Inderdaad. Om 3 uur in de kroeg als de muziek uitgaat kan iedere grinttegelkop zijn slag slaan en neuken die avond. Wat er dan nog zit laat zich toch wel neuken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat zeggen vrouwen ook alleen als ze hun ideale man omschrijven...
3 uur al muziek uit gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef blek het volgende:
[..]
Inderdaad. Om 3 uur in de kroeg als de muziek uitgaat kan iedere grinttegelkop zijn slag slaan en neuken die avond. Wat er dan nog zit laat zich toch wel neuken.
En dat is waar jij in het spel komt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef eend112 het volgende:
Vrouwen willen gewoon een dikke negerlul
Dat is een product van de huidige internet- en jeugdcultuur, kan je trots op wezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor FOK!er
TS dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor FOK!er
Precies. Ze noemen me ook wel de blanke neger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dat is waar jij in het spel komt?
Picsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Precies. Ze noemen me ook wel de blanke neger.
godverdommequote:
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
thanksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laat dit aub de enige keer zijn dat ik het met een makaak eens ben.
Jij bent maagd, wat weet jij er nou van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vrouwens willen bovenal een soort van 'overal is voor geregeld' onderkomen, het liefst met zoveel mogelijk dure luxe spulletjes, en dan lekker vrij zijn en uitgaan en shoppen en soaps kijken met vriendinnen terwijl hun man, iemand met een sixpack en een perfecte kaaklijn, kapsel dat nooit verkeerd zit, witte tanden en een penis van 3 meter' de hele dag zich de tering werkt op een kantoor op 500 hoog (bij een grote bekende bank oid) en bij thuiskomst nog even tijdmaakt om ze van achteren te pompen als een wilde fietsenmaker.
Degenen die dit niet willen zijn gestoord en weten niet wat ze willen en maken van dat onderwerp elke dag een psychisch avontuur.
En dan heb je nog het extreem zeldzame type dat alles zelf al heeft en meer een man neemt om macht op uit te voeren, seksspeeltjes of imago boost naar haar omgeving. Dit zijn meestal de bovenstaande vrouwen maar dan in de 50, na 30 mannen versleten te hebben, het liefst dmv huwelijk en de helft van hun bezit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |