nueqseks?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god wat een gejank hier. Snap wel dat bepaalde mannen hier zo vreselijk gefrustreerd zijn.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:19 schreef Robophatt het volgende:
Snap wel dat bepaalde mannen hier zo vreselijk gefrustreerd zijn.
Ja waarom zou dat toch zijn?quote:
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.quote:
Gewoon je piem0l insteken toch? Meer hoef je niet te weten. DM je nummer ff.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.
De vrouw is dus bepalend in het verhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als een man toch zo loopt te jammeren over hoe vrouwen volgens hem zijn zoals sommigen in dit topic, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er weinig vrouwen zijn die zich tot hen aangetrokken voelen. Mijn god zeg. En dan maar doen alsof het je geen reet uitmaakt.
Pls dat zijn geen mannenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of je nu aan het trollen bent of niet dus ik ga hier nog maar even niet op in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vrouw is dus bepalend in het verhaal?
True.quote:
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of je nu aan het trollen bent of niet dus ik ga hier nog maar even niet op in.
Als je een beetje begrijpend kunt lezen (vooral de eerste en de een na laatste zin in de OP) kom je idd wel tot de conclusie die Robophatt maaktequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.
Oh ik reageerde meer op de reacties in dit topic in het algemeen dan direct op TS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel grappig dat TS jankt dat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden en dat jij zegt dat dat komt omdat vrouwen hem niet aantrekkelijk vinden.
Terwijl het probleem denk ik los staat van welke vrouw dan ook.
En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het probleem gekoppeld is aan vrouwen of er los van staat, het is dat vrouwen - voor zover ik weet - vaak vallen op zelfvertrouwen. En iemand die vaker is afgewezen en zich daardoor minder aantrekkelijk gaat voelen gaat dat op den duur ook uitstralen.
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling (quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dit is dus waar ik over val. In dit soort topics loopt het er altijd op uit dat mensen onzeker zijn omdat ze geen relatie hebben omdat ze onzeker zijn. De enige mogelijkheid om die spiraal te doorbreken is door aantrekkelijk ter worden, dit te realiseren door zelfverzekerder te zijn wat weer voort zou moeten komen uit romantische aandacht.
En ik denk niet dat het zo werkt.
Dit is zo waar. Mooie post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Die spiraal kun je prima doorbreken zonder aandacht van iemand nodig te hebben. Aantrekkingskracht of liever gezegd uitstraling () is overlopen van innerlijke volheid. Je kunt prima vol zijn van jezelf of in ieder geval "uit dat vaatje tappen" (dus wat meer 'kijk eens hoe goed ik ben' en wat minder 'ik wil je duwen') op momenten dat dat kansrijk is.
Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven.
Maar zelfvertrouwen ligt dus wel altijd in functie van succesvolle aandacht van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Je kunt prima zelfvertrouwen krijgen en behouden ondanks al je 1000den faalmomenten. Eerlijk gezegd; als je door een faalmoment aan jezelf gaat twijfelen ben je nog niet stabiel genoeg en kun je maar beter verder aan jezelf werken in plaats van aandacht aan een ander willen geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |