Ja koffie en een boterham met kaas. Lekker.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haai
Tijd voor een lekker bakkie koffie![]()
Hoe gaat het Lav?
Hoe wist je datquote:Op woensdag 3 september 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja koffie en een boterham met kaas. Lekker.
Ja goed hoor, met jou?
quote:
Hey Tjack.quote:
geen idee honneponnetjequote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack.
Gaat Inso nou morgen of overmorgen weet jij dat? Ik dacht overmorgen maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk he, trouwen![]()
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ehuis-in-drunen.html
onderschatte bandquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
OWWWW yeah mijn favo band komt na 8 jaar terug met een nieuw album en nieuwe zanger kan niet wachten..
ff lekker nummer van hun om dit te vieren![]()
![]()
![]()
btw.. lang geleden ook het kapsel gehad van hun oude zanger.. yeah i know... erg fout![]()
kleine preview Tjacka .. wel erg kort maar de stem klinkt goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onderschatte band
ben benieuwd of ze zonder ed kunnen
ken ik niet even opzoekenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Tjacka het volgende:
gisteren the dirty daddies gezien
was echt heel tof
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef Tjacka het volgende:
gisteren the dirty daddies gezien
was echt heel tof
maken het begrip coverband totaal andersquote:Op woensdag 3 september 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekkere combi mix, die lui maken er goed feestje van
klopt kloptquote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
kleine preview Tjacka .. wel erg kort maar de stem klinkt goed hoor
http://www.pledgemusic.com/projects/live
naar mijn mening beter zelfs, en in nederland en australie zijn ze heel erg populair alleen in eigen land niet.
komt ook beetje door de songtekst denk ik
maandag pasquote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack.
Gaat Inso nou morgen of overmorgen weet jij dat? Ik dacht overmorgen maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt klopt
maar ik vind ze een van de grootste bands allertijden
maar die waardering krijgen ze lang niet altijd
Mocht ik je niet weer spreken inso_ een hele goede reis en geniet er maar lekker vanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag pas
nog even genot op FOK!
zal toch welquote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mocht ik je niet weer spreken inso_ een hele goede reis en geniet er maar lekker van
Sorry bril niet op las het verkeerd, maare ben best druk komende paar dagen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal toch wel
of ga je weg in het weekend
roadtrip ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry bril niet op las het verkeerd, maare ben best druk komende paar dagen.
Dus geen idee, word het nu echt een rondrit of hiken of wat is de planning precies?
OWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 3 september 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
roadtrip ja.
nyc > chicago > road66 naar LA
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag pas
nog even genot op FOK!
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een snitzel en een eitje en tomaat.
Ja he? Niks mis met aardappelen groente en vlees. Al zou je soms denken dat mensen alleen maar ingewikkelde gerechten eten en daar over lopen op te scheppenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kiphaasjes en ook ei en tomaat en komkommer
raar dat zo iets makkelijks zo lekker kan zijn
weet nog niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nog even dus. Ja, dan heb je het gevoel dat je nog elke minuut moet pakken dat je nog kan Fokken he? Want dat zal je heus wel missen straks. Of log je af en toe in vanuit een motel aan de Route66 en krijgen we een verslag van je?
Interessantquote:
hoe je het best leerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Interessantdenk ik. Geen idee eigenlijk, wat test je precies?
denker en niet zo´n beetje ookquote:Op woensdag 3 september 2014 19:24 schreef Divje het volgende:
Aaahh, doener denker dromer en beslisser. Wat ben jij Tjacka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |