Nee. Doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
CurlGurlthirsttrap #50 mcnulty montelly deuce kom er maar in
Hey CurlGurl95.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nulty opent met een paar stevige negs, iets wat we nog nooit eerder van de beste man hebben mogen aanschouwen. Het roer gaat wel degelijk om.
Ik wil met je in de sauna. Gelijk jou ff lekker bewonderen in je evakostuum nomsayin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, geen aanmeldingen dusver. Hoop dat het toch doorgaat.
Gvdquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje Ray, ouwe pik. Vrouwe, kunt beter kippen houwe ja tog
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Je moest eens weten brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wacht ik lok hem wel ffquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman, hey MsMessy
Even wachten, hij komt vanzelf.
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Dan krijg je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gvdvan die mannen die dat zeggen.
Sluiten ook iedere donderdag vrijdag zaterdag en zondag de kroeg af zingend 'EEN VRIJGRZEL DIE GAAT PAS SLAPUHHHH'
[..]
Precies ja. Een kip kun je toch niet fatsoenlijk neuken.Kan dat filmpje niet vinden. Maar zo'n puber vertelde in een reportage dat hij zijn kip aan batsten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ffs het is maar een hondquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef no1uknow het volgende:
Jeetje dit topic escaleert wel uit de klauwen, kijk die laatste posts dan. F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Dat zwelgen in zelfmedelijden, cringe.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef Deuce92 het volgende:
Etha is volgens mij wel een echte gentleman.
kloptquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje Ray, ouwe pik. Vrouwe, kunt beter kippen houwe ja tog
Hey Awesome_quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klopt
ik ben helemaal genezen van vrouwen
hey jakkenhakkarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |