quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
Het is inmiddels 2 minuten later en TS heeft nog niks van zich laten horen.
Vast gesniped.
R.I.P.
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?quote:
Mensen willen doodtrappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?
quote:
Dit dus, wat een ongelofelijk achterlijk verzonnen verhaaltjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
ja hoor. XTC gehad hebben en dan zin in een tosti hebben.
Weet je zeker dat het XTC was en niet een of ander mengseltje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef wickedmen het volgende:
het ene moment ben je heel relaxed en het andere moment WIL JE IEDEREEN KAPOT TRAPPEN,
Genoeg smartshops in Amsterdam die ze verkopen van een fabrikant.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dit.. Een pakje xtc.. uhuh! En snipers op t dak?
Herbalsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Genoeg smartshops in Amsterdam die ze verkopen van een fabrikant.
bedoel je dan geen herbal xtc? dat is wel wat anders hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat die pil het laatste is wat ik doe, aangezien ik laatst hoorde dat er een partij dodelijke pillen in onze land zijn.
Dit niet weten.[ afbeelding ]
verzonnen topicsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat die pil het laatste is wat ik doe, aangezien ik laatst hoorde dat er een partij dodelijke pillen in onze land zijn.
Dit niet weten.[ afbeelding ]
Ja hoor, van een fabrikant.. in een pakje.. bij een smartshop.. sounds legit.. Welke fabrikant? Lijkt me absoluut geen xtc..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bedoel je dan geen herbal xtc? dat is wel wat anders hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.
Werkte wel precies als xtc. Sound indeed legit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:04 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja hoor, van een fabrikant.. in een pakje.. bij een smartshop.. sounds legit.. Welke fabrikant? Lijkt me absoluut geen xtc..
TS heeft een nieuwe drug uitgevondenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Werkte wel precies als xtc. Sound indeed legit.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]Dit noem jij XTC?? wil je soms zeggen dat hier MDMA in zit, op lijst 1 van de Opiumwet als verboden, verkocht door smartshops?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.![]()
![]()
![]()
[..]http://azarius.net/smartshop/energy/party/mdnx-nitro-ecstasy/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.
Geen XTC (MDMA).. En nee deze ingredienten werken niet precies als XTC, not even close...
De pillen die je op hebt zijn herbals en hebben de ingredienten:
Guarana extract, Geranium extract, vitamins (Ascorbic acid, Niacin, methylcobalamin), Chromium III Chloride, ginger, aroma (lime), colourant (E 102, E131).
Hoe voel je je nu, dat je je zo aangesteld hebt om een btje Guarana? En zelfs als je echte XTC op had had je nog overdreven gereageerd..What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.![]()
Wat een held die ts
Eens met wat hierboven staat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.![]()
![]()
![]()
[..]schaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.dat is een herbal
dus stop ook maar met je panisch voelen en zo
wel mooi hoe je het placebo effect mooi bewijst puur omdat je dacht dat het echte xtc was
hoe kon je dat trouwens denken als je het over de toonbank hebt gekocht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
[..]ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.![]()
![]()
spul bij de smartshops is ook niet helemaal zonder effecten, met een truffel kan je best een leuke avond belevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
schaapdat is een herbal
wel mooi hoe je het placebo effect mooi bewijst puur omdat je dacht dat het echte xtc was
mdma is een merk dacht ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef wickedmen het volgende:
Wacht dus ik ben geflasht?
Dat was geen xtc maar mdma?
Wat is het verschil?
Nee het was geen MDMA.. lezen is ook niet je sterkste punt of wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef wickedmen het volgende:
Wat is het verschil?
Ik hoop dat je trollt maargoed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef wickedmen het volgende:
Wat is het verschil?
Je wilt dus zeggen dat ik de effecten in de OP heb verzonnen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
schaapdat is een herbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |