abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:10:17 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143933507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143933557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

donderdag 28 augustus 2014 @ 22:16:23 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143933783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ABombali het volgende:

[..]

Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.

Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.

En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
pi_143933805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

:').
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143933837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.

Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.

En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Jij bent maagd, wat weet jij er nou van.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143933850
quote:

[..]

Wauw. Tussen de regels door lees ik gewoon frustratie.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:18:00 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143933859
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent maagd, wat weet jij er nou van.
Ik ben slechts 80% maagd.
En weet er dus genoeg van.
pi_143933872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Goede grap.
Stop the violence
Down with the hate
pi_143934013
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wauw. Tussen de regels door lees ik gewoon frustratie.
Ik was slimmer, ik gebruikte maar 1 regel, om dat te voorkomen 8-)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:27:31 #35
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143934251
quote:

[..]

En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt m macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Weet je

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_143934430
TS heeft geen gevoel voor humor. :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:39:11 #37
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143934764
quote:

[..]

Baajguardian.
Ik heb vele mensen zoals jouw types op FOK! zien komen zoals bijv Dima.

Maar hoe denk jij aan de natuurlijke behoeftes van vrouwen, dat veel mannen wel succes hebben bij vrouwen en dat er dus een populatie is van 7 miljard (en ga mij niet dat die 7 miljard gemaakt is door mannen in het bovengeschetste profiel).

Komt het er gewoon niet op neer dat jij natuurlijk gezien faalt?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:41:36 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143934868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Baajguardian.
Ik heb vele mensen zoals jouw types op FOK! zien komen zoals bijv Dima.
_O-
quote:
Maar hoe denk jij aan de natuurlijke behoeftes van vrouwen, dat veel mannen wel succes hebben bij vrouwen en dat er dus een populatie is van 7 miljard (en ga mij niet dat die 7 miljard gemaakt is door mannen in het bovengeschetste profiel).
Omdat ze zich gedragen als een keistoere zelfverzekerde rijke altijd gezellige avonturier die met zijn portemonnaie wappert wanneer de vrouw in zijn buurt komt. (voor de eerste 1 a 2 jaar, daarna is alles voor de vrouw opeens een vol dagboek aan drama waard.
quote:
Komt het er gewoon niet op neer dat jij natuurlijk gezien faalt?
Wat is falen, ik zie trouwen als falen.

Ik ben liever vrij en kinderen krijg ik toch wel omdat ik de spermabank ooit wel eens een bezoekje zal doen, en verder heb ik nu 2 katten en dat is ook net kinderen hebben maar dan zonder dat je geld uit je huis rolt en je migraine krijgt van gekrijs, en de regering je kind loopt op te voeden klaar maakt voor het commerciele bedrijfsleven ipv jijzelf.
pi_143934915
Leuk, maar dit topic heeft niet eens een klacht.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:43:22 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143934945
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leuk, maar dit topic heeft niet eens een klacht.
Daarom ben ik gekomen om dit topic te redden.
pi_143935006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen krijg ik toch wel omdat ik de spermabank ooit wel eens een bezoekje zal doen
Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.
quote:
en verder heb ik nu 2 katten en dat is ook net kinderen hebben maar dan zonder dat je geld uit je huis rolt en je migraine krijgt van gekrijs, en de regering je kind loopt op te voeden klaar maakt voor het commerciele bedrijfsleven ipv jijzelf.
pi_143935020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Daarom ben ik gekomen om dit topic te redden.
Het is je niet echt gelukt kan ik je vertellen.
pi_143935058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je rechterhand heeft je niet voor 20% ontmaagd.
Je linker ook niet trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:46:39 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143935095
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.

[..]
Ga me proberen te stoppen dan, vleermuisman.
pi_143935097
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hij is er met zijn eikel overheen geweest.
Of zoiets.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:46:55 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143935100
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kutje van mn ex wel 20%.
pi_143935116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga me proberen te stoppen dan, vleermuisman.
Als je me vertelt waar je huis woont, dan komt dat helemaal goed.
pi_143935127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
graag op anoniem
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:47:58 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143935142
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als je me vertelt waar je huis woont, dan komt dat helemaal goed.
Jongen als je mij een aanloop gunt dropkick ik je zo de vijfer in hier.

met mn benen én vusten tegelijk.

Ik noem deze move "de regenton"
pi_143935216
Jongens, ga anders even lekker naar de sportschool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')