abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143736200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nogmaals, niemand die hier een spits van 6 miljoen verlangt, en ook niemand die hier Van Geel wanbeleid verwijt volgens mij.

Ook ik heb Van Geel hoog zitten, maar dat neemt niet weg dat hij alles goed doet natuurlijk.

Maar ik blijf hopen op een betaalbaar spitsje. :)
Jij bent een stuk intelligenter en genuanceerder.

Jij snapt dat Geel moet afwachten tot het laatste moment om te scoren, omdat spitsen dan goedkoper en haalbaarder zijn.

Jij snapt ook dat het niet erg is als dat een keer niet zou lukken, ondanks dat Van Geel het al twee jaar op rij fixte.

Jij snapt ook dat Kazim een goede back-up is voor Geel.

Kortom, jij en ik hebben totaal geen andere mening. Behalve dat jij denkt dat 6 miljoen neertikken misschien een idee is voor een Zapata, Vossen of Dost, waar ik elke transfer hoger dan 3 miljoen gekkenwerk vind.

In zoverre zul jij iets sneller een spits halen dan ik. Dat is het enige verschil.

Kortom, jij en ik staan er vrijwel hetzelfde in. :'). De discussie in deze voer ik dan ook niet met jou, maar die mensen die moord en brand schreeuwen omdat Geel nog geen spits heeft. Het halen van een spits was voor komende week simpelweg niet mogelijk, omdat de transfersommen verdubbeld zouden zijn t.o.v. 30/31 augustus.

En blijkt het dan nog onbetaalbaar? Och, dan hebben we Kazim die er 20+ in peert.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 11:30:32 ]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:30:42 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143736224
Van Geel heeft ook helemaal geen netwerk, die is afhankelijk van de tips van Pierre.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143736237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Van Geel heeft ook helemaal geen netwerk, die is afhankelijk van de tips van Pierre.
En van Fred, Wilkshire en straks El Ahmadi.

Heeft Fred geen zonen die op vakantie gaan ?
pi_143736249
Alleen het feit al dat PEC een betere spits weet te huren dan Feyenoord zou direct ontslag van Van Geel moeten betekenen.
pi_143736251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

En van Fred, Wilkshire en straks El Ahmadi.

Heeft Fred geen zonen die op vakantie gaan ?
Ahmadi zou een geweldige aankoop zijn. Wilkshire was dat ook.

Maargoed, waarom ga ik met een PSV-troll in discussie. _O_
pi_143736255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Alleen het feit al dat PEC een betere spits weet te huren dan Feyenoord zou direct ontslag van Van Geel moeten betekenen.
HAHAHAHAHAHAHA.

Caland, kom er even in. _O_
pi_143736261
quote:
Doe even normaal man gek _O-
pi_143736284
Ik denk dat Geel wacht tot de laatste dag en dan zo'n Vossen voor een miljoentje of 3-4 oppikt. ^O^
Feyenoord Rotterdam
pi_143736287
quote:
Goede trollpoging man. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143736316
quote:
pi_143736321
HMF? Waarom wil jij Caland zo vaak er in laten komen? Stiekem beetje hommo? En wanneer gaat Kazim Kazim 'De nieuwe Bakkal' nou spelen?
pi_143736328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kortom, jij en ik hebben totaal geen andere mening. Behalve dat jij denkt dat 6 miljoen neertikken misschien een idee is voor een Zapata, Vossen of Dost, waar ik elke transfer hoger dan 3 miljoen gekkenwerk vind.

Ben het wel met je eens dat een transfersom van rond de 3,5 miljoen de max moet zijn. Ben het ook met je eens dat het begrijpelijk is dat Van Geel heeft gewacht.
Wat ik alleen niet begrijp: ik heb alleen de namen voorbij zien komen van Zapata, Guidetti en Dost. Als je je blind staart op een paar namen dan heb je altijd de kans dat het niet lukt natuurlijk..

Te Vrede als eerste spits is wel dramatisch ;(
pi_143736370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat een transfersom van rond de 3,5 miljoen de max moet zijn. Ben het ook met je eens dat het begrijpelijk is dat Van Geel heeft gewacht.
Wat ik alleen niet begrijp: ik heb alleen de namen voorbij zien komen van Zapata, Guidetti en Dost. Als je je blind staart op een paar namen dan heb je altijd de kans dat het niet lukt natuurlijk..

Te Vrede als eerste spits is wel dramatisch ;(
Ik neem aan dat Van Geel half Europa heeft afgebeld naar elke spits die hij goed genoeg en haalbaar achtte, maar dat half Europa ook nee heeft gezegd.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143736380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij bent een stuk intelligenter en genuanceerder.

Jij snapt dat Geel moet afwachten tot het laatste moment om te scoren, omdat spitsen dan goedkoper en haalbaarder zijn.

Jij snapt ook dat het niet erg is als dat een keer niet zou lukken, ondanks dat Van Geel het al twee jaar op rij fixte.

Jij snapt ook dat Kazim een goede back-up is voor Geel.

In zoverre zul jij iets sneller een spits halen dan ik. Dat is het enige verschil.

Kortom, jij en ik staan er vrijwel hetzelfde in. :'). De discussie in deze voer ik dan ook niet met jou, maar die mensen die moord en brand schreeuwen omdat Geel nog geen spits heeft. Het halen van een spits was voor komende week simpelweg niet mogelijk, omdat de transfersommen verdubbeld zouden zijn t.o.v. 30/31 augustus.

En blijkt het dan nog onbetaalbaar? Och, dan hebben we Kazim die er 20+ in peert.
Niet boven de 3 mio willen uitgeven :') Dan kom je dus bij de Kazim's van deze wereld uit, en typjes als Pelle, of verhuur van overbodige spelers. Kan erg goed uitpakken (zie Pelle), maar dat blijft niet goed gaan, zeker bij een ploeg als Feyenoord waar veel afhangt van de spitspositie lijkt het me dat je niet wil blijven gokken op spelers die er misschien 20 maken, maar ook net zo makkelijk maar 2.
pi_143736417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Van Geel half Europa heeft afgebeld naar elke spits die hij goed genoeg en haalbaar achtte, maar dat half Europa ook nee heeft gezegd.
Dat kan.. kwaliteit, prijs, beschikbaarheid.. het moet allemaal kloppen. Maar nu zitten we straks met Te Vrede en dat kan eigenlijk niet.. Van Kazim heb ik geen hoge verwachtingen, even afwachten maar.
pi_143736449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat kan.. kwaliteit, prijs, beschikbaarheid.. het moet allemaal kloppen. Maar nu zitten we straks met Te Vrede en dat kan eigenlijk niet.. Van Kazim heb ik geen hoge verwachtingen, even afwachten maar.
Ach, wellicht dat Te Vrede nu onder hoogspanning staat door de druk en na 31 augustus is het plots een voetbalgod. Kan het mij haast niet indenken, maar ik blijf positief
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:43:19 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143736453
quote:
:')
pi_143736498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ach, wellicht dat Te Vrede nu onder hoogspanning staat door de druk en na 31 augustus is het plots een voetbalgod. Kan het mij haast niet indenken, maar ik blijf positief
Alleen het vetgedrukte ben ik met je eens
Als Te Vrede een bal recht voor zijn voeten of op zijn koppie krijgt bestaat er een kans dat hij scoort, verder is het echt dramatisch. Hoe hij 2x alleen richting keeper ging donderdag.. als een slak in slowmotion.. dat zie je niet eens in de Jupiler League.
pi_143736521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als Te Vrede een bal recht voor zijn voeten of op zijn koppie krijgt bestaat er een kans dat hij scoort, verder is het echt dramatisch. Hoe hij 2x alleen richting keeper ging donderdag.. als een slak in slowmotion.. dat zie je niet eens in de Jupiler League.
Te Vrede is een uitstekende back-up spits of breekijzer, maar als eerste spits komt hij gewoon op bijna alle fronten te kort helaas.
Feyenoord Rotterdam
pi_143736591
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Te Vrede is een uitstekende back-up spits of breekijzer, maar als eerste spits komt hij gewoon op bijna alle fronten te kort helaas.
Wauw een back-up die niet kan schieten of rennen, top man.
pi_143736602
quote:

[..]

Die goal tegen Zorya _O- Ik hoop dat Feyenoord doorgaat (nederlands voetbal, coefficienten blabla), maar het is toch bizar dat die bal aankomt, en hij er zo tegenaan kan lopen _O- Tel daarbij dat schot van Immers wat via Te Vrede het doel in ketste, en je hebt al 2 vd 3 goals die eigenlijk pure mazzel waren. Maar goed, het blijft een Feyenoord spits, nu lachen we allemaal, en in Mei heeft hij er weer 25 in het netje liggen ;(
pi_143736651
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar goed, het blijft een Feyenoord spits, nu lachen we allemaal, en in Mei heeft hij er weer 25 in het netje liggen ;(
Zeker weten van niet, daarvoor is zijn kunstje te beperkt. Als hij eerste spits blijft dan hou ik het op 12 doelpunten.
pi_143736654
quote:

[..]

Oh, ben ik ook met je eens hoor. Het aannemen, passen of eigenlijk alles wat met voetbal te maken heeft gaat hem niet erg goed af, maar ja.. Morgen moeten we het er ook weer mee doen, dus ik hoop maar op het beste
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:56:36 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143736702
God is geel? Makkelijk heeft hij het niet maar een god is hij zeker niet, ik zou niet weten op basis waarvan.
pi_143736722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
God is geel? Makkelijk heeft hij het niet maar een god is hij zeker niet, ik zou niet weten op basis waarvan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus. Geel doet nog steeds met vrijwel geen geld zaken. Voor 7 miljoen haalt hij:

- een uitstekende rechtsback
- een veelbelovende rechtsbuiten (ik kan het gekanker op Verhoek/Schaken nog zó goed herinneren van vorig seizoen, ó wat haatte men Schaken)
- een uitstekende middenvelder die kan scoren (Vilhena, Clasie kunnen dit niet) en een assist in huis heeft
- een spits, die iedereen weer gaat verrassen.
- "mogelijk": de beste middenvelder van de eredivisie (Ahmadi)
- "mogelijk": de spits van Rijeka of Genk. Let op mijn woorden.

Ondertussen heeft hij de absolute hoofdprijs gepakt in transfers. Ga nou niet janken dat dat niet zo is: werkelijk IEDEREEN hier riep jarenlang tegen mij dat ik veel te optimistisch was om Janmaat, BMI, Clasie, Vrij, Pele etc. op hoge transfersommen in te calculeren. Kreeg ik wéér de hoon over me heen, "komt hij weer met zijn rekensommetjes, doe eens normaal man". Nou, die rekensommetjes kwamen keer op keer uit door een goddelijke Van Geel.

De man weet verdomme onze halve jeugd bij te laten tekenen, komt dadelijk nog met één a twee verrassingen en weet gewoon wéér een stevige basiself neer te knallen.

De man heeft ons verdomme in 4 jaar tijd van de dood naar leven gebracht. Niet in de minste plaats omdat de VVF niet met Feyenoord in zee was gegaan als Geel niet was gekomen hé. Ook dát hebben we nog even aan hem te danken.

En dan vergeten we nog wel even zijn gouden pik inzake Guidetti en Pelle en al het andere goeds wat hij de club bracht (Bakkal, Janmaat). En het feit dat hij weldegelijk ziet welke spelers de moeite waard zijn (Ziyech, Gudelj, Schone).

Kortom:

Geel:

- Ziet het
- Doet het
- Voelt het
- Snapt het
- Regelt het
- Fixt het

Geel is een fucking meester en elke mongool hier die denkt dat hij Geel af kan zeiken op het feit dat er nog geen spits is "WANT ER IS TOCH GELDLTLTLT!!!?!?!" moet zich kapot schamen, echt kapot schamen, en leren dat Feyenoord lang maar dan ook lang nog niet uit de schulden is.

En zelfs AL zouden we centen over hebben, is het godverdomme eerder tijd dat geld te steken in de vernieuwing van Varkenoord dan de zoveelste dure spits die mislukt.

O, en Geel geeft Guidetti ook nog eens de zak _O_ Wat een eindbaas, niet drijven op sentimenten.

_O_ _O_ _O_ GEEL _O_ _O_ _O_
Daarom dus
pi_143736742
De komst van Karim El Ahmadi lijkt een kwestie van tijd. Feyenoord wil de middenvelder overnemen van Aston Villa. (VI)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143736759
Ja Pelle en Guidetti zeker. Wilkshire is een bruikbare speler maar is gewoon gebeld door Fred Rutten.

Nu staat El Ahmadi ook opeens op het lijstje, ook dankzij Rutten.
pi_143736804
Dan zal Clasie zeker weggaan, anders heb je teveel middenvelders.
pi_143736844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:59 schreef macca728 het volgende:
Ja Pelle en Guidetti zeker. Wilkshire is een bruikbare speler maar is gewoon gebeld door Fred Rutten.

Nu staat El Ahmadi ook opeens op het lijstje, ook dankzij Rutten.
Dat is toch niet zo gek? Clubs maken wel vaker gebruik van het netwerk van een trainer.
pi_143736867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo gek? Clubs maken wel vaker gebruik van het netwerk van een trainer.
Tuurlijk, maar niet dankzij Van Geel God.

Verkopen doet hij prima, inkopen is gewoon minder.
pi_143736871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:00 schreef macca728 het volgende:
Dan zal Clasie zeker weggaan, anders heb je teveel middenvelders.
Clasie (stel dat die blijft), El Ahmadi, Toornstra, Vilhena als echt goede middenvelders met daarachter Immers, Vormer, Goossens en zooitje talenten. We zouden voor het eerst sinds jaren een bank hebben waar je niet direct 3 stappen mee achteruit gaat, dus ik zou het zeker niet teveel middenvelders noemen, wel een sterke concurrentie op het middenveld
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:03:32 #33
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143736872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:58 schreef Caland het volgende:
De komst van Karim El Ahmadi lijkt een kwestie van tijd. Feyenoord wil de middenvelder overnemen van Aston Villa. (VI)
Toornstra
Vilhena - El Ahmadi

Fantastisch middenveld.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143736882
100% eens met HMF
pi_143736912
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Toornstra
Vilhena - El Ahmadi

Fantastisch middenveld.
Alleen Immers speelt altijd.
pi_143736935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

We geven Immers gewoon een De Cler rol, hij speelt op alle posities waar de wedstrijd naar verlangt.
pi_143736965
Ik hoop elke dag dat ik lees dat Immers Fredsj Rutten vol op zijn bek heeft geslagen en Immers 3 maanden geschorst is door Feyenoord :{ ;( :'(
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:07:38 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143736975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Lijkt me niet, deze spelers zijn beter.
pi_143736989
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ziyech ook
pi_143736994
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Alsof Immers geen basisplaats krijgt :').
pi_143737006
Vind het trouwens wel sneu voor een jongen als Guidetti.. als zelfs Feyenoord hem niet meer wil dan ziet het er niet best uit voor zijn carričre. Paar jaar terug leek de wereld aan zijn voeten te liggen, nu ligt alleen zijn vriendin aan zijn voeten denk ik (als ze een credit card nodig heeft)

Je zou denken dat jonge spelers eindelijk eens zouden moeten leren van het veel te vroeg naar Engelse topclubs gaan.. Guidetti heeft in 6 jaar tijd hooguit 1 seizoen gespeeld, dat is gewoon dramatisch.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:09:49 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143737014
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[..]

Daarom dus
:D
pi_143737043
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:08 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ziyech ook
Maar die wilde niet omdat hij bang was de concurrentiestrijd te verliezen
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:12:23 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143737088
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Toornstra
Vilhena - El Ahmadi

Fantastisch middenveld.
waarom Vilhena niet als meest aanvallende, die andere 2 erachter?
pi_143737091
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar die wilde niet omdat hij bang was de concurrentiestrijd te verliezen
Groot gelijk, van Immers kan je niet winnen...
pi_143737105
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom Vilhena niet als meest aanvallende, die andere 2 erachter?
Vilhena is aanvallend niet zo goed vind ik.. zoals anderen met mij zie ik in hem meer een controleur vanwege zijn felheid
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:13:42 #47
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143737115
Waarom is de wedstrijd Ajax C1 - Feyenoord C1 gestaakt?
pi_143737124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Groot gelijk, van Immers kan je niet winnen...
Dat zullen we vanzelf zien, op dit moment zou ik niet weten wie er wel moet spelen ipv Immers. Vormer? Goossens? Sleegers? Achahbar?
pi_143737174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef PIETR het volgende:
Waarom is de wedstrijd Ajax C1 - Feyenoord C1 gestaakt?
Onweer volgens hun Twitter
pi_143737176
http://www.fcupdate.nl/vo(...)aat-neem-ik-snel-op/

Is dit niet wat voor ons? Zal zeer weinig kosten en kan niet tegenvallen
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:15:41 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143737179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[..]

Daarom dus
Van Geel is een prima TD maar HMF loopt hem te verdedigen alsof hij ALLES goed ziet en doet en kritiek totaal achterlijk is. Dat is vermoeiend.

Over spelers als Kazim kan niemand nog wat zeggen, dus als het een geweldenaar blijkt te zijn gaan we allemaal op onze knieën voor HMFgod en Geelgod, maar het is verre van logisch om Kazim als spits te halen, hij is niet eens een spits. En gehaald op advies van Pierre, is Pierre ineens een gewaardeerde scout? :')
Als het wel lukt is het allemaal briljant, maar het is op voorhand een rare keuze en nogal een gok om met hem het seizoen in te gaan als eerste spits (zoals het er nu uit ziet).
pi_143737190
Kazim was een tip van Pierre en gewoon een back up voor het geval dat.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:16:25 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143737192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vilhena is aanvallend niet zo goed vind ik.. zoals anderen met mij zie ik in hem meer een controleur vanwege zijn felheid
OK, jammer ik dacht juist dat zijn kwaliteiten meer in het aanvallende gedeelte lagen, steekpasjes, combinaties kleine ruimte, verdedigend vind ik hem minder. Als hij minder zou moeten lopen zou hij meer tot zijn recht komen heb ik het idee.
pi_143737208
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van Geel is een prima TD maar HMF loopt hem te verdedigen alsof hij ALLES goed ziet en doet en kritiek totaal achterlijk is. Dat is vermoeiend.

Over spelers als Kazim kan niemand nog wat zeggen, dus als het een geweldenaar blijkt te zijn gaan we allemaal op onze knieën voor HMFgod en Geelgod, maar het is verre van logisch om Kazim als spits te halen, hij is niet eens een spits. En gehaald op advies van Pierre, is Pierre ineens een gewaardeerde scout? :')
Als het wel lukt is het allemaal briljant, maar het is op voorhand een rare keuze en nogal een gok om met hem het seizoen in te gaan als eerste spits (zoals het er nu uit ziet).
Hij is natuurlijk niet alleen gehaald op advies van Pierre, Pierre heeft gewoon getipt en Feyenoord heeft hem daarna gescout. Zoveel spelers die hun oude club wel eens van een tip voorzien, vaak wordt er niks mee gedaan, nu toevallig wel, zo boeiend is dat toch niet?
pi_143737211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:15 schreef Henrys het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)aat-neem-ik-snel-op/

Is dit niet wat voor ons? Zal zeer weinig kosten en kan niet tegenvallen
Zulke spelers kan je beter halen, die Mahi hadden ze ook moeten pakken ipv Kazim bv.
pi_143737240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, jammer ik dacht juist dat zijn kwaliteiten meer in het aanvallende gedeelte lagen, steekpasjes, combinaties kleine ruimte, verdedigend vind ik hem minder. Als hij minder zou moeten lopen zou hij meer tot zijn recht komen heb ik het idee.
Bij Vilhena valt het me op dat hij vaak zo onopvallend speelt.. soms denk ik dat hij zich bewust verstopt. Goede spelers vallen altijd op, die zijn dwingender aanwezig dan Vilhena. Dat van die steekpassjes en kleine ruimte.. ik heb het nog niet gezien eerlijk gezegd. :{
pi_143737255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zulke spelers kan je beter halen, die Mahi hadden ze ook moeten pakken ipv Kazim bv.
Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143737269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

19 jaar, nog een paar jaar fysiek sterker worden en je kan een prima opbouwende middenvelder hebben.
pi_143737284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan
Weet je niet, voor een paar ton kan je wel gokken, Strootman hadden ze ook kunnen nemen toen.
pi_143737300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan.

Dat kan wel zo zijn, maar we zitten ook met een kneus als Te Vrede.. die is van hetzelfde niveau
pi_143737306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar we zitten ook met een kneus als Te Vrede.. die is van hetzelfde niveau
Klopt, maar dan hoef je er toch geen 2e bij te halen?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:28:13 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143737433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:20 schreef Adames het volgende:

[..]

19 jaar, nog een paar jaar fysiek sterker worden en je kan een prima opbouwende middenvelder hebben.
dat is ook de reden waarom ik denk dat hij in een positie waarin hij minder meters hoeft te maken beter tot zijn recht komt, nu zie je hem toch vaak achter de feiten aanlopen, zonde.
pi_143737488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lopes Cabral is er ook nog voor rechts, dus rechts is ook niet nodig
Heeft die überhaupt al speelminuten gehad in het eerste?
pi_143737539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt, maar dan hoef je er toch geen 2e bij te halen?
Te Vrede scoort echt niet 25x in een seizoen in JL. Die Muhren heeft dit seizoen al 6x gescoord in 3 wedstrijden. En zoals ik al zei zal hij zeer weinig kosten en past makkelijk in de salarishuishouding en pas 25
pi_143737613
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Heeft die überhaupt al speelminuten gehad in het eerste?
Je verwacht het niet maar blessure.
pi_143737735
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je verwacht het niet maar blessure.
Joh :P
pi_143737805
Eerlijk gezegd had ik die Lars Veldwijk nog liever bij ons gezien dan Te Vrede.. omdat hij heeft bewezen te kunnen scoren en fysiek enorm sterk is. Te Vrede vind ik echt niet beter dan Veldwijk
pi_143737883
In de wedstrijden waarin Te Vrede als vervanger voor Pelle fungeerde vond ik hem prima uit de verf komen. Kopsterkte als sleutelwoord. Wat beweegbaarheid en positionering valt er nog wat te wensen over, maar anders heb je een prima targetman in de dop. In de lucht delft hij zelden het onderspit.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:53:11 #69
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143737910
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik die Lars Veldwijk nog liever bij ons gezien dan Te Vrede.. omdat hij heeft bewezen te kunnen scoren en fysiek enorm sterk is. Te Vrede vind ik echt niet beter dan Veldwijk
Kvind die vleugelspeler van Excelsior ook een heel leuk spelertje. Interessante speler om in de gaten te houden.
pi_143738544
Als er geen fatsoenlijke spits komt heeft Van Geel gewoon gefaald.
pi_143738648
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Maastoren het volgende:
Jij snapt er ook geen tyfus van he.
pi_143739042
Als El Ahmadi voor Clasie komt krijgen we wel echt een héél dynamisch middenveld. Zou prachtig zijn.
pi_143739059
Van geel doet dingen fout en goed. Zoals elke TD bij een club. Voorlopig is het nog geen 1 september tot die tijd kan iedereen roepen wat hij wilt maar zijn transfers nog altijd mogelijk en daar wordt hij meerendeels op afgerekend.

En al is het 1 september, pas tijdens de winterstop kun je concluderen of hij gefaald heeft met her transferbeleid aangezien aankopen altijd moeten aanpassen en dat lukt niet in 5 wedstrijden. Dat heeft tijd nodig, aldus Van Gaal :D
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:44:21 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143739083
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het trouwens wel sneu voor een jongen als Guidetti.. als zelfs Feyenoord hem niet meer wil dan ziet het er niet best uit voor zijn carričre. Paar jaar terug leek de wereld aan zijn voeten te liggen, nu ligt alleen zijn vriendin aan zijn voeten denk ik (als ze een credit card nodig heeft)

Je zou denken dat jonge spelers eindelijk eens zouden moeten leren van het veel te vroeg naar Engelse topclubs gaan.. Guidetti heeft in 6 jaar tijd hooguit 1 seizoen gespeeld, dat is gewoon dramatisch.
Hij heeft zelf ook flinke salariswensen, dus ook beetje eigen schuld dikke bult.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143739117
quote:
Echt heel erg begrijpen doe ik het ook niet.. ik snap best dat je een spits wil van een bepaald niveau en dat dat lastig is, maar als het dan niet lukt om het gewenste niveau te vinden, waarom dan niet een niveautje lager zoeken.. ik bedoel.. nu zitten we met Te Vrede en Kazim die geen spits is, dat schiet toch ook niet op..
pi_143739130
Te Vrede morgen gewoon in de basis.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:48:11 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143739159
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Echt heel erg begrijpen doe ik het ook niet.. ik snap best dat je een spits wil van een bepaald niveau en dat dat lastig is, maar als het dan niet lukt om het gewenste niveau te vinden, waarom dan niet een niveautje lager zoeken.. ik bedoel.. nu zitten we met Te Vrede en Kazim die geen spits is, dat schiet toch ook niet op..
Geen transfersom investeren in een speler met te weinig potentie. Ik snap dat op zich wel, vanuit 'bedrijfskundig' perspectief.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143739161
Aston Villa tegen Newcastle met o.a. Janmaat nu op Fox. El Ahmadi niet bij de selectie trouwens.
I love my mispoken words.
pi_143740019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geen transfersom investeren in een speler met te weinig potentie. Ik snap dat op zich wel, vanuit 'bedrijfskundig' perspectief.
Ik niet.. stel je investeert 5 ton in een spits waarvan je twijfelt over zijn plafond.. het risico is niet heel groot en met een beetje mazzel ontwikkelt zo'n speler zich en dan verkoop je hem later met winst.
pi_143740175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik niet.. stel je investeert 5 ton in een spits waarvan je twijfelt over zijn plafond.. het risico is niet heel groot en met een beetje mazzel ontwikkelt zo'n speler zich en dan verkoop je hem later met winst.
Maar voor 5 ton koop je natuurlijk alleen maar schroot. Categorie Te Vrede zeg maar.

Ga je meer investeren loop je alweer meer risico. Stel je investeert 3 miljoen in een speler waarbij je twijfels hebt over z'n plafond, dan is dat toch een hoop geld dat je weggooit als het misgaat.

Voor 3 miljoen koop je spelers in de categorie Kramaric of die Pool denk ik, misschien ben ik wat te optimistisch, maar dit zijn ook typisch spelers die het helemaal zouden kunnen gaan maken en een geweldig talent blijken te zijn met een potentiële winst van vele miljoenen als gevolg, of een miskoop en niet veel beter dan Te Vrede en je verliest er 2,5 miljoen op.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143740307
Beter haalt Twente of PSV Guidetti op. En dan hopen dat hij er >30 inschiet. Wat een clown is die van Geel zeg.
pi_143740315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:58 schreef Caland het volgende:
GEEL HATERS IN DA FAAAAAACEEEEEE
pi_143740359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar voor 5 ton koop je natuurlijk alleen maar schroot. Categorie Te Vrede zeg maar.
Dat weet ik niet.. een speler als Mahi gaat voor 4 ton van Sparta naar Groningen.. zo'n speler kan je als Feyenoord ook makkelijk oppikken.. het is maar een voorbeeld want hij is geen spits, maar in het verleden zijn Chadli en Mertens ook voor een prikkie uit de Jupiler League gehaald.

quote:
Ga je meer investeren loop je alweer meer risico. Stel je investeert 3 miljoen in een speler waarbij je twijfels hebt over z'n plafond, dan is dat toch een hoop geld dat je weggooit als het misgaat.

Dat zou ik ook nooit doen, zoveel geld uitgeven voor een twijfelgeval. Het toppunt was destijds Lazovic die voor 7 miljoen werd gehaald.. iedere club heeft zo zijn missers op de transfermarkt, maar dit vind ik een voorbeeld van waardeloos beleid.
3,5 miljoen voor Bilal vind ik ook een risico trouwens, dat kereltje heeft nog amper wat bewezen.
pi_143740379
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

GEEL HATERS IN DA FAAAAAACEEEEEE
Lekker middenveld heb je dan toch wel hoor :Y
pi_143740401
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter haalt Twente of PSV Guidetti op. En dan hopen dat hij er >30 inschiet. Wat een clown is die van Geel zeg.
Ze hebben het besloten na inzage van z'n medisch dossier. Zullen ze niet voor niets hebben gedaan lijkt me?
pi_143740407
quote:
Er is een spits. Met wat mazzel komt er nog een erg goede.
pi_143740448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef erik013 het volgende:

[..]

beste van Nederland
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:34:42 #88
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_143740476
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef erik013 het volgende:

[..]

Doe je meteen mee om het kampioenschap, zo simpel is het
pi_143740477
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
wat begrijp je niet aan ontsteking aan het interne zenuwstelsel.
pi_143740496
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nope
pi_143740513
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef Henrys het volgende:
Te Vrede morgen gewoon in de basis.
Hoewel een goede spits belangrijk is, moet je ook weer iets verder kijken dan dat.
Kijk naar Ajax, die werden 4 keer kampioen zonder fatsoenlijke spits. En jullie werden 3 keer 2e met een goede spits... Te Vrede maakt er gewoon 15, en als je dan op andere posities het scorend vermogen omhoog haalt (zoals met Toornsta) is dat nuttiger dan 1 spits die er 26 maakt.
pi_143740515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

nee. Daartoe nog een spits.

Middenveld is t beste van Nederland. Verdediging doet niet onder voor Ajax en de rest is kenmerkend slechter.

Aanvallend zeer sterk met boeet die bijkomt en bilal. Manu als backup.

Dan nog een type pelle.
_O_ platte kar in februari _O_
pi_143740531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hoewel een goede spits belangrijk is, moet je ook weer iets verder kijken dan dat.
Kijk naar Ajax, die werden 4 keer kampioen zonder fatsoenlijke spits. En jullie werden 3 keer 2e met een goede spits... Te Vrede maakt er gewoon 15, en als je dan op andere posities het scorend vermogen omhoog haalt (zoals met Toornsta) is dat nuttiger dan 1 spits die er 26 maakt.
waarheid.

Ahnadi en een goede spits en we zijn verzekerd van top drie met kans op eerste plaats.
pi_143740557
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef erik013 het volgende:

[..]

Kijk naar Ajax, die werden 4 keer kampioen zonder fatsoenlijke spits.
Weet niet of je dat kan vergelijken met elkaar.. Ajax speelt heel anders als Feyenoord.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:38:37 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_143740568
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Middenveld is t beste van Nederland. Verdediging doet niet onder voor Ajax en de rest is kenmerkend slechter.

Dan nog een type pelle.
Het is wel de eredivisie hé. Ook al bakt Te Vrede er niets van, met de ruimte die hij krijgt van de verdedigers hier kan zelfs hij een aantal goals maken

En ik vind onze verdediging toch net iets beter dan die van jullie, wat betreft het middenveld moeten we natuurlijk nog maar zien hoe dat allemaal loopt met Toornstra en Immers die misschien wel blijft staan
pi_143740586
kampioen worden met Mulder.....
pi_143740611
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Weet niet of je dat kan vergelijken met elkaar.. Ajax speelt heel anders als Feyenoord.
Het ging me er vooral om dat de topscorer van de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen komt. Altijd van de nummer 2-5 (of soms een keer zelfs lager, zoals met die Belg van NEC)
Dat is geen toeval.
pi_143740673
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:40 schreef erik013 het volgende:

[..]

Het ging me er vooral om dat de topscoorder van de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen komt. Altijd van de nummer 2-5 (of soms een keer zelfs lager, zoals met die Belg van NEC)
Dat is geen toeval.
Dat is zo.. van mij hoeven we ook niet meteen de topscorer van de eredivisie binnen te halen. Kampioen wordt het elftal dat als team het beste voetbal speelt en de minste doelpuntjes incasseert.. vind onze verdediging niet echt top, maar als El Ahmadi komt ben ik benieuwd welke impact een middenveld met Toornstra en Vilhena gaat hebben op het voetbal van Feyenoord. durf er nu nog niet echt een voorspelling op los te laten. Scorend vermogen van de huidige aanvallers lijkt me ook twijfelachtig.
pi_143740811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is zo.. van mij hoeven we ook niet meteen de topscorer van de eredivisie binnen te halen. Kampioen wordt het elftal dat als team het beste voetbal speelt en de minste doelpuntjes incasseert.. vind onze verdediging niet echt top, maar als El Ahmadi komt ben ik benieuwd welke impact een middenveld met Toornstra en Vilhena gaat hebben op het voetbal van Feyenoord. durf er nu nog niet echt een voorspelling op los te laten. Scorend vermogen van de huidige aanvallers lijkt me ook twijfelachtig.
Het is natuurlijk ook vaak JUIST zo dat 1 iemand er 26 kan maken omdat het team de opdracht krijgt om maar alle ballen op de spits te spelen, aangezien de rest niet kan scoren ;)

Verder mee eens. Hét verschil tussen waarom Feyenoord 2e werd en Ajax 1e vorig seizoen zag je in mijn ogen in de onderlinge wedstrijden overduidelijk. Beide teams speelden precies even goed (of eigenlijk: even slecht) maar Feyenoord incasseerde door defensief gekut elke keer 1 of 2 tegengoals meer. En dat probleem had Feyenoord ook in andere wedstrijden: steeds onnodig zo'n kutgoal tegen in de 2e helft waardoor je elke keer weer 2 punten verspeeld.
pi_143740915
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:49 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hét verschil tussen waarom Feyenoord 2e werd en Ajax 1e vorig seizoen zag je in mijn ogen in de onderlinge wedstrijden overduidelijk. Beide teams speelden precies even goed (of eigenlijk: even slecht) maar Feyenoord incasseerde door defensief gekut elke keer 1 of 2 tegengoals meer. En dat probleem had Feyenoord ook in andere wedstrijden: steeds onnodig zo'n kutgoal tegen in de 2e helft waardoor je elke keer weer 2 punten verspeeld.
Ben geen liefhebber van hun voetbal maar Ajax speelt gewoon beter positiespel en als team maken ze inderdaad minder fouten dan de concurrentie.. tegengoals zijn niet alleen een oorzaak van verdedigingsfouten, maar vooral van het niet goed kunnen verdedigen als heel elftal.
pi_143740961
Heb zo'n naar gevoel dat zelfs met El Ahmadi en Toornstra, Immers nog steeds speeltijd krijgt.

Er was een tijd dat ik Immersfan was maar hij lijkt alleen maar slechter te worden
pi_143740973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben geen liefhebber van hun voetbal maar Ajax speelt gewoon beter positiespel en als team maken ze inderdaad minder fouten dan de concurrentie..
Mee eens, als je ziet hoe vaak (zelfs debuterende 17-jarige) verdedigers daar een goal konden maken. Dat is niet omdat ze toevallig scorend vermogen hebben, maar omdat het elftal als geheel vaak beter in positie stond.
quote:
tegengoals zijn niet alleen een oorzaak van verdedigingsfouten, maar vooral van het niet goed kunnen verdedigen als heel elftal.
Feyenoord speelde over het gehele seizoen wel vaak aantrekkelijker voetbal dan Ajax (zeker in de Kuip), maar zij waren vooral veel degelijker.
pi_143740990
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan nog een type pelle.
Haha
pi_143741028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:57 schreef erik013 het volgende:

Feyenoord speelde over het gehele seizoen wel vaak aantrekkelijker voetbal dan Ajax (zeker in de Kuip), maar zij waren vooral veel degelijker.
Echt aantrekkelijk voetbal kan je niet spelen met houthakkers als Immers, maar qua individuele klasse had Feyenoord wat meer te bieden met Pelle, Boetius..
pi_143741191
Foutje :)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:10:12 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143741211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het niet te verklaren, maar ik kan niet begrijpen dat mensen zo wreed kunnen zijn en zo'n minachting kunnen hebben voor menselijk leven. Het kan best dat je een slechte jeugd hebt gehad, dat je je heil zoekt in een geloof.. maar dat mensen zo wreed kunnen zijn en ook nog in naam van een geloof.. nee, gaat mijn pet te boven.
Bedankt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_143741245
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Bedankt.
Hoop eigenlijk op iemand die het wel kan verklaren, maar zal wel niet..
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:12:03 #108
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143741260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoop eigenlijk op iemand die het wel kan verklaren, maar zal wel niet..
Niet in dit topic denk ik _O-
pi_143741263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het niet te verklaren, maar ik kan niet begrijpen dat mensen zo wreed kunnen zijn en zo'n minachting kunnen hebben voor menselijk leven. Het kan best dat je een slechte jeugd hebt gehad, dat je je heil zoekt in een geloof.. maar dat mensen zo wreed kunnen zijn en ook nog in naam van een geloof.. nee, gaat mijn pet te boven.
Verkeerde topic? :o
pi_143741269
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Divje het volgende:

[..]

Niet in dit topic denk ik _O-
Dan ga je voorbij aan de kennis van HMF
pi_143741284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef erik013 het volgende:

[..]

Verkeerde topic? :o
Ah ja.. ik zie het nu pas.. ISIS topic had ie moeten staan _O-
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:12:58 #112
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143741289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dan ga je voorbij aan de kennis van HMF
Ah ja. Excuses.
pi_143741335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ah ja.. ik zie het nu pas.. ISIS topic had ie moeten staan _O-
Ik dacht al even dat je het verwarde met het Israël - Gaza-topic, omdat het hier zoveel over 'kut-Joden' gaat ;)
pi_143741367
Ajax A1 - Feyenoord A1 staat trouwens 1-0.
pi_143741941
Voetbalpings twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 14:39:58 Olympique Marseille heeft Feyenoord afgelopen week benaderd voor de diensten van Terence Kongolo. Bod is resoluut afgewezen. (L'Equipe) reageer retweet
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:52:49 #116
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143742333
quote:
Feyenoord is met het internationale bedrijf EZTrader.com tot een exclusieve sponsorovereenkomst van drie jaar gekomen. Feyenoord is de tweede grote Europese club in korte tijd die een partnership aangaat met deze partij. Zo sloot Bayer Leverkusen ondanks ook een overeenkomst met EZTrader.com. Het contract zal morgen voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord – FC Utrecht getekend worden.

EZTrader.com is een bedrijf dat handel in binaire opties faciliteert. Dit zijn opties op aandelen, indexen en valuta’s zoals bijvoorbeeld de AEX index. EZTrader.com maakt het mogelijk om deze opties gemakkelijk online af te sluiten. De website van EZTrader.com is er ook in het Nederlands en wordt ondersteund door een Nederlands klantenservice team. Het platform is beschikbaar op zowel desktop als mobiele applicaties (zowel IOS als Android).

Met het tekenen van een sponsorcontract bij Feyenoord wil EZTrader.com zich verder ontwikkelen en een leidende positie binnen de Nederlandse markt blijven innemen.
¤¤¤
pi_143742342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Olympique Marseille heeft Feyenoord afgelopen week benaderd voor de diensten van Terence Kongolo. Bod is resoluut afgewezen. (L'Equipe)
Ben benieuwd wat voor bod dat is geweest :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143742356
Als ik zo dat VI terugkijk, begrijp ik dus dat die makelaar heeft aangegeven dat Feyenoord een beleidswijziging heeft gedaan, waarbij Kazim is gehaald als eerste spits en al het transfergeld zou worden uitgegeven aan het middenveld? :?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143742415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben optimistisch genoeg om te zeggen dat het wel goed gaat uitpakken met de transfers, vooral nu ahmadi ook lijkt te komen. Op voorhand waren het allemaal rare keuzes met pelle,guidetti,en zelfs koeman zagen veel feyenoorders liever niet komen. Uiteindelijk goed uitgepakt allemaal en dat is denk geen toeval meer. v. geel weet weldegelijk wat hij doet, enige wat beter kon is Ziyech binnenhalen maar goed, als Ziyech zou komen zou Ahmadi denk niet worden gehaald.

Oh ja, ben nu wel benieuwd wat er met immers gaat gebeuren als Ahmadi komt.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:05:00 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143742678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Oh ja, ben nu wel benieuwd wat er met immers gaat gebeuren als Ahmadi komt.
Die blijft gewoon op 10 staan. #hardewerker #onmisbaar #belangrijkvoorhetteam
pi_143742786
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:05 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die blijft gewoon op 10 staan. #hardewerker #onmisbaar #belangrijkvoorhetteam
Denk het ook, wie moet anders onze zondebok worden. #schuldvanimmers
Abracadabra, tapate guarra!
pi_143742836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Denk het ook, wie moet anders onze zondebok worden. #schuldvanimmers
#schuldvanmulder #makkelijksteoptieomdatniemandweetofmathijsenmet1sof2is
pi_143742976
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

#schuldvanmulder #makkelijksteoptieomdatniemandweetofmathijsenmet1sof2is
En hoeveel t's ook alweer in Mat(t)hijs(s)en?
pi_143743163
Zolang je met Immers en Mulder speelt dit seizoen eindig je top 3-6.
pi_143743181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef Scrummie het volgende:
Zolang je met Immers en Mulder speelt dit seizoen eindig je top 3-6.
Nou, heb je die eerste keeper van Twente wel eens gezien? :{ Dan is Mulder nog een topkeeper.
pi_143743187
Lees net dat Kalou naar Wolfsburg gaat.

Nou, dat zal dan wel alsnog die Dost worden. En daar ben ik dus echt niet blij mee.
pi_143743201
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef erik013 het volgende:

[..]

Nou, heb je die eerste keeper van Twente wel eens gezien? :{ Dan is Mulder nog een topkeeper.
Ja, die kan er ook he-le-maal niets van.
pi_143743255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, die kan er ook he-le-maal niets van.
Qua statistieken wel beter dan Mulder nog :+
pi_143743305
quote:

Nou, dat zal dan wel alsnog die Dost worden. En daar ben ik dus echt niet blij mee.
Kalou is meer een vleugelaanvaller dan een spits. Dus lijkt me gehaald voor een andere positie.

Op VI lees ik overigens dat er zich een club gemeld schijnt te hebben voor Pele van Aanholt. Links en rechtsback bij Heerenveen. Zou mooi zijn als Feyenoord die club zou zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze zich alleen op het middenveld en aanval focussen.
pi_143743447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kalou is meer een vleugelaanvaller dan een spits. Dus lijkt me gehaald voor een andere positie.

Op VI lees ik overigens dat er zich een club gemeld schijnt te hebben voor Pele van Aanholt. Links en rechtsback bij Heerenveen. Zou mooi zijn als Feyenoord die club zou zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze zich alleen op het middenveld en aanval focussen.
Hoe zit het met die back van Vitesse (die van Chelsea kwam)? Waren ze daar niet mee bezig een tijdje terug?

edit

Van Aanholt dus.
pi_143743477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hoe zit het met die back van Vitesse (die van Chelsea kwam)? Waren ze daar niet mee bezig een tijdje terug?
Zit alweer een tijdje bij Sunderland helaas.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:39:00 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143743681
quote:

Dost is gewoon een spit die er in Nederland makkelijk 15-20 per seizoen inschiet.
Ik ben inmiddels overleden
pi_143743689
quote:

[..]

Onwaarschijnlijk: Van Anholt heeft aangegeven dat hij bij zijn evt. nieuwe club voor de rechtsbackpositie gehaald wordt en die positie is bij ons al ruim ingevuld
pi_143743770
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dost is gewoon een spit die er in Nederland makkelijk 15-20 per seizoen inschiet.
Ja en?
pi_143743785
quote:

[..]

Schijnt om Twente te gaan.
pi_143743950
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als we Te Vrede heel het seizoen opstellen maakt ie er ook wel 15-20 hoor :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143744039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Idd, 20 is overdreven misschien maar hoewel het er niet uit ziet loopt ie volgens mij qua statistieken niet eens zo gek achter op Pelle. In die 4 wedstrijden dat Pellé geschorst was, maakte ie er ook netjes 3 of 4 toch? Die zal gemiddeld 1 op 3 lopen als je hem een heel seizoen laat staan.
pi_143744104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

vraag is of hij de belangrijke goals kan maken.
pi_143744129
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die vraag is donderdag toch al beantwoord met een nee?
pi_143744148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die vraag is donderdag toch al beantwoord met een nee?
De 1-1 was inderdaad totaal niet belangrijk.
pi_143744176
quote:

[..]

De 3 punten tegen ADO en het (uitdoel)punt waren toch aardig belangrijk? Of bedoel je goals in topwedstrijden?
pi_143744188
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De 1-1 was inderdaad totaal niet belangrijk.
Ja oke, die, maar even later mist ie toch 2 kansen op de 1-2?
pi_143744222
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja oke, die, maar even later mist ie toch 2 kansen op de 1-2?
Maar hoe oud is ie, 20 ofzo?
pi_143744240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:00 schreef erik013 het volgende:

[..]

Maar hoe oud is ie, 20 ofzo?
Volgens mij 23.
pi_143744285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij 23.
Ai, dan mochten zulke dingen er wel al (grotendeels) uit zijn als spits idd.
pi_143744287
quote:

[..]

Ja, het was ook maar een reactie op een zouteloze opmerking dat Dost er wel 15-20 maakt in de eredivisie |:(

Ik denk dat we het allen wel eens zijn dat het onwenselijk is om Te Vrede heel het seizoen te laten staan. Hopen op Kazim of wellicht die Kroaat en El Ahmadi er nog bij. Dan heeft MVG het gewoon weer voor elkaar en staat er een Feyenoord-waardige selectie
pi_143744417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, het was ook maar een reactie op een zouteloze opmerking dat Dost er wel 15-20 maakt in de eredivisie |:(

Ik denk dat we het allen wel eens zijn dat het onwenselijk is om Te Vrede heel het seizoen te laten staan. Hopen op Kazim of wellicht die Kroaat en El Ahmadi er nog bij. Dan heeft MVG het gewoon weer voor elkaar en staat er een Feyenoord-waardige selectie
Te Vrede is een prima stand-in (en accepteert die rol ook als het moet) maar Feyenoord moet idd niet te voorzichtig willen zijn met Dost. Ook niet roekeloos, maar dan geef je maar een keer 2 miljoen meer uit dan je oorspronkelijk wou. Je wou namelijk oorspronkelijk ook niet Clasie verkopen.
pi_143744518
Die Dost werkt zelf ook niet echt mee trouwens. Een keer in de media roepen dat je per sé naar Feyenoord (of in elk geval weg daar) wil en je transferwaarde gaat met 20 % omlaag. Wat is het ergste wat hem kan gebeuren? Dat de transfer alsnog afketst en Wolfsburg hem op de bank zet? Dan doen ze nu toch al...
pi_143744519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef erik013 het volgende:

[..]

De 3 punten tegen ADO en het (uitdoel)punt waren toch aardig belangrijk? Of bedoel je goals in topwedstrijde
Beide. Top wedstrijden en zulke goals in kleine potten.
pi_143744545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

zelfs zonder spits met Ahmadi staat er een waardige ploeg.
pi_143744626
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waardige top 4-ploeg wellicht. Met een goede spits staat er denk ik een waardige kandidaat voor de titel.
pi_143744671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:15 schreef erik013 het volgende:

[..]

Waardige top 4-ploeg wellicht. Met een goede spits staat er denk ik een waardige kandidaat voor de titel.
Welnee, veel te optimistisch. Dan blijven we met een wisselvallige verdediging zitten en wisselvallige vleugelaanvallers (Boetius en Basacikoglu) en een matige keeper.
pi_143744708
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat we dan de El Ahmadi zien van z'n goede jaar, en niet de El Ahmadi van z'n eerste jaar bij Feyenoord, waarin tie altijd de postbode speelde. Ook scheelde het in z'n goede jaar dat hij Clasie naast zich had staan, en een bewegelijke diepgaande spits met Guidetti.

Desondanks zou El Ahmadi uiteraard wel een versterking zijn. ^O^
pi_143744727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee, veel te optimistisch. Dan blijven we met een wisselvallige verdediging zitten en wisselvallige vleugelaanvallers (Boetius en Basacikoglu) en een matige keeper.
Basacikoglu wisselvallig? Volgens mij moet hij gewoon zijn plek nog vinden.
pi_143744762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Basacikoglu wisselvallig? Volgens mij moet hij gewoon zijn plek nog vinden.
Dat zeker, maar op die leeftijd zijn spelers vaak ook nog wisselvallig in hun prestaties. Hetzelfde geldt voor Boetius, maar zal ook gelden voor Van Beek, en in mindere mate Kongolo (die eigenlijk opvallend stabiel presteert altijd).
pi_143744891
Ja, maar als je Boetius, Bilal, Manu, Kazim en Schaken (die de laatste wedstrijd ook niet overdienstelijk speelde) hebt staan, kun je wel de spelers met de beste vorm op de flank opstellen of erin wisselen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar 1e keus Boetius+Bilal, maar je hebt dan nog eens wat opties op de bank.

Als je nog een spits hebt en je middenveld is solide (El Ahmadi, Toornstra, Vilhena, met Karsdorp, Immers en Vormer op de bank) dan staat er wel een goed team hoor.

Verdedigend zou het ook wel weer moeten gaan lopen, Van Beek en Kongolo heb ik wel vertrouwen in, Wilkshire vond ik tegen Zorya tegenvallen, maar is denk ik ook wel een acceptabele back. Het lijkt me dat je dan gewoon meedoet om de bovenste plaatsen. Mulder kan ons nou ook weer niet zo veel punten kosten ;)
pi_143744893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geef het even de tijd, de meeste spelers hebben net 4 wedstrijden samen gespeeld en Boetius en Basacikoglu gaan als het goed is nog wel weer beter spelen.

Koeman werd met een elftal vol gastjes van 18-19 2e, nu staat er in elk geval een veel uitgebalanceerdere selectie qua ervaring en leeftijd. Zowel tieners/jonge twintigers, mid-twintigers (met Toornstra, Vormer en als Dost komt) als begin-dertigers.
pi_143745014
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zeker, maar op die leeftijd zijn spelers vaak ook nog wisselvallig in hun prestaties. Hetzelfde geldt voor Boetius, maar zal ook gelden voor Van Beek, en in mindere mate Kongolo (die eigenlijk opvallend stabiel presteert altijd).
Ik vind wel dat Boetius (in z'n 3e seizoen als basisspeler in de eredivisie) nu meer moet laten zien.
Hij is, voor eredivisie-begrippen, de status 'talent' nu wel een beetje voorbij. Zoals De Vrij, BMI en Clasie op hun 20e/21e lieten zien dat ze Feyenoord konden dragen, mogen Kongolo, Boetius en Vilenha dat vanaf nu de komende 2 seizoenen gaan doen. Ze hebben, in tegenstelling tot die eerste 3, nu ook nog eens veel meer ervaring om zich heen.
pi_143745183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Boetius (in z'n 3e seizoen als basisspeler in de eredivisie) nu meer moet laten zien.
Hij is, voor eredivisie-begrippen, de status 'talent' nu wel een beetje voorbij. Zoals De Vrij, BMI en Clasie op hun 20e/21e lieten zien dat ze Feyenoord konden dragen, mogen Kongolo, Boetius en Vilenha dat vanaf nu de komende 2 seizoenen gaan doen. Ze hebben, in tegenstelling tot die eerste 3, nu ook nog eens veel meer ervaring om zich heen.
Het verschil met van Boetius is wel dat hij een vleugelspeler is. Die maken gewoon wel een terugslag in de ontwikkeling, dan speel je al snel als brandhout. De Vrij, BMI, Clasie hadden af en toe wel eens een foutje, maar een zwakker spelende controlerende speler valt altijd minder op dan een aanvaller. Ik verwacht overigens wel dat hij sterk uit dit dalletje komt hoor.
Voor Vilhena is het inderdaad sowieso wel het seizoen van de waarheid, hij mag dit seizoen wel wat meer een stempel op de ploeg gaan drukken, al mag je niet vergeten dat hij ook nog maar 19(!!) is.
Kongolo ontwikkelt wel aardig. Wordt eigenlijk pas zijn eerste echte seizoen :)
pi_143745226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:24 schreef ace_eleven het volgende:
Verdedigend zou het ook wel weer moeten gaan lopen, Van Beek en Kongolo heb ik wel vertrouwen in, Wilkshire vond ik tegen Zorya tegenvallen, maar is denk ik ook wel een acceptabele back. Het lijkt me dat je dan gewoon meedoet om de bovenste plaatsen. Mulder kan ons nou ook weer niet zo veel punten kosten ;)
De afgelopen 2 jaar heeft ie je toch ook niet echt veel punten gekost? (Ook niet opgeleverd trouwens) De afgrijselijke blunders zijn er nu wel uit en hij zal dit seizoen eerder beter worden dan slechter.

Wat misschien ook nog wel een hele bepalende factor is. is Rutten. Gaat ie het draaiende krijgen? Die gaat dit jaar laten zien of ie een potentieel goede trainer is die wat pech had bij z'n eerdere clubkeuze of gewoon een overschatte prutser is die er niets van bakt. Voor hem ook een beetje een laatste kans, anders zal ie z'n carierre af mogen maken bij clubs als Heracles.
pi_143745263
Hoe zit 't nu met de spitspositie, tijd begint wel te dringen nu. Guidetti is geen optie meer en Dost is ook een lastig verhaal, ik heb dan liever dat we te vrede een kans geven ipv een 3erangs spits halen voor aardig wat geld.
pi_143745320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe zit 't nu met de spitspositie, tijd begint wel te dringen nu. Guidetti is geen optie meer en Dost is ook een lastig verhaal, ik heb dan liever dat we te vrede een kans geven ipv een 3erangs spits halen voor aardig wat geld.
Als er niemand komt geven we waarschijnlijk Kazim de kans in de spits, Te Vrede (gelukkig) niet. Er is nog wel hoop op een extra spits, en de laatste week gaat nu pas in, dat is de week waarin normaal de meeste transfers plaatsvinden, ik vind de tijd nog niet zo heel erg dringen :)
pi_143745414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het verschil met van Boetius is wel dat hij een vleugelspeler is. Die maken gewoon wel een terugslag in de ontwikkeling, dan speel je al snel als brandhout. De Vrij, BMI, Clasie hadden af en toe wel eens een foutje, maar een zwakker spelende controlerende speler valt altijd minder op dan een aanvaller. Ik verwacht overigens wel dat hij sterk uit dit dalletje komt hoor.
Klopt idd, vleugelspelers zijn altijd wat wisselvalliger dan b.v. verdedigers. Maar tegen hun 20e a 21 moet dat steeds minder worden en ga je zien of ze echt het potentieel hebben om een topspeler te worden of dat het vooral hun onbevangenheid was waardoor ze het als talent leuk deden. Blijf je een Cabral of word je een Robben?
quote:
Voor Vilhena is het inderdaad sowieso wel het seizoen van de waarheid, hij mag dit seizoen wel wat meer een stempel op de ploeg gaan drukken, al mag je niet vergeten dat hij ook nog maar 19(!!) is.
Kongolo ontwikkelt wel aardig. Wordt eigenlijk pas zijn eerste echte seizoen :)
Ook waar, maar het is wel de eredivisie. Daar hoor je op je 19e ook al niet meer om de week te blunderen tegen de spitsen van Go Ahead en Heracles. En hij heeft natuurlijk WK-ervaring, dat moet je niet onderschatten.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:44:54 #164
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143745433
Zojuist terug van de Toekomst. Wat een slechte pot van de kant van Feyenoord. Ze begonnen wel sterk, maar dat duurde niet lang.

Vooral Nieuwkoop vond ik erg slecht. Wat een lompe speler zeg. Met zo'n motoriek zie ik een speler nooit het profvoetbal halen. Slabbekoorn was ook heel slecht. Luie voetballer. Erg klein. Ik heb zijn talent vandaag totaal niet gezien.
Enige lichtpunten waren Schuurman(al kan hij beter, maar je zag aan hem dat hij het spelletje wel ziet) en Klooster. Jezus wat is die Klooster snel zeg!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143745450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:36 schreef erik013 het volgende:

[..]

De afgelopen 2 jaar heeft ie je toch ook niet echt veel punten gekost? (Ook niet opgeleverd trouwens) De afgrijselijke blunders zijn er nu wel uit en hij zal dit seizoen eerder beter worden dan slechter.
Hij komt wel gewoon tekort. Staat te vaak aan de grond genageld, ziet er bij de meeste tegengoals niet goed uit en straalt nou niet echt vertrouwen uit naar de verdedigende linie. Hij blijft in vergelijkbare situaties dan ook soms staan, komt soms uit. Hij heeft ook wel regelmatig goede reddingen hoor, maar hij kost meer punten dan dat hij redt. En ik denk dat we na zoveel seizoenen wel kunnen inschatten dat dat er ook niet snel meer uit zal gaan. Hij kan blijven staan, maar het is en blijft een zwakke linie.
quote:
Wat misschien ook nog wel een hele bepalende factor is. is Rutten. Gaat ie het draaiende krijgen? Die gaat dit jaar laten zien of ie een potentieel goede trainer is die wat pech had bij z'n eerdere clubkeuze of gewoon een overschatte prutser is die er niets van bakt. Voor hem ook een beetje een laatste kans, anders zal ie z'n carierre af mogen maken bij clubs als Heracles.
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van Rutten. Wat te voorzichtig wat mij betreft. Ik ben heel benieuwd hoeveel jongelingen (en hoelang ook) de kans krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Verder zie je hem niet zo gedurfd wisselen en weet ie ook weinig wedstrijden om te buigen, maar goed, het seizoen is dan ook nog jong :)
pi_143745517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als er niemand komt geven we waarschijnlijk Kazim de kans in de spits, Te Vrede (gelukkig) niet. Er is nog wel hoop op een extra spits, en de laatste week gaat nu pas in, dat is de week waarin normaal de meeste transfers plaatsvinden, ik vind de tijd nog niet zo heel erg dringen :)
Het wordt duidelijk benadrukt dat die Kazim niet voor de spitspositie gehaald is toch? Als je heel de zomer met de ene na de andere spits bezig was, moet je vlak voor het einde van de transferdeadline niet opeens gaan doen alsof het niet belangrijk was om een spits te halen.
Echter, volgens mij zei Van Geel in juli al dat het goed mogelijk was dat het in de laatste dagen zou lukken omdat eerst de transfermarkt op gang moest komen.
pi_143745536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef erik013 het volgende:

[..]

Klopt idd, vleugelspelers zijn altijd wat wisselvalliger dan b.v. verdedigers. Maar tegen hun 20e a 21 moet dat steeds minder worden en ga je zien of ze echt het potentieel hebben om een topspeler te worden of dat het vooral hun onbevangenheid was waardoor ze het als talent leuk deden. Blijf je een Cabral of word je een Robben?

Het is wel duidelijk dat ie beter is dan Cabral is (en ooit geweest is). Maar ja, als ie stabieler gaat presteren kunnen we kijken waar we zijn plafond moeten gaan zoeken
quote:
[..]

Ook waar, maar het is wel de eredivisie. Daar hoor je op je 19e ook al niet meer om de week te blunderen tegen de spitsen van Go Ahead en Heracles. En hij heeft natuurlijk WK-ervaring, dat moet je niet onderschatten.

:{
pi_143745739
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Het wordt duidelijk benadrukt dat die Kazim niet voor de spitspositie gehaald is toch? Als je heel de zomer met de ene na de andere spits bezig was, moet je vlak voor het einde van de transferdeadline niet opeens gaan doen alsof het niet belangrijk was om een spits te halen.
Echter, volgens mij zei Van Geel in juli al dat het goed mogelijk was dat het in de laatste dagen zou lukken omdat eerst de transfermarkt op gang moest komen.
Jawel, er is van begin af aan al gezegd dat mocht er geen spits meer bij komen dat hij dan op die positie zou moeten fungeren. Hij kan echter ook op de flank.
pi_143745747
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij komt wel gewoon tekort. Staat te vaak aan de grond genageld, ziet er bij de meeste tegengoals niet goed uit en straalt nou niet echt vertrouwen uit naar de verdedigende linie. Hij blijft in vergelijkbare situaties dan ook soms staan, komt soms uit. Hij heeft ook wel regelmatig goede reddingen hoor, maar hij kost meer punten dan dat hij redt. En ik denk dat we na zoveel seizoenen wel kunnen inschatten dat dat er ook niet snel meer uit zal gaan. Hij kan blijven staan, maar het is en blijft een zwakke linie.
Het zal geen wereldkeeper meer worden, maar keepers beleven meestal hun top pas na hun 26-27e. Er zit bij Mulder nog wel iets rek in dus.
quote:
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van Rutten. Wat te voorzichtig wat mij betreft. Ik ben heel benieuwd hoeveel jongelingen (en hoelang ook) de kans krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Verder zie je hem niet zo gedurfd wisselen en weet ie ook weinig wedstrijden om te buigen, maar goed, het seizoen is dan ook nog jong :)
Hij had van tevoren wel duidelijk benadrukt dat het tot begin september (als de selectie rond was) puur overleven was, dus dan is het juist verstandig om niet te gekke dingen te gaan doen. Maar het zal straks idd moeten laten zien dat zijn visie en keuzes van meerwaarde zijn. Voor vanzelfsprekende en veilige keuzes had je net zo goed Van Gastel/Van Bronkhorst door kunnen schuiven.
pi_143745841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat ie beter is dan Cabral is (en ooit geweest is). Maar ja, als ie stabieler gaat presteren kunnen we kijken waar we zijn plafond moeten gaan zoeken
Precies. Het 'speelse' en onbevangen moet dan deels plaats maken voor inzicht.
quote:
:{
Op een hoger niveau speelminuten maken en trainen is niet mogelijk hoor :) Kijk eens hoe die Depay en Wijnaldum (hoewel net iets ouder) terug zijn gekomen van het WK.
pi_143745969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:58 schreef erik013 het volgende:

[..]

Precies. Het 'speelse' en onbevangen moet dan deels plaats maken voor inzicht.

[..]

Op een hoger niveau speelminuten maken en trainen is niet mogelijk hoor :) Kijk eens hoe die Depay en Wijnaldum (hoewel net iets ouder) terug zijn gekomen van het WK.
Over wie heb je t? Wie was er volgens jou op het wk?
pi_143745986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jawel, er is van begin af aan al gezegd dat mocht er geen spits meer bij komen dat hij dan op die positie zou moeten fungeren. Hij kan echter ook op de flank.
Ah ok. Maar met je maandenlange fanatieke zoektocht door heel Europa naar een spits spreek je jezelf volledig tegen als je straks roept dat je altijd al alle vertrouwen in Te Vrede/Kazim als eerste spits had. Ze zouden dan 8e keuze ofzo zijn, na bankzitters van Wolfsburg en de 20e spits van City :') Hoewel je dan wel minimaal een half jaar met ze verder zal moeten en je er alleen maar het beste van kan proberen te maken...
pi_143746039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Over wie heb je t? Wie was er volgens jou op het wk?
The fuck :') Is het WK nu alweer zo lang geleden? met wie haal ik hem in de war? Ik was er van overtuigd dat ie mee was en zelfs speelminuten heeft gemaakt, toen Indi wegviel... :{
pi_143746074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:

[..]

The fuck :') Is het WK nu alweer zo lang geleden? met wie haal ik hem in de war? Ik was er van overtuigd dat ie mee was en zelfs speelminuten heeft gemaakt, toen Indi wegviel... :{
Je bedoelt Kongolo dus?

Leek net alsof je het over Boetius had namelijk. :D
pi_143746105
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je bedoelt Kongolo dus?

Leek net alsof je het over Boetius had namelijk. :D
Nee, Kongolo bedoelde ik. Boetius viel als een van de laatsten af, dat weet ik nog.
pi_143746107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ah ok. Maar met je maandenlange fanatieke zoektocht door heel Europa naar een spits spreek je jezelf volledig tegen als je straks roept dat je altijd al alle vertrouwen in Te Vrede/Kazim als eerste spits had. Ze zouden dan 8e keuze ofzo zijn, na bankzitters van Wolfsburg en de 20e spits van City :') Hoewel je dan wel minimaal een half jaar met ze verder zal moeten en je er alleen maar het beste van kan proberen te maken...
Te Vrede weet ook wel dat hij geen 1e keus is. Als er genoeg versterkingen rondom die positie bij komen kan het echter wel voldoende zijn om keurig bovenin mee te draaien. Hij pakt zijn doelpuntjes mee, maar zal niet zo veel invloed hebben op hoe die bal voor die goal terecht moet komen. Hetzelfde verwacht ik overigens een beetje bij Dost, ik denk dat Dost niet per se zo veel meer zal brengen dan Te Vrede. Hij loopt iets beter, en is iets explosiever, maar zal zich ook niet te veel met het voetballende spel gaan bemoeien denk ik...
pi_143746113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:

[..]

Kongolo
pi_143746134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef erik013 het volgende:

[..]

Nee, Kongolo bedoelde ik. Boetius viel als een van de laatsten af, dat weet ik nog.
Dat kan, maar toen je me quoote en over het wk begon had ik het zelfs over Vilhena... *)
pi_143746217
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Kongolo
Toch wel dus. Nou, zo'n maand meetrainen met het Nederlands elftal en speelminuten maken in wedstrijden is meer ervaring waard dan een heel jaar eredivisie.
pi_143746331
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:13 schreef erik013 het volgende:

[..]

Toch wel dus. Nou, zo'n maand meetrainen met het Nederlands elftal en speelminuten maken in wedstrijden is meer ervaring waard dan een heel jaar eredivisie.
Ok, maar daar hadden we het toen niet over :P

Ik denk dat Konogolo gedurende het seizoen wel stabiel blijkt hoor. Hij speelt nu niet supersterk, maar speelt ook weer niet op zijn eigen positie. Ik vraag me een beetje af of Kongolo ook niet een beetje oververmoeid is. Jonge speler, weinig rust gehad en veel geleerd van de zomer.
pi_143746352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat kan, maar toen je me quoote en over het wk begon had ik het zelfs over Vilhena... *)
Sorry, was niet helemaal duidelijk nee ;) Maar die drie zullen het dit jaar naar mijn mening moeten laten zien en niet nog 1 of 2 seizoenen het leuke talentje uit moeten hangen. Natuurlijk mag je zo nu en dan nog een keer een foutje maken op die leeftijd maar als je op je 20e/21e nog niet klaar bent voor ADO en NAC dan ben je op je 23e ook niet meer goed genoeg voor de Serie A of de Premier League.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:33:31 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143746763
Toornstra is er eentje voor de rij Jochemsen, De Visser, Hofs of toch niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143746865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee. Ik denk eerder aan Wonderen, Bosvelt, etc.
pi_143747030
quote:
Neuh, schat Toornstra wel wat hoger in maar doe toekomst zal het uitwijzen
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:43:31 #185
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143747043
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee. Ik denk eerder aan Wonderen, Bosvelt, etc.
pi_143747216
quote:
Welnee. Ik denk idd eerder in het rijtje Bosvelt, Kuijt en Vlaar.
Naar Barcelona zal ie niet meer gaan in z'n carierre, maar als ie niet compleet stil blijft staan door blessures etc. is het een speler die Nederlands international kan worden en nog een paar jaartjes in de Engelse subtop mee kan.
pi_143747430
Hofs was wel een baasje in zijn prime :(
pi_143747526
Wel een beetje dom en minderwaardig naar de eredivisie overigens dat Pelle na 2 jaar opeens bij de voorselectie van Italië zit. Wat is er veranderd tussen nu en voor het WK, behalve z'n club? (Of speelt ie een geweldige voorbereiding/seizoensstart?) Blijkbaar valt de bondscoach überhaupt een plek bij de selectie van de nummer 7 van Engeland meer op dan 2 keer op rij 25+ goals maken in Nederland :') Als ze daar nou even eerst even hadden aangekeken of ie er daar ook z'n goals meepikt...

toevoeging:
Ah, het is natuurlijk wel zo dat de bondscoach daar die er gedurende afgelopen tijd zat vertrokken is. Wellicht had z'n opvolger Conte Pelle al wel een tijd in het vizier.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:05:48 #189
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_143747667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef erik013 het volgende:

[..]

Het zal geen wereldkeeper meer worden, maar keepers beleven meestal hun top pas na hun 26-27e. Er zit bij Mulder nog wel iets rek
Hou op zeg, daar zit gewoon geen talent in. Hij schat hoge en diepe ballen structureel fout in, hij komt in als een wijf, hij staat altijd stil en op het verkeerde been, ook vliegen er opvallend veel vrije trappen in.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_143747788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:00 schreef erik013 het volgende:
Wel een beetje dom en minderwaardig naar de eredivisie overigens dat Pelle na 2 jaar opeens bij de voorselectie van Italië zit. Wat is er veranderd tussen nu en voor het WK, behalve z'n club? (Of speelt ie een geweldige voorbereiding/seizoensstart?) Blijkbaar valt de bondscoach überhaupt een plek bij de selectie van de nummer 7 van Engeland meer op dan 2 keer op rij 25+ goals maken in Nederland :') Als ze daar nou even eerst even hadden aangekeken of ie er daar ook z'n goals meepikt...

toevoeging:
Ah, het is natuurlijk wel zo dat de bondscoach daar die er gedurende afgelopen tijd zat vertrokken is. Wellicht had z'n opvolger Conte Pelle al wel een tijd in het vizier.
En een coach werkt meestal best wel lang naar een definitief strijdplan en selectie toe. Het feit dat hij ineens aardig ging draaien in een kleine competitie was dan geen aanleiding om hem op het laatste moment aan het wk-team toe te voegen. Net na een wk is er natuurlijk meer ruimte om spelers af te testen. Nu is het eerstvolgende toernooi pas weer over 2 jaar...
pi_143748885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:49 schreef erik013 het volgende:

[..]

Verder mee eens. Hét verschil tussen waarom Feyenoord 2e werd en Ajax 1e vorig seizoen zag je in mijn ogen in de onderlinge wedstrijden overduidelijk. Beide teams speelden precies even goed (of eigenlijk: even slecht) maar Feyenoord incasseerde door defensief gekut elke keer 1 of 2 tegengoals meer. En dat probleem had Feyenoord ook in andere wedstrijden: steeds onnodig zo'n kutgoal tegen in de 2e helft waardoor je elke keer weer 2 punten verspeeld.
In de onderlinge wedstrijden zag je juist het individuele niveauverschil overduidelijk. Dat vond ik erg vervelend om te constateren, omdat ik Feyenoord door het jaar heen net individueel wat sterker achtte.
pi_143749011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En een coach werkt meestal best wel lang naar een definitief strijdplan en selectie toe. Het feit dat hij ineens aardig ging draaien in een kleine competitie was dan geen aanleiding om hem op het laatste moment aan het wk-team toe te voegen. Net na een wk is er natuurlijk meer ruimte om spelers af te testen. Nu is het eerstvolgende toernooi pas weer over 2 jaar...
Uiteraard. Maar als je dan bekijkt welke aanvallers wél in elk geval een keer in 2013 zich in de voorselectie mochten proberen te bewijzen:

Dan is Pellé volgens mij de enige die niet een keer (hoop) op een kansje kreeg. Destro, Osvaldo b.v. allemaal wel.
pi_143749013
Voor de mensen die wachten op kaarten Feyenoord - Luhansk, heb ze net met de post gekregen (ook al had ik voor ophalen gekozen _O- )
pi_143749285
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

In de onderlinge wedstrijden zag je juist het individuele niveauverschil overduidelijk. Dat vond ik erg vervelend om te constateren, omdat ik Feyenoord door het jaar heen net individueel wat sterker achtte.
Je zag denk ik niet het individuele verschil in kwaliteit (de ene positie had Ajax een betere speler, de andere Feyenoord) maar vooral in het feit dat Ajax die ervaring van de CL en EL had opgedaan in de afgelopen jaren. Ze hielden het hoofd koel en speelden alsof ze gewoon echt wisten: die goal voor ons komt sowieso wel, het komt goed. Dat zag je ook in de rest van het seizoen ook steeds weer terug. En dan kwam ie ook... Bij Feyenoord andersom: in de 2e helft (als ze vaak op 1-0 voorsprong ofzo stonden) zag je daar juist die elke keer weer die angst toeslaan: straks komt nog die tegengoal, net zoals de vorige keer. Het leek wel of die gedachte verlammend werkte.

Hoewel De Boer daarin natuurlijk ook een rol in speelt, die bleef ook zo enorm rustig, doelgericht en stoďcijns.
pi_143749546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:53 schreef erik013 het volgende:

[..]

Je zag denk ik niet het individuele verschil in kwaliteit (de ene positie had Ajax een betere speler, de andere Feyenoord) maar vooral in het feit dat Ajax die ervaring van de CL en EL had opgedaan in de afgelopen jaren. Ze hielden het hoofd koel en speelden alsof ze gewoon echt wisten: die goal voor ons komt sowieso wel, het komt goed. Dat zag je ook in de rest van het seizoen ook steeds weer terug. En dan kwam ie ook... Bij Feyenoord andersom: in de 2e helft (als ze vaak op 1-0 voorsprong ofzo stonden) zag je daar juist die elke keer weer die angst toeslaan: straks komt nog die tegengoal, net zoals de vorige keer. Het leek wel of die gedachte verlammend werkte.

Hoewel De Boer daarin natuurlijk ook een rol in speelt, die bleef ook zo enorm rustig, doelgericht en stoďcijns.
Ik had thuis geen moment het idee dat er meer in zat dan een nederlaag. Looplijnen bij Ajax waren beter zowat alle cruciale duels gingen verloren.

Waarschijnlijk voelden de spelers dat ook. ;)
pi_143751067
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:46 schreef Jorwol het volgende:
Voor de mensen die wachten op kaarten Feyenoord - Luhansk, heb ze net met de post gekregen (ook al had ik voor ophalen gekozen _O- )
Hier ook :Y)

Lekker weer om in te bezorgen ook.
pi_143752309
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:46 schreef Jorwol het volgende:
Hm, dan zal dat voor de mensen die post hebben gekozen dus wel ophalen worden :')
pi_143752344
Oh trouwens mensen, Geert den Ouden vond dat Vilhena moest banken ten koste van Toornstra.

Dat jullie dat even weten.
pi_143752429
Oh en nog wat: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/261170/

Bruno wint gewoon weer, weer de 0, weer basis. Die heeft me een bazen begin van dit seizoen en ik gun 't hem van harte. Hij is de nieuwe grote man achterin bij Oranje, ik zeg het je. Die gaat straks voor David Luiz achtige bedragen naar een volgende stap; Barca, Real, dat soort clubs.
pi_143753822
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:01 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ik had thuis geen moment het idee dat er meer in zat dan een nederlaag. Looplijnen bij Ajax waren beter zowat alle cruciale duels gingen verloren.
Voor zover ik het me kan herinneren viel dat erg mee. Ik kan me nog wel herinneren dat in die thuiswedstrijd Ajax ook echt 2 keer een hele periode onder druk heeft gestaan en zelfs periodes rijp voor de slacht leek. Alleen Feyenoord was ook te slecht om er wat mee te doen.
quote:
Waarschijnlijk voelden de spelers dat ook. ;)
Die spelers voelden vooral de manier waarop de trainers het seizoen ingingen:

De feiten:

- Ajax was z'n hele as kwijt geraakt
- Feyenoord daarentegen hield onverwachts het hele elftal (dat weer een jaar verder was, bij elkaar)
- In de afgelopen jaren eindigde Feyenoord steeds nét onder Ajax.
- Feyenoord zou dus (iets) sterker geworden moeten zijn, Ajax (iets) zwakker.

Wat stralen de trainers echter uit:

quote:
Ronald Koeman duikt liever weg in de discussie over de titel. De trainer van Feyenoord schaart zijn eigen ploeg niet onder de serieuze kanshebbers. "We doen mee", zo beperkt hij zijn commentaar op de beschouwingen over het vervolg van de titelrace.
quote:
Zelfs als De Boer voor de transferperiode belangrijke krachten als Christian Eriksen en Toby Alderweireld kwijtraakt, dan nog blijft Ajax in zijn ogen favoriet voor de titel.
Koeman hoeft niet direct te schreeuwen dat ze grote topfavoriet waren, maar hoe kun je van je spelers zelfvertrouwen verwachten als je zelf uitstraalt en zelfs hardop zegt dat ze niet echt serieus een kans maakten. In zo'n jaar als dat!

Waar m'n Ajax-vrienden wat teveel van hebben, hebben ze m'n Feyenoord-vrienden te weinig ;) Ik kan me een gepaste bescheidenheid voorstellen in de situatie dat ze 10e werden maar in een jaar als vorig jaar had gewoon openlijk gezegd moeten worden dat ze allemaal bij elkaar bleven om die titel te pakken en voor niets minder. "We hebben de 5e begroting van Nederland" ofzo, was iets wat ik veel hoorde bij jullie. Dus? Je bent ook al 2 jaar boven de 2e, 3e en 4e begroting van Nederland geëindigd. Je leeft wat begroting betreft boven je stand, maar het gaat erom wat er op het veld staat als het 1 september is.

Kom op jongens, in Amsterdam hebben ze genoeg schalen nu voorlopig! ;) Met El Ahmadi, Toornstra en een spits erbij ben je kwalitatief niets minder dan Ajax en PSV.
pi_143753946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh en nog wat: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/261170/

Bruno wint gewoon weer, weer de 0, weer basis. Die heeft me een bazen begin van dit seizoen en ik gun 't hem van harte. Hij is de nieuwe grote man achterin bij Oranje, ik zeg het je. Die gaat straks voor David Luiz achtige bedragen naar een volgende stap; Barca, Real, dat soort clubs.
mooi dat we een doorverkooppercentage hebben dan naar geruchten. ;)
pi_143754326
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

mooi dat we een doorverkooppercentage hebben dan naar geruchten. ;)
idd, dat doet van geel god toch maar mooi.
pi_143754481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Oh trouwens mensen, Geert den Ouden vond dat Vilhena moest banken ten koste van Toornstra.

Dat jullie dat even weten.
:') :') :')

Los van het sportieve aspect: Boetius en Vilhena schijnen er open voor de staan om binnenkort bij te tekenen. Ga vooral Vilhena wegjagen nu. Zal z'n maatje Boetius bovendien ook overtuigen om te verlengen.

Die Hagenees Van Zweden bij Swansea ziet vast graag de eerste Hagenees ooit in de Premier League. Dumpen daar.
pi_143754761
Hoop dat Boeitius morgen wel op de bank begint, laat hem eerst maar weer die vechtlust terug krijgen want hij speelt echt waardeloos tot nu toe
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:19:50 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143754895
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat Boeitius morgen wel op de bank begint, laat hem eerst maar weer die vechtlust terug krijgen want hij speelt echt waardeloos tot nu toe
No shit. Maarja, wat is het alternatief? Het feit dat Fletje hem op blijft stellen zegt wel wat over de directe concurentie :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143754995
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

No shit. Maarja, wat is het alternatief? Het feit dat Fletje hem op blijft stellen zegt wel wat over de directe concurentie :')
Manu is veel gretiger en is een speler die echt iets kan forceren. Bilal legt zichzelf te veel druk op maar heeft best een paar leuke acties gehad. Boeitius heeft echt nog niks laten zien dit seizoen.
pi_143755091
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Henrys het volgende:
Probleem is: ten koste van wie? Je brengt de contractonderhandelingen in gevaar. En als je nou nog een hele goede speler voor op z'n plek had... Dan kon je hem nog zeggen: "we hebben vertrouwen in je en weten dat het goedkomt, maar er is nou eenmaal veel concurrentie". Maar dat kun je gewoon niet zeggen als je concurrentie Schaken en Goossens heetten. En hij heeft toch ook wel wat meer krediet dan Manu en Bilal.

Ik herinner me nog een Van Persie, die door Van Marwijk toen ie een tijdje slechter speelde, getreiterd werd met Lurling die steeds na 20 minuten ofzo warm ging lopen en ten koste van hem erin kwam. Die was daarna ook snel weg.
pi_143755190
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit. Zeker omdat Boetius echt gewoon duidelijk de fout bij zichzelf zoekt (getuige z'n interview vorige week) en er alles aan doet om 'z'n hoofd snel leeg te maken'. Knap, een jonge speler die door lijkt te hebben waarom ie in een dip zit.
Het is dus niet nodig om die jongen iets duidelijk te maken.
pi_143755410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dit. Zeker omdat Boetius echt gewoon duidelijk de fout bij zichzelf zoekt (getuige z'n interview vorige week) en er alles aan doet om 'z'n hoofd snel leeg te maken'. Knap, een jonge speler die door lijkt te hebben waarom ie in een dip zit.
Het is dus niet nodig om die jongen iets duidelijk te maken.
Al blijft het wel moeilijk, Fischer is ook vanaf het begin aan erg kritisch op zichzelf geweest ondanks goede optredens. Ondertussen duurt zijn dip ook erg lang.
pi_143755649
Vind Schaken trouwens tot nu toe wel de speler met de meeste dreiging, is erg constant en niet zoals vorig seizoen waar je soms het idee had dat zijn gehandicapte tweelingbroertje speelde
pi_143755814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Henrys het volgende:
Vind Schaken trouwens tot nu toe wel de speler met de meeste dreiging, is erg constant en niet zoals vorig seizoen waar je soms het idee had dat zijn gehandicapte tweelingbroertje speelde
Heb hem alleen gezien in de return tegen Besiktas, en van de week tegen Luhansk, en moet zeggen dat ik ook wel te spreken ben over zijn verrichtingen.
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:46:36 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143755897
quote:
De Schaak is goed momenteel idd. Wellicht zegt dat ook wat meer over de rest van de selectie. Maar ik vind ook dat er altijd veel dreiging van hem uit gaat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143755903
Hoop echt na morgen Immers niet meer in de basis te zien. Heb denk ik nog nooit zoveel zitten schelden op een speler
pi_143756466
quote:
Van Anholt blijft mysterieus: ‘Een mooie club, met publiek dat fanatiek is’
Zaterdag, 23 augustus 2014 om 22:50
Pele van Anholt hoopt nog voor het einde van de zomerse transfermarkt bij sc Heerenveen te vertrekken. De back staat naar eigen zeggen in de belangstelling van ‘een mooie club' in Nederland en heeft daarom de Friese club verzocht om medewerking te verlenen. Van Anholt speelt tegenwoordig als linkerverdediger, terwijl hij bij de geďnteresseerde club ‘gewoon’ op rechts kan spelen.
“Mijn zaakwaarnemer belde me en had een mededeling dat er een sportieve verbetering mogelijk is, één die interessant is voor mij. Dat heb ik kenbaar gemaakt bij Heerenveen”, vertelde Van Anholt, 23 jaar, zaterdag in gesprek met FOX Sports. “Het gaat om een club in Nederland die sportief gezien normaal gesproken beter is dan Heerenveen. Het is een mooie club die goed in mijn plaatje past.”
Van Anholt wilde alleen nog kwijt dat ‘het een ploeg is die er vol voor gaat, met publiek dat fanatiek is’. Het lijkt erop dat Feyenoord en FC Twente aan de kenmerken voldoen. “Ik wacht rustig af en hoop dat Heerenveen eruit komt. De betreffende club ziet mij als rechtsback en daar wil ik mij nu eigenlijk ook op concentreren. Vandaar dat deze kans voor mij nog mooier is.”
Lijkt me dus op Twente, aangezien rechtsback bij Feyenoord al bezet is.
pi_143756497
De Sa lijkt op Jandino
pi_143757241
Torres moet weg bij Chelsea, schijnt t.
Children of the night. What music they make.
pi_143757501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar hoop toch stiekem dat Feyenoord de geinteresseerde club is, en dat ze Wilkshire als backup zien, of Van Anholt toch meer als linksback.

Wishfull thinking. :P
pi_143757574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar hoop toch stiekem dat Feyenoord de geinteresseerde club is, en dat ze Wilkshire als backup zien, of Van Anholt toch meer als linksback.

Verder is Van Geel altijd open naar buiten geweest als hij interesse had in een speler. Zie Toornstra,Ziyech,Dost,Zapata en Guidetti
pi_143757576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Speelt Lachman niet rb bij Twente?
pi_143757626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Henrys het volgende:

[..]

Verder is Van Geel altijd open naar buiten geweest als hij interesse had in een speler. Zie Toornstra,Ziyech,Dost,Zapata en Guidetti
Als hij er naar gevraagd wordt wel inderdaad. Maar je weet niet of media al navraag hebben gedaan bij Feyenoord. Lijkt me niet overigens, want nogmaals, het is niet waarschijnlijk dat Feyenoord de geinteresseerde club is.

Maar het zou wel mooi zijn, zo'n linksback erbij.
pi_143758390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Adames het volgende:

[..]

Al blijft het wel moeilijk, Fischer is ook vanaf het begin aan erg kritisch op zichzelf geweest ondanks goede optredens. Ondertussen duurt zijn dip ook erg lang.
Dat is waar idd, in z'n beginperiode werd ie door sommigen volgens mij nog als groter talent dan landgenoot Eriksen gezien. Lijkt totaal niets meer van over. En dat al een jaar ofzo.
pi_143758629
quote:
Dit seizoen hebben ze juist voor de linksbuiten-positie de verkeerde broer per ongeluk meegenomen lijkt het.

Schaken zorgt idd soms nog voor wat dreiging maar mist zo enorm het overzicht dat ie niet meer weet wat dan te doen. Vervolgens loopt ie zich vast, schiet ie tegen een verdediger van de tegenpartij op of schiet ie uit een onmogelijke hoek die bal maar voor/over het doel langs.
pi_143758725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als hij er naar gevraagd wordt wel inderdaad. Maar je weet niet of media al navraag hebben gedaan bij Feyenoord. Lijkt me niet overigens, want nogmaals, het is niet waarschijnlijk dat Feyenoord de geinteresseerde club is.

Die niet op links wil.
pi_143759223
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De Schaak is goed momenteel idd. Wellicht zegt dat ook wat meer over de rest van de selectie. Maar ik vind ook dat er altijd veel dreiging van hem uit gaat.
Dreiging heb je weinig aan als je er maar 2 per seizoen maakt. Wat dat betreft enorm zonde voor Feyenoord dat ze Schone b.v. niet hebben gehaald. Is niet eens een echte rechtsbuiten maar schiet ze er vanuit alle hoeken in. Is dan misschien niet zo snel als Schaken maar die denkt een stap vooruit waardoor ie altijd goed loopt. Schaken gaat pas nadenken wat ie gaat doen als ie al met de bal rechts richting de achterlijn gerend is.
pi_143759343
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is communicatief echt een verademing. Een hardnekkig gerucht dat écht dikke onzin is direct ontkennen, en als ie interesse heeft in een speler dat gewoon toegeven. Wat is er mis mee om dat gewoon te zeggen? Niet zeggen dat ze geen interesse hebben om hem een week later te presenteren. Er lekt ook vrijwel nooit wat onder hem.
pi_143759500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het hem gevraagd werd en hij was er echt mee bezig, dan zal ie denk ik gewoon zeggen: "dat is idd een speler waar wij serieuze interesse in hebben". Beter dan de communicatie van Fredje: "hij staat idd op m'n wensenlijstje, maar dat staan Messi en Ronaldo ook". :') Ja, want de compleet met z'n cariere in de slop geraakte Nederlandse en in de eredivisie bekende Affelay, die daar z'n carierre eventueel nog kan redden proberen te huren is hetzelfde als Messi of Ronaldo halen. Als je ziet naar wat voor kutclub die nu gegaan is, had Feyenoord ook wel kans gemaakt.

[ Bericht 12% gewijzigd door erik013 op 24-08-2014 00:37:40 ]
pi_143763975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Speelt Lachman niet rb bij Twente?
Nee, Cuco Martina speelt daar
  zondag 24 augustus 2014 @ 09:04:15 #228
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143764095
als van Aanholt komt, geruchten, dan Joris lekker banken en Kongolo naar het centrum
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143764105
Van Anholt moet je niet in je basis willen als topclub zijnde.
  zondag 24 augustus 2014 @ 09:07:33 #230
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_143764123
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef erik013 het volgende:

[..]

Als het hem gevraagd werd en hij was er echt mee bezig, dan zal ie denk ik gewoon zeggen: "dat is idd een speler waar wij serieuze interesse in hebben". Beter dan de communicatie van Fredje: "hij staat idd op m'n wensenlijstje, maar dat staan Messi en Ronaldo ook". :') Ja, want de compleet met z'n cariere in de slop geraakte Nederlandse en in de eredivisie bekende Affelay, die daar z'n carierre eventueel nog kan redden proberen te huren is hetzelfde als Messi of Ronaldo halen. Als je ziet naar wat voor kutclub die nu gegaan is, had Feyenoord ook wel kans gemaakt.
Feyenoord wat kans maakt bij afellay?
Dit, dus.
pi_143764245
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Feyenoord wat kans maakt bij afellay?
Waarom niet? Z'n vriend Boulahrouz schijnt het hem zelfs gevraagd te hebben.
Ik zeg niet dat ie zomaar even te halen was, maar zo gek was het niet om in zijn situatie gewoon een jaartje naar een vertrouwde bekende omgeving (Nederland) te gaan om daar eens eindelijk eens ergens een vol seizoen te spelen. Hij is 28, als ie nog iets van z'n carierre wil maken is dit z'n allerlaatste kans. Na een topseizoen in de eredivisie kan ie dan op z'n 29e wellicht nog 3 jaar naar een mooie Engelse subtopper en nog een EK of zelfs een WK spelen. Financieel binnen is ie toch al wel, maar als je je carierre sportief nog een beetje waardig af kan sluiten zou dat mooi zijn.

Heb je overigens wel gezien waar ie nu speelt? Bij fucking Olympiakos... dan had Feyenoord (of PSV of Ajax) ook nog wel kans gemaakt hoor. Zeker aangezien dat clubs uit z'n eigen land zijn.
pi_143764248
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Anholt moet je niet in je basis willen als topclub zijnde.
Heeft niet echt indruk op me gemaakt inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143764259
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Heeft niet echt indruk op me gemaakt inderdaad.
Pakt ook heel makkelijk kaarten door verkeerde timing.
pi_143764262
Waarom haalt Feyenoord niet die Robert Muhren op?
6 goals in 3 wedstrijden in de Jupiler League
pi_143764269
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:26 schreef Tortugal het volgende:
Scorebordjournalistiek, heb je hem ooit hele wedstrijden zien spelen in de Juup?
  zondag 24 augustus 2014 @ 09:36:53 #236
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143764350
pi_143764367
quote:
Ook vorig seizoen best indrukwekkende statistieken idd (zelfs al is het de JL).

2013/2014 Competitie: 31 - 25
Beker: 1 - 2

Op z'n minst interessant om te blijven volgen, want hij lijkt tot nu toe deze statistieken dit seizoen ook weer te overtreffen. Maar is al wel 25 overigens.
pi_143764636
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:38 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ook vorig seizoen best indrukwekkende statistieken idd (zelfs al is het de JL).

2013/2014 Competitie: 31 - 25
Beker: 1 - 2

Op z'n minst interessant om te blijven volgen, want hij lijkt tot nu toe deze statistieken dit seizoen ook weer te overtreffen. Maar is al wel 25 overigens.
Leuk voor een middenmoter om eens te proberen dus.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143764768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wederom belachelijk dat je dit denkt. Wilkshire is een uitstekende rechtsback en geld in Van Anholt stoppen is geldverspilling als je nu al zoveel aan transfersommen uitgegeven hebt, AHmadi nog moet komen en een spits ook nog.

Tomatenboer, de Bosz _O_ Van het Feyenoordtopic.
pi_143764803
quote:
Hou nou toch eens op man :').
pi_143764928
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wederom belachelijk dat je dit denkt. Wilkshire is een uitstekende rechtsback en geld in Van Anholt stoppen is geldverspilling als je nu al zoveel aan transfersommen uitgegeven hebt, AHmadi nog moet komen en een spits ook nog.

Tomatenboer, de Bosz _O_ Van het Feyenoordtopic.
als ze hem zouden willen halen voor LB zou ik daar niet zo een probleem mee hebben :P
Maar volgens de geruchten was daar geen sprake van, dus als als als...
pi_143764943
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

als ze hem zouden willen halen voor LB zou ik daar niet zo een probleem mee hebben :P
Maar volgens de geruchten was daar geen sprake van, dus als als als...
Gaat sowieso naar Twente.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:37:48 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_143765045
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:26 schreef erik013 het volgende:
Er lekt ook vrijwel nooit wat onder hem.
Hij weet waarschijnlijk wčl waar de uit-knop van z'n mobiel zit ;)
pi_143765063
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:37 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij weet waarschijnlijk wčl waar de uit-knop van z'n mobiel zit ;)
Volgens Derksen huil ik nog elke dag dat Don Leo niet meer rondloopt bij onze club.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:44:50 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143765156
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volgens Derksen huil ik nog elke dag dat Don Leo niet meer rondloopt bij onze club.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
tov Don Leo kan je Geel wel God noemen ja :)
pi_143765171
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

tov Don Leo kan je Geel wel God noemen ja :)
Ongeveer 8,5 van de 10 handelingen die Van Geel uitvoert, zijn goed.

Het feit dat uitgerekend Ajacieden hier continu komen rondhuppelkutten over het feit dat Van Geel zo dramatisch zou zijn in zijn aankoopbeleid, zegt genoeg.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:51:14 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143765244
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het feit dat uitgerekend Ajacieden hier continu komen rondhuppelkutten over het feit dat Van Geel zo dramatisch zou zijn in zijn aankoopbeleid, zegt genoeg.
Ik denk dat jij hem wat te hoog inschaalt maar het blijft altijd moeilijk te vergelijken omdat het bij iedere club anders werken is en in het geval van Feyenoord is het helaas nog steeds beggars are not choosers.
pi_143765277
HMF is de persoonlijke marketing manager van van Geel.
pi_143765291
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het zijn juist de feyenoorders die de hele tijd lopen te kankeren op van geel en week later is die weer god. Zelfde met immers, eerst is het een zeer bruikbare speler en nu moet die oprotten. Schaken kan er niks van en moet oprotten en nu zie ik weer berichten over schaken doet het goed!!!! Lachwekkend.
pi_143765346
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Het zijn juist de feyenoorders die de hele tijd lopen te kankeren op van geel en week later is die weer god. Zelfde met immers, eerst is het een zeer bruikbare speler en nu moet die oprotten. Schaken kan er niks van en moet oprotten en nu zie ik weer berichten over schaken doet het goed!!!! Lachwekkend.
Ok bedankt.
pi_143765414
quote:

[..]

ik heb het ook niet zo op schaken, maar kom op hij viel goed in, ik kan dan moeilijk gaan ontkennen toch?
pi_143765425
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat jij hem wat te hoog inschaalt maar het blijft altijd moeilijk te vergelijken omdat het bij iedere club anders werken is en in het geval van Feyenoord is het helaas nog steeds beggars are not choosers.
Het is gewoon vrij makkelijk een lijstje te maken waarin alle dingen staan die goed waren en alle dingen die slecht waren. Daarin is de overhand duidelijk aan de positieve zijde:

Positief:

Bij laten tekenen:
- Van Beek
- Clasie
- BMI
- Kongolo
- Vrij
- Vilhena (dit met een hijgerige dikke Italiaanse geldbeluste pad in zijn nek)
- Boetius
- Heel wat jeugdspelers (voornamelijk de grote talenten) waar ik je nu even niet mee ga vervelen, maar o.a. Verdonk, Sleegers, Slabbekoorn.

Gehaald positief:
- Pelle
- Guidetti
- Bakkal periode 1(geniaalst hiervan: 3/4e van het salaris werd door PSV betaald, zij eindigden door Bakkal onder ons _O- )
- Janmaat
- Toornstra (schijntje, eerlijk is eerlijk)
- Bilal (groot talent)
- Wilkshire (ideale vervanger voor Janmaat nu Calvin Verdonk er nog niet is)
- Mathijsen (2 jaar lang goed, 2014/2015 staat bij 'negatief')
- Met pijn: Immers :')
- (Mogelijk: Ahmadi)

Transfers
- Vlaar: helaas maximale transfersom in contract
- Ahmadi: helaas maximale transfersom in contract
- Vrij, maximale bedrag + transferpercentage
- BMI, maximale bedrag + transferpercentage
- Janmaat, maximale bedrag + transferpercentage
- Pelle, maximale bedrag + transferpercentage
- Kongolo binnen gehouden dit jaar
- Clasie binnen gehouden dit jaar
- Et cetera.

Maximale poen binnen gehaald.

Goed dat hij ze liet gaan:
- Cisse
- Ramsteijn
- Fernandez
- Schenkeveld ;(
- 1001 andere mafklappers

Overige goede zetten:
- Transferpercentage contract Mokotjo, toen en nu een uiterst matige speler. "Getest en te licht bevonden"
- De VVF zou niet met Feyenoord in zee zijn gegaan zonder Geel
- Overal, van de jeugd tot de top, clubmensen (Gio, Gastel) die bij de club blijven _O_
- Koeman gehaald. _O_ KOEMAN KOEMAN _O_
- Ik vergeet ongetwijfeld wat.

Negatief:
Mensen die hij haalde
- Singh
- Verhoek (al was je ook sfeerverpester Cabral kwijt, dus dat balanceert elkaar uit)

- Mathijsen jaar 3
- Nelom bijgetekend / gehaald?? (geen idee eigenlijk)
- Ruud Vormer
- Bakkal periode 2
- John Goossens
- Schaken een topsalaris

Op dit moment nog niet in te delen:
- Bouhlarouz
- Kazim Kazam Kazoem

Nou, vertel mij. Wat weegt zwaarder. In je eentje 40-45 miljoen schuld wegwerken in 4 jaar tijd, of 6 'foute' spelers halen waarvan er 2 a 3 nog goed te begrijpen waren ook? (Vormer, Goossens).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 11:18:12 ]
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:05:57 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_143765445
Vormer vind ik niet negatief.
2000 light years from home
pi_143765453
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef Merkie het volgende:
Vormer vind ik niet negatief.
Lees de onderste zin. " 2 a 3 nog goed te begrijpen ook (Vormer, Goossens)." Een Ajacied die hem onder negatief schaart, kan ik echter begrijpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 11:06:27 ]
pi_143765457
Haha daar komen die lappen tekst weer.

Pelle en Guidetti aan Van Geel toeschrijven. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_143765470
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees de onderste zin. " 2 a 3 nog goed te begrijpen ook (Vormer, Goossens)." Een Ajacied die hem onder negatief schaart, kan ik echter begrijpen.
Vormer was echt Nederlands Elftal materiaal, zonde dat het er nooit uit is gekomen
pi_143765480
Hij heeft ook hoogstpersoonlijk Kuyt en van Persie ontdekt :Y
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:08:34 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_143765497
Vormer valt altijd goed in. Als Clasie z'n kniebanden afscheurt zou ik zonder angst Vormer daar een halfjaar laten spelen.
2000 light years from home
pi_143765514
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Merkie het volgende:
Vormer valt altijd goed. Als Clasie z'n kniebanden afscheurt zou ik zonder angst Vormer daar een halfjaar laten spelen.
Ik niet. Vormer zijn handelingssnelheid is te laag. Wel een speler die fantastisch is in dode spelmomenten. Daar heeft hij echt ziek veel in betekent :D.

Toch wel blij dat Toornstra gekomen is hoor.
pi_143765524
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef Helpmefok het volgende:

Negatief:
Vergeet op zich niet dat hij ook verantwoordelijk is voor het opzetten van een goed scoutingsapparaat. Ik weet niet wát Beukers en Lipponen doen, maar dat het geen succes is moge wel duidelijk zijn en het is Van Geel wel degelijk aan te rekenen dat hij daar geen stappen in neemt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_143765540
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft ook hoogstpersoonlijk Kuyt en van Persie ontdekt :Y
je vergeet Cruijff en Van Hanegem, die stonden ook al op zijn schauwlijstjes.
pi_143765557
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Vergeet op zich niet dat hij ook verantwoordelijk is voor het opzetten van een goed scoutingsapparaat. Ik weet niet wát Beukers en Lipponen doen, maar dat het geen succes is moge wel duidelijk zijn en het is Van Geel wel degelijk aan te rekenen dat hij daar geen stappen in neemt.
Alles op zijn tijd hé.

O, dat vergeet ik trouwens:

Extreem motherfucking positief:
- Overal, van de jeugd tot de top, clubmensen (Gio, Gastel) die bij de club blijven _O_
- Koeman gehaald. _O_ KOEMAN KOEMAN _O_
pi_143765568
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Pelle had 18 goals erin liggen toen Geel hem voor 3 miljoen wist te tekenen. O WACHT, dat deed Gudde zeker? _O-

OOO joh, en het schetsen van een plaatje waar Guidetti toe aangetrokken was (dus niet a la Twente) werd zeker gedaan door Onno Jacobs? O en het uitonderhandelen van die contracten, zeker gedaan door Paultje fucking Bosvelt?

Het is Van Geel zijn taak helemaal niet om mensen te scouten, ongelofelijke flapdrol. Hij heeft zijn werk rondom deze mensen uitstekend gedaan. :W.

Jammer man, al die trolljoden hier :r :r :r :r :r :r :r :r :r Tyf lekker op naar de douche ofzo. Ik ga ook douchen nu.
Boehoe oorlogsreferentie, zal ik nu ook in feedback gaan janken?
pi_143765575
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Boehoe oorlogsreferentie, zal ik nu ook in feedback gaan janken?
Oorlogsreferentie? :?
pi_143765592
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

hihaho
pi_143765599
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

hihaho
Je mag even duidelijker zijn voor je onzinnige dingen gaat beweren.
pi_143765630
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je mag even duidelijker zijn voor je onzinnige dingen gaat beweren.
:') kerel, ga iets nuttigs doen.
pi_143765650
je bent Kazim Kazim nog vergeten bij de positieve kant _O- _O- _O-
pi_143765666
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_143765670
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:') kerel, ga iets nuttigs doen.
Ik zou je graag hetzelfde advies willen meegeven, in plaats van achter elke boom een struikrover te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:
je bent Kazim Kazim nog vergeten bij de positieve kant _O- _O- _O-
Ah ja, inderdaad. Die hoort nog in het lijstje met Bouhlarouz, spelers waar we nog geen waardeoordeel over kunnen uiten. Hartelijk dank.
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:17:51 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143765686
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is gewoon vrij makkelijk een lijstje te maken waarin alle dingen staan die goed waren en alle dingen die slecht waren. Daarin is de overhand duidelijk aan de positieve zijde:

Positief:
Bij laten tekenen:
- Van Beek
- Clasie
- BMI
- Kongolo
- Vrij
- Vilhena (dit met een hijgerige dikke Italiaanse geldbeluste pad in zijn nek)
- Boetius
- Heel wat jeugdspelers (voornamelijk de grote talenten) waar ik je nu even niet mee ga vervelen, maar o.a. Verdonk, Sleegers, Slabbekoorn.

Gehaald positief:
- Pelle
- Guidetti
- Bakkal periode 1(geniaalst hiervan: 3/4e van het salaris werd door PSV betaald, zij eindigden door Bakkal onder ons _O- )
- Janmaat
- Toornstra (schijntje, eerlijk is eerlijk)
- Bilal (groot talent)
- Wilkshire (ideale vervanger voor Janmaat nu Calvin Verdonk er nog niet is)
- Mathijsen (2 jaar lang goed, 2014/2015 staat bij 'negatief')
- Met pijn: Immers :')
- (Mogelijk: Ahmadi)

Transfers
- Vlaar: helaas maximale transfersom in contract
- Ahmadi: helaas maximale transfersom in contract
- Vrij, maximale bedrag + transferpercentage
- BMI, maximale bedrag + transferpercentage
- Janmaat, maximale bedrag + transferpercentage
- Pelle, maximale bedrag + transferpercentage
- Kongolo binnen gehouden dit jaar
- Clasie binnen gehouden dit jaar
- Et cetera.

Maximale poen binnen gehaald.

Goed dat hij ze liet gaan:
- Cisse
- Ramsteijn
- Fernandez
- Schenkeveld ;(
- 1001 andere mafklappers

Overige goede zetten:
- Transferpercentage contract Mokotjo, toen en nu een uiterst matige speler. "Getest en te licht bevonden"
- De VVF zou niet met Feyenoord in zee zijn gegaan zonder Geel
- Ik vergeet ongetwijfeld wat.

Negatief:
Mensen die hij haalde
- Singh
- Verhoek (al was je ook sfeerverpester Cabral kwijt, dus dat balanceert elkaar uit)

- Mathijsen jaar 3
- Nelom bijgetekend / gehaald?? (geen idee eigenlijk)
- Ruud Vormer
- Bakkal periode 2
- John Goossens
- Schaken een topsalaris

Op dit moment nog niet in te delen:
- Bouhlarouz

Nou, vertel mij. Wat weegt zwaarder. In je eentje 40-45 miljoen schuld wegwerken in 4 jaar tijd, of 6 'foute' spelers halen waarvan er 2 a 3 nog goed te begrijpen waren ook? (Vormer, Goossens).
Kort en bondig ben jij niet zo van hč? Zo'n waslijst is wel aardig en tov Leo is hij natuurlijk een verbetering want van het negatieve gepuf naar positief kijken naar oplossingen is al heel wat.

Maar de meeste van deze dingen had een andere technisch directeur ook wel gedaan, het gaat om de extra's die een TD bijzonder maken en dat zie ik bij hem (nog) niet.
pi_143765703
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zou je graag hetzelfde advies willen meegeven, in plaats van achter elke boom een struikrover te zien.

[..]

Ah ja, inderdaad. Die hoort nog in het lijstje met Bouhlarouz, spelers waar we nog geen waardeoordeel over kunnen uiten. Hartelijk dank.
No offence.
Je lijstje is volstrekt idioot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:20:26 #273
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143765726
quote:

[..]

Het is wat, hč meid?
pi_143765730
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kort en bondig ben jij niet zo van hč? Zo'n waslijst is wel aardig en tov Leo is hij natuurlijk een verbetering want van het negatieve gepuf naar positief kijken naar oplossingen is al heel wat.
Ik wil net zeggen. ^O^.

quote:
Maar de meeste van deze dingen had een andere technisch directeur ook wel gedaan, het gaat om de extra's die een TD bijzonder maken en dat zie ik bij hem (nog) niet.
Tja, als je dit niet bijzonder vindt, begrijp je er niet veel van. Om een jongen als Vilhena te zien breken van zijn pizzabakker: dat heeft echt wel zijn redenen hoor. Van Geel zet de lijnen buitengewoon uit, is extreem duidelijk in de communicatie en heeft een echte visie. Daar krijg ik het heel warm van.

Terugdenkend aan de situatie waar Feyenoord in zat, is het een godswonder dat we er zo uit zijn gekomen in zo'n extreem korte periode. Dat is echt voor het grootste deel op het conto van Van Geel te schrijven, samen met een man die ongelofelijk op de centen kan zitten (Gudde). Wat een krentenkakker is dat _O-.

Verder mag Gudde nu wel oprotten BTW, saneerwerk is gedaan en verder is het een visieloze trekpop van de VVF.
pi_143765745
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

No offence.
Je lijstje is volstrekt idioot.
Tja, dat jij er niets van begrijpt inzake Van Geel is geen nieuws. "WAAR BLIJFT DIE SPITS :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ".

Lees even mijn "schaam je kapot" post uit het vorige topic nog een keer zou ik zeggen. ^O^.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 11:22:46 ]
pi_143765840
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Leuk voor een middenmoter om eens te proberen dus.
Is het een middenvelder? :o En nummer 10 dan toch wel, neem ik aan?
Wel echt een idioot hoog aantal goals voor een middenvelder, zelfs voor de Jupiler League.
pi_143765857
Zo, HMFGod onderweg naar de douche en dan naar Vark. ^O^. Voor een live schreeuwsessie kunnen genodigden zich melden bij de bankjes voor de ingang van de amateurkleedkamers.

quote:
11s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef erik013 het volgende:

[..]

Is het een middenvelder? :o En nummer 10 dan toch wel, neem ik aan?
Wel echt een idioot hoog aantal goals voor een middenvelder, zelfs voor de Jupiler League.
Je bent nog niet helemaal wakker schat. Het is een leuke spits voor een middenmotor. Heraclesjes van deze wereld. ;).

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 11:26:33 ]
pi_143765937
Al een nieuwe spits aangetrokken?
pi_143765959
Echt zielig dat jij mensen zit aan te geven voor trollen als ze het niet eens zijn.

Daar heb je een naam voor voor zulke figuren....
pi_143765982
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef macca728 het volgende:
Echt zielig dat jij mensen zit aan te geven voor trollen als ze het niet eens zijn.

Daar heb je een naam voor voor zulke figuren....
Oké man. Misschien moet je minder trollen.

quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef Doublepain het volgende:
Al een nieuwe spits aangetrokken?
Kazim kazim.

Verder op 29, 30 of 31 augustus als het nog gaat volgen.
pi_143765990
Lol hmf noemt alle verkochte jeugdopleiding spelers onder Van Geel en doet alsof wij hem dankbaar moeten zijn voor het bedrag waarvoor ze weg zijn :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:33:44 #282
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143766016
Zelfverheerlijking. Gevoed door beďnvloedbare geesten die waarheid in geschreeuw zien.
pi_143766040
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Lol hmf noemt alle verkochte jeugdopleiding spelers onder Van Geel en doet alsof wij hem dankbaar moeten zijn voor het bedrag waarvoor ze weg zijn :')
Dat moet je ook zijn, ongelofelijke debiel. De bedragen die voor BMI en Vrij werden betaald na zo'n matig seizoen waren bizar.

Iedereen die jankt "WUUUUUUHHHHHHHHHH Vrij beste speler van het WK in zijn linie" is vergeten hoe extreem pover hij speelde in de Eredivisie dat seizoen. Bovendien een jaarcontract.

Janmaat had ook een jaarcontract, zijn transfersom was wederom bizar goed (Vergelijk even met de som die men betaalde voor Verthongen met een jaarcontract :W).

10 miljoen voor een spits die nog geen deuk in een pakje boter wist te schoppen _O-. Bizar hoog.

Echt, ongelofelijke mongolen in dit topic. :r.
pi_143766061
quote:
13s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:33 schreef Sejt het volgende:
Zelfverheerlijking. Gevoed door beďnvloedbare geesten die waarheid in geschreeuw zien.
Ik verheerlijk mijzelf?

Oké man. Misschien moet je minder knäckebrod roken.
pi_143766113
Spits die geen deuk in een pakje boter wist te schoppen? Manmanman :')
pi_143766162
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Spits die geen deuk in een pakje boter wist te schoppen? Manmanman :')
O ja, Pelle liep voor zijn periode bij Feyenoord 2 op 1. _O_

Mongool. Mongool. Mongool. O the rage.
pi_143766192
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O ja, Pelle liep voor zijn periode bij Feyenoord 2 op 1. _O_

Mongool. Mongool. Mongool. O the rage.
Ja, want ze hebben m daarom gekocht, niet om z'n periode bij Feyenoord.Hij had nog meerjaren contract en iedere josti wist al een half jaar lang dat hij zou gaan. Maar geweldige prijs hoor, goede schaduwlijst lag er ook klaar.
pi_143766220
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, want ze hebben m daarom gekocht, niet om z'n periode bij Feyenoord.Hij had nog meerjaren contract en iedere josti wist al een half jaar lang dat hij zou gaan. Maar geweldige prijs hoor, goede schaduwlijst lag er ook klaar.
met Kazim Kazim als eerste naam. :)
pi_143766236
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

O en:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.

Dit is wat we moeten doen:

Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.

Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Echt, al die teringschijnheilen hier die haten op Geel omdat hij geen shit koopt mogen wat mij betreft niet juichen bij doelpunten voortgekomen uit (assists van) Toornstra, Ahmadi, Kazim Kazim, Wilkshire, Bilal et cetera. O, ook niet bij verdedigende ingrepen van deze jongens die een doelpunt voorkomen.

WANT GEEL KNALT GEEN CENTUH OP TAFUHL :r :r :r :r :r :r :r :r :r

We hadden na alle talentpools en shit 17 miljoen op de bank. Daar hebben we er nu al 7 van afgetikt.

We hebben nog 20 miljoen aan aandelen te gaan wat dat betreft, DAN nog eens 5 miljoen voor varkenoord, DAN nog eens 5 miljoen aan spaarcentjes 'voor het geval dat', dan 10 miljoen zodat we wat transfertjes kunnen doen en dan kunnen we eens gaan sparen voor ons deel van het neiuwe stadionnetje.

MAAR NEE 8 MILJOEN VOOR DOST BITTE !!!!

Dost :') De grootste pannenkoek die ik ooit heb zien rondlopen op de NEderlandse velden. Die kan werkelijk geen kut zonder een speler die twee man bezig houdt (Assaidi) en een gozer die elke bal recht op zijn kop knalt (Narsingh).

MAAR NEE HALUH DIE GOZERT WOORDT TOTAAL GEEN NIEUWE LASOFIETS _O_ _O_

Ogen uit jullie kassen schamen jongens, ogen uit jullie kassen.

Godverdomme he, laten we de tering een keer een nieuw varkenoord beginnen in plaats van de zompige teringgrasvelden die er nu liggen. On-voor-stel-baar :r

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 11:44:54 ]
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:43:55 #290
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_143766244
van Geel heeft zich bewezen door Guidetti en Pelle, alleen lijkt hij in beide geen aandeel te hebben gehad. Dan daalt je aanzien in rap tempo, en dat blijkt nu wel met het halen van een spits.
Dit, dus.
pi_143766273
quote:
14s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:43 schreef Buitendam het volgende:
van Geel heeft zich bewezen door Guidetti en Pelle, alleen lijkt hij in beide geen aandeel te hebben gehad. Dan daalt je aanzien in rap tempo, en dat blijkt nu wel met het halen van een spits.
Haha, oké man. Weer zo'n dommerik. _O_
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:46:06 #292
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_143766297
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, oké man. Weer zo'n dommerik. _O_
Ah, je zit weer in je stoere modus. Dan kan ik nooit zo goed met je over voetbal praten.
Dit, dus.
pi_143766316
Pilletjes zijn al ingenomen voor vanmiddag....
pi_143766360
quote:
14s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ah, je zit weer in je stoere modus. Dan kan ik nooit zo goed met je over voetbal praten.
"Stoere modus". Oké man.

Sowieso, een PSV'er met Brands (Brands :D ) aan het roer die mij uitkafferde inzake mijn mening over Brands die denkt wat te kunnen zeggen over _O_ Geel _O_

Jij sprak je vertrouwen uit in Brands en maakt nu Geel belachelijk. Denk dat dat genoeg zegt over jouw visie en kennis inzake TD's. Nooit serieus te nemen. _O_

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:46 schreef macca728 het volgende:
Pilletjes zijn al ingenomen voor vanmiddag....
Is dat waarom je zo achterlijk doet?
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:49:33 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_143766390
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

"Stoere modus". Oké man.

Sowieso, een PSV'er met Brands (Brands :D ) aan het roer die mij uitkafferde inzake mijn mening over Brands die denkt wat te kunnen zeggen over _O_ Geel _O_

Jij sprak je vertrouwen uit in Brands en maakt nu Geel belachelijk. Denk dat dat genoeg zegt over jouw visie en kennis inzake TD's. Nooit serieus te nemen. _O_

:) oké.
Dit, dus.
pi_143767536
Zo, op naar de Kuip.

En ik denk dat als eenieder HMF zijn Geel-faplijst erbij pakt inderdaad wel moet concluderen dat Geel meer is dan 'gewoon een prima TD'. Vooral zo zonder geld heeft hij een extreem korte opsomming onder 'negatief', zelfs ondanks het 'beggars are not chosers'. Hij levert meer dan uitstekend werk!

GEELGOD _O_
pi_143767745
#teamhmf

En zelfs de falers neem ik hem niet eens heel erg kwalijk. Sowieso, als iemand faalt heb ik liever dat hij Wesley Verhoek heet dan Aleksandr Ignatovic of Gerson Magrao ofzo. Gewoon een gevoel :P
pi_143768308
Kazim weer niet bij de selectie, mooi man.
pi_143768547
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef Cara het volgende:
Kazim weer niet bij de selectie, mooi man.
Wat verwacht je.. sinds februari geen wedstrijd meer gespeeld.
pi_143768633
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat verwacht je.. sinds februari geen wedstrijd meer gespeeld.
Waarom haal je hem dan als je hem maar een half seizoen kan gebruiken als je geluk hebt. Duurde ook een eeuw voordat Bakkal "fit" was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')