Ach, het is maar een testje. Gewoon alles blijven doen zoals je deed. Je bent net zoals ik een denker, heb het zelf alleen te weinig omgezet in doenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
maar dat wist ik al
dat soort dingen vind ik wel echt enorm kut aan naar school gaan
ik weet zelf precies wat ik kan en wat ik niet kan maar toch willen ze dat je dat weer helemaal maakt enzo
dan vraag ik waarom doe ik dit eigenlijk
ja voor je zelf
wat een onzin denk ik dan
ik zet het ook niet om in doen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, het is maar een testje. Gewoon alles blijven doen zoals je deed. Je bent net zoals ik een denker, heb het zelf alleen te weinig omgezet in doen
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zet het ook niet om in doen hoor
of als ik wel eens wat doe weet ik alles van een onderwerp omdat ik dat leuk vind
Ik vraag me echt af hoe Kieft was toen hij nog aan de coke zat. Kan me hem gewoon niet hyper voorstellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wim kieft zou er een beetje moe van worden
ja en kat ookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh die ga je wel missen denk ik
Heb 2 keer coke gehad, maar ik werd er ook niet hyper vanquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Kieft was toen hij nog aan de coke zat. Kan me hem gewoon niet hyper voorstellen.
ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 2 keer coke gehad, maar ik werd er ook niet hyper van. Misschien dat Wimpie hetzelfde reageert als mij
had ik je nog verteldquote:
oh was ik vast dronkenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik je nog verteld
hoezo ben je dat vergeten.
Gekkigheid.
dat.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is de moeite niet waard
iets te lekker
en veel te duur
Mij wel, dus dan gaat het alarm af.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Scrummie het volgende:
dat sowieso.
Vond het zelf ook echt niets aan. Puur nieuwsgierigheid destijds, maar deed me niets.
Ik vond het echt veel te lekker die ene keer.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Scrummie het volgende:
dat sowieso.
Vond het zelf ook echt niets aan. Puur nieuwsgierigheid destijds, maar deed me niets.
Grappig, die verschillende ervaringenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij wel, dus dan gaat het alarm af.
Dat is het grote gevaar en voor je het weet ben je alles kwijt. Familie, vrienden, alles.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het op is wil je weer gelijk bellen.
Nee, dat was niks voor mij
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het op is wil je weer gelijk bellen.
Nee, dat was niks voor mij
jajaquote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is wel zo hoor Tjack. Luister naar hem.
Jep. Levens gaan er kapot gaan. Niet alleen aan coke overigens, zoveel troep. GHB is ook zo'n alles kapot makertje. (even buiten de obvious spul)quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Had in kliniek afkick maatje, die zat zwaar aan de coke op d'r 17e.
En veel ook, elke dag.
Maar die is weggelopen na 3 maanden clean en gelijk teruggevallen.
fucked up.
echt kut man verslavingenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Levens gaan er kapot gaan. Niet alleen aan coke overigens, zoveel troep. GHB is ook zo'n alles kapot makertje. (even buiten de obvious spul)
drankquote:Op woensdag 3 september 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
mijn oom is zwaar verslaafd aan de drank
hij takelt steeds meer af gaat echt niet goed
ga binnenkort kijken hoe ik afstand kan doen als erfgenaam
hij belde zaterdag 4x in een uur met hetzelfde verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |