Ja, die kan er ook he-le-maal niets van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou, heb je die eerste keeper van Twente wel eens gezien?Dan is Mulder nog een topkeeper.
Qua statistieken wel beter dan Mulder nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die kan er ook he-le-maal niets van.
Kalou is meer een vleugelaanvaller dan een spits. Dus lijkt me gehaald voor een andere positie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Lees net dat Kalou naar Wolfsburg gaat.
Nou, dat zal dan wel alsnog die Dost worden. En daar ben ik dus echt niet blij mee.
Hoe zit het met die back van Vitesse (die van Chelsea kwam)? Waren ze daar niet mee bezig een tijdje terug?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kalou is meer een vleugelaanvaller dan een spits. Dus lijkt me gehaald voor een andere positie.
Op VI lees ik overigens dat er zich een club gemeld schijnt te hebben voor Pele van Aanholt. Links en rechtsback bij Heerenveen. Zou mooi zijn als Feyenoord die club zou zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze zich alleen op het middenveld en aanval focussen.
Zit alweer een tijdje bij Sunderland helaas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die back van Vitesse (die van Chelsea kwam)? Waren ze daar niet mee bezig een tijdje terug?
Dost is gewoon een spit die er in Nederland makkelijk 15-20 per seizoen inschiet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Lees net dat Kalou naar Wolfsburg gaat.
Nou, dat zal dan wel alsnog die Dost worden. En daar ben ik dus echt niet blij mee.
Onwaarschijnlijk: Van Anholt heeft aangegeven dat hij bij zijn evt. nieuwe club voor de rechtsbackpositie gehaald wordt en die positie is bij ons al ruim ingevuldquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kalou is meer een vleugelaanvaller dan een spits. Dus lijkt me gehaald voor een andere positie.
Op VI lees ik overigens dat er zich een club gemeld schijnt te hebben voor Pele van Aanholt. Links en rechtsback bij Heerenveen. Zou mooi zijn als Feyenoord die club zou zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze zich alleen op het middenveld en aanval focussen.
Ja en?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dost is gewoon een spit die er in Nederland makkelijk 15-20 per seizoen inschiet.
Schijnt om Twente te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we Te Vrede heel het seizoen opstellen maakt ie er ook wel 15-20 hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dost is gewoon een spit die er in Nederland makkelijk 15-20 per seizoen inschiet.
Idd, 20 is overdreven misschien maar hoewel het er niet uit ziet loopt ie volgens mij qua statistieken niet eens zo gek achter op Pelle. In die 4 wedstrijden dat Pellé geschorst was, maakte ie er ook netjes 3 of 4 toch? Die zal gemiddeld 1 op 3 lopen als je hem een heel seizoen laat staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we Te Vrede heel het seizoen opstellen maakt ie er ook wel 15-20 hoor
vraag is of hij de belangrijke goals kan maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we Te Vrede heel het seizoen opstellen maakt ie er ook wel 15-20 hoor
Die vraag is donderdag toch al beantwoord met een nee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vraag is of hij de belangrijke goals kan maken.
De 1-1 was inderdaad totaal niet belangrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die vraag is donderdag toch al beantwoord met een nee?
De 3 punten tegen ADO en het (uitdoel)punt waren toch aardig belangrijk? Of bedoel je goals in topwedstrijden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja oke, die, maar even later mist ie toch 2 kansen op de 1-2?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De 1-1 was inderdaad totaal niet belangrijk.
Maar hoe oud is ie, 20 ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, die, maar even later mist ie toch 2 kansen op de 1-2?
Volgens mij 23.quote:
Ja, het was ook maar een reactie op een zouteloze opmerking dat Dost er wel 15-20 maakt in de eredivisiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede is een prima stand-in (en accepteert die rol ook als het moet) maar Feyenoord moet idd niet te voorzichtig willen zijn met Dost. Ook niet roekeloos, maar dan geef je maar een keer 2 miljoen meer uit dan je oorspronkelijk wou. Je wou namelijk oorspronkelijk ook niet Clasie verkopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een reactie op een zouteloze opmerking dat Dost er wel 15-20 maakt in de eredivisie![]()
Ik denk dat we het allen wel eens zijn dat het onwenselijk is om Te Vrede heel het seizoen te laten staan. Hopen op Kazim of wellicht die Kroaat en El Ahmadi er nog bij. Dan heeft MVG het gewoon weer voor elkaar en staat er een Feyenoord-waardige selectie
Beide. Top wedstrijden en zulke goals in kleine potten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
De 3 punten tegen ADO en het (uitdoel)punt waren toch aardig belangrijk? Of bedoel je goals in topwedstrijde
zelfs zonder spits met Ahmadi staat er een waardige ploeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een reactie op een zouteloze opmerking dat Dost er wel 15-20 maakt in de eredivisie![]()
Ik denk dat we het allen wel eens zijn dat het onwenselijk is om Te Vrede heel het seizoen te laten staan. Hopen op Kazim of wellicht die Kroaat en El Ahmadi er nog bij. Dan heeft MVG het gewoon weer voor elkaar en staat er een Feyenoord-waardige selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |