abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:27:11 #176
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143959975
quote:
Goede toevoegingen van je in dit topic, tenminste nog enkele lichtpuntjes tussen dit gezwets
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:28:55 #177
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143960034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Als je alleen zelfvertrouwen krijgt door bril te vervangen door lenzen of door naar de sportschool te gaan, dan ben je een faalhaas en blijf je een faalhaas. Wees gewoon tevreden met jezelf en probeer niet wanhopig elk sletje het bed in te krijgen. Dan ben je pas een bink. :)
Faalhaas gespot.
Dont hate the players, hate the game, hater. Waarom mogen mannen en vrouwen niet met elkaar het bed in duiken? Omdat je zelf faalt?
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Het gaat me om uitersten niet om kleine verschillen in zelfvertrouwen. Puur die bepaalde groep mannen die altijd op alle vrouwen lopen te kankeren. Het komt gewoon zo vreselijk verbitterd over.

Het is dus niet zo dat je alleen door succes bij het andere geslacht zelfvertrouwen krijgt of wat voor rare extremen dan ook. Er zijn zo veel dingen waar je zelfverzekerd door kunt worden, dat heeft niet direct iets met vrouwelijke aandacht te maken. Het lijkt me zelfs eerder een gevolg dan een oorzaak.
Het lijkt er echter wel op dat bij die verbitterde groep het ego is aangetast door afwijzingen, maar dat is dus anders en ik hoop dat het verschil nu duidelijk is.
Dit dus. En als je ze vertelt wat de werkelijkheid is en ze dat interpreteren als je zegt dat ik faal, boe-hoe dan gaan ze je aanvallen. :')
Losers until the end.
pi_143960087
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Faalhaas gespot.
Dont hate the players, hate the game, hater. Waarom mogen mannen en vrouwen niet met elkaar het bed in duiken? Omdat je zelf faalt?
:').

Elke avond een sletje scoren is gewoon geen teken van intelligentie. Dat is maar denken aan één ding de hele dag door. Voor mij niet aantrekkelijk in ieder geval, ik hoef geen vent die eerder elke dag een ander sletje in bed had.
pi_143960101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik ben een aantrekkelijke knappe jongeman met veel zelfvertrouwen maar je doet hier voorkomen alsof zelfvertrouwen het enige is wat telt.
Zelfvertrouwen is best belangrijk tot succes maar het is een mentaliteit die je niet zomaar werft. Daarnaast is gewoon je ding doen, leuk zijn eigenlijk veel belangrijker.
Zelfvertrouwen zit hem echt niet alleen maar in jezelf kk lekker vinden he :') volgens mij wordt het woord hier nogal uit z'n context gerukt.
Als jij "je ding" doet en daar plezier uithaalt draagt dat ook bij aan je zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld en voor "leuk zijn" geldt hetzelfde. Uiteindelijk heeft het voor een groot deel te maken met lekker in je vel zitten.

En natuurlijk zijn er nog een hoop andere factoren, maar neem maar van mij aan dat zelfvertrouwen - in brede zin dus - voor de meerderheid van de vrouwen een plus is. Dat is een stuk mannelijker dan iemand die onzeker is en dat laat merken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_143960213
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Elke avond een sletje scoren is gewoon geen teken van intelligentie. Dat is maar denken aan één ding de hele dag door. Voor mij niet aantrekkelijk in ieder geval, ik hoef geen vent die eerder elke dag een ander sletje in bed had.
Jij bent gewoon boos omdat niemand jou wil playen
pi_143960221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Jij bent gewoon boos omdat niemand jou wil playen
Blijf je eigen ego maar voorliegen hoor. :D
pi_143960291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Blijf je eigen ego maar voorliegen hoor. :D
Ik moet wel zelfverzekerd blijven natuurlijk.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:41:06 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143960372
quote:
.

Ahhhhhh wist niet dat seks met intelligentie te maken had, weer wat geleerd.
-Supergirl- ben jij het?
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen zit hem echt niet alleen maar in jezelf kk lekker vinden he :') volgens mij wordt het woord hier nogal uit z'n context gerukt.
Als jij "je ding" doet en daar plezier uithaalt draagt dat ook bij aan je zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld en voor "leuk zijn" geldt hetzelfde. Uiteindelijk heeft het voor een groot deel te maken met lekker in je vel zitten.

En natuurlijk zijn er nog een hoop andere factoren, maar neem maar van mij aan dat zelfvertrouwen - in brede zin dus - voor de meerderheid van de vrouwen een plus is. Dat is een stuk mannelijker dan iemand die onzeker is en dat laat merken.
Natuurlijk, ik verklaar en weet ook niet anders.

Maar zelfverzekerheid heeft ook een groot pluspunt, vrouwen zijn meestal in onzeker wat voortkomt uit hun karakter en in hun luxepositie (zie: ze hebben meer mannen die achter hun aan zitten. Als een man dus niet genoeg zelfvertrouwen heeft, er echt voor gaat of misschien dominant is skippen ze hem omdat ze er uiteindelijk toch niet voor gaan wat uiteindelijk resulteert in mensen zoals Dima of Baajguardian, eeuwige jammerlijk genoeg maagden.

Een echte man zoals ik weet wat hij wilt en gaat daar ook voor, uiteindelijk is hij altijd zichzelf en toont hij passie en lukt het niet dan is het jammer voor de vrouw en is het next.
pi_143960424
Stel wijven hier zeg :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:35 #185
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143960460
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef wickedmen het volgende:
Een echte man zoals ik
Als ze bij Van Dale nog een voorbeeld zochten bij 'kortzichtig'.
pi_143960651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143960782
quote:

[..]

Alsof je niet intelligent kunt zijn en een afwisselend sexleven hebben? :P
Verder lekker stigmatiserend met je "sletjes". Hoe weet jij of ze de dag ervoor met een ander gewipt heeft?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:54:43 #188
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143960818
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is :')
Lieverd ik laat zijn goddelijke waarnemingssysteem hier totaal buiten beschouwing, dus ik weet niet waarom jij je geroepen voelt om deze opmerking te plaatsen?
pi_143960829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:53 schreef Koral het volgende:

[..]

Alsof je niet intelligent kunt zijn en een afwisselend sexleven hebben? :P
Verder lekker stigmatiserend met je "sletjes". Hoe weet jij of ze de dag ervoor met een ander gewipt heeft?
Altijd dezelfde types die meegaan met de players. De verstandigen wijzen ze af. :)
pi_143960914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Altijd dezelfde types die meegaan met de players. De verstandigen wijzen ze af. :)
BS. Genoeg vrouwen die weten wat ze willen en hoge eisen stellen. Als het zich dan eenmaal aandient is alle onthouding verdwenen :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:58:27 #191
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_143960929
Het draait allemaal om je sociale status. Dat kunnen geld, macht of looks zijn, maar ook zelfvertrouwen hoort in dit rijtje thuis. Als je geen van allen hebt, dan ben je fucked. Uiteindelijk heb je 1 ding uit dat rijtje nodig.
pi_143960956
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Lieverd ik laat zijn goddelijke waarnemingssysteem hier totaal buiten beschouwing, dus ik weet niet waarom jij je geroepen voelt om deze opmerking te plaatsen?
Honnepon, omdat ik nog geen zinnige opmerking heb gelezen die je woord kortzichtig onderbouwt.
pi_143960993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Koral het volgende:

[..]

BS. Genoeg vrouwen die weten wat ze willen en hoge eisen stellen. Als het zich dan eenmaal aandient is alle onthouding verdwenen :')
Dus alle vrouwen komen in alle uitgaansgelegenheden en laten zich door iedereen uitwonen?

De maatschappij is versletterd. :'(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:02:13 #194
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143961032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het draait allemaal om je sociale status. Dat kunnen geld, macht of looks zijn, maar ook zelfvertrouwen hoort in dit rijtje thuis. Als je geen van allen hebt, dan ben je fucked. Uiteindelijk heb je 1 ding uit dat rijtje nodig.
:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf beter ken dan wie dan ook en dat durf te zeggen en zeker voor iemand die ik nog nooit heb gezien op dit forum of gesproken?
Haters gonna hate, verder eens met Koral.
pi_143961055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Dus alle vrouwen komen in alle uitgaansgelegenheden en laten zich door iedereen uitwonen?

De maatschappij is versletterd. :'(
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van maken :') Een beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:03:40 #196
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:59 schreef Koral het volgende:

[..]

Honnepon, omdat ik nog geen zinnige opmerking heb gelezen die je woord kortzichtig onderbouwt.
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs. Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn. Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut. En dat willen we allebei niet, toch :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:03:52 #197
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143961084
Mag wel wat vriendelijker, vrolijker en grappiger in een topic waar humor immers van in de TT staat.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:04:26 #198
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_143961104
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mag wel wat vriendelijker, vrolijker en grappiger in een topic waar humor immers van in de TT staat.
Gaat niet werken zolang droeftoeters als wickedmen zich gaan mengen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:04:31 #199
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143961109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Koral het volgende:

[..]

Of ze voelen zich er te goed voor. :')
Maar wel lekker huilen wanneer anderen wel seks hebben. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Zoals jij? En wat heeft dat je opgeleverd? Ik schat weinig in.
Verder wel respect voor je zelfrespect tho maar je bent geen slet lieverd als je af en toe wel seks hebt. Ook al is dat een one night stand.

Gr gr
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:04:41 #200
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961117
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')