SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Don't .. euh wrap your dinges around?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goed advies. Geldt andersom trouwens ook.
moet jij zeggen met je problemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:00 schreef Divje het volgende:
Vrouwen die zo graag belangrijk voor je willen zijn dat ze continu naar bevestiging zoeken
En zich onbelangrijk voelen omdat je bijna nooit met je vrienden over haar praat
En de meest rare dingen verzinnen om je aandacht te krijgen, om vervolgens weer te verzanden in 'Ben ik wel belangrijk voor je?', 'Ik ben niet mooi, wat vind jij?' en 'Ik wil je nooit meer zien! Kom je straks langs?'![]()
![]()
/R&PKLBmodus
awwquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je problemen
daley is weg
dat is pas erg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
aww*kusjekroel*
Wees blij met de centen
merk je als supporter weinig vanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
aww*kusjekroel*
Wees blij met de centen
Tjah, er is wel een vervanger voor te halen toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
merk je als supporter weinig van
hij is onvervangbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, er is wel een vervanger voor te halen toch?
Voor zo'n grote fan als jij wel natuurlijk, dat begrijp ikquote:
owjee, tijd voor nieuwe avatar, weet hoe je voelt, Theo Janssen twente held die vertrok naar Ajax..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je problemen
daley is weg
dat is pas erg
Ja i knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
owjee, tijd voor nieuwe avatar, weet hoe je voelt, Theo Janssen twente held die vertrok naar Ajax..
@DIVMEISTER tijd voor nieuwe deze is verrot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Manchester United gaat ook niet geweldig en dat moet Daley nu opknappen? Wat een last op zijn schouders .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor zo'n grote fan als jij wel natuurlijk, dat begrijp ikHeeft even tijd nodig
Maar United, mooi cluppie toch voor 'm?
Jaa, dit wordt een lastig seizoen voor Louis, Robin en Daleyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Manchester United gaat ook niet geweldig en dat moet Daley nu opknappen? Wat een last op zijn schouders .
nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor zo'n grote fan als jij wel natuurlijk, dat begrijp ikHeeft even tijd nodig
Maar United, mooi cluppie toch voor 'm?
Wel met één met een gouden pikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee.
het voelt alsof je vriendin eerst zegt dat zij wilt trouwen en twee dagen voor de trouwerij vreemd gaat met je beste vriend
welcome to the real worldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee.
het voelt alsof je vriendin eerst zegt dat zij wilt trouwen en twee dagen voor de trouwerij vreemd gaat met je beste vriend
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel met één met een gouden pik
Pffquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel met één met een gouden pik
Hier regent het net weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
wordt een lekker weekje qua weer, geniet ervan als je kan
vandaag is het nog wisselvallig maar als het goed is wordt het vanaf morgen steeds warmer met 25 graden op donderdag (don't shoot the messenger), vrijdag ook nog 24quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier regent het net weer.
Ik las dat we mógelijk woensdag zomerse temperaturen krijgen. Maar ja, als het niet droog is hebben we er zo weinig aan he?
Nou, dan verheugen we ons daar maar weer op he?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag is het nog wisselvallig maar als het goed is wordt het vanaf morgen steeds warmer met 25 graden op donderdag (don't shoot the messenger), vrijdag ook nog 24
Bwehehquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog wel. Berg je maar voor Tjacka zometeen
Was het weer huilen met de lamp op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Bweheh
Al ben ik ook niet echt blij, kolere wat een voetbal weer
Lamp?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het weer huilen met de lamp op?
Is een gezegde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Lamp?![]()
Viel wel mee opzich. Maar Feyenoord had gewoon moeten winnen.
Ajax-fans hebben wel humor..
http://m.marktplaats.nl/a(...)tis-op-te-halen.html
Klein stukje gezien, gelukkig begint de Boet weer te voetballenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Bweheh
Al ben ik ook niet echt blij, kolere wat een voetbal weer
Oohh,, Wij huilen altijd met de pet op hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een gezegde.
Haha, zeker humor
Het begon er weer een beetje op te lijken bij hem ja, hopelijk trekt ie dat door. Maar hoop nog wel vurig op een nieuwe spits.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klein stukje gezien, gelukkig begint de Boet weer te voetballen
hopen mag maar het lijkt me stugquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Oohh,, Wij huilen altijd met de pet op hier
[..]
Het begon er weer een beetje op te lijken bij hem ja, hopelijk trekt ie dat door. Maar hoop nog wel echt op een nieuwe spits.
Tjah, het is wel stil enzo. Maar dat is het al de hele tijd rond transfers door Geel. Hopelijk komt ie met een verrassing.quote:
Het kan nog, nog een uur of 30quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, het is wel stil enzo. Maar dat is het al de hele tijd rond transfers door Geel. Hopelijk komt ie met een verrassing.
Vind het ook hartstikke klote voor Tjackaquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef Scrummie het volgende:
wat zal jij een klote weekend hebben tjack.
Ja, ze speelden best aardigquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het ook hartstikke klote voor Tjacka.
Bij Feyenoord viel de schade mee he?
zeg datquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef Scrummie het volgende:
wat zal jij een klote weekend hebben tjack.
En dan nog Twente gaat nieuw record zetten met gelike spelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ze speelden best aardig. Jammer dat we niet scoorden. Maar komt wel goed dit jaar, krijg er steeds meer vertrouwen in.
quote:Op maandag 1 september 2014 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat die van al die *kuch* natuurfoto's?
Zeer inspirerende foto'squote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die zag ik. Die was aan het behangen blijkbaar want ze had de lijm op haar rug zitten.
Bij deze vragen wij jullie om dit bericht alsjeblieft weer zoveel mogelijk overal te delen:quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die zag ik. Die was aan het behangen blijkbaar want ze had de lijm op haar rug zitten.
hoi tjacka al beetje vrede kunnen sluiten met zijn vertrek?quote:
doeiquote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi tjacka al beetje vrede kunnen sluiten met zijn vertrek?
quote:Op maandag 1 september 2014 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoibedankt voor die goede keepert.
[..]
HET KAN NOGG!quote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord gaat geen spits halen.
VAN GEEL UIT.
i guess thats a NO!quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
i guess thats a NO!
[..]Foei div!!
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje plagen mag toch
oh ah toma toma vem vem vem vem
nog weekje nuquote:Op maandag 1 september 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hoi lieverd
nog een paar dagen he? ben je al nerveus?
Zin in?quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog weekje nu
nee valt mee
denk dat het wel binnekort komt.
dit weekend allemaal spul gekocht
Het gaat geweldig worden, Je gaat zó genietenquote:Op maandag 1 september 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
ben nu echt aan het afwachten
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te kijken, ik heb het nog nooit gezien
beetje joggen dan maar of hond uitlaten ook al heb je er geenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef theguyver het volgende:
[..]door de bouw van het appartementje heb ik weinig andere keuze.
TV staat in woonkamer keuken en woonkamer zijn 1 geheel, kan wel naar de slaapkamer, maar er ligt er vlak naast al 1 om half 8 in der nest en duurt wel even voor die slaapt dus als ik de andere slaapkamer in ga staat die al heel snel naast ons bed!
gelukkig welquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo. Eindelijk klaar die deadline day
Pas op je woorden he.quote:
Die zijn de platte kar al uit het stof aan het halen maar het is nog lang niet zo verquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PSV was wel de enige uit de top die gewonnen heeft afgelopen weekend he?
Onder buro duikt
Dat is waar. Wie weet gaat Ajax ons nog verrassen en Feyenoord lijkt ook wat beter te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn de platte kar al uit het stof aan het halen maar het is nog lang niet zo ver
Wat erg zoveelquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef theguyver het volgende:
leuk statestiekjesLavje zal ik nooit inhalen !!
Ja, kom ook eens in de andere topics !quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Divje het volgende:
Dan te bedenken dat ik alleen in de SC post. Ben vooral een lurker in andere topics
Doe ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kom ook eens in de andere topics !
Lav. Onder buro. Images. Images. Images.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PSV was wel de enige uit de top die gewonnen heeft afgelopen weekend he?
Onder buro duikt
en ik maar denken dat ik een grote spammer was, vorig jaar was het ook al zo erg, maar daar ga je nu dik overheen denk ikquote:
goed hoor met jouquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is een pak van m'n hart
Hoe issie?
Jij ook!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:23 schreef Tjacka het volgende:
paar biertjes doen op de kermis
fijne avond
quote:
ben je huisman jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij ook!
[..]moe van het huishouden. Verder chill
awhquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen vrouw om het voor me te doen
Achjaquote:
Je kan er 1 kopen http://www.russianbrides.comquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen vrouw om het voor me te doen
Wa Kosda?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan er 1 kopen http://www.russianbrides.com
Je betaald van te voren, zie het als bol.com je zoekt een leuke uit, je gooit die in je winkelwagentje je rekent af en binnen een paar weken word die thuisbezorgd in een keurige doos.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Wa Kosda?
Die maakt 1x m'n huis schoon, komt erachter dat ik weinig tot geen geld heb en is er vandoor
Afwassen hoort in dit geval niet bij het takenpakket. Dat laat ik geen enkele vrouw meer doen! Heeft me al verscheidene servies setjes gekostquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je betaald van te voren, zie het als bol.com je zoekt een leuke uit, je gooit die in je winkelwagentje je rekent af en binnen een paar weken word die thuisbezorgd in een keurige doos.
Let op als ze moet Afwassen en zo dan moet je wel goed opletten of dit in de profiel schets staat, als er staat op strand liggen luieren heb je er weinig aan dacht ik zo
Vergeet je de drankjes niet? Dan kosten ze denk ik ook wel veelquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:00 schreef theguyver het volgende:
Ow hoe meer ze moet doen hoe duurder ze worden natuurlijk, die de hele dag op strand ligt en geen reet uitvreet kost natuurlijk niet zoveel!!!einz1
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:04 schreef Divje het volgende:
Beste zou dan zijn: Latina-kont met Oostblok-koppie en dito TETTEN tetten tetten.
Zal ook wel wat kosten
gewoon naar de bank en uitleggen waar je een lening voor nodig hebt, gewoon foto meenemen, en wachten op hun reactie 50/50% kansquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:04 schreef Divje het volgende:
Beste zou dan zijn: Latina-kont met Oostblok-koppie en dito TETTEN tetten tetten.
Zal ook wel wat kosten
Haha, beter van. Stel je voor dat je vriendin ziet dat je op russianbrides bent geweest?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]zal ff helpen scrollen
awww kut je moet er een account dinges voor hebben, dat was 8 jaar geleden niet zo... toen FOK! en nog reclame mee maakte
Wees voorzichtig Div. Voor je het weet zegt ze tegen jequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Afwassen hoort in dit geval niet bij het takenpakket. Dat laat ik geen enkele vrouw meer doen! Heeft me al verscheidene servies setjes gekost(of mss nooit ruzie maken onder het afwassen..)
Anyway, klinkt goed! Ga me even verder oriënteren.
[..]
Vergeet je de drankjes niet? Dan kosten ze denk ik ook wel veel
Oh godquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees voorzichtig Div. Voor je het weet zegt ze tegen je
ah ah ah
ah ah ah
ah ah ah
ah ah ah
Die kijkt mee,quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, beter van. Stel je voor dat je vriendin ziet dat je op russianbrides bent geweest?
Ik ga morgen direct naar de bank en vannacht even browsen![]()
Nou , meer van haar tetten wil ik en die kont, etc, en wat leuk kapsel etc...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahahah![]()
ook een hulp in de huishouding nodig?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou , meer van haar tetten wil ik en die kont, etc, en wat leuk kapsel etc...
btw Lavje deze vind ik veel irritanter zeker als je naar frankrijk gaat en een negert (maatje van me) bijnaam teerpaal! laat dit liedje zo'n 53x op herhaling staan.
wedstrijdje stalen ros vs echt ros, ben helemaal kapot net ff 30 km gefietst en nog even dat wedstrijdje, en lavje dit stukje kwam ons zostraks bijna voor in de drek!quote:
Inmiddels weer beetje bij de mensen Scrum?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Goeienavond!
Ze zeggen wel 's: Ik ben kapot. Na het hardlopen bijvoorbeeld.
Maar vanaaaaaoond heb ik geen hoofdpijn: ik ben zo kapot, dat als je me zag je een topic op BNW zou openen over de volgende false flag als of 9/11 nog een keer gebeurt was, dit maal zonder 'vicsims' of fake video's.
Ja koffie en een boterham met kaas. Lekker.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haai
Tijd voor een lekker bakkie koffie![]()
Hoe gaat het Lav?
Hoe wist je datquote:Op woensdag 3 september 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja koffie en een boterham met kaas. Lekker.
Ja goed hoor, met jou?
quote:
Hey Tjack.quote:
geen idee honneponnetjequote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack.
Gaat Inso nou morgen of overmorgen weet jij dat? Ik dacht overmorgen maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk he, trouwen![]()
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ehuis-in-drunen.html
onderschatte bandquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
OWWWW yeah mijn favo band komt na 8 jaar terug met een nieuw album en nieuwe zanger kan niet wachten..
ff lekker nummer van hun om dit te vieren![]()
![]()
![]()
btw.. lang geleden ook het kapsel gehad van hun oude zanger.. yeah i know... erg fout![]()
kleine preview Tjacka .. wel erg kort maar de stem klinkt goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onderschatte band
ben benieuwd of ze zonder ed kunnen
ken ik niet even opzoekenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Tjacka het volgende:
gisteren the dirty daddies gezien
was echt heel tof
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Tjacka het volgende:
gisteren the dirty daddies gezien
was echt heel tof
maken het begrip coverband totaal andersquote:Op woensdag 3 september 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekkere combi mix, die lui maken er goed feestje van
klopt kloptquote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
kleine preview Tjacka .. wel erg kort maar de stem klinkt goed hoor
http://www.pledgemusic.com/projects/live
naar mijn mening beter zelfs, en in nederland en australie zijn ze heel erg populair alleen in eigen land niet.
komt ook beetje door de songtekst denk ik
maandag pasquote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack.
Gaat Inso nou morgen of overmorgen weet jij dat? Ik dacht overmorgen maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt klopt
maar ik vind ze een van de grootste bands allertijden
maar die waardering krijgen ze lang niet altijd
Mocht ik je niet weer spreken inso_ een hele goede reis en geniet er maar lekker vanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag pas
nog even genot op FOK!
zal toch welquote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mocht ik je niet weer spreken inso_ een hele goede reis en geniet er maar lekker van
Sorry bril niet op las het verkeerd, maare ben best druk komende paar dagen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal toch wel
of ga je weg in het weekend
roadtrip ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry bril niet op las het verkeerd, maare ben best druk komende paar dagen.
Dus geen idee, word het nu echt een rondrit of hiken of wat is de planning precies?
OWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 3 september 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roadtrip ja.
nyc > chicago > road66 naar LA
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag pas
nog even genot op FOK!
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een snitzel en een eitje en tomaat.
Ja he? Niks mis met aardappelen groente en vlees. Al zou je soms denken dat mensen alleen maar ingewikkelde gerechten eten en daar over lopen op te scheppenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommer
raar dat zo iets makkelijks zo lekker kan zijn
weet nog niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?
Interessantquote:
hoe je het best leerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Interessantdenk ik. Geen idee eigenlijk, wat test je precies?
denker en niet zo´n beetje ookquote:Op woensdag 3 september 2014 19:24 schreef Divje het volgende:
Aaahh, doener denker dromer en beslisser. Wat ben jij Tjacka?
Ach, het is maar een testje. Gewoon alles blijven doen zoals je deed. Je bent net zoals ik een denker, heb het zelf alleen te weinig omgezet in doenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
maar dat wist ik al
dat soort dingen vind ik wel echt enorm kut aan naar school gaan
ik weet zelf precies wat ik kan en wat ik niet kan maar toch willen ze dat je dat weer helemaal maakt enzo
dan vraag ik waarom doe ik dit eigenlijk
ja voor je zelf
wat een onzin denk ik dan
ik zet het ook niet om in doen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, het is maar een testje. Gewoon alles blijven doen zoals je deed. Je bent net zoals ik een denker, heb het zelf alleen te weinig omgezet in doen
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zet het ook niet om in doen hoor
of als ik wel eens wat doe weet ik alles van een onderwerp omdat ik dat leuk vind
Ik vraag me echt af hoe Kieft was toen hij nog aan de coke zat. Kan me hem gewoon niet hyper voorstellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wim kieft zou er een beetje moe van worden
ja en kat ookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh die ga je wel missen denk ik
Heb 2 keer coke gehad, maar ik werd er ook niet hyper vanquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Kieft was toen hij nog aan de coke zat. Kan me hem gewoon niet hyper voorstellen.
ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 2 keer coke gehad, maar ik werd er ook niet hyper van. Misschien dat Wimpie hetzelfde reageert als mij
had ik je nog verteldquote:
oh was ik vast dronkenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik je nog verteld
hoezo ben je dat vergeten.
Gekkigheid.
dat.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is de moeite niet waard
iets te lekker
en veel te duur
Mij wel, dus dan gaat het alarm af.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Scrummie het volgende:
dat sowieso.
Vond het zelf ook echt niets aan. Puur nieuwsgierigheid destijds, maar deed me niets.
Ik vond het echt veel te lekker die ene keer.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Scrummie het volgende:
dat sowieso.
Vond het zelf ook echt niets aan. Puur nieuwsgierigheid destijds, maar deed me niets.
Grappig, die verschillende ervaringenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij wel, dus dan gaat het alarm af.
Dat is het grote gevaar en voor je het weet ben je alles kwijt. Familie, vrienden, alles.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het op is wil je weer gelijk bellen.
Nee, dat was niks voor mij
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het op is wil je weer gelijk bellen.
Nee, dat was niks voor mij
jajaquote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is wel zo hoor Tjack. Luister naar hem.
Jep. Levens gaan er kapot gaan. Niet alleen aan coke overigens, zoveel troep. GHB is ook zo'n alles kapot makertje. (even buiten de obvious spul)quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Had in kliniek afkick maatje, die zat zwaar aan de coke op d'r 17e.
En veel ook, elke dag.
Maar die is weggelopen na 3 maanden clean en gelijk teruggevallen.
fucked up.
echt kut man verslavingenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Levens gaan er kapot gaan. Niet alleen aan coke overigens, zoveel troep. GHB is ook zo'n alles kapot makertje. (even buiten de obvious spul)
drankquote:Op woensdag 3 september 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
mijn oom is zwaar verslaafd aan de drank
hij takelt steeds meer af gaat echt niet goed
ga binnenkort kijken hoe ik afstand kan doen als erfgenaam
hij belde zaterdag 4x in een uur met hetzelfde verhaal
En wat een dramatische wedstrijd van Nederland tegen Italië. Echt, treurigquote:Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef Divje het volgende:
Wauwdat was een rustige donderdag voor de BNW SC
Niet gekekenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat een dramatische wedstrijd van Nederland tegen Italië. Echt, treurig
Ohquote:Op donderdag 4 september 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Héél verstandig. Ze speelden nog maar met 10 man. Martin Indi kreeg een rode kaart.
Heel mooi idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:09 schreef Divje het volgende:
Hier was ik zo graag bij geweestWat een fantastisch nummer, helemaal op deze manier.
prachtig.
Dan moet je dansen hequote:Op donderdag 4 september 2014 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan nooit rustig blijven zitten op 4 minuut 50
Dansen & Springenquote:
Truste Divquote:Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dansen & Springen& spijt hebben dat ik nooit naar Rock am Ring ben geweest ook al is het niet my kind of party
.
Maar dat komt ooit nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
top 10 top band .... staat nog op mijn verlang lijstje om live te zienquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Scrummie het volgende:
SOAD
Ken alleen dat nummer goed trouwens
quote:
Ah, weer eentje om te skippen dus. Ik weet niet maar vind het niet leuk om te kijken dit seizoen. En ik mis Bossiequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer van de gast vanavond. Jan Joost 'ajax face' van gangelen
Ahh beterquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja man
vandaag goede gesprek met mentor gehad
ja ze is chill en eerlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh beterheb je een beetje een toffe mentor?
cv die triggert?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ze is chill en eerlijk
ze zei dat ik een cv had die triggert daar heeft ze wel een punt
waar je vragen bij kan stellenquote:
Ohzo haha. Niet echt iets om je druk over te maken dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar je vragen bij kan stellen
ik liep in de bollenschuur een beetje als leidinggevende natuurlijk
dat is positief
maar twee studies falen weer negatief
Gewoon niet vermelden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar je vragen bij kan stellen
ik liep in de bollenschuur een beetje als leidinggevende natuurlijk
dat is positief
maar twee studies falen weer negatief
nee, maar moet moest voor mentor toch wel joh.quote:
raarquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar moet moest voor mentor toch wel joh.
zo'n kennismakingsverslag
lol waarom, benieuwd hoeveel je in weekend naar binnen tiktquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Tjacka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)y-Chain-p-20630.html
dit besteld
lijkt mij lachen zoiets voor in de kroegquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol waarom, benieuwd hoeveel je in weekend naar binnen tikt
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleidingquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook nooit meegemaakt zoiets. Is dat nieuw?
Heb even gemist wat voor opleiding je doet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleiding
hrmquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb even gemist wat voor opleiding je doet?
Zelfs van groot belangquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |