abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:05:26 #201
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:

[..]

Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van maken :') Een beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarin kortzichtig? Hij weet gewoon beter dan anderen hoe bepaalde interacties werken. Dat jij dat niet ziet wil niet zeggen dat dat dan ook niet bestaat of niet waar is :')
_O- _O- _O-
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:06:43 #202
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143961178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:07:25 #203
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961201
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Aha. Nou ja, het is weer vrijdag. Jullie moeten gezellig een biertje drinken, krijg je meer oestrogeen van en minder testosteron. Misschien wordt het dan toch nog gezellig.
Ik ben hier inderdaad een pagina te lang geweest. Bedankt voor het vriendelijke advies.
pi_143961213
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs. Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn. Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut. En dat willen we allebei niet, toch :)
In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor O+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:08:32 #205
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143961230
quote:
Wellicht een optie om te kijken naar datgene wat ik quote, daar is het namelijk voor. Dat is datgene wat ik kortzichtig noem, heel erg zelfs.
Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.
quote:
Overigens niet het enige wat kortzichtig is. Daar kan jij het natuurlijk mee oneens zijn.
Wat kortzichtig.
quote:
Maar op dit moment zit je even niet op dezelfde frequentie, dus je reacties op die van mij zijn enerzijds totaal nutteloos en zetten je anderzijds pijnlijk voor schut.
Helemaal kortzichtig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dit is een heilige plek vol mannelijke goden, voor humor is hier geen plaats. Louter respect moet getoond worden voor de 'echte' mannen hier.
Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!

De enige die zichzelf dus belachelijk maakt ben jij. :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:09:22 #206
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143961263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:

[..]

In datgene wat je quote stonden weinig kortzichtige woorden naar mijn mening. Verder ben ik niet bang om mezelf voor schut te zetten. Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen. Lekker veilig, ietsje minder persoonlijkheid. Maar voor de rest ben je vast wel liev hoor O+
Dit. _O_
Je haalt de woorden uit mijn mond.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:11:03 #207
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Koral het volgende:

[..]

De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdat

quote:
Wat mij betreft ben je een beetje makkelijk altijd degene te bashen die anderen ook bashen

waardoor:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Koral het volgende:

[..]

Typisch weer zo'n wijven opmerking. Iets compleet uit zijn context halen en er dan een drama van maken :') Een beetje meer verstand en ietsje minder slachtoffer gevoel en je wereld zal er een stuk florissanter uit zien.
op pijnlijke wijze bij je terugkomt
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:12:16 #208
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143961348
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:08 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat kortzichtig. Je zegt namelijk dat iemand zichzelf niet meer iets mag noemen.

[..]

Wat kortzichtig.

[..]

Helemaal kortzichtig.

[..]

Huil-huil, ik zit al 3 pagina's lang te roepen wat voor kuttopic dit is af en toe en nu ga ik lekker overdrijven over de mensen met zelfvertrouwen die wel iets nuttigs roepen, dat zijn namelijk allemaal pochers verdomme!

De enige die zichzelf dus belachelijk maakt ben jij. :)
Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.
pi_143961622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

De aap komt alweer uit de mouw, je reactie was dus gewoon puur het uit de context halen van mijn opmerking omdat

[..]

waardoor:

[..]

op pijnlijke wijze bij je terugkomt
Niks pijnlijks hoor :O
Sorry dat ik je zo hard heb aangepakt. Ik dacht dat je van me hield en dat wel kon hebben :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:23:23 #210
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143961726
Gebruik je nou Engelse woorden om interessant te doen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143962016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef NickGrouwen het volgende:
Het gaat om de looks en eerste indrukken, mensen

De waarheid achter die gezegde "he has to have a sense of humor" e.d. s dat vrouwen nerveus lachen wanneer ze met een zeer aantrekkelijke man praten. Niemand gaat glimlachen naar een lelijk joch (tenzij ze even aardig willen doen) maar zodra een leuke boi je aanspreekt trekken je mondhoeken automatisch op en ga je van de zenuwen lachen omdat omgleukeboi

Dus "he has to have a sense of humor" is eigenlijk "he is hot so omg I get so nervous and laugh"

Jajaja ik heb jullie door
Wat een onzin :') Leeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
pi_143962029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
dit.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:37:43 #213
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_143962128
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Leeftijd, uiterlijk, humor, intelligentie...interesseert me niets. Er een beetje schattig uitzien zoals Jordy Clasie of Angel Di Maria of Jose Mourinho en genoeg geld hebben.
Kkr eens op met altijd in iedere post over voetballers te praten
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:38:21 #214
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143962153
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Je probeert het leuk maar meer dan een poedelprijs gaat het nooit worden voor je. Maar hé, ook die prijs is wat waard en er zijn zelfs mensen die daar speciaal voor meedoen.
Ok.

Sterke komback. Gr gr
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:39:33 #215
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143962198
quote:

[..]

Ja maar jij bent een troll en je spoort niet, hoezo wil je dan zogenaamd voor alle vrouwen spreken?
pi_143962495
quote:

[..]

Ja, wat wil je nu? Een jonge vent met een goed uiterlijk of een dikke portemonnee en een hangende balzak met grijs schaamhaar?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:49:28 #217
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_143962540
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Koral het volgende:
Ik dacht dat je van me hield en dat wel kon hebben :')
Ey niets dan liefde hoor
pi_143975720
Het is tijd voor wraak.

Alle lelijke mensen die niemand kunnen vinden gaan richting het winkel centrum en klappen trots hun m16, kel-tec of glock leeg in het publiek en realiseren zichzelf dan dat nu helemaal niemand meer van hun zal houden.

Waren ze maar geboren als een aap, konden ze een beetje in de jungle in bomen klimmen en andere apen vrouwtjes neuken. Daar gaat het om, kijk naar apen ze zien er toch allemaal hetzelfde uit en hebben geen mensen problemen zoals dit.

Homo-sapiens zit soms apart in elkaar..
pi_143975777
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, het gaat om geld en zekerheid
Dit dus, niks mis mee trouwens. En man hoort voor zijn gezin te kunnen zorgdragen.
pi_143975803
Wordt hier nou nog steeds gepost?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:24:54 #221
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143975813
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
blijkbaar
pi_143975981
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoezo niet
pi_144022141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.

Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
Ja erg geloofwaardig

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef wickedmen het volgende:
Moi was gisteren met een chick op stap en we besloten te gaan feunen in Holly (ja ik weet het :') en wat is feunen?).
Efin ik had dus een pakje xtc meegenomen en we besloten ze uit te proberen, ieder 2 en gaan met die banaan.

In het begin dacht ik wat is dit voor shit, ik voelde me wel anders/vreemd maar niet veel anders dan normaal en zij zat me uit te lachen omdat zij al wist wat zou komen.
En ja hoor na 1 uur was het zover, het ene moment ben je heel relaxed en het andere moment WIL JE IEDEREEN KAPOT TRAPPEN, HEEL ROTTERDAM DOOR RENNNEN EN HEB JE 6 UUR LANG EEN MOTHERFUCKING GOED ORGASME. :D :D :D

Damn wat een spul, geen wonder dat het harddrugs is en een heel verschil met een joint.
Nu ben ik alweer thuis en ik ben nu elke 3 minuten aan het kijken of er geen snipers op de dak staan die me willen snipen. Ja angstgevoelens he een kut bijwerking van xtc.

Hopen dat ik weer snel clean ben want zo'n pil(len) is toch best vermoeiend en zeker een 6 uur durende orgasme (niet letterlijk :P).

KLB / Eerste keer XTC

Wie houd je voor de gek, mannetje. Je bent echt zo'n sneue losers die heel graag een bad-boy wil zijn maar niet eens weet wat fucking XTC is. Ik lach me kapot man _O-
Door mensen als jij kan ik nog een beetje genieten van deze site.
We're slowly approaching inevitable death.
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:51:14 #224
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144022541
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef dustbrain het volgende:
Wie houd je voor de gek, mannetje. Je bent echt zo'n sneue losers die heel graag een bad-boy wil zijn maar niet eens weet wat fucking XTC is. Ik lach me kapot man
Door mensen als jij kan ik nog een beetje genieten van deze site.
XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt? :D
Vervolgens ook nog een jaren oude topic van mij hier plaatsen. :')
Nou ja hopelijk kan je er ook echt om lachen. Verder snap ik dat je het niet gelooft als ik je pohi zo eens lees. Immers lijk je mij zo'n sukkelachtige nice guy.
pi_144023166
quote:

[..]

Ga jij nou maar lekker dokter Saab pijpen :')
pi_144024034
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef wickedmen het volgende:

[..]

XTC (zie: ecxtasy) staat voor zowel MDMA als MDNX. Er zit niet zo'n groot verschil er tussen dus wie is hier nou de sneue loser, misschien ben je minderjarig dat je het niet snapt? :D
Vervolgens ook nog een jaren oude topic van mij hier plaatsen. :')
Nou ja hopelijk kan je er ook echt om lachen. Verder snap ik dat je het niet gelooft als ik je pohi zo eens lees. Immers lijk je mij zo'n sukkelachtige nice guy.
_O- _O- _O- _O-

jij bent echt kanker grappig man
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:00:06 #227
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144024887
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef dustbrain het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

jij bent echt kanker grappig man
Thnx nerdje. :*
pi_144058899
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Thnx nerdje. :*
XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren. _O_
  maandag 1 september 2014 @ 14:08:44 #229
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144061033
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

XTc over de toonbank. Al die symptomen. Je bent gewoon een fucking nerd die thuis zit en nooit wat meemaakt. Dus ga je maar fantaseren. _O_
Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.
Idd ik ben een zolderkamerautistje met totaal geen leven, echt het stereotype Fokker.

Ik zou honderden gezellige foto's met vrienden hier kunnen droppen maar gelukkig heb ik niks aan je te bewijzen.
Toch wel grappig hoe types zoals jou bij dat soort topics hun eigen perceptie ervan maken tegelijkertijd projecterend op hun eigen werkelijkheid.

Gr gr, je favo zolderkamerautistje.
pi_144061118
Ik ben niet bijzonder good-looking, maar toch weet ik de dametjes makkelijk in de pakken hoor :Y
En dat doe ik inderdaad vaak met humor. En natuurlijk zelfverzekerdheid...maar zonder zelfverzekerdheid kan je ook niet echt grappig zijn
People assume too much.
pi_144061779
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ahhhhhh mooie projectie weer op deze zonnige middag.
Idd ik ben een zolderkamerautistje met totaal geen leven, echt het stereotype Fokker.

Ik zou honderden gezellige foto's met vrienden hier kunnen droppen maar gelukkig heb ik niks aan je te bewijzen.
Toch wel grappig hoe types zoals jou bij dat soort topics hun eigen perceptie ervan maken tegelijkertijd projecterend op hun eigen werkelijkheid.

Gr gr, je favo zolderkamerautistje.
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto. Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.

Ik heb het gewoon over dat je niks meemaakt. Dus niet dat je nooit ff gezellig bent met andere mensen wat overigens kankernormaal is.
Dat je dat sws al als een volstrekking ziet laat al blijken hoen mongool je bent. De enige die dat niet ziet ben jijzelf. Daarom is deze site soms nog leuk, nerdjes zoals jij "kijk ik heb vrienden" godverdomme man! Volgens mij troll je mij gewoon, want dit is TE mooi om waar te zijn _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 01-09-2014 14:32:22 ]
  maandag 1 september 2014 @ 14:35:26 #232
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144062036
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef dustbrain het volgende:
Niet om iets of zo. Maar zelfs de grootste nerds hebben een mobiel en knippen geregeld fotos waar ze met anderen zijn of komen zelf op de foto.
Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?
quote:
Daar is niks knaps aan, het is namelijk verschrikkelijk zeldzaam om geen vrienden te hebben.
En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?
quote:
Ik heb het gewoon over dat je niks meemaakt.
Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.
quote:
Dus niet dat je nooit ff gezellig bent met andere mensen wat overigens kankernormaal is.
En huppa weer hetzelfde.
quote:
Dat je dat sws al als een volstrekking ziet laat al blijken hoen mongool je bent.
Ahhhhhh oke.
quote:
De enige die dat niet ziet ben jijzelf. Daarom is deze site soms nog leuk
Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem. _O-
quote:
nerdjes zoals jij "kijk ik heb vrienden" godverdomme man!
Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?
  maandag 1 september 2014 @ 14:38:22 #233
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144062125
quote:
Volgens mij troll je mij gewoon, want dit is TE mooi om waar te zijn
Nou, nou, nou meis toch. Je hebt daar vast de tijd van je leven achter je laptopje of pc'tje je helemaal zoals erboven geschreven kapot aan het lachen.
Is toch triest gesteld als je om deze discussie die je zeer serieus neemt kapot om moet lachen of althans dat zegt maar ik tegelijkertijd hebt dat je flink aan het huilen bent en op je penis bent getrapt.

Happy times, ik ga ontbijten en mij verdiepen in posts waar ik wel wat aan heb. :W
pi_144062289
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef wickedmen het volgende:
Happy times, ik ga ontbijten en mij verdiepen in posts waar ik wel wat aan heb. :W
Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit! :(
pi_144062812
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het is godverdomme al half 3 geweest joh en jij moet nog ontbijten! Zet je leven eens terug op de rails, compleet losgeslagen gedrag dit! :(
Valt nog wel mee voor een allochtoon
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  maandag 1 september 2014 @ 15:06:15 #236
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144063035
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Sorry. :@
Laat gemaakt vannacht en dag & nacht ritme is nog naar de klote door de vakantie.
pi_144063092
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:06 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Sorry. :@
Laat gemaakt vannacht en dag & nacht ritme is nog naar de klote door de vakantie.
Waar heb je een kraakje gezet?
  maandag 1 september 2014 @ 15:08:28 #238
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144063136
quote:
8s.gif Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waar heb je een kraakje gezet?
Abn Amro Bijlmerplein, kwamen allemaal gekke negers opeens op ons af.
pi_144063152
Geen idee wat vrouwen willen.
pi_144084040
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Interresant dat jij zoiets weet? Ervaring?

[..]

En nu een tegenbewering in dezelfde alinea, grappig je speekt jezelf snel tegen. Aan het liegen?

[..]

Interresant, wist niet dat ik je kende in het echte leven.

[..]

En huppa weer hetzelfde.

[..]

Ahhhhhh oke.

[..]

Ahhhhhh oke, beetje a la kijk man jij bent een mongool man en iedereen zegt het terwijl niemand een fuck geeft om deze discussie en ik je uberhaupt niet serieus neem. _O-

[..]

Nergens beweerd zover ik weet, dat jij er nog steeds aan het janken erover bent is toch vermakelijk en tegelijkertijd ironisch, of niet?
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer. Zo is het geen fuck meer aan natuurlijk. :D

Je moet wel goed lezen en duidelijk vertellen hoe ik ongelijk heb zoals ik je altijd zie doen, want dat is juist grappig. Je gedraagt je nu gewoon ineens als een random domme FOK!er met die quote+one-liners. Plezierverneuker.

[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 01-09-2014 23:14:24 ]
  maandag 1 september 2014 @ 23:18:49 #241
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144084494
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef dustbrain het volgende:
Wtf is deze. Waarom ga je eerst als een stoere boi vertellen hoeveel vrienden je hebt en hoe goed je leven is terwijl je vervolgens doet alsof ik mezelf tegenspreek en mijn punten op niks basseer.
Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.

En op de laatste alinea, als jij plezier kan halen op mensen die gewoon zeggen dat iets niet zo is met goede argumenten en jij daar op een of andere manier om kan lachen, gun ik je het graag hoor, iedereen zijn eigen pleziertjes.
Maar hoe sneu moet je leven dan wel zijn. :')
Beetje a la de users die elke topic posten TS is homo etc en dan heel hard moeten lachen om hun post. :')

Randdebielen van tegenwoordig. :N Incest tussen broer en zus zou verboden moeten worden!
pi_144085848
Wickedmen en dutstbrain lijken wel een getrouwd stelletje met hun bekvechten :')
pi_144089307
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Klopt ik heb een goed leven en genoeg vrienden, alleen jij reageert erop alsof het een grote circusfestival is en je helemaal kapot moet lachen terwijl je stiekem meer het idee heb dat je moet huilen.
Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:38:45 #244
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144100098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat maakt het juist beter. Zodra jij het idee krijgt dat mensen je niet serieus nemen doe je extra veel moeite om te 'bewijzen' dat je een coole boi bent. Ik vind dat hoogstens interessant, en jij maar denken dat ik overcompenseer door het grappig te vinden. Wat een teleurstelling dit, ik hoopte eigenlijk dat je wat intelligenter en happeriger zou zijn. Blijk je gewoon een random foker te zijn met ietsjes meer compensatiegedrag.
Wat een complete onzin. :')
Ik ben niet zoals jou, ik hoop dat je dit ook kan verwerken en begrijpen en niet voor een trein spring.

Ik hoef helemaal niks te bewijzen ik leg alleen zoals in het begin van dit topic uit bij Baajguardian en nog iemand dat hun extreme frustraties jegens vrouwen nergens op slaat wel ergens gebaseerd op is maar niet het juiste is.
Waarna er wordt gezegd en gevraagd ja jij bent zeker een stoerie boy, zeker coole vrienden maar dat kan heul maal niet want we zijn allemaal zolderkamerautisten met een wolvenshirt aan althans dat is de grap die moet voortleven zodat mensen zoals jou geen minderwaardigheidscomplex krijgen (en Baajuardian natuurlijk aka de levende gefrustreerde legende op FOK! die een karakteristiek van zichzelf is al jaren).

Aangezien je mij niet kent (gelukkig), ik ben een gast die graag mensen helpt met mijn kennis en idd ik heb een ego zowel als buiten deze forum als hier omdat ik geen rol op deze forum nodig heb of mezelf wil toewijzen.
Dus ja als je jezelf beter wilt voelen, ik ben idd een saaie nerd met wolvenshirt en autisme en al. Zo nu hup op naar je League Of Legends game of je vissen. Nerdje.
pi_144100229
Ik ben de grootste alpha en mijn teelbal heeft een doorsnee van 4 cm.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:44:34 #246
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144100338
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef dustbrain het volgende:
pi_144100352
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

[..]

Vind je dit scherp?
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:45:34 #248
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144100374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Vind je dit scherp?
Ja.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:47:32 #249
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_144100439
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben al de grootste Alpha hier, dus dat kan niet meer.
pi_144100469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ja.
Good Lord Boyet, my beauty, though but mean,
Needs not the painted flourish of your praise:
Beauty is bought by judgement of the eye,
Not utter'd by base sale of chapmen's tongues
pi_144100517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:47 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Ik ben al de grootste Alpha hier, dus dat kan niet meer.
Beta gespot.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:50:04 #252
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_144100536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Beta gespot.
Ik weet niet hoeveel chicks jij al hebt gehad, maar ik weet zeker dat je bij het approachen al faalt.
pi_144100557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel chicks jij al hebt gehad, maar ik weet zeker dat je bij het approachen al faalt.
Opscheppen over het aantal vrouwen, beta bingo.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:51:06 #254
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_144100578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een jealous boy. Je zou willen dat je net zoals ik was.
pi_144100604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:51 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een jealous boy. Je zou willen dat je net zoals ik was.
Oké, je hebt gelijk.
pi_144100626
Opscheppen over je love-life is zoals het niet hoort dus
pi_144100780
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef eend112 het volgende:
Vrouwen willen gewoon een dikke negerlul
Klopt, ik zie tegenwoordig alleen maar negers met een blank mokkel aan hun arm. Andersom zie je het vrijwel nauwelijks trouwens.
pi_144100863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:56 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Klopt, ik zie tegenwoordig alleen maar negers met een blank mokkel aan hun arm. Andersom zie je het vrijwel nauwelijks trouwens.
Je hoeft niet per se interracial aan te klikken hoor.
pi_144100870
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat een complete onzin. :')
Ik ben niet zoals jou, ik hoop dat je dit ook kan verwerken en begrijpen en niet voor een trein spring.

Ik hoef helemaal niks te bewijzen ik leg alleen zoals in het begin van dit topic uit bij Baajguardian en nog iemand dat hun extreme frustraties jegens vrouwen nergens op slaat wel ergens gebaseerd op is maar niet het juiste is.
Waarna er wordt gezegd en gevraagd ja jij bent zeker een stoerie boy, zeker coole vrienden maar dat kan heul maal niet want we zijn allemaal zolderkamerautisten met een wolvenshirt aan althans dat is de grap die moet voortleven zodat mensen zoals jou geen minderwaardigheidscomplex krijgen (en Baajuardian natuurlijk aka de levende gefrustreerde legende op FOK! die een karakteristiek van zichzelf is al jaren).

Aangezien je mij niet kent (gelukkig), ik ben een gast die graag mensen helpt met mijn kennis en idd ik heb een ego zowel als buiten deze forum als hier omdat ik geen rol op deze forum nodig heb of mezelf wil toewijzen.
Dus ja als je jezelf beter wilt voelen, ik ben idd een saaie nerd met wolvenshirt en autisme en al. Zo nu hup op naar je League Of Legends game of je vissen. Nerdje.
Haha bedankt, dit had ik nodig. Ik was ff bang dat ik getrold was maar ik wist dat je een nolife was die zich ernorm veel aantrekt van online users die je "stoere boi-heid" in tiwjfel trekken. Zo'n fucking lange tekst en dan ook nog bewijs dat je onderzoek naar me hebt gedaan.

Het enige waar ik me voor schaam is dat ik lichtelijk blij ben dat je precies zo'n faalfiguur bent die ik me had voorgesteld. _O_

e: Maar je moet wel ff toegeven dat je saai en of dom bent als je niet weet dat XTC illegaal is en je hebt lopen trippen op een lichte dosis energy drink. Dat houdt gewoon in dat je nooit iets meegemaakt en of meegekregen hebt van het uitgaansleven. Maar dat kan natuurlijk kwestie zijn van intelligentie en leefstijl.
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:28:14 #260
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144107864
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef dustbrain het volgende:
Haha bedankt, dit had ik nodig. Ik was ff bang dat ik getrold was maar ik wist dat je een nolife was die zich ernorm veel aantrekt van online users die je "stoere boi-heid" in tiwjfel trekken. Zo'n fucking lange tekst en dan ook nog bewijs dat je onderzoek naar me hebt gedaan.

Jaja, we weten het inmiddels alweer. Je moet mensen afkraken om te compenseren en legt hun dingen in de mond neer die ze nooit hebben gezegd.
Verder niet de moeite genomen om verder te lezen. Ik hou mij niet zo bezig met mongooltjes op een online forum. :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Sinds wanneer is is opscheppen iets beta achtigs? :')
Dat zou betekenen dat bij de gemiddelde voetbalvereniging of kroeg allemaal beta's zitten en dat hooligans ook beta's zijn. :')

Beetje omgekeerde wereld Voederbietel.
pi_144109945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Jaja, we weten het inmiddels alweer. Je moet mensen afkraken om te compenseren en legt hun dingen in de mond neer die ze nooit hebben gezegd.
Verder niet de moeite genomen om verder te lezen. Ik hou mij niet zo bezig met mongooltjes op een online forum. :W
Dat is dan voor het eerst. Misschien kun je toch nog goed komen en realiseer je je dat het niemand een fuck uitmaakt hoe een random kankermongool, uit de 7 miljard mensen, leeft. Je bent samen met je moeder de enige die dat wat uitmaakt. Je vader maakt het ook niks uit daarom zegt ie altijd "doei loser"

doei loser
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:30:53 #262
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144110197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat is dan voor het eerst. Misschien kun je toch nog goed komen en realiseer je je dat het niemand een fuck uitmaakt hoe een random kankermongool, uit de 7 miljard mensen, leeft. Je bent samen met je moeder de enige die dat wat uitmaakt. Je vader maakt het ook niks uit daarom zegt ie altijd "doei loser"

doei loser
pi_144112117
Valt me op dat wickedmen en dustbrain beide heel hard gaan in deze zinloze discussie. Laten we heel eerlijk zijn: als jullie echt zo veel vrienden en zo'n goed leven zouden hebben zouden jullie lachen om de posts van de ander en niet met modder gaan smijten. Het feit dat jullie beide als een stel 9-jarige meisjes die vechten om een Barbie op zo een laffe manier de discussie aangaan zegt voor mij al genoeg.

Gewoon weer lekker WoW gaan spelen en kom hier maar terug als er haartjes groeien op je ballen.

Knuppeltjes. :')
No-lifers. :')
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:42:09 #264
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_144113220
Haha ik heb alles ^O^
En altijd het laatste woord.
pi_144117300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:15 schreef VisGeenOptie het volgende:
Valt me op dat wickedmen en dustbrain beide heel hard gaan in deze zinloze discussie. Laten we heel eerlijk zijn: als jullie echt zo veel vrienden en zo'n goed leven zouden hebben zouden jullie lachen om de posts van de ander en niet met modder gaan smijten. Het feit dat jullie beide als een stel 9-jarige meisjes die vechten om een Barbie op zo een laffe manier de discussie aangaan zegt voor mij al genoeg.

Gewoon weer lekker WoW gaan spelen en kom hier maar terug als er haartjes groeien op je ballen.

Knuppeltjes. :')
No-lifers. :')

Helemaal mee eens, een stel wijven die zich proberen te bewijzen op een forum :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')