mooi dat we een doorverkooppercentage hebben dan naar geruchten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh en nog wat: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/261170/
Bruno wint gewoon weer, weer de 0, weer basis. Die heeft me een bazen begin van dit seizoen en ik gun 't hem van harte. Hij is de nieuwe grote man achterin bij Oranje, ik zeg het je. Die gaat straks voor David Luiz achtige bedragen naar een volgende stap; Barca, Real, dat soort clubs.
idd, dat doet van geel god toch maar mooi.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
mooi dat we een doorverkooppercentage hebben dan naar geruchten.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Oh trouwens mensen, Geert den Ouden vond dat Vilhena moest banken ten koste van Toornstra.
Dat jullie dat even weten.
No shit. Maarja, wat is het alternatief? Het feit dat Fletje hem op blijft stellen zegt wel wat over de directe concurentiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat Boeitius morgen wel op de bank begint, laat hem eerst maar weer die vechtlust terug krijgen want hij speelt echt waardeloos tot nu toe
Manu is veel gretiger en is een speler die echt iets kan forceren. Bilal legt zichzelf te veel druk op maar heeft best een paar leuke acties gehad. Boeitius heeft echt nog niks laten zien dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No shit. Maarja, wat is het alternatief? Het feit dat Fletje hem op blijft stellen zegt wel wat over de directe concurentie
Probleem is: ten koste van wie? Je brengt de contractonderhandelingen in gevaar. En als je nou nog een hele goede speler voor op z'n plek had... Dan kon je hem nog zeggen: "we hebben vertrouwen in je en weten dat het goedkomt, maar er is nou eenmaal veel concurrentie". Maar dat kun je gewoon niet zeggen als je concurrentie Schaken en Goossens heetten. En hij heeft toch ook wel wat meer krediet dan Manu en Bilal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat Boeitius morgen wel op de bank begint, laat hem eerst maar weer die vechtlust terug krijgen want hij speelt echt waardeloos tot nu toe
Dit. Zeker omdat Boetius echt gewoon duidelijk de fout bij zichzelf zoekt (getuige z'n interview vorige week) en er alles aan doet om 'z'n hoofd snel leeg te maken'. Knap, een jonge speler die door lijkt te hebben waarom ie in een dip zit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No shit. Maarja, wat is het alternatief? Het feit dat Fletje hem op blijft stellen zegt wel wat over de directe concurentie
Al blijft het wel moeilijk, Fischer is ook vanaf het begin aan erg kritisch op zichzelf geweest ondanks goede optredens. Ondertussen duurt zijn dip ook erg lang.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit. Zeker omdat Boetius echt gewoon duidelijk de fout bij zichzelf zoekt (getuige z'n interview vorige week) en er alles aan doet om 'z'n hoofd snel leeg te maken'. Knap, een jonge speler die door lijkt te hebben waarom ie in een dip zit.
Het is dus niet nodig om die jongen iets duidelijk te maken.
Heb hem alleen gezien in de return tegen Besiktas, en van de week tegen Luhansk, en moet zeggen dat ik ook wel te spreken ben over zijn verrichtingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Henrys het volgende:
Vind Schaken trouwens tot nu toe wel de speler met de meeste dreiging, is erg constant en niet zoals vorig seizoen waar je soms het idee had dat zijn gehandicapte tweelingbroertje speelde
De Schaak is goed momenteel idd. Wellicht zegt dat ook wat meer over de rest van de selectie. Maar ik vind ook dat er altijd veel dreiging van hem uit gaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Henrys het volgende:
Vind Schaken trouwens tot nu toe wel de speler met de meeste dreiging, is erg constant en niet zoals vorig seizoen waar je soms het idee had dat zijn gehandicapte tweelingbroertje speelde
Lijkt me dus op Twente, aangezien rechtsback bij Feyenoord al bezet is.quote:Van Anholt blijft mysterieus: ‘Een mooie club, met publiek dat fanatiek is’
Zaterdag, 23 augustus 2014 om 22:50
Pele van Anholt hoopt nog voor het einde van de zomerse transfermarkt bij sc Heerenveen te vertrekken. De back staat naar eigen zeggen in de belangstelling van ‘een mooie club' in Nederland en heeft daarom de Friese club verzocht om medewerking te verlenen. Van Anholt speelt tegenwoordig als linkerverdediger, terwijl hij bij de geïnteresseerde club ‘gewoon’ op rechts kan spelen.
“Mijn zaakwaarnemer belde me en had een mededeling dat er een sportieve verbetering mogelijk is, één die interessant is voor mij. Dat heb ik kenbaar gemaakt bij Heerenveen”, vertelde Van Anholt, 23 jaar, zaterdag in gesprek met FOX Sports. “Het gaat om een club in Nederland die sportief gezien normaal gesproken beter is dan Heerenveen. Het is een mooie club die goed in mijn plaatje past.”
Van Anholt wilde alleen nog kwijt dat ‘het een ploeg is die er vol voor gaat, met publiek dat fanatiek is’. Het lijkt erop dat Feyenoord en FC Twente aan de kenmerken voldoen. “Ik wacht rustig af en hoop dat Heerenveen eruit komt. De betreffende club ziet mij als rechtsback en daar wil ik mij nu eigenlijk ook op concentreren. Vandaar dat deze kans voor mij nog mooier is.”
Lijkt me ook, maar hoop toch stiekem dat Feyenoord de geinteresseerde club is, en dat ze Wilkshire als backup zien, of Van Anholt toch meer als linksback.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Lijkt me dus op Twente, aangezien rechtsback bij Feyenoord al bezet is.
Verder is Van Geel altijd open naar buiten geweest als hij interesse had in een speler. Zie Toornstra,Ziyech,Dost,Zapata en Guidettiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar hoop toch stiekem dat Feyenoord de geinteresseerde club is, en dat ze Wilkshire als backup zien, of Van Anholt toch meer als linksback.
Wishfull thinking.
Speelt Lachman niet rb bij Twente?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Lijkt me dus op Twente, aangezien rechtsback bij Feyenoord al bezet is.
Als hij er naar gevraagd wordt wel inderdaad. Maar je weet niet of media al navraag hebben gedaan bij Feyenoord. Lijkt me niet overigens, want nogmaals, het is niet waarschijnlijk dat Feyenoord de geinteresseerde club is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Verder is Van Geel altijd open naar buiten geweest als hij interesse had in een speler. Zie Toornstra,Ziyech,Dost,Zapata en Guidetti
Dat is waar idd, in z'n beginperiode werd ie door sommigen volgens mij nog als groter talent dan landgenoot Eriksen gezien. Lijkt totaal niets meer van over. En dat al een jaar ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Al blijft het wel moeilijk, Fischer is ook vanaf het begin aan erg kritisch op zichzelf geweest ondanks goede optredens. Ondertussen duurt zijn dip ook erg lang.
Dit seizoen hebben ze juist voor de linksbuiten-positie de verkeerde broer per ongeluk meegenomen lijkt het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Henrys het volgende:
Die niet op links wil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als hij er naar gevraagd wordt wel inderdaad. Maar je weet niet of media al navraag hebben gedaan bij Feyenoord. Lijkt me niet overigens, want nogmaals, het is niet waarschijnlijk dat Feyenoord de geinteresseerde club is.
Maar het zou wel mooi zijn, zo'n linksback erbij.
Dreiging heb je weinig aan als je er maar 2 per seizoen maakt. Wat dat betreft enorm zonde voor Feyenoord dat ze Schone b.v. niet hebben gehaald. Is niet eens een echte rechtsbuiten maar schiet ze er vanuit alle hoeken in. Is dan misschien niet zo snel als Schaken maar die denkt een stap vooruit waardoor ie altijd goed loopt. Schaken gaat pas nadenken wat ie gaat doen als ie al met de bal rechts richting de achterlijn gerend is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Schaak is goed momenteel idd. Wellicht zegt dat ook wat meer over de rest van de selectie. Maar ik vind ook dat er altijd veel dreiging van hem uit gaat.
Is communicatief echt een verademing. Een hardnekkig gerucht dat écht dikke onzin is direct ontkennen, en als ie interesse heeft in een speler dat gewoon toegeven. Wat is er mis mee om dat gewoon te zeggen? Niet zeggen dat ze geen interesse hebben om hem een week later te presenteren. Er lekt ook vrijwel nooit wat onder hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Verder is Van Geel altijd open naar buiten geweest als hij interesse had in een speler. Zie Toornstra,Ziyech,Dost,Zapata en Guidetti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |