quote:
Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef valentijn101 het volgende:Misschien helpt het als je wat afleiding zoekt. Een wandel-, fiets of sportclub. Yoga lessen. Stedentripje. Een avondje lekker met zijn 2 en er uit.
Als ik je berichten lees heb ik het idee dat lotje meer als een hond voor jullie was. (En terecht) je hebt dus een gezinslid verloren en dat verwerk je niet zomaar. Misschien hebben jullie steun aan rouwverwerking?
Lotje was ons kind, serieus. Verder was ik al vrijwilliger in de tijd van de mantelzorg en ze bellen me regelmatig omdat ik zo goed met oudjes ben (wat ook serieus klopt, een regenbui en oudjes bij de Appie, ik hijs rollators en masse in de auto en breng ze veilig thuis, met soms de meest hilarische toestanden (een oudje naar het bejaardenhuis brengen terwijl hij nog zelfstandig woont en zo, echt weer iets voor mij

) dus ze willen me graag hebben.
En ik ga waarschijnlijk weer in die modus maar dat op invalbasis, ik ga me niet vastpinnen op vaste uren, ik heb al vele, heel veel jaren voor mijn demente vader en mijn schoonouders gezorgd dus nee, me vastpinnen op oudjes zit er niet in. Ik kijk wél verder naar zorg voor jongere gehandicapten en zo. Ik heb nu tijd om dat weer te kunnen doen. Ik heb enkel even tijd nodig om weer in the flow te komen.
Normaliter hebben ze hier bij het verzorgingshuis in augustus/september een bazaar. Maar ze krijgen niet genoeg vrijwilligers om dat te regelen

Ik ben nu te laat maar volgend jaar ga ik heel die bazaar regelen, omdat het nu kan. Ik heb ze al gebeld en ze willen me graag om dat te regelen (ze hebben dan ook bepaald geen smaak

)
Verder ga ik me opgeven voor het telefoonrondje (even elke dag iemand bellen die alleen staat om te kijken of het goed gaat, in een kettingronde) en als dat goed gaat de echte telefoonronde met meer, soort buddie voor eenzame oudjes in het dorp en die af en toe op sleeptouw nemen wat ik vele jaren al gewend was. Dus ja, ik ga er weer vol in nadat de rust een beetje in mijn bol komt.
Zat te doen voor velen.
Maar eerst eens morgen naar de kapper wat al weken bitter nodig is, anders schrikken de oudjes of wie dan ook zich de &%% als ze mij in het vizier krijgen als ik ze dan zgn kom opvrolijken, dat kan nu ff niet
Afijn, eerst maar eens even een poosje tot rust komen en het verlies van Lotje verwerken want mijn smoel is nu bepaald niet echt heel erg ontspannen noch bepaald vrolijk (zeg maar berust: jankgezicht, en dat nog flink grondig

)
Edit: Bovendien kom ik maanden slaap te kort (hondje niet lekker dus bij blijven en wakker blijven, al lang), ik slaap zo ongeveer waar ik loop inmiddels, ben echt kaputti, laatste half jaar een uur of 2 per nacht gehaald, al was er even niks, enorme tobber als ik ben

. Dus ik probeer eerst maar even de energie qua slaap weer ietwat fiks op te vijzelen, wat ng niet bijster lukt, ik slaap nog steeds amper dan wel niet .
Kolere trouwens, wat een enorme mega ego-post

*verslikt zich zelf*
[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-09-2014 20:54:27 ]