quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
Het is inmiddels 2 minuten later en TS heeft nog niks van zich laten horen.
Vast gesniped.
R.I.P.
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?quote:
Mensen willen doodtrappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?
quote:
Dit dus, wat een ongelofelijk achterlijk verzonnen verhaaltjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
ja hoor. XTC gehad hebben en dan zin in een tosti hebben.
Weet je zeker dat het XTC was en niet een of ander mengseltje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef wickedmen het volgende:
het ene moment ben je heel relaxed en het andere moment WIL JE IEDEREEN KAPOT TRAPPEN,
Genoeg smartshops in Amsterdam die ze verkopen van een fabrikant.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?
Herbalsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Genoeg smartshops in Amsterdam die ze verkopen van een fabrikant.
bedoel je dan geen herbal xtc? dat is wel wat anders hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat die pil het laatste is wat ik doe, aangezien ik laatst hoorde dat er een partij dodelijke pillen in onze land zijn.
Dit niet weten.[ afbeelding ]
verzonnen topicsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat die pil het laatste is wat ik doe, aangezien ik laatst hoorde dat er een partij dodelijke pillen in onze land zijn.
Dit niet weten.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |