quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van makenEen beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is
Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Ik ben hier inderdaad een pagina te lang geweest. Bedankt voor het vriendelijke advies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs. Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn. Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut. En dat willen we allebei niet, toch
Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs.
Wat kortzichtig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn.
Helemaal kortzichtig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut.
Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:
[..]
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor
De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:
[..]
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor
waardoor:quote:Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen
op pijnlijke wijze bij je terugkomtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van makenEen beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.
[..]
Wat kortzichtig.
[..]
Helemaal kortzichtig.
[..]
Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!
De enige die zichzelf dus belachelijk maakt ben jij.
Niks pijnlijks hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdat
[..]
waardoor:
[..]
op pijnlijke wijze bij je terugkomt
Wat een onzinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef NickGrouwen het volgende:
Het gaat om de looks en eerste indrukken, mensen
De waarheid achter die gezegde "he has to have a sense of humor" e.d. s dat vrouwen nerveus lachen wanneer ze met een zeer aantrekkelijke man praten. Niemand gaat glimlachen naar een lelijk joch (tenzij ze even aardig willen doen) maar zodra een leuke boi je aanspreekt trekken je mondhoeken automatisch op en ga je van de zenuwen lachen omdat omgleukeboi
Dus "he has to have a sense of humor" is eigenlijk "he is hot so omg I get so nervous and laugh"
Jajaja ik heb jullie door
dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
Kkr eens op met altijd in iedere post over voetballers te pratenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat een onzinLeeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.
Ja maar jij bent een troll en je spoort niet, hoezo wil je dan zogenaamd voor alle vrouwen spreken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat een onzinLeeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
Ja, wat wil je nu? Een jonge vent met een goed uiterlijk of een dikke portemonnee en een hangende balzak met grijs schaamhaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ey niets dan liefde hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Koral het volgende:
Ik dacht dat je van me hield en dat wel kon hebben
Dit dus, niks mis mee trouwens. En man hoort voor zijn gezin te kunnen zorgdragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
blijkbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt hier nou nog steeds gepost?
hoezo nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt hier nou nog steeds gepost?
Ja erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.
Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef wickedmen het volgende:
Moi was gisteren met een chick op stap en we besloten te gaan feunen in Holly (ja ik weet heten wat is feunen?).
Efin ik had dus een pakje xtc meegenomen en we besloten ze uit te proberen, ieder 2 en gaan met die banaan.
In het begin dacht ik wat is dit voor shit, ik voelde me wel anders/vreemd maar niet veel anders dan normaal en zij zat me uit te lachen omdat zij al wist wat zou komen.
En ja hoor na 1 uur was het zover, het ene moment ben je heel relaxed en het andere moment WIL JE IEDEREEN KAPOT TRAPPEN, HEEL ROTTERDAM DOOR RENNNEN EN HEB JE 6 UUR LANG EEN MOTHERFUCKING GOED ORGASME.![]()
![]()
Damn wat een spul, geen wonder dat het harddrugs is en een heel verschil met een joint.
Nu ben ik alweer thuis en ik ben nu elke 3 minuten aan het kijken of er geen snipers op de dak staan die me willen snipen. Ja angstgevoelens he een kut bijwerking van xtc.
Hopen dat ik weer snel clean ben want zo'n pil(len) is toch best vermoeiend en zeker een 6 uur durende orgasme (niet letterlijk).
XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef dustbrain het volgende:
Wie houd je voor de gek, mannetje. Je bent echt zo'n sneue losers die heel graag een bad-boy wil zijn maar niet eens weet wat fucking XTC is. Ik lach me kapot man
Door mensen als jij kan ik nog een beetje genieten van deze site.
Ga jij nou maar lekker dokter Saab pijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |