Nope, als jij hier echt ervaring mee had of mensen kenden dan wist je dat dit niet waar is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat ze zich gedragen als een keistoere zelfverzekerde rijke altijd gezellige avonturier die met zijn portemonnaie wappert wanneer de vrouw in zijn buurt komt. (voor de eerste 1 a 2 jaar, daarna is alles voor de vrouw opeens een vol dagboek aan drama waard.
BaajGuardian pls.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is falen, ik zie trouwen als falen.
Ik ben liever vrij en kinderen krijg ik toch wel omdat ik de spermabank ooit wel eens een bezoekje zal doen, en verder heb ik nu 2 katten en dat is ook net kinderen hebben maar dan zonder dat je geld uit je huis rolt en je migraine krijgt van gekrijs, en de regering je kind loopt op te voeden klaar maakt voor het commerciele bedrijfsleven ipv jijzelf.
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef niels0 het volgende:
Jongens, ga anders even lekker naar de sportschool.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.
En dan zo'n kikker nek ook en een pruik omdat ze van al het machienen zijn kaal gedaan..
Dronken meisjes tellen niet suckel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, als jij hier echt ervaring mee had of mensen kenden dan wist je dat dit niet waar is.
Ik heb vaak genoeg seks gehad zonder ooit als bovenstaande te willen of doen zijn. Ik ben immers maar een arme student.
De TS zijn OP klopt en jij hebt het verkeerd.
[..]
Ik ben een vrij man, over 50 jaar kom je jelly doen dat je 40 genitale ziektes hebt en nooit echte liefde hebt kunnen vinden maar wel allemaal ex - vrouwen waar je pensioen naartoe gaat.quote:BaajGuardian pls.
Wie probeer jij hier voor de gek te houden? Mij? Jou? Andere users?
Jij hebt ook je behoeftes zoals elk ander mens en hebt het steeds over dit soort onderwerpen. Zoals Hoink al mooi aangeeft achter je vele tekst zit frustratie en een verloren man.
En dat vind ik jammer.Echt.
Daar heb ik het niet over. Ik weet wat voor mensen daar komen. Ik doelde op dat elkaar uitdagen hier op Fok!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je die vrouwen daar wel eens gezien man, zijn net venten met hun beenspieren waar ze een baksteen tussen breken.
En dan zo'n kikker nek ook en een pruik omdat ze van al het machienen zijn kaal gedaan..
Ik doe zo 20 opdrukken vaker dan guus geluk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik weet wat voor mensen daar komen. Ik doelde op dat elkaar uitdagen hier op Fok!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Dronken meisjes tellen niet suckel.
Jelly omdat ik een goed en leuk leven heb gehad en ervan heb genoten? Nigga whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben een vrij man, over 50 jaar kom je jelly doen dat je 40 genitale ziektes hebt
Liefde is niet makkelijk al maak ik er 200x meer kans op dan jouw.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
en nooit echte liefde hebt kunnen vinden
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
maar wel allemaal ex - vrouwen waar je pensioen naartoe gaat.
De enige massa die jij in je armen hebt is vetmassa, dus nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik doe zo 20 opdrukken vaker dan guus geluk.
Voorspelbare reactie Guus, je kan beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zult je hier dan ook wel thuis voelen, niet?
Ik ben zo jelly als schuurpapier vriendje, ik heb ook een leuk leven gehad hoor, nouja niet altijd leuk maar wel interresanter dan jouw leven durf ik te wedden. Iig leuk in de zin dat ik trots kan zijn dat ik het allemaal heb overleefd, wat heb jij overleefd? Een gekneusde voet? Een proefwerk dat natgeregend is? Een meisje dat even niet wist hoe ze zich voelde en je na een weekje toch weer wilde neuken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Jelly omdat ik een goed en leuk leven heb gehad en ervan heb genoten? Nigga whut?
Ja, "liefde"quote:[..]
Liefde is niet makkelijk al maak ik er 200x meer kans op dan jouw.
Het enige wat overigens nu ook echt telt is dat ik liefde voor mijn naasten en voor mezelf voel, niet voor een bitch waar ik niet van hou.
quote:[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Als ik alle vetmassa uit mijn arm zou persen heb ik een shotglaasje vol.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige massa die jij in je armen hebt is vetmassa, dus nee.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zult je hier dan ook wel thuis voelen, niet?
Wat lees ik nu weer op dit forum vol prach en praalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.
Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.
En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
Thafuck.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben zo jelly als schuurpapier vriendje, ik heb ook een leuk leven gehad hoor, nouja niet altijd leuk maar wel interresanter dan jouw leven durf ik te wedden. Iig leuk in de zin dat ik trots kan zijn dat ik het allemaal heb overleefd, wat heb jij overleefd? Een gekneusde voet? Een proefwerk dat natgeregend is? Een meisje dat even niet wist hoe ze zich voelde en je na een weekje toch weer wilde neuken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja, "liefde" okay, ik weet natuurlijk niet wat liefde is omdat ik geen clubhoeren bats.
Wat heb je gewonnen, vertel het eens aan ome BG.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thafuck.
Pls BG dont judge someone who you dont know, ik ben een overwinnaar maar heb ook mijn slechte dagen gehad en nu ga je op iemand haten omdat hij wel gewonnen heeft.![]()
![]()
Leuk dat je het overleefd hebt, schrijf er een boek over kan je er tenminste trots op zijn.
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
Pls BG dont judge someone who you dont know, ik ben een overwinnaar maar heb ook mijn slechte dagen gehad en nu ga je op iemand haten omdat hij wel gewonnen heeft.![]()
![]()
Was allemaal nep en gespeeld, jwtz is eigenlijk hele normale boi.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |