Voor bovenbenen leg press en leg curls. Leg extension vroegah ook gedaan, maar m'n knieën vonden dat niet zo fijn. Bij de leg press zet ik m'n voeten zo laag mogelijk, maar zonder dat het pijn doet, voor meer nadruk op de quads.quote:Op maandag 1 september 2014 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat doe jij voor benen en borst als je niet squat en bencht?
smeerlapquote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef fathank het volgende:
Is er nog een full album met al die leaked celeb pics? Had een imgur link maar die is inmiddels dood
quote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
McNutty waarom kan ik geen lieve berichtjes achterlaten op je fobo?
Fix dat 'ns.
Welke celeb nudie vond je het mooist?quote:
Die is nu zwaar aan het hamsteren.quote:
Die van Victoria Justice zijn wel mooiquote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke celeb nudie vond je het mooist?
Bedankt voor de faptip brosephina.quote:Op maandag 1 september 2014 20:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die van Victoria Justice zijn wel mooi
Moet k eerst mn laptop tevoorschijn toverenquote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is nu zwaar aan het hamsteren.
heej bietschquote:
omg it's hfappeningquote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.reddit.com/live/thwsx6wkbysn
livestream
hey vriend alles goed?quote:
komt dat ook op het journaalquote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
binnekort wordt bj vid jlawrence geleaked
Tijdelijke time-out. Ben nu gericht op gezicht.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
hey vriend alles goed?
ik mag je weer je hebt zo te zien nog geen plaatjes gepost van dikke konten
Niemand geeft ooit een neuk om de mannen. Ik zie vrouwen niet de moeite nemen op mannen accounts te hacken en rechte mannen don't care.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |