Inderdaad. Om 3 uur in de kroeg als de muziek uitgaat kan iedere grinttegelkop zijn slag slaan en neuken die avond. Wat er dan nog zit laat zich toch wel neuken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat zeggen vrouwen ook alleen als ze hun ideale man omschrijven...
3 uur al muziek uit gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef blek het volgende:
[..]
Inderdaad. Om 3 uur in de kroeg als de muziek uitgaat kan iedere grinttegelkop zijn slag slaan en neuken die avond. Wat er dan nog zit laat zich toch wel neuken.
En dat is waar jij in het spel komt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef eend112 het volgende:
Vrouwen willen gewoon een dikke negerlul
Dat is een product van de huidige internet- en jeugdcultuur, kan je trots op wezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor FOK!er
TS dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor FOK!er
Precies. Ze noemen me ook wel de blanke neger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat is waar jij in het spel komt?
Picsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Precies. Ze noemen me ook wel de blanke neger.
godverdommequote:
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
thanksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.
Jij bent maagd, wat weet jij er nou van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.
Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.
En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Wauw. Tussen de regels door lees ik gewoon frustratie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.
Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.
En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Ik ben slechts 80% maagd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent maagd, wat weet jij er nou van.
Goede grap.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben slechts 80% maagd.
En weet er dus genoeg van.
Ik was slimmer, ik gebruikte maar 1 regel, om dat te voorkomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wauw. Tussen de regels door lees ik gewoon frustratie.
Weet jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt m macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Baajguardian.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Baajguardian.
Ik heb vele mensen zoals jouw types op FOK! zien komen zoals bijv Dima.
Omdat ze zich gedragen als een keistoere zelfverzekerde rijke altijd gezellige avonturier die met zijn portemonnaie wappert wanneer de vrouw in zijn buurt komt. (voor de eerste 1 a 2 jaar, daarna is alles voor de vrouw opeens een vol dagboek aan drama waard.quote:Maar hoe denk jij aan de natuurlijke behoeftes van vrouwen, dat veel mannen wel succes hebben bij vrouwen en dat er dus een populatie is van 7 miljard (en ga mij niet dat die 7 miljard gemaakt is door mannen in het bovengeschetste profiel).
Wat is falen, ik zie trouwen als falen.quote:Komt het er gewoon niet op neer dat jij natuurlijk gezien faalt?
Daarom ben ik gekomen om dit topic te redden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leuk, maar dit topic heeft niet eens een klacht.
Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen krijg ik toch wel omdat ik de spermabank ooit wel eens een bezoekje zal doen
quote:en verder heb ik nu 2 katten en dat is ook net kinderen hebben maar dan zonder dat je geld uit je huis rolt en je migraine krijgt van gekrijs, en de regering je kind loopt op te voeden klaar maakt voor het commerciele bedrijfsleven ipv jijzelf.
Het is je niet echt gelukt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daarom ben ik gekomen om dit topic te redden.
Je rechterhand heeft je niet voor 20% ontmaagd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben slechts 80% maagd.
En weet er dus genoeg van.
Ga me proberen te stoppen dan, vleermuisman.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.
[..]
Nee hij is er met zijn eikel overheen geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je rechterhand heeft je niet voor 20% ontmaagd.
Je linker ook niet trouwens.
Het kutje van mn ex wel 20%.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je rechterhand heeft je niet voor 20% ontmaagd.
Je linker ook niet trouwens.
Als je me vertelt waar je huis woont, dan komt dat helemaal goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga me proberen te stoppen dan, vleermuisman.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Jongen als je mij een aanloop gunt dropkick ik je zo de vijfer in hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je me vertelt waar je huis woont, dan komt dat helemaal goed.
Nope, als jij hier echt ervaring mee had of mensen kenden dan wist je dat dit niet waar is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat ze zich gedragen als een keistoere zelfverzekerde rijke altijd gezellige avonturier die met zijn portemonnaie wappert wanneer de vrouw in zijn buurt komt. (voor de eerste 1 a 2 jaar, daarna is alles voor de vrouw opeens een vol dagboek aan drama waard.
BaajGuardian pls.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is falen, ik zie trouwen als falen.
Ik ben liever vrij en kinderen krijg ik toch wel omdat ik de spermabank ooit wel eens een bezoekje zal doen, en verder heb ik nu 2 katten en dat is ook net kinderen hebben maar dan zonder dat je geld uit je huis rolt en je migraine krijgt van gekrijs, en de regering je kind loopt op te voeden klaar maakt voor het commerciele bedrijfsleven ipv jijzelf.
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef niels0 het volgende:
Jongens, ga anders even lekker naar de sportschool.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.
En dan zo'n kikker nek ook en een pruik omdat ze van al het machienen zijn kaal gedaan..
Dronken meisjes tellen niet suckel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, als jij hier echt ervaring mee had of mensen kenden dan wist je dat dit niet waar is.
Ik heb vaak genoeg seks gehad zonder ooit als bovenstaande te willen of doen zijn. Ik ben immers maar een arme student.
De TS zijn OP klopt en jij hebt het verkeerd.
[..]
Ik ben een vrij man, over 50 jaar kom je jelly doen dat je 40 genitale ziektes hebt en nooit echte liefde hebt kunnen vinden maar wel allemaal ex - vrouwen waar je pensioen naartoe gaat.quote:BaajGuardian pls.
Wie probeer jij hier voor de gek te houden? Mij? Jou? Andere users?
Jij hebt ook je behoeftes zoals elk ander mens en hebt het steeds over dit soort onderwerpen. Zoals Hoink al mooi aangeeft achter je vele tekst zit frustratie en een verloren man.
En dat vind ik jammer.Echt.
Daar heb ik het niet over. Ik weet wat voor mensen daar komen. Ik doelde op dat elkaar uitdagen hier op Fok!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.
En dan zo'n kikker nek ook en een pruik omdat ze van al het machienen zijn kaal gedaan..
Ik doe zo 20 opdrukken vaker dan guus geluk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik weet wat voor mensen daar komen. Ik doelde op dat elkaar uitdagen hier op Fok!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Dronken meisjes tellen niet suckel.
Jelly omdat ik een goed en leuk leven heb gehad en ervan heb genoten? Nigga whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben een vrij man, over 50 jaar kom je jelly doen dat je 40 genitale ziektes hebt
Liefde is niet makkelijk al maak ik er 200x meer kans op dan jouw.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
en nooit echte liefde hebt kunnen vinden
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
maar wel allemaal ex - vrouwen waar je pensioen naartoe gaat.
De enige massa die jij in je armen hebt is vetmassa, dus nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik doe zo 20 opdrukken vaker dan guus geluk.
Voorspelbare reactie Guus, je kan beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zult je hier dan ook wel thuis voelen, niet?
Ik ben zo jelly als schuurpapier vriendje, ik heb ook een leuk leven gehad hoor, nouja niet altijd leuk maar wel interresanter dan jouw leven durf ik te wedden. Iig leuk in de zin dat ik trots kan zijn dat ik het allemaal heb overleefd, wat heb jij overleefd? Een gekneusde voet? Een proefwerk dat natgeregend is? Een meisje dat even niet wist hoe ze zich voelde en je na een weekje toch weer wilde neuken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Jelly omdat ik een goed en leuk leven heb gehad en ervan heb genoten? Nigga whut?
Ja, "liefde"quote:[..]
Liefde is niet makkelijk al maak ik er 200x meer kans op dan jouw.
Het enige wat overigens nu ook echt telt is dat ik liefde voor mijn naasten en voor mezelf voel, niet voor een bitch waar ik niet van hou.
quote:[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Als ik alle vetmassa uit mijn arm zou persen heb ik een shotglaasje vol.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige massa die jij in je armen hebt is vetmassa, dus nee.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zult je hier dan ook wel thuis voelen, niet?
Wat lees ik nu weer op dit forum vol prach en praalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Thafuck.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben zo jelly als schuurpapier vriendje, ik heb ook een leuk leven gehad hoor, nouja niet altijd leuk maar wel interresanter dan jouw leven durf ik te wedden. Iig leuk in de zin dat ik trots kan zijn dat ik het allemaal heb overleefd, wat heb jij overleefd? Een gekneusde voet? Een proefwerk dat natgeregend is? Een meisje dat even niet wist hoe ze zich voelde en je na een weekje toch weer wilde neuken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja, "liefde" okay, ik weet natuurlijk niet wat liefde is omdat ik geen clubhoeren bats.
Wat heb je gewonnen, vertel het eens aan ome BG.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thafuck.
Pls BG dont judge someone who you dont know, ik ben een overwinnaar maar heb ook mijn slechte dagen gehad en nu ga je op iemand haten omdat hij wel gewonnen heeft.![]()
![]()
Leuk dat je het overleefd hebt, schrijf er een boek over kan je er tenminste trots op zijn.
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
Pls BG dont judge someone who you dont know, ik ben een overwinnaar maar heb ook mijn slechte dagen gehad en nu ga je op iemand haten omdat hij wel gewonnen heeft.![]()
![]()
Was allemaal nep en gespeeld, jwtz is eigenlijk hele normale boi.quote:
Nice-guys, ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Overcompenserende beta's in dit topic
Wat de vliegende kankerneukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Trollscience het volgende:
http://www.the-niceguy.com/ Dit een site voor jou, TS?
Echt hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het woord "friendzone" op een serieuze, niet-ironische manier gebruiken.
Te veel om op te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen, vertel het eens aan ome BG.
Ewa ja ik ben niet het stereotype Fokker/kneus. Ik ben best goed en slim en dat zeg ik eerlijk.quote:
Een karakter faken op FOK! is jou totaal onbekend inderdaad, overwinnaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ewa ja ik ben niet het stereotype Fokker/kneus. Ik ben best goed en slim en dat zeg ik eerlijk.
Ik kan natuurlijk ook een karakter op FOK! faken zoals zo vele doen omdat er nou eenmaal een cultuur op FOK! hangt met wie heeft de grootste en faken op het internet (om te compenseren misschien) makkelijk is.
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een karakter faken op FOK! is jou totaal onbekend inderdaad, overwinnaar.
Niemand geeft een fuck. Het feit dat jij er maar op in blijft gaan om ons te overtuigen van je fantastische leven zegt op zich wel genoeg over je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.
Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
Nope, jij beweert van niet en ik reageer daar gewoon netjes op en vervolgens zeg je van niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck. Het feit dat jij er maar op in blijft gaan om ons te overtuigen van je fantastische leven zegt op zich wel genoeg over je.
Kun je wel tof doen, maar het zijn over het algemeen juist de "succesvolle" mensen die die drang niet hebben, die mensen zijn tevreden en hebben geen bevestiging nodig. Wat maakt het immers uit wat mensen op een forum van je denken, je weet zelf toch dat je succesvol bent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, jij beweert van niet en ik reageer daar gewoon netjes op en vervolgens zeg je van niemand geeft een neuk.
Bewijzingsdrang is goed zolang het maar niet te veel wordt, dat er te veel mensen op FOK! zijn die niks serieus nemen, quasi altijd sarcastisch zijn maar vervolgens wel veel problemen hebben op een gegeven moment en niks hebben bereikt in hun leven zegt genoeg of niet?
Alle succesvolle mensen hebben bewijzingsdrang en haters always gonna hate.
Uhhhh nee, succesvolle mensen hebben juist bewijzingsdrang dat maakt de persoon en zijn succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je wel tof doen, maar het zijn over het algemeen juist de "succesvolle" mensen die die drang niet hebben. Wat maakt het immers uit wat mensen op een forum van je denken, je weet zelf toch dat je succesvol bent?
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:59 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhh nee, succesvolle mensen hebben juist bewijzingsdrang dat maakt de persoon en zijn succes.
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.
Verder niet gelezen trouwens.
Ja doe dan niet zo kinderachtig meneertje de student (zon type uit jiskefet zeker) met je 'ok' maar geef voorbeelden wat een ongelovelijk prachtig succes verhaal je kunt neerzetten over wat je hebt gewonnen, oh grote leider.quote:
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja doe dan niet zo kinderachtig meneertje de student (zon type uit jiskefet zeker) met je 'ok' maar geef voorbeelden wat een ongelovelijk prachtig succes verhaal je kunt neerzetten over wat je hebt gewonnen, oh grote leider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen?
Echt he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef BozeHaas het volgende:
Jezelf willen bewijzen op een fucking internetforum is wel een beetje heel erg treurig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?
Maar goed veel succes met je FOK! carriere door onzin verre uit de realiteit posts te maken baserend op je ongelukkig bestaan en frustraties.Je zegt net 'ok' op de vraag je beste winst neer te zetten en nu krabbel je terug en zwaai je met je armen als deze kerel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je zet nu even gewoon neer wat je 'beste winst' is waar je zo mee loopt te stoer doen.
Saai hoor zo.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Kut reacties posten en jezelf als een baas willen voordoen, wat je best kan zijn maar toch, zit nogal een verschil tussen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echt he.
Gewoon beetje cool mensen afkraken en kijk-mij-popi-jopie zijn en quasi sarcastisch zijn, mensen die dat niet doen.
Ik ben uit deze kneuzenbende.
jonge hij heeft de skills om op zichzelf te wonen, voor zichzelf te kunnen zorgen en óók nog eens een sociaal leven, beetje respect voor die boiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik begin wel, fucking mietjemen.
Mijn gaafste winst was 4 bergen beklimmen in 1 maand in frankrijk rond mn 16e. (survival)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge hij heeft de skills om op zichzelf te wonen, voor zichzelf te kunnen zorgen en óók nog eens een sociaal leven, beetje respect voor die boi99% van fok kan alleen maar gaan dromen over zo'n levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige verschil wat er tussen zit is hurhurhur, jezelf willen bewijzen op een forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut reacties posten en jezelf als een baas willen voordoen, wat je best kan zijn maar toch, zit nogal een verschil tussen.
waarom hap jij altijd zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het enige verschil wat er tussen zit is hurhurhur, jezelf willen bewijzen op een forum.
Een forum dat staat mede voor online discussies waarvan de meeste in dit topic meer dan 2 uur per dag achter zitten of een karaktikuur zijn van zichzelf op dit forum.
Lijkt een beetje de middelbare school met al die onzekere tieners, echt niet cool hoor om jezelf te bewijzen of kijk hoe stoer ik ben en andere mensen afkraak.
Hurhurhur jezelf bewijzen op een forum.*aantal posts: 10.401 (gemiddeld 18 per dag)* hurhurhur.
Pls
Hoelang heb jij er vandaag achter gezeten? Gezien je toch niet wilt antwoorden op een supersimpele vraag verder stel ik je deze nutteloze vraag maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een forum dat staat mede voor online discussies waarvan de meeste in dit topic meer dan 2 uur per dag achter zitten of een karaktikuur zijn van zichzelf op dit forum.
Geen zorgen, voor de spermabank dien je een actief seksleven te hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.
[..]
[ afbeelding ]
Heb ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Geen zorgen, voor de spermabank dien je een actief seksleven te hebben
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom hap jij altijd zo![]()
Verder snap ik je punt niet echt :S
lol alcohol XDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zo![]()
" huehuehuehue ik ben een meestertroller en onschendbaar huehuehuehue.
Huehuehuehue u mad? U sure mad huehuehuehue
Ik ben zo boos nu he. Altijd als ik typ. Huehuehuehue
Huehuehueh ik denk dat ik heel wat ben en dat moet ik overal postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zo![]()
" huehuehuehue ik ben een meestertroller en onschendbaar huehuehuehue.
Huehuehuehue u mad? U sure mad huehuehuehue
Ik ben zo boos nu he. Altijd als ik typ. Huehuehuehue
liever niet, slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie jij eerst maar eens een bitchboi te krijgen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?
Maar goed veel succes met je FOK! carriere door onzin verre uit de realiteit posts te maken baserend op je ongelukkig bestaan en frustraties.Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droeftoeter is het ook jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.
nueqseks?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat een gejank hier. Snap wel dat bepaalde mannen hier zo vreselijk gefrustreerd zijn.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef Robophatt het volgende:
Snap wel dat bepaalde mannen hier zo vreselijk gefrustreerd zijn.
Ja waarom zou dat toch zijn?quote:
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.quote:
Gewoon je piem0l insteken toch? Meer hoef je niet te weten. DM je nummer ff.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.
De vrouw is dus bepalend in het verhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.
Pls dat zijn geen mannenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of je nu aan het trollen bent of niet dus ik ga hier nog maar even niet op in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vrouw is dus bepalend in het verhaal?
True.quote:
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of je nu aan het trollen bent of niet dus ik ga hier nog maar even niet op in.
Als je een beetje begrijpend kunt lezen (vooral de eerste en de een na laatste zin in de OP) kom je idd wel tot de conclusie die Robophatt maaktequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.
Oh ik reageerde meer op de reacties in dit topic in het algemeen dan direct op TS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.
Terwijl het probleem denk ik los staat van welke vrouw dan ook.
En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het probleem gekoppeld is aan vrouwen of er los van staat, het is dat vrouwen - voor zover ik weet - vaak vallen op zelfvertrouwen. En iemand die vaker is afgewezen en zich daardoor minder aantrekkelijk gaat voelen gaat dat op den duur ook uitstralen.
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling (quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.
En ik denk niet dat het zo werkt.
Dit is zo waar. Mooie post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling () is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens hoe goed ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.
Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven.
Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven.
Je kunt je vraag op meerdere manieren interpreteren? Als je vraagt dat zelfvertrouwen benodigd is? Dan ja. Even een cliché maar jij kijkt toch ook liever naar een vol glas dan een leeg glas (dat je lege momenten hebt, okee die heeft iedereen maar het moet niet je persoonlijkheid beheersen)?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?
Maar waarom zijn al je tips er dan op gericht om meer succes te hebben bij de vrouwen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:32 schreef Koral het volgende:
[..]
Echter het is niet zo dat je succes met vrouwen nodig hebt om zelf vertrouwen uit te stralen.
Dat is het onderwerp toch? Maar het gaat net zo bij solliciteren of wat anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom zijn al je tips er dan op gericht om meer succes te hebben bij de vrouwen?
Huehuehuehue laat ik dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Huehuehueh ik denk dat ik heel wat ben en dat moet ik overal posten
Huehuehueh waarom neemt niemand mij serieus ik ben echt kkstoer ik meen het
Kk jij bent echt dom
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, als je iets wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vrouw is dus bepalend in het verhaal?
Waarom klagen dan zoveel mensen over hun leven, zeggen ze dat ze zo ongelukkig zijn of zijn ze zo gefrustreerd zowel op FOK! als in RL als je mensen leert kennen. Als het zo normaal is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.
Goede input weer Voederbietel, de enige droeftoeter hier ben jij met je post.quote:
okquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Huehuehuehue laat ik dingen verzinnen.huehuehuehue
Huehuehuehue Laat ik verzinnen dat hij stoer wilt doen.Huehuehuehue
Huehuehue jij bent echt kk dom. Huehuehue
Huehuehuehue ik ben echt zo boos.
Wicked plsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar nee bij mensen zoals BaajGuardian moet in een luxe maatschappij alles naar hun toekomen anders worden ze heel onzeker.
Ze hebben ook nooit geleerd voor iets te werken of te gaan en uiteindelijk belanden ze gefrustreerd op FOK! met hun maagdelijkheid en onsuccesvolle leven.
Ken ook zo'n Fokker nu die precies dezelfde weg behandelt.
[..]
Ja, als je iets wilt.
Je gaat toch ook solliciteren voor een baantje en dan ervan uitgaan zonder iets te doen dat je het baantje hebt.
Jeetje Voederbietel.
[..]
Waarom klagen dan zoveel mensen over hun leven, zeggen ze dat ze zo ongelukkig zijn of zijn ze zo gefrustreerd zowel op FOK! als in RL als je mensen leert kennen. Als het zo normaal is?
[..]
Goede input weer Voederbietel, de enige droeftoeter hier ben jij met je post.
Ik ben een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen maar je doet hier voorkomen alsof zelfvertrouwen het enige is wat telt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
Ik ken mannen die niet direct ontzettend knap zijn, maar omdat zij wel veel zelfvertrouwen uitstralen zijn ze evengoed aantrekkelijk. Andersom komt het ook vaak zat voor. Ken een kerel die echt gewoon heel erg mooi is, maar hij heeft altijd zo'n bepaalde onzekere houding waardoor hij gewoon iets mist.
Het is niet zo dat het probleem gekoppeld is aan vrouwen of er los van staat, het is dat vrouwen - voor zover ik weet - vaak vallen op zelfvertrouwen. En iemand die vaker is afgewezen en zich daardoor minder aantrekkelijk gaat voelen gaat dat op den duur ook uitstralen. Geldt voor zowel mannen als vrouwen overigens.
Deze boy begrijpt het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling () is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens wat een goede catch ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?
Als je ongelukkig bent en geen baan hebt hoeft het niet zo te zijn dat dat ongeluk voortkomt uit het niet hebben van een baan. Met een relatie is dat net zo. Als het wel zo zou zijn, zou het betekenen dat je niet gelukkig kunt worden door hetgeen wat je gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:
Ja, als je iets wilt.
Je gaat toch ook solliciteren voor een baantje en dan ervan uitgaan zonder iets te doen dat je het baantje hebt.
Jeetje Voederbietel.
Ik verdedig helemaal niks. Ik geef alleen dat, dat gehuil om vrouwen hier nergens op slaat met zeer goede argumenten en grappig genoeg word ik dan meteen aangevallen door mensen zoals jou, BaajGuardian, etcquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
Kijk naar jou, je bent de man, de bigshot, je kunt vrouwen versieren, je heb 'de skillset om dingen makkelijk voor elkaar te krijgen' en je bent een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen. Ondertussen heb je wel de behoefte om je geluk keihard te verdedigen. Is dat dan wel echt geluk? Geluk is toch iets wat je zelf voelt, of is het iets wat je krijgt door goedkeuring van een ander?
Een soort persoonlijke aanval omdat je psyche in werking treedt Voederbietel? Beetje vreemd toch om iemand te vragen waarom hij tips geeft over vrouwen en zijn denken ervan in een klassieke vrouwhuiltopic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom zijn al je tips er dan op gericht om meer succes te hebben bij de vrouwen?
Ik word niet zo gelukkig van voor mezelf kunnen zorgen, ik ga er eigenlijk ook van uit dat ongeveer 95% van de maatschappij dat kan, echt bijzonder is het niet. Hetzelfde geldt voor neuken en relaties, ik zie dat niet als een doel op zich maar als een middel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef wickedmen het volgende:
zonder dat je jezelf wie je werkelijk bent naar de voorgrond laat treden.
Ja goede afleidingspost van de waarheid. Zoveel irrelevante gezwets omgosh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word niet zo gelukkig van voor mezelf kunnen zorgen, ik ga er eigenlijk ook van uit dat ongeveer 95% van de maatschappij dat kan, echt bijzonder is het niet. Hetzelfde geldt voor neuken en relaties, ik zie dat niet als een doel op zich maar als een middel.
Wat er in dit topic gebeurde, is dat het doel en het middel omgedraaid worden. En ik denk niet dat je daar op de lange termijn gelukkig van wordt; hetgeen je nastreeft is niet hetzelfde als je behoefte.
Maar om gelijk maar volledig uit de anonimiteit te treden: vorige week heb ik bramen geplukt en er jam van gemaakt, ik werd daar onwijs gelukkig van.
Hoezo afleidingspost? Ik ga toch in op wat je zegt en geef nog extra uitleg. Bovendien geef ik een voorbeeld waar ik gelukkig van word.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja goede afleidingspost van de waarheid. Zoveel irrelevante gezwets omgosh.![]()
Had dan tenminste niet gereageerd had je veel meer gescheeld en dan was iedereen mijn post zo vergeten.
Echt wel een lekker wijf jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef blek het volgende:
Mister Bean heeft wel een lekker wijf, onterechte klacht dus.
Ja, als jij jezelf lekker vindt, en dit bewerk je door bepaalde dingen te fixen (ik noem bijv bril vervangen door lenzen, sportschool, etc) Dan krijg je zelfvertrouwen, met dat zelfvertrouwen, fix je best makkelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling () is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens wat een goede catch ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.
Je lijkt wel een wijf. Kunnen ook altijd zo goed compleet de essentie van een verhaal verliezen door op te gaan in bijzaken en dingen uit hun context halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word niet zo gelukkig van voor mezelf kunnen zorgen, ik ga er eigenlijk ook van uit dat ongeveer 95% van de maatschappij dat kan, echt bijzonder is het niet. Hetzelfde geldt voor neuken en relaties, ik zie dat niet als een doel op zich maar als een middel.
Wat er in dit topic gebeurde, is dat het doel en het middel omgedraaid worden. En ik denk niet dat je daar op de lange termijn gelukkig van wordt; hetgeen je nastreeft is niet hetzelfde als je behoefte.
Maar om gelijk maar volledig uit de anonimiteit te treden: vorige week heb ik bramen geplukt en er jam van gemaakt, ik werd daar onwijs gelukkig van.
Deze baas weet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, als jij jezelf lekker vindt, en dit bewerk je door bepaalde dingen te fixen (ik noem bijv bril vervangen door lenzen, sportschool, etc) Dan krijg je zelfvertrouwen, met dat zelfvertrouwen, fix je best makkelijk.
Chicks willen iemand die lekker is, en dat ook weet. Echter als je kijkt naar relaties, willen ze weer iemand die alles op orde heeft (opleiding, werk).
Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, als jij jezelf lekker vindt, en dit bewerk je door bepaalde dingen te fixen (ik noem bijv bril vervangen door lenzen, sportschool, etc) Dan krijg je zelfvertrouwen, met dat zelfvertrouwen, fix je best makkelijk.
Chicks willen iemand die lekker is, en dat ook weet. Echter als je kijkt naar relaties, willen ze weer iemand die alles op orde heeft (opleiding, werk).
En ondertussen wel nat worden bij het zien van gespierde mannen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink.
Van die types die alleen maar in de sportschool zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En ondertussen wel nat worden bij het zien van gespierde mannen.
Het gaat me om uitersten niet om kleine verschillen in zelfvertrouwen. Puur die bepaalde groep mannen die altijd op alle vrouwen lopen te kankeren. Het komt gewoon zo vreselijk verbitterd over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.
En ik denk niet dat het zo werkt.
Faalhaas gespot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink.
Dit dus. En als je ze vertelt wat de werkelijkheid is en ze dat interpreteren als je zegt dat ik faal, boe-hoe dan gaan ze je aanvallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat me om uitersten niet om kleine verschillen in zelfvertrouwen. Puur die bepaalde groep mannen die altijd op alle vrouwen lopen te kankeren. Het komt gewoon zo vreselijk verbitterd over.
Het is dus niet zo dat je alleen door succes bij het andere geslacht zelfvertrouwen krijgt of wat voor rare extremen dan ook. Er zijn zo veel dingen waar je zelfverzekerd door kunt worden, dat heeft niet direct iets met vrouwelijke aandacht te maken. Het lijkt me zelfs eerder een gevolg dan een oorzaak.
Het lijkt er echter wel op dat bij die verbitterde groep het ego is aangetast door afwijzingen, maar dat is dus anders en ik hoop dat het verschil nu duidelijk is.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Faalhaas gespot.
Dont hate the players, hate the game, hater. Waarom mogen mannen en vrouwen niet met elkaar het bed in duiken? Omdat je zelf faalt?
Zelfvertrouwen zit hem echt niet alleen maar in jezelf kk lekker vinden hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen maar je doet hier voorkomen alsof zelfvertrouwen het enige is wat telt.
Zelfvertrouwen is best belangrijk tot succes maar het is een mentaliteit die je niet zomaar werft. Daarnaast is gewoon je ding doen, leuk zijn eigenlijk veel belangrijker.
Jij bent gewoon boos omdat niemand jou wil playenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..].
Elke avond een sletje scoren is gewoon geen teken van intelligentie. Dat is maar denken aan één ding de hele dag door. Voor mij niet aantrekkelijk in ieder geval, ik hoef geen vent die eerder elke dag een ander sletje in bed had.
Blijf je eigen ego maar voorliegen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat niemand jou wil playen
Ik moet wel zelfverzekerd blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Blijf je eigen ego maar voorliegen hoor.
Ahhhhhh wist niet dat seks met intelligentie te maken had, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
.
Elke avond een sletje scoren is gewoon geen teken van intelligentie. Dat is maar denken aan één ding de hele dag door. Voor mij niet aantrekkelijk in ieder geval, ik hoef geen vent die eerder elke dag een ander sletje in bed had.
Natuurlijk, ik verklaar en weet ook niet anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zit hem echt niet alleen maar in jezelf kk lekker vinden hevolgens mij wordt het woord hier nogal uit z'n context gerukt.
Als jij "je ding" doet en daar plezier uithaalt draagt dat ook bij aan je zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld en voor "leuk zijn" geldt hetzelfde. Uiteindelijk heeft het voor een groot deel te maken met lekker in je vel zitten.
En natuurlijk zijn er nog een hoop andere factoren, maar neem maar van mij aan dat zelfvertrouwen - in brede zin dus - voor de meerderheid van de vrouwen een plus is. Dat is een stuk mannelijker dan iemand die onzeker is en dat laat merken.
Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als ze bij Van Dale nog een voorbeeld zochten bij 'kortzichtig'.
Alsof je niet intelligent kunt zijn en een afwisselend sexleven hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..].
Lieverd ik laat zijn goddelijke waarnemingssysteem hier totaal buiten beschouwing, dus ik weet niet waarom jij je geroepen voelt om deze opmerking te plaatsen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is
Altijd dezelfde types die meegaan met de players. De verstandigen wijzen ze af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:53 schreef Koral het volgende:
[..]
Alsof je niet intelligent kunt zijn en een afwisselend sexleven hebben?![]()
Verder lekker stigmatiserend met je "sletjes". Hoe weet jij of ze de dag ervoor met een ander gewipt heeft?
BS. Genoeg vrouwen die weten wat ze willen en hoge eisen stellen. Als het zich dan eenmaal aandient is alle onthouding verdwenenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Altijd dezelfde types die meegaan met de players. De verstandigen wijzen ze af.
Honnepon, omdat ik nog geen zinnige opmerking heb gelezen die je woord kortzichtig onderbouwt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Lieverd ik laat zijn goddelijke waarnemingssysteem hier totaal buiten beschouwing, dus ik weet niet waarom jij je geroepen voelt om deze opmerking te plaatsen?
Dus alle vrouwen komen in alle uitgaansgelegenheden en laten zich door iedereen uitwonen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Koral het volgende:
[..]
BS. Genoeg vrouwen die weten wat ze willen en hoge eisen stellen. Als het zich dan eenmaal aandient is alle onthouding verdwenen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het draait allemaal om je sociale status. Dat kunnen geld, macht of looks zijn, maar ook zelfvertrouwen hoort in dit rijtje thuis. Als je geen van allen hebt, dan ben je fucked. Uiteindelijk heb je 1 ding uit dat rijtje nodig.
Omdat ik mezelf beter ken dan wie dan ook en dat durf te zeggen en zeker voor iemand die ik nog nooit heb gezien op dit forum of gesproken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als ze bij Van Dale nog een voorbeeld zochten bij 'kortzichtig'.
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen komen in alle uitgaansgelegenheden en laten zich door iedereen uitwonen?
De maatschappij is versletterd.
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs. Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn. Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut. En dat willen we allebei niet, tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Honnepon, omdat ik nog geen zinnige opmerking heb gelezen die je woord kortzichtig onderbouwt.
Gaat niet werken zolang droeftoeters als wickedmen zich gaan mengen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mag wel wat vriendelijker, vrolijker en grappiger in een topic waar humor immers van in de TT staat.
Of ze voelen zich er te goed voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Koral het volgende:
[..]
BS. Genoeg vrouwen die weten wat ze willen en hoge eisen stellen. Als het zich dan eenmaal aandient is alle onthouding verdwenen
Zoals jij? En wat heeft dat je opgeleverd? Ik schat weinig in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Altijd dezelfde types die meegaan met de players. De verstandigen wijzen ze af.
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mag wel wat vriendelijker, vrolijker en grappiger in een topic waar humor immers van in de TT staat.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van makenEen beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is
Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Ik ben hier inderdaad een pagina te lang geweest. Bedankt voor het vriendelijke advies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs. Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn. Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut. En dat willen we allebei niet, toch
Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs.
Wat kortzichtig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn.
Helemaal kortzichtig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut.
Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:
[..]
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor
De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:
[..]
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor
waardoor:quote:Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen
op pijnlijke wijze bij je terugkomtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van makenEen beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.
[..]
Wat kortzichtig.
[..]
Helemaal kortzichtig.
[..]
Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!
De enige die zichzelf dus belachelijk maakt ben jij.
Niks pijnlijks hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdat
[..]
waardoor:
[..]
op pijnlijke wijze bij je terugkomt
Wat een onzinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef NickGrouwen het volgende:
Het gaat om de looks en eerste indrukken, mensen
De waarheid achter die gezegde "he has to have a sense of humor" e.d. s dat vrouwen nerveus lachen wanneer ze met een zeer aantrekkelijke man praten. Niemand gaat glimlachen naar een lelijk joch (tenzij ze even aardig willen doen) maar zodra een leuke boi je aanspreekt trekken je mondhoeken automatisch op en ga je van de zenuwen lachen omdat omgleukeboi
Dus "he has to have a sense of humor" is eigenlijk "he is hot so omg I get so nervous and laugh"
Jajaja ik heb jullie door
dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Kkr eens op met altijd in iedere post over voetballers te pratenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat een onzinLeeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.
Ja maar jij bent een troll en je spoort niet, hoezo wil je dan zogenaamd voor alle vrouwen spreken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat een onzinLeeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
Ja, wat wil je nu? Een jonge vent met een goed uiterlijk of een dikke portemonnee en een hangende balzak met grijs schaamhaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ey niets dan liefde hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Koral het volgende:
Ik dacht dat je van me hield en dat wel kon hebben
Dit dus, niks mis mee trouwens. En man hoort voor zijn gezin te kunnen zorgdragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
blijkbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt hier nou nog steeds gepost?
hoezo nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt hier nou nog steeds gepost?
Ja erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.
Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef wickedmen het volgende:
Moi was gisteren met een chick op stap en we besloten te gaan feunen in Holly (ja ik weet heten wat is feunen?).
Efin ik had dus een pakje xtc meegenomen en we besloten ze uit te proberen, ieder 2 en gaan met die banaan.
In het begin dacht ik wat is dit voor shit, ik voelde me wel anders/vreemd maar niet veel anders dan normaal en zij zat me uit te lachen omdat zij al wist wat zou komen.
En ja hoor na 1 uur was het zover, het ene moment ben je heel relaxed en het andere moment WIL JE IEDEREEN KAPOT TRAPPEN, HEEL ROTTERDAM DOOR RENNNEN EN HEB JE 6 UUR LANG EEN MOTHERFUCKING GOED ORGASME.![]()
![]()
Damn wat een spul, geen wonder dat het harddrugs is en een heel verschil met een joint.
Nu ben ik alweer thuis en ik ben nu elke 3 minuten aan het kijken of er geen snipers op de dak staan die me willen snipen. Ja angstgevoelens he een kut bijwerking van xtc.
Hopen dat ik weer snel clean ben want zo'n pil(len) is toch best vermoeiend en zeker een 6 uur durende orgasme (niet letterlijk).
XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef dustbrain het volgende:
Wie houd je voor de gek, mannetje. Je bent echt zo'n sneue losers die heel graag een bad-boy wil zijn maar niet eens weet wat fucking XTC is. Ik lach me kapot man
Door mensen als jij kan ik nog een beetje genieten van deze site.
Ga jij nou maar lekker dokter Saab pijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt?
Vervolgens ook nog een jaren oude topic van mij hier plaatsen.
Nou ja hopelijk kan je er ook echt om lachen. Verder snap ik dat je het niet gelooft als ik je pohi zo eens lees. Immers lijk je mij zo'n sukkelachtige nice guy.
Thnx nerdje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij bent echt kanker grappig man
XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren.quote:
Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.quote:Op maandag 1 september 2014 13:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren.
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto. Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.
Idd ik ben een zolderkamerautistje met totaal geen leven, echt het stereotype Fokker.
Ik zou honderden gezellige foto's met vrienden hier kunnen droppen maar gelukkig heb ik niks aan je te bewijzen.
Toch wel grappig hoe types zoals jou bij dat soort topics hun eigen perceptie ervan maken tegelijkertijd projecterend op hun eigen werkelijkheid.
Gr gr, je favo zolderkamerautistje.
Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto.
En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.
Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb het gewoon over dat je niks meemaakt.
En huppa weer hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Dus niet dat je nooit ff gezellig bent met andere mensen wat overigens kankernormaal is.
Ahhhhhh oke.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Dat je dat sws al als een volstrekking ziet laat al blijken hoen mongool je bent.
Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
De enige die dat niet ziet ben jijzelf. Daarom is deze site soms nog leuk
Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
nerdjes zoals jij "kijk ik heb vrienden" godverdomme man!
Nou, nou, nou meis toch. Je hebt daar vast de tijd van je leven achter je laptopje of pc'tje je helemaal zoals erboven geschreven kapot aan het lachen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mij troll je mij gewoon, want dit is TE mooi om waar te zijn
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!quote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef wickedmen het volgende:
Happy times, ik ga ontbijten en mij verdiepen in posts waar ik wel wat aan heb.
Valt nog wel mee voor een allochtoonquote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!
Sorry.quote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!
Waar heb je een kraakje gezet?quote:Op maandag 1 september 2014 15:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sorry.
Laat gemaakt vannacht en dag & nacht ritme is nog naar de klote door de vakantie.
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer. Zo is het geen fuck meer aan natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?
[..]
En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?
[..]
Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.
[..]
En huppa weer hetzelfde.
[..]
Ahhhhhh oke.
[..]
Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem.
[..]
Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?
Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef dustbrain het volgende:
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer.
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.quote:Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.
Wat een complete onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben de grootste alpha en mijn teelbal heeft een doorsnee van 4 cm.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
Ik ben al de grootste Alpha hier, dus dat kan niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben de grootste alpha en mijn teelbal heeft een doorsnee van 4 cm.
Good Lord Boyet, my beauty, though but mean,quote:
Beta gespot.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik ben al de grootste Alpha hier, dus dat kan niet meer.
Ik weet niet hoeveel chicks jij al hebt gehad, maar ik weet zeker dat je bij het approachen al faalt.quote:
Opscheppen over het aantal vrouwen, beta bingo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel chicks jij al hebt gehad, maar ik weet zeker dat je bij het approachen al faalt.
Jij bent gewoon een jealous boy. Je zou willen dat je net zoals ik was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opscheppen over het aantal vrouwen, beta bingo.
Oké, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:51 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een jealous boy. Je zou willen dat je net zoals ik was.
Klopt, ik zie tegenwoordig alleen maar negers met een blank mokkel aan hun arm. Andersom zie je het vrijwel nauwelijks trouwens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef eend112 het volgende:
Vrouwen willen gewoon een dikke negerlul
Je hoeft niet per se interracial aan te klikken hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:56 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Klopt, ik zie tegenwoordig alleen maar negers met een blank mokkel aan hun arm. Andersom zie je het vrijwel nauwelijks trouwens.
Haha bedankt, dit had ik nodig. Ik was ff bang dat ik getrold was maar ik wist dat je een nolife was die zich ernorm veel aantrekt van online users die je "stoere boi-heid" in tiwjfel trekken. Zo'n fucking lange tekst en dan ook nog bewijs dat je onderzoek naar me hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een complete onzin.
Ik ben niet zoals jou, ik hoop dat je dit ook kan verwerken en begrijpen en niet voor een trein spring.
Ik hoef helemaal niks te bewijzen ik leg alleen zoals in het begin van dit topic uit bij Baajguardian en nog iemand dat hun extreme frustraties jegens vrouwen nergens op slaat wel ergens gebaseerd op is maar niet het juiste is.
Waarna er wordt gezegd en gevraagd ja jij bent zeker een stoerie boy, zeker coole vrienden maar dat kan heul maal niet want we zijn allemaal zolderkamerautisten met een wolvenshirt aan althans dat is de grap die moet voortleven zodat mensen zoals jou geen minderwaardigheidscomplex krijgen (en Baajuardian natuurlijk aka de levende gefrustreerde legende op FOK! die een karakteristiek van zichzelf is al jaren).
Aangezien je mij niet kent (gelukkig), ik ben een gast die graag mensen helpt met mijn kennis en idd ik heb een ego zowel als buiten deze forum als hier omdat ik geen rol op deze forum nodig heb of mezelf wil toewijzen.
Dus ja als je jezelf beter wilt voelen, ik ben idd een saaie nerd met wolvenshirt en autisme en al. Zo nu hup op naar je League Of Legends game of je vissen. Nerdje.
Jaja, we weten het inmiddels alweer. Je moet mensen afkraken om te compenseren en legt hun dingen in de mond neer die ze nooit hebben gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef dustbrain het volgende:
Haha bedankt, dit had ik nodig. Ik was ff bang dat ik getrold was maar ik wist dat je een nolife was die zich ernorm veel aantrekt van online users die je "stoere boi-heid" in tiwjfel trekken. Zo'n fucking lange tekst en dan ook nog bewijs dat je onderzoek naar me hebt gedaan.
Sinds wanneer is is opscheppen iets beta achtigs?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opscheppen over het aantal vrouwen, beta bingo.
Dat is dan voor het eerst. Misschien kun je toch nog goed komen en realiseer je je dat het niemand een fuck uitmaakt hoe een random kankermongool, uit de 7 miljard mensen, leeft. Je bent samen met je moeder de enige die dat wat uitmaakt. Je vader maakt het ook niks uit daarom zegt ie altijd "doei loser"quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jaja, we weten het inmiddels alweer. Je moet mensen afkraken om te compenseren en legt hun dingen in de mond neer die ze nooit hebben gezegd.
Verder niet de moeite genomen om verder te lezen. Ik hou mij niet zo bezig met mongooltjes op een online forum.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst. Misschien kun je toch nog goed komen en realiseer je je dat het niemand een fuck uitmaakt hoe een random kankermongool, uit de 7 miljard mensen, leeft. Je bent samen met je moeder de enige die dat wat uitmaakt. Je vader maakt het ook niks uit daarom zegt ie altijd "doei loser"
doei loser
Helemaal mee eens, een stel wijven die zich proberen te bewijzen op een forumquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:15 schreef VisGeenOptie het volgende:
Valt me op dat wickedmen en dustbrain beide heel hard gaan in deze zinloze discussie. Laten we heel eerlijk zijn: als jullie echt zo veel vrienden en zo'n goed leven zouden hebben zouden jullie lachen om de posts van de ander en niet met modder gaan smijten. Het feit dat jullie beide als een stel 9-jarige meisjes die vechten om een Barbie op zo een laffe manier de discussie aangaan zegt voor mij al genoeg.
Gewoon weer lekker WoW gaan spelen en kom hier maar terug als er haartjes groeien op je ballen.
Knuppeltjes.
No-lifers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |