Nice-guys, ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Overcompenserende beta's in dit topic
Wat de vliegende kankerneukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Trollscience het volgende:
http://www.the-niceguy.com/ Dit een site voor jou, TS?
Echt hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het woord "friendzone" op een serieuze, niet-ironische manier gebruiken.
Te veel om op te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen, vertel het eens aan ome BG.
Ewa ja ik ben niet het stereotype Fokker/kneus. Ik ben best goed en slim en dat zeg ik eerlijk.quote:
Een karakter faken op FOK! is jou totaal onbekend inderdaad, overwinnaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ewa ja ik ben niet het stereotype Fokker/kneus. Ik ben best goed en slim en dat zeg ik eerlijk.
Ik kan natuurlijk ook een karakter op FOK! faken zoals zo vele doen omdat er nou eenmaal een cultuur op FOK! hangt met wie heeft de grootste en faken op het internet (om te compenseren misschien) makkelijk is.
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een karakter faken op FOK! is jou totaal onbekend inderdaad, overwinnaar.
Niemand geeft een fuck. Het feit dat jij er maar op in blijft gaan om ons te overtuigen van je fantastische leven zegt op zich wel genoeg over je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.
Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
Nope, jij beweert van niet en ik reageer daar gewoon netjes op en vervolgens zeg je van niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck. Het feit dat jij er maar op in blijft gaan om ons te overtuigen van je fantastische leven zegt op zich wel genoeg over je.
Kun je wel tof doen, maar het zijn over het algemeen juist de "succesvolle" mensen die die drang niet hebben, die mensen zijn tevreden en hebben geen bevestiging nodig. Wat maakt het immers uit wat mensen op een forum van je denken, je weet zelf toch dat je succesvol bent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, jij beweert van niet en ik reageer daar gewoon netjes op en vervolgens zeg je van niemand geeft een neuk.
Bewijzingsdrang is goed zolang het maar niet te veel wordt, dat er te veel mensen op FOK! zijn die niks serieus nemen, quasi altijd sarcastisch zijn maar vervolgens wel veel problemen hebben op een gegeven moment en niks hebben bereikt in hun leven zegt genoeg of niet?
Alle succesvolle mensen hebben bewijzingsdrang en haters always gonna hate.
Uhhhh nee, succesvolle mensen hebben juist bewijzingsdrang dat maakt de persoon en zijn succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je wel tof doen, maar het zijn over het algemeen juist de "succesvolle" mensen die die drang niet hebben. Wat maakt het immers uit wat mensen op een forum van je denken, je weet zelf toch dat je succesvol bent?
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:59 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhh nee, succesvolle mensen hebben juist bewijzingsdrang dat maakt de persoon en zijn succes.
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.
Verder niet gelezen trouwens.
Ja doe dan niet zo kinderachtig meneertje de student (zon type uit jiskefet zeker) met je 'ok' maar geef voorbeelden wat een ongelovelijk prachtig succes verhaal je kunt neerzetten over wat je hebt gewonnen, oh grote leider.quote:
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja doe dan niet zo kinderachtig meneertje de student (zon type uit jiskefet zeker) met je 'ok' maar geef voorbeelden wat een ongelovelijk prachtig succes verhaal je kunt neerzetten over wat je hebt gewonnen, oh grote leider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |