OWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 3 september 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roadtrip ja.
nyc > chicago > road66 naar LA
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag pas
nog even genot op FOK!
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een snitzel en een eitje en tomaat.
Ja he? Niks mis met aardappelen groente en vlees. Al zou je soms denken dat mensen alleen maar ingewikkelde gerechten eten en daar over lopen op te scheppenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommer
raar dat zo iets makkelijks zo lekker kan zijn
weet nog niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?
Interessantquote:
hoe je het best leerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Interessantdenk ik. Geen idee eigenlijk, wat test je precies?
denker en niet zo´n beetje ookquote:Op woensdag 3 september 2014 19:24 schreef Divje het volgende:
Aaahh, doener denker dromer en beslisser. Wat ben jij Tjacka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |