quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt?
Vervolgens ook nog een jaren oude topic van mij hier plaatsen.
Nou ja hopelijk kan je er ook echt om lachen. Verder snap ik dat je het niet gelooft als ik je pohi zo eens lees. Immers lijk je mij zo'n sukkelachtige nice guy.
Thnx nerdje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij bent echt kanker grappig man
XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren.quote:
Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.quote:Op maandag 1 september 2014 13:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren.
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto. Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.
Idd ik ben een zolderkamerautistje met totaal geen leven, echt het stereotype Fokker.
Ik zou honderden gezellige foto's met vrienden hier kunnen droppen maar gelukkig heb ik niks aan je te bewijzen.
Toch wel grappig hoe types zoals jou bij dat soort topics hun eigen perceptie ervan maken tegelijkertijd projecterend op hun eigen werkelijkheid.
Gr gr, je favo zolderkamerautistje.
Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto.
En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.
Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb het gewoon over dat je niks meemaakt.
En huppa weer hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Dus niet dat je nooit ff gezellig bent met andere mensen wat overigens kankernormaal is.
Ahhhhhh oke.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Dat je dat sws al als een volstrekking ziet laat al blijken hoen mongool je bent.
Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
De enige die dat niet ziet ben jijzelf. Daarom is deze site soms nog leuk
Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
nerdjes zoals jij "kijk ik heb vrienden" godverdomme man!
Nou, nou, nou meis toch. Je hebt daar vast de tijd van je leven achter je laptopje of pc'tje je helemaal zoals erboven geschreven kapot aan het lachen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mij troll je mij gewoon, want dit is TE mooi om waar te zijn
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!quote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef wickedmen het volgende:
Happy times, ik ga ontbijten en mij verdiepen in posts waar ik wel wat aan heb.
Valt nog wel mee voor een allochtoonquote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!
Sorry.quote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit!
Waar heb je een kraakje gezet?quote:Op maandag 1 september 2014 15:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sorry.
Laat gemaakt vannacht en dag & nacht ritme is nog naar de klote door de vakantie.
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer. Zo is het geen fuck meer aan natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?
[..]
En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?
[..]
Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.
[..]
En huppa weer hetzelfde.
[..]
Ahhhhhh oke.
[..]
Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem.
[..]
Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?
Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef dustbrain het volgende:
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer.
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.quote:Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.
Wat een complete onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben de grootste alpha en mijn teelbal heeft een doorsnee van 4 cm.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
Ik ben al de grootste Alpha hier, dus dat kan niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben de grootste alpha en mijn teelbal heeft een doorsnee van 4 cm.
Good Lord Boyet, my beauty, though but mean,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |