Mijn Siberische kater is nu 6 maanden en 5,5 kilo ofzo? Denk dat ie zeker wel rond de 9 kilo kan worden. Hij is iig gigantisch. Heb ook nog een klein Noors bospoesje en die groeit amper vergeleken de katquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe zwaar is zoiets? Mijn europese korthaart is vrij fors met z'n 7 kilo. (niks te dik, gewoon groot)
En kwa karakter?
Zou zelf ook wel zo'n soort kat willen, maar of ik dan een kooi om mijn tuin bouw is een 2e.
Letterlijk verstijven uit doodsangst?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik snap dus echt hoe die gasten zo rustig een verhaaltje kunnen vertellen en zonder een kick te geven of tegen te stribbelen de strot door laten snijden
Of hoe je met zo'n klein kut mesje door een ruggewervel heenkomt
die van mij word altyd slap als ik bang benquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Letterlijk verstijven uit doodsangst?
quote:
lolquote:
kutkindquote:
Wutquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn Siberische kater is nu 6 maanden en 5,5 kilo ofzo? Denk dat ie zeker wel rond de 9 kilo kan worden. Hij is iig gigantisch. Heb ook nog een klein Noors bospoesje en die groeit amper vergeleken de kat
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.quote:
boefjequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee grapje, is slechts een theorieIk was jullie aan het dollen.
Vrijdag ochtend was die kater van 2 hoog uit het raam gesprongenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wut![]()
Chi Hua Hua's voeren is denk ik de enige oplossing.
quote:[..]
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.
GoT casuals.
ok manquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood en Darth Vader is Luke Skywalker's vader.
Kom haten dan.
Ik heb die shit nooit gezien behalve van mastermovies.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood en Darth Vader is Luke Skywalker's vader.
Kom haten dan.
WUR ART MI DRAGONS U CUNT I SWAER ILL REK UR MUM M8 I R8 8quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend was die kater van 2 hoog uit het raam gesprongen
Had enkel een klein schaafwondje op zijn kin
[..]
[ afbeelding ]
gvd toen ik Robb spoilerde had ik meteen een ban aan mijn broek. Willekeur hieroquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wut![]()
Chi Hua Hua's voeren is denk ik de enige oplossing.
[..]
Lol Arya wordt een faceless man, die dwerg gaat dood, en Sansa wordt een priest of the Red God. Ja toch ja toch.
GoT casuals.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb die shit nooit gezien behalve van mastermovies.
'Ik ben niet alleen je vader, maar ook je oma.'
Jb is echt team Dany. Ik ben meer team fake Aegon. Hij is een baasjequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
WUR ART MI DRAGONS U CUNT I SWAER ILL REK UR MUM M8 I R8 8
kutwijf, bah.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
MastermoviesDat waren tijden.
Shit wordt ik weer aangehouden omdat ik een afrokapsel heb.
Tevens is die Zeebats ofzo wel heel relevant voor al die travestietenneukers in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |