En wat een dramatische wedstrijd van Nederland tegen Italië. Echt, treurigquote:Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef Divje het volgende:
Wauwdat was een rustige donderdag voor de BNW SC
Niet gekekenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat een dramatische wedstrijd van Nederland tegen Italië. Echt, treurig
Ohquote:Op donderdag 4 september 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Héél verstandig. Ze speelden nog maar met 10 man. Martin Indi kreeg een rode kaart.
Heel mooi idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:09 schreef Divje het volgende:
Hier was ik zo graag bij geweestWat een fantastisch nummer, helemaal op deze manier.
prachtig.
Dan moet je dansen hequote:Op donderdag 4 september 2014 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan nooit rustig blijven zitten op 4 minuut 50
Dansen & Springenquote:
Truste Divquote:Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dansen & Springen& spijt hebben dat ik nooit naar Rock am Ring ben geweest ook al is het niet my kind of party
.
Maar dat komt ooit nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
top 10 top band .... staat nog op mijn verlang lijstje om live te zienquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Scrummie het volgende:
SOAD
Ken alleen dat nummer goed trouwens
quote:
Ah, weer eentje om te skippen dus. Ik weet niet maar vind het niet leuk om te kijken dit seizoen. En ik mis Bossiequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer van de gast vanavond. Jan Joost 'ajax face' van gangelen
Ahh beterquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja man
vandaag goede gesprek met mentor gehad
ja ze is chill en eerlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh beterheb je een beetje een toffe mentor?
cv die triggert?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ze is chill en eerlijk
ze zei dat ik een cv had die triggert daar heeft ze wel een punt
waar je vragen bij kan stellenquote:
Ohzo haha. Niet echt iets om je druk over te maken dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar je vragen bij kan stellen
ik liep in de bollenschuur een beetje als leidinggevende natuurlijk
dat is positief
maar twee studies falen weer negatief
Gewoon niet vermelden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar je vragen bij kan stellen
ik liep in de bollenschuur een beetje als leidinggevende natuurlijk
dat is positief
maar twee studies falen weer negatief
nee, maar moet moest voor mentor toch wel joh.quote:
raarquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar moet moest voor mentor toch wel joh.
zo'n kennismakingsverslag
lol waarom, benieuwd hoeveel je in weekend naar binnen tiktquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Tjacka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)y-Chain-p-20630.html
dit besteld
lijkt mij lachen zoiets voor in de kroegquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol waarom, benieuwd hoeveel je in weekend naar binnen tikt
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleidingquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook nooit meegemaakt zoiets. Is dat nieuw?
Heb even gemist wat voor opleiding je doet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleiding
hrmquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb even gemist wat voor opleiding je doet?
Zelfs van groot belangquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind ik niet raar bij een redelijk sociale opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |