implants? Ze heeft van die dunne Nicki Minaj dijen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |