I know bro. Jij en Yuri gingen mij dm'en waar ik bleef toen ik op sabbatical was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
Mense die nu opeens Nultys vriendje uit gaan hangen hierNulty je weet het broeder, door dik en dun
quote:
Goed muziek.quote:
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ga ik vanavond voor het kersencadeautje of het chocomomentje? Hazelnoothapje is ook nog een optie.
DAT IS GODVERKANKER GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAGquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een traktatie. Jij weet hoe je jezelf moet verwennen! Mmmmm, lekker genieten zeg.
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genietenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kersencadeautje is mijn nieuwe favo. Dat taste.
jijweetquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja die is goed he. Met die witte choco dingetjes erop. Prima ijsje en maar 200 kcal #genieten
Alleen witvlees?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga een kattenvoermerk aanklagen wegens racisme.
Allah?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef McNulty het volgende:
Kan iemand lezen wat er op haar ass staat? Lijkt wel arabisch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |