Echt he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef BozeHaas het volgende:
Jezelf willen bewijzen op een fucking internetforum is wel een beetje heel erg treurig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?
Maar goed veel succes met je FOK! carriere door onzin verre uit de realiteit posts te maken baserend op je ongelukkig bestaan en frustraties.Je zegt net 'ok' op de vraag je beste winst neer te zetten en nu krabbel je terug en zwaai je met je armen als deze kerel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je zet nu even gewoon neer wat je 'beste winst' is waar je zo mee loopt te stoer doen.
Saai hoor zo.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Kut reacties posten en jezelf als een baas willen voordoen, wat je best kan zijn maar toch, zit nogal een verschil tussen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echt he.
Gewoon beetje cool mensen afkraken en kijk-mij-popi-jopie zijn en quasi sarcastisch zijn, mensen die dat niet doen.
Ik ben uit deze kneuzenbende.
jonge hij heeft de skills om op zichzelf te wonen, voor zichzelf te kunnen zorgen en óók nog eens een sociaal leven, beetje respect voor die boiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik begin wel, fucking mietjemen.
Mijn gaafste winst was 4 bergen beklimmen in 1 maand in frankrijk rond mn 16e. (survival)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge hij heeft de skills om op zichzelf te wonen, voor zichzelf te kunnen zorgen en óók nog eens een sociaal leven, beetje respect voor die boi99% van fok kan alleen maar gaan dromen over zo'n levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige verschil wat er tussen zit is hurhurhur, jezelf willen bewijzen op een forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut reacties posten en jezelf als een baas willen voordoen, wat je best kan zijn maar toch, zit nogal een verschil tussen.
waarom hap jij altijd zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het enige verschil wat er tussen zit is hurhurhur, jezelf willen bewijzen op een forum.
Een forum dat staat mede voor online discussies waarvan de meeste in dit topic meer dan 2 uur per dag achter zitten of een karaktikuur zijn van zichzelf op dit forum.
Lijkt een beetje de middelbare school met al die onzekere tieners, echt niet cool hoor om jezelf te bewijzen of kijk hoe stoer ik ben en andere mensen afkraak.
Hurhurhur jezelf bewijzen op een forum.*aantal posts: 10.401 (gemiddeld 18 per dag)* hurhurhur.
Pls
Hoelang heb jij er vandaag achter gezeten? Gezien je toch niet wilt antwoorden op een supersimpele vraag verder stel ik je deze nutteloze vraag maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een forum dat staat mede voor online discussies waarvan de meeste in dit topic meer dan 2 uur per dag achter zitten of een karaktikuur zijn van zichzelf op dit forum.
Geen zorgen, voor de spermabank dien je een actief seksleven te hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken dat een randdebiel als jij zichzelf voortplant.
[..]
[ afbeelding ]
Heb ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Geen zorgen, voor de spermabank dien je een actief seksleven te hebben
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom hap jij altijd zo![]()
Verder snap ik je punt niet echt :S
lol alcohol XDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zo![]()
" huehuehuehue ik ben een meestertroller en onschendbaar huehuehuehue.
Huehuehuehue u mad? U sure mad huehuehuehue
Ik ben zo boos nu he. Altijd als ik typ. Huehuehuehue
Huehuehueh ik denk dat ik heel wat ben en dat moet ik overal postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Huehuehuehue "waarom hap jij altijd zo![]()
" huehuehuehue ik ben een meestertroller en onschendbaar huehuehuehue.
Huehuehuehue u mad? U sure mad huehuehuehue
Ik ben zo boos nu he. Altijd als ik typ. Huehuehuehue
liever niet, slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie jij eerst maar eens een bitchboi te krijgen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet ik serieus vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb en dat allemaal naar boven halen? How about no?
Maar goed veel succes met je FOK! carriere door onzin verre uit de realiteit posts te maken baserend op je ongelukkig bestaan en frustraties.Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droeftoeter is het ook jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, een beetje een doorsnee studentenleven. Ik wou dat ik zo succesvol was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |