Is het een middenvelder?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk voor een middenmoter om eens te proberen dus.
Je bent nog niet helemaal wakker schat. Het is een leuke spits voor een middenmotor. Heraclesjes van deze wereld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef erik013 het volgende:
[..]
Is het een middenvelder?En nummer 10 dan toch wel, neem ik aan?
Wel echt een idioot hoog aantal goals voor een middenvelder, zelfs voor de Jupiler League.
Oké man. Misschien moet je minder trollen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef macca728 het volgende:
Echt zielig dat jij mensen zit aan te geven voor trollen als ze het niet eens zijn.
Daar heb je een naam voor voor zulke figuren....
Kazim kazim.quote:
Dat moet je ook zijn, ongelofelijke debiel. De bedragen die voor BMI en Vrij werden betaald na zo'n matig seizoen waren bizar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Lol hmf noemt alle verkochte jeugdopleiding spelers onder Van Geel en doet alsof wij hem dankbaar moeten zijn voor het bedrag waarvoor ze weg zijn
Ik verheerlijk mijzelf?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:33 schreef Sejt het volgende:
Zelfverheerlijking. Gevoed door beďnvloedbare geesten die waarheid in geschreeuw zien.
O ja, Pelle liep voor zijn periode bij Feyenoord 2 op 1.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Spits die geen deuk in een pakje boter wist te schoppen? Manmanman
Ja, want ze hebben m daarom gekocht, niet om z'n periode bij Feyenoord.Hij had nog meerjaren contract en iedere josti wist al een half jaar lang dat hij zou gaan. Maar geweldige prijs hoor, goede schaduwlijst lag er ook klaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, Pelle liep voor zijn periode bij Feyenoord 2 op 1.
Mongool. Mongool. Mongool. O the rage.
met Kazim Kazim als eerste naam.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben m daarom gekocht, niet om z'n periode bij Feyenoord.Hij had nog meerjaren contract en iedere josti wist al een half jaar lang dat hij zou gaan. Maar geweldige prijs hoor, goede schaduwlijst lag er ook klaar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben m daarom gekocht, niet om z'n periode bij Feyenoord.Hij had nog meerjaren contract en iedere josti wist al een half jaar lang dat hij zou gaan. Maar geweldige prijs hoor, goede schaduwlijst lag er ook klaar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.
Dit is wat we moeten doen:
Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.
Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Echt, al die teringschijnheilen hier die haten op Geel omdat hij geen shit koopt mogen wat mij betreft niet juichen bij doelpunten voortgekomen uit (assists van) Toornstra, Ahmadi, Kazim Kazim, Wilkshire, Bilal et cetera. O, ook niet bij verdedigende ingrepen van deze jongens die een doelpunt voorkomen.
WANT GEEL KNALT GEEN CENTUH OP TAFUHL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden na alle talentpools en shit 17 miljoen op de bank. Daar hebben we er nu al 7 van afgetikt.
We hebben nog 20 miljoen aan aandelen te gaan wat dat betreft, DAN nog eens 5 miljoen voor varkenoord, DAN nog eens 5 miljoen aan spaarcentjes 'voor het geval dat', dan 10 miljoen zodat we wat transfertjes kunnen doen en dan kunnen we eens gaan sparen voor ons deel van het neiuwe stadionnetje.
MAAR NEE 8 MILJOEN VOOR DOST BITTE !!!!
DostDe grootste pannenkoek die ik ooit heb zien rondlopen op de NEderlandse velden. Die kan werkelijk geen kut zonder een speler die twee man bezig houdt (Assaidi) en een gozer die elke bal recht op zijn kop knalt (Narsingh).
MAAR NEE HALUH DIE GOZERT WOORDT TOTAAL GEEN NIEUWE LASOFIETS![]()
Ogen uit jullie kassen schamen jongens, ogen uit jullie kassen.
Godverdomme he, laten we de tering een keer een nieuw varkenoord beginnen in plaats van de zompige teringgrasvelden die er nu liggen. On-voor-stel-baar
Haha, oké man. Weer zo'n dommerik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:43 schreef Buitendam het volgende:
van Geel heeft zich bewezen door Guidetti en Pelle, alleen lijkt hij in beide geen aandeel te hebben gehad. Dan daalt je aanzien in rap tempo, en dat blijkt nu wel met het halen van een spits.
Ah, je zit weer in je stoere modus. Dan kan ik nooit zo goed met je over voetbal praten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, oké man. Weer zo'n dommerik.
"Stoere modus". Oké man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je zit weer in je stoere modus. Dan kan ik nooit zo goed met je over voetbal praten.
Is dat waarom je zo achterlijk doet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:46 schreef macca728 het volgende:
Pilletjes zijn al ingenomen voor vanmiddag....
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Stoere modus". Oké man.
Sowieso, een PSV'er met Brands (Brands) aan het roer die mij uitkafferde inzake mijn mening over Brands die denkt wat te kunnen zeggen over
Geel
Jij sprak je vertrouwen uit in Brands en maakt nu Geel belachelijk. Denk dat dat genoeg zegt over jouw visie en kennis inzake TD's. Nooit serieus te nemen.
Wat verwacht je.. sinds februari geen wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef Cara het volgende:
Kazim weer niet bij de selectie, mooi man.
Waarom haal je hem dan als je hem maar een half seizoen kan gebruiken als je geluk hebt. Duurde ook een eeuw voordat Bakkal "fit" wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat verwacht je.. sinds februari geen wedstrijd meer gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |