Van Geel is een prima TD maar HMF loopt hem te verdedigen alsof hij ALLES goed ziet en doet en kritiek totaal achterlijk is. Dat is vermoeiend.quote:
OK, jammer ik dacht juist dat zijn kwaliteiten meer in het aanvallende gedeelte lagen, steekpasjes, combinaties kleine ruimte, verdedigend vind ik hem minder. Als hij minder zou moeten lopen zou hij meer tot zijn recht komen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena is aanvallend niet zo goed vind ik.. zoals anderen met mij zie ik in hem meer een controleur vanwege zijn felheid
Hij is natuurlijk niet alleen gehaald op advies van Pierre, Pierre heeft gewoon getipt en Feyenoord heeft hem daarna gescout. Zoveel spelers die hun oude club wel eens van een tip voorzien, vaak wordt er niks mee gedaan, nu toevallig wel, zo boeiend is dat toch niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Geel is een prima TD maar HMF loopt hem te verdedigen alsof hij ALLES goed ziet en doet en kritiek totaal achterlijk is. Dat is vermoeiend.
Over spelers als Kazim kan niemand nog wat zeggen, dus als het een geweldenaar blijkt te zijn gaan we allemaal op onze knieën voor HMFgod en Geelgod, maar het is verre van logisch om Kazim als spits te halen, hij is niet eens een spits. En gehaald op advies van Pierre, is Pierre ineens een gewaardeerde scout?![]()
Als het wel lukt is het allemaal briljant, maar het is op voorhand een rare keuze en nogal een gok om met hem het seizoen in te gaan als eerste spits (zoals het er nu uit ziet).
Zulke spelers kan je beter halen, die Mahi hadden ze ook moeten pakken ipv Kazim bv.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:15 schreef Henrys het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)aat-neem-ik-snel-op/
Is dit niet wat voor ons? Zal zeer weinig kosten en kan niet tegenvallen
Bij Vilhena valt het me op dat hij vaak zo onopvallend speelt.. soms denk ik dat hij zich bewust verstopt. Goede spelers vallen altijd op, die zijn dwingender aanwezig dan Vilhena. Dat van die steekpassjes en kleine ruimte.. ik heb het nog niet gezien eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, jammer ik dacht juist dat zijn kwaliteiten meer in het aanvallende gedeelte lagen, steekpasjes, combinaties kleine ruimte, verdedigend vind ik hem minder. Als hij minder zou moeten lopen zou hij meer tot zijn recht komen heb ik het idee.
Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zulke spelers kan je beter halen, die Mahi hadden ze ook moeten pakken ipv Kazim bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
19 jaar, nog een paar jaar fysiek sterker worden en je kan een prima opbouwende middenvelder hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, jammer ik dacht juist dat zijn kwaliteiten meer in het aanvallende gedeelte lagen, steekpasjes, combinaties kleine ruimte, verdedigend vind ik hem minder. Als hij minder zou moeten lopen zou hij meer tot zijn recht komen heb ik het idee.
Weet je niet, voor een paar ton kan je wel gokken, Strootman hadden ze ook kunnen nemen toen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan
Dat kan wel zo zijn, maar we zitten ook met een kneus als Te Vrede.. die is van hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Muhren zal waarschijnlijk net zo'n gevalletje als Tuyp, De Groot, Powell, Gommans etc etc. Kunnen het wel op JL-niveau, maar niveau hoger kunnen ze niet aan.
Klopt, maar dan hoef je er toch geen 2e bij te halen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar we zitten ook met een kneus als Te Vrede.. die is van hetzelfde niveau
dat is ook de reden waarom ik denk dat hij in een positie waarin hij minder meters hoeft te maken beter tot zijn recht komt, nu zie je hem toch vaak achter de feiten aanlopen, zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
19 jaar, nog een paar jaar fysiek sterker worden en je kan een prima opbouwende middenvelder hebben.
Heeft die überhaupt al speelminuten gehad in het eerste?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lopes Cabral is er ook nog voor rechts, dus rechts is ook niet nodig
Te Vrede scoort echt niet 25x in een seizoen in JL. Die Muhren heeft dit seizoen al 6x gescoord in 3 wedstrijden. En zoals ik al zei zal hij zeer weinig kosten en past makkelijk in de salarishuishouding en pas 25quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef je er toch geen 2e bij te halen?
Je verwacht het niet maar blessure.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft die überhaupt al speelminuten gehad in het eerste?
Johquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je verwacht het niet maar blessure.
Kvind die vleugelspeler van Excelsior ook een heel leuk spelertje. Interessante speler om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik die Lars Veldwijk nog liever bij ons gezien dan Te Vrede.. omdat hij heeft bewezen te kunnen scoren en fysiek enorm sterk is. Te Vrede vind ik echt niet beter dan Veldwijk
Jij snapt er ook geen tyfus van he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Maastoren het volgende:
Als er geen fatsoenlijke spits komt heeft Van Geel gewoon gefaald.
Hij heeft zelf ook flinke salariswensen, dus ook beetje eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het trouwens wel sneu voor een jongen als Guidetti.. als zelfs Feyenoord hem niet meer wil dan ziet het er niet best uit voor zijn carrière. Paar jaar terug leek de wereld aan zijn voeten te liggen, nu ligt alleen zijn vriendin aan zijn voeten denk ik (als ze een credit card nodig heeft)
Je zou denken dat jonge spelers eindelijk eens zouden moeten leren van het veel te vroeg naar Engelse topclubs gaan.. Guidetti heeft in 6 jaar tijd hooguit 1 seizoen gespeeld, dat is gewoon dramatisch.
Echt heel erg begrijpen doe ik het ook niet.. ik snap best dat je een spits wil van een bepaald niveau en dat dat lastig is, maar als het dan niet lukt om het gewenste niveau te vinden, waarom dan niet een niveautje lager zoeken.. ik bedoel.. nu zitten we met Te Vrede en Kazim die geen spits is, dat schiet toch ook niet op..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Maastoren het volgende:
Geen transfersom investeren in een speler met te weinig potentie. Ik snap dat op zich wel, vanuit 'bedrijfskundig' perspectief.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Echt heel erg begrijpen doe ik het ook niet.. ik snap best dat je een spits wil van een bepaald niveau en dat dat lastig is, maar als het dan niet lukt om het gewenste niveau te vinden, waarom dan niet een niveautje lager zoeken.. ik bedoel.. nu zitten we met Te Vrede en Kazim die geen spits is, dat schiet toch ook niet op..
Ik niet.. stel je investeert 5 ton in een spits waarvan je twijfelt over zijn plafond.. het risico is niet heel groot en met een beetje mazzel ontwikkelt zo'n speler zich en dan verkoop je hem later met winst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen transfersom investeren in een speler met te weinig potentie. Ik snap dat op zich wel, vanuit 'bedrijfskundig' perspectief.
Maar voor 5 ton koop je natuurlijk alleen maar schroot. Categorie Te Vrede zeg maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. stel je investeert 5 ton in een spits waarvan je twijfelt over zijn plafond.. het risico is niet heel groot en met een beetje mazzel ontwikkelt zo'n speler zich en dan verkoop je hem later met winst.
GEEL HATERS IN DA FAAAAAACEEEEEEquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:58 schreef Caland het volgende:
De komst van Karim El Ahmadi lijkt een kwestie van tijd. Feyenoord wil de middenvelder overnemen van Aston Villa. (VI)
Dat weet ik niet.. een speler als Mahi gaat voor 4 ton van Sparta naar Groningen.. zo'n speler kan je als Feyenoord ook makkelijk oppikken.. het is maar een voorbeeld want hij is geen spits, maar in het verleden zijn Chadli en Mertens ook voor een prikkie uit de Jupiler League gehaald.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar voor 5 ton koop je natuurlijk alleen maar schroot. Categorie Te Vrede zeg maar.
Dat zou ik ook nooit doen, zoveel geld uitgeven voor een twijfelgeval. Het toppunt was destijds Lazovic die voor 7 miljoen werd gehaald.. iedere club heeft zo zijn missers op de transfermarkt, maar dit vind ik een voorbeeld van waardeloos beleid.quote:Ga je meer investeren loop je alweer meer risico. Stel je investeert 3 miljoen in een speler waarbij je twijfels hebt over z'n plafond, dan is dat toch een hoop geld dat je weggooit als het misgaat.
Lekker middenveld heb je dan toch wel hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEEL HATERS IN DA FAAAAAACEEEEEE
Ze hebben het besloten na inzage van z'n medisch dossier. Zullen ze niet voor niets hebben gedaan lijkt me?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter haalt Twente of PSV Guidetti op. En dan hopen dat hij er >30 inschiet. Wat een clown is die van Geel zeg.
Er is een spits. Met wat mazzel komt er nog een erg goede.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Maastoren het volgende:
beste van Nederlandquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Lekker middenveld heb je dan toch wel hoor
Doe je meteen mee om het kampioenschap, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Lekker middenveld heb je dan toch wel hoor
wat begrijp je niet aan ontsteking aan het interne zenuwstelsel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
Beter haalt Twente of PSV Guidetti op. En dan hopen dat hij er >30 inschiet. Wat een clown is die van Geel zeg.
Nopequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe je meteen mee om het kampioenschap, zo simpel is het
Hoewel een goede spits belangrijk is, moet je ook weer iets verder kijken dan dat.quote:
nee. Daartoe nog een spits.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe je meteen mee om het kampioenschap, zo simpel is het
waarheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoewel een goede spits belangrijk is, moet je ook weer iets verder kijken dan dat.
Kijk naar Ajax, die werden 4 keer kampioen zonder fatsoenlijke spits. En jullie werden 3 keer 2e met een goede spits... Te Vrede maakt er gewoon 15, en als je dan op andere posities het scorend vermogen omhoog haalt (zoals met Toornsta) is dat nuttiger dan 1 spits die er 26 maakt.
Weet niet of je dat kan vergelijken met elkaar.. Ajax speelt heel anders als Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoewel een goede spits belangrijk is, moet je ook weer iets verder kijken dan dat.
Kijk naar Ajax, die werden 4 keer kampioen zonder fatsoenlijke spits.
Het is wel de eredivisie hé. Ook al bakt Te Vrede er niets van, met de ruimte die hij krijgt van de verdedigers hier kan zelfs hij een aantal goals makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
nee. Daartoe nog een spits.
Middenveld is t beste van Nederland. Verdediging doet niet onder voor Ajax en de rest is kenmerkend slechter.
Aanvallend zeer sterk met boeet die bijkomt en bilal. Manu als backup.
Dan nog een type pelle.platte kar in februari
Het ging me er vooral om dat de topscorer van de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen komt. Altijd van de nummer 2-5 (of soms een keer zelfs lager, zoals met die Belg van NEC)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weet niet of je dat kan vergelijken met elkaar.. Ajax speelt heel anders als Feyenoord.
Dat is zo.. van mij hoeven we ook niet meteen de topscorer van de eredivisie binnen te halen. Kampioen wordt het elftal dat als team het beste voetbal speelt en de minste doelpuntjes incasseert.. vind onze verdediging niet echt top, maar als El Ahmadi komt ben ik benieuwd welke impact een middenveld met Toornstra en Vilhena gaat hebben op het voetbal van Feyenoord. durf er nu nog niet echt een voorspelling op los te laten. Scorend vermogen van de huidige aanvallers lijkt me ook twijfelachtig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het ging me er vooral om dat de topscoorder van de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen komt. Altijd van de nummer 2-5 (of soms een keer zelfs lager, zoals met die Belg van NEC)
Dat is geen toeval.
Het is natuurlijk ook vaak JUIST zo dat 1 iemand er 26 kan maken omdat het team de opdracht krijgt om maar alle ballen op de spits te spelen, aangezien de rest niet kan scorenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is zo.. van mij hoeven we ook niet meteen de topscorer van de eredivisie binnen te halen. Kampioen wordt het elftal dat als team het beste voetbal speelt en de minste doelpuntjes incasseert.. vind onze verdediging niet echt top, maar als El Ahmadi komt ben ik benieuwd welke impact een middenveld met Toornstra en Vilhena gaat hebben op het voetbal van Feyenoord. durf er nu nog niet echt een voorspelling op los te laten. Scorend vermogen van de huidige aanvallers lijkt me ook twijfelachtig.
Ben geen liefhebber van hun voetbal maar Ajax speelt gewoon beter positiespel en als team maken ze inderdaad minder fouten dan de concurrentie.. tegengoals zijn niet alleen een oorzaak van verdedigingsfouten, maar vooral van het niet goed kunnen verdedigen als heel elftal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:49 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hét verschil tussen waarom Feyenoord 2e werd en Ajax 1e vorig seizoen zag je in mijn ogen in de onderlinge wedstrijden overduidelijk. Beide teams speelden precies even goed (of eigenlijk: even slecht) maar Feyenoord incasseerde door defensief gekut elke keer 1 of 2 tegengoals meer. En dat probleem had Feyenoord ook in andere wedstrijden: steeds onnodig zo'n kutgoal tegen in de 2e helft waardoor je elke keer weer 2 punten verspeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |