SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door G.R.S. op 01-09-2014 21:30:48 ]
Ho! Ho1! Dat ze een open relatie hebben wil nog niet zeggen dat je achter Cakeman zn wifey aan mag zitten.quote:
ik dm jequote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Bestaan er van jullie nudes of vids?
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.quote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had ooit een bj vid maar dat was op een Samsung schuif ding, en nooit gebackupt helaas.
heb nog steeds raw action material van exen..quote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had ooit een bj vid maar dat was op een Samsung schuif ding, en nooit gebackupt helaas.
Ik ben toch geen Deuce (doos FR)quote:Op maandag 1 september 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Bestaan er van jullie nudes of vids?
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugdquote:Op maandag 1 september 2014 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugd
baasquote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en heb je het doorgeslikt of uitgespuugd
niet zo gek de meeste bodybuilders gaan toch naar de gym om andere mannen te ontmoetenquote:Op maandag 1 september 2014 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
Oh my gucci. Nu lijk het net alsof ik gay ben:@:@ Hihi.
Op een man? Zittend of liggend op een andere man?quote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Wie heeft zich wel eens afgetrokken op een man?
Eerlijk zeggen.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Eerlijk zeggen.
Kan je je niet gewoon opgeven?quote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Lijkt me wel gaaf om keer zo don en addig te doen. 'Hmm wat een lekker nat kutje zeg sowww!' "Neem die pik maar eens lekker in je mondje jaaaa!"
Oeehhh, jah, lekker, oeehh jahhh, lekker kutje, mmm lekker nat kutjequote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Lijkt me wel gaaf om keer zo don en addig te doen. 'Hmm wat een lekker nat kutje zeg sowww!' "Neem die pik maar eens lekker in je mondje jaaaa!"
Shemales zijn wel een soort man tochquote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Weissman het volgende:
Eerlijk zeggen.
hey sapquote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Shemales zijn wel een soort man toch
quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige man? Hi ha ho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Yeah man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebaseerd op torrents toch?
Watertemperatuur is trouwens 18.4 graden op 1 meter diepte. Duurt nog wel een tijdje voor het 10 graden is.
Nah. Ze hebben wel een functie erin gebouwd dat je een VPN aan kan zetten zodat je anoniem bent.quote:
lolquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:38 schreef no1uknow het volgende:
Lkkr met een flesje rode wijn en een reep hazelnootchocolade in de trein #genieten
Wanneer begin je aan de VU btw?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:38 schreef no1uknow het volgende:
Lkkr met een flesje rode wijn en een reep hazelnootchocolade in de trein #genieten
vandaag eerste college gehad broquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan de VU btw?
das it manequote:
Nice! Ga je hier een kamertje zoeken of blijf je daar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vandaag eerste college gehad bro
op termijn wel, huisgenoot kunnen tot het voorjaar in dat huis in den haag wonen. Daarna naar A'dam, wellicht met m'n broertje er ook nog bij die nu aan het Mediacollege in A'dam studeert.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
das it mane
[..]
Nice! Ga je hier een kamertje zoeken of blijf je daar?
Chill, chill. Scheelt reizen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
op termijn wel, huisgenoot kunnen tot het voorjaar in dat huis in den haag wonen. Daarna naar A'dam, wellicht met m'n broertje er ook nog bij die nu aan het Mediacollege in A'dam studeert.
sickeningquote:
true, maar ik woon nu voor 250 incl in Den Haag in een 4kamer appartement met m'n beste mattie incl 2 balkons waarvan 1 op het zuiden en kelderbox enz. Daar krijg je in A'dam nog niet eens een kartonnen doos voor.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
true, maar ik woon nu voor 250 incl in Den Haag in een 4kamer appartement met m'n beste mattie incl 2 balkons waarvan 1 op het zuiden en kelderbox enz. Daar krijg je in A'dam nog niet eens een kartonnen doos voor.
Bookmarkedquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://www.reddit.com/live/thwsx6wkbysn
Lol @ Becca.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:36 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)celebgate_2014_dag_2
Selena Gomez
[..]
Bookmarked
Die dude lijkt wel die dikke uit GoT, op de wall.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol @ Becca.
JLaw heeft wel opvallend veel nudes van zichzelf, maar blijkbaar heeft elke vrouw nudes op haar telefoon staan.
Whahaha, idd. Ik ging helemaal stuk toen ik die dude voor het eerst in GoT zag. Hadden ze een cast post op reddit geplaatst of zo? Echt een typische neckbeard whehehe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die dude lijkt wel die dikke uit GoT, op de wall.
Valt wel mee toch?quote:
Vind ik niet.quote:
Mwah, als je een relatie hebt en celeb bent = veel weg van huis/elkaar dan kan ik mij best voorstellen dat je zoveel nudes maakt enz.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol @ Becca.
JLaw heeft wel opvallend veel nudes van zichzelf, maar blijkbaar heeft elke vrouw nudes op haar telefoon staan las ik laatst ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |