abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143948307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?
Je kunt je vraag op meerdere manieren interpreteren? Als je vraagt dat zelfvertrouwen benodigd is? Dan ja. Even een cliché maar jij kijkt toch ook liever naar een vol glas dan een leeg glas (dat je lege momenten hebt, okee die heeft iedereen maar het moet niet je persoonlijkheid beheersen)?
Echter het is niet zo dat je succes met vrouwen nodig hebt om zelf vertrouwen uit te stralen. Er zijn duizenden manieren waarop je zelfvertrouwen kunt krijgen.
't probleem voor veel mannen is wellicht een beetje dat ze te veel in de 'jaag-modus' zitten en te weinig de kunst van het verleiden, je aantrekkingskracht uitoefenen, begrijpen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143948392
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Echter het is niet zo dat je succes met vrouwen nodig hebt om zelf vertrouwen uit te stralen.
Maar waarom zijn al je tips er dan op gericht om meer succes te hebben bij de vrouwen?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143948428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Maar waarom zijn al je tips er dan op gericht om meer succes te hebben bij de vrouwen?
Dat is het onderwerp toch? Maar het gaat net zo bij solliciteren of wat anders.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:49:32 #154
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143955003
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Huehuehueh ik denk dat ik heel wat ben en dat moet ik overal posten :')
Huehuehueh waarom neemt niemand mij serieus ik ben echt kkstoer ik meen het :')
Kk jij bent echt dom
Huehuehuehue laat ik dingen verzinnen. :') huehuehuehue
Huehuehuehue Laat ik verzinnen dat hij stoer wilt doen. :') Huehuehuehue
Huehuehue jij bent echt kk dom. Huehuehue
Huehuehuehue ik ben echt zo boos. :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:56:44 #155
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143955216
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.
_O_
Maar nee bij mensen zoals BaajGuardian moet in een luxe maatschappij alles naar hun toekomen anders worden ze heel onzeker.
Ze hebben ook nooit geleerd voor iets te werken of te gaan en uiteindelijk belanden ze gefrustreerd op FOK! met hun maagdelijkheid en onsuccesvolle leven.

Ken ook zo'n Fokker nu die precies dezelfde weg behandelt.
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:

[..]

De vrouw is dus bepalend in het verhaal?
Ja, als je iets wilt. :')
Je gaat toch ook solliciteren voor een baantje en dan ervan uitgaan zonder iets te doen dat je het baantje hebt.

Jeetje Voederbietel. :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.
Waarom klagen dan zoveel mensen over hun leven, zeggen ze dat ze zo ongelukkig zijn of zijn ze zo gefrustreerd zowel op FOK! als in RL als je mensen leert kennen. Als het zo normaal is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Droeftoeter is het ook ja :') .
Goede input weer Voederbietel, de enige droeftoeter hier ben jij met je post.
pi_143955299
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Huehuehuehue laat ik dingen verzinnen. :') huehuehuehue
Huehuehuehue Laat ik verzinnen dat hij stoer wilt doen. :') Huehuehuehue
Huehuehue jij bent echt kk dom. Huehuehue
Huehuehuehue ik ben echt zo boos. :')
ok
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:00:30 #157
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143955325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:

[..]

_O_
Maar nee bij mensen zoals BaajGuardian moet in een luxe maatschappij alles naar hun toekomen anders worden ze heel onzeker.
Ze hebben ook nooit geleerd voor iets te werken of te gaan en uiteindelijk belanden ze gefrustreerd op FOK! met hun maagdelijkheid en onsuccesvolle leven.

Ken ook zo'n Fokker nu die precies dezelfde weg behandelt.

[..]

Je gaat toch ook solliciteren voor een baantje en dan ervan uitgaan zonder iets te doen dat je het baantje hebt.

[..]

Waarom klagen dan zoveel mensen over hun leven, zeggen ze dat ze zo ongelukkig zijn of zijn ze zo gefrustreerd zowel op FOK! als in RL als je mensen leert kennen. Als het zo normaal is?

[..]

Goede input weer Voederbietel, de enige droeftoeter hier ben jij met je post.
Wicked pls
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:00:37 #158
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143955330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
Ik ken mannen die niet direct ontzettend knap zijn, maar omdat zij wel veel zelfvertrouwen uitstralen zijn ze evengoed aantrekkelijk. Andersom komt het ook vaak zat voor. Ken een kerel die echt gewoon heel erg mooi is, maar hij heeft altijd zo'n bepaalde onzekere houding waardoor hij gewoon iets mist.
Het is niet zo dat het probleem gekoppeld is aan vrouwen of er los van staat, het is dat vrouwen - voor zover ik weet - vaak vallen op zelfvertrouwen. En iemand die vaker is afgewezen en zich daardoor minder aantrekkelijk gaat voelen gaat dat op den duur ook uitstralen. Geldt voor zowel mannen als vrouwen overigens.

Ik ben een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen maar je doet hier voorkomen alsof zelfvertrouwen het enige is wat telt.
Zelfvertrouwen is best belangrijk tot succes maar het is een mentaliteit die je niet zomaar werft. Daarnaast is gewoon je ding doen, leuk zijn eigenlijk veel belangrijker.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:01:53 #159
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143955371
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:

[..]

Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling ( :r ) is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens wat een goede catch ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.

Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven. *)
Deze boy begrijpt het. _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?
:')
pi_143955480
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:

Als je ongelukkig bent en geen baan hebt hoeft het niet zo te zijn dat dat ongeluk voortkomt uit het niet hebben van een baan. Met een relatie is dat net zo. Als het wel zo zou zijn, zou het betekenen dat je niet gelukkig kunt worden door hetgeen wat je gelukkig maakt.

Kijk naar jou, je bent de man, de bigshot, je kunt vrouwen versieren, je heb 'de skillset om dingen makkelijk voor elkaar te krijgen' en je bent een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen. Ondertussen heb je wel de behoefte om je geluk keihard te verdedigen. Is dat dan wel echt geluk? Geluk is toch iets wat je zelf voelt, of is het iets wat je krijgt door goedkeuring van een ander?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:23:26 #161
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143956181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
Kijk naar jou, je bent de man, de bigshot, je kunt vrouwen versieren, je heb 'de skillset om dingen makkelijk voor elkaar te krijgen' en je bent een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen. Ondertussen heb je wel de behoefte om je geluk keihard te verdedigen. Is dat dan wel echt geluk? Geluk is toch iets wat je zelf voelt, of is het iets wat je krijgt door goedkeuring van een ander?
Ik verdedig helemaal niks. Ik geef alleen dat, dat gehuil om vrouwen hier nergens op slaat met zeer goede argumenten en grappig genoeg word ik dan meteen aangevallen door mensen zoals jou, BaajGuardian, etc
Hetzelfde met Koral hierboven hij geeft misschien op een betere manier dan mij aan over hoe hij denkt over vrouwen en de werkelijkheid en dan vraag je aan hem dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Een soort persoonlijke aanval omdat je psyche in werking treedt Voederbietel? Beetje vreemd toch om iemand te vragen waarom hij tips geeft over vrouwen en zijn denken ervan in een klassieke vrouwhuiltopic?
En dat ook constant. :') pls

En nee geluk is echt iets wat je krijgt van een ander. :')
Denk je echt serieus bij het bedenken van zo'n vraag en wat ik al 1000x heb uitgelegd en uitgeredeneerd heb dat ik daarop zo ga antwoorden? :')
De enige die hier uiteindelijk keihard verdedigt ben jij :') door irrelevante vragen te stellen zodat mensen met je bezig blijven informatie te geven zonder dat je jezelf wie je werkelijk bent naar de voorgrond laat treden. Beetje hmmmmm dat is wel interresant maar ik moet mijn e-penis in dezelfde waarde laten dus ik laat ik poken en aanvallen om informatie te krijgen.

Best een goede psychologische truc.
pi_143956524
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef wickedmen het volgende:
zonder dat je jezelf wie je werkelijk bent naar de voorgrond laat treden.
Ik word niet zo gelukkig van voor mezelf kunnen zorgen, ik ga er eigenlijk ook van uit dat ongeveer 95% van de maatschappij dat kan, echt bijzonder is het niet. Hetzelfde geldt voor neuken en relaties, ik zie dat niet als een doel op zich maar als een middel.

Wat er in dit topic gebeurde, is dat het doel en het middel omgedraaid worden. En ik denk niet dat je daar op de lange termijn gelukkig van wordt; hetgeen je nastreeft is niet hetzelfde als je behoefte.

Maar om gelijk maar volledig uit de anonimiteit te treden: vorige week heb ik bramen geplukt en er jam van gemaakt, ik werd daar onwijs gelukkig van.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:35:09 #163
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143956597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik word niet zo gelukkig van voor mezelf kunnen zorgen, ik ga er eigenlijk ook van uit dat ongeveer 95% van de maatschappij dat kan, echt bijzonder is het niet. Hetzelfde geldt voor neuken en relaties, ik zie dat niet als een doel op zich maar als een middel.

Wat er in dit topic gebeurde, is dat het doel en het middel omgedraaid worden. En ik denk niet dat je daar op de lange termijn gelukkig van wordt; hetgeen je nastreeft is niet hetzelfde als je behoefte.

Maar om gelijk maar volledig uit de anonimiteit te treden: vorige week heb ik bramen geplukt en er jam van gemaakt, ik werd daar onwijs gelukkig van.
Ja goede afleidingspost van de waarheid. Zoveel irrelevante gezwets omgosh. ;( :')
Had dan tenminste niet gereageerd had je veel meer gescheeld en dan was iedereen mijn post zo vergeten.
pi_143956767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 06:41 schreef housesoftheholy het volgende:
wat een bitchboys hier :')
Ga weg
pi_143956790
Ga weg
pi_143956791
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ja goede afleidingspost van de waarheid. Zoveel irrelevante gezwets omgosh. ;( :')
Had dan tenminste niet gereageerd had je veel meer gescheeld en dan was iedereen mijn post zo vergeten.
Hoezo afleidingspost? Ik ga toch in op wat je zegt en geef nog extra uitleg. Bovendien geef ik een voorbeeld waar ik gelukkig van word.
pi_143956915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef blek het volgende:
Mister Bean heeft wel een lekker wijf, onterechte klacht dus.
Echt wel een lekker wijf ja :9~

pi_143956967
Ik ben best lekker, oke ik lieg ene beetje, ik ben kapot lekker.
Maar ik gebruik wel humor om chicks te fixen, wel het soort humor waar je ze een beetje belachelijk mee maakt, maar niet te ver gaat.

Het werkt.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_143957174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:

[..]

Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling ( :r ) is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens wat een goede catch ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.

Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven. *)
Ja, als jij jezelf lekker vindt, en dit bewerk je door bepaalde dingen te fixen (ik noem bijv bril vervangen door lenzen, sportschool, etc) Dan krijg je zelfvertrouwen, met dat zelfvertrouwen, fix je best makkelijk.

Chicks willen iemand die lekker is, en dat ook weet. Echter als je kijkt naar relaties, willen ze weer iemand die alles op orde heeft (opleiding, werk).
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_143958598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf. Kunnen ook altijd zo goed compleet de essentie van een verhaal verliezen door op te gaan in bijzaken en dingen uit hun context halen :')

Maar goed, nu we toch met bijzaken bezig zijn? Waarom word je niet gelukkig van voor jezelf te zorgen? Waarom is dat normaal? Ik denk dat je meer veeleisend voor jezelf zou kunnen zijn maar jezelf liever een beetje ontziet. Dat soort middelmatigheid lijkt mij redelijk funest voor je aantrekkingskracht, maar goed vrouwen kunnen daar wellicht beter over spreken :P
pi_143958672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Ja, als jij jezelf lekker vindt, en dit bewerk je door bepaalde dingen te fixen (ik noem bijv bril vervangen door lenzen, sportschool, etc) Dan krijg je zelfvertrouwen, met dat zelfvertrouwen, fix je best makkelijk.

Chicks willen iemand die lekker is, en dat ook weet. Echter als je kijkt naar relaties, willen ze weer iemand die alles op orde heeft (opleiding, werk).
Deze baas weet! :)
pi_143959183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink. :)
pi_143959243
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink. :)
En ondertussen wel nat worden bij het zien van gespierde mannen.
pi_143959262
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

En ondertussen wel nat worden bij het zien van gespierde mannen.
Van die types die alleen maar in de sportschool zitten. :') :') :')
pi_143959835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:

[..]

En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.
En ik denk niet dat het zo werkt.
Het gaat me om uitersten niet om kleine verschillen in zelfvertrouwen. Puur die bepaalde groep mannen die altijd op alle vrouwen lopen te kankeren. Het komt gewoon zo vreselijk verbitterd over.

Het is dus niet zo dat je alleen door succes bij het andere geslacht zelfvertrouwen krijgt of wat voor rare extremen dan ook. Er zijn zo veel dingen waar je zelfverzekerd door kunt worden, dat heeft niet direct iets met vrouwelijke aandacht te maken. Het lijkt me zelfs eerder een gevolg dan een oorzaak.
Het lijkt er echter wel op dat bij die verbitterde groep het ego is aangetast door afwijzingen, maar dat is dus anders en ik hoop dat het verschil nu duidelijk is.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')