http://www.fr12.nl/nieuws(...)nsk---feyenoord.htmlquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:38 schreef renwan het volgende:
Kan ik nog ergens een samenvatting vinden, was aan het werk en heb de wedstrijd maar met een half oog kunnen volgen
Die 1-0 had ik nog gezien ja, de 1-1 net gemist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nsk---feyenoord.html
hier de goals in ieder geval
de muur trouwens![]()
Zoals alleen hij dat kan.quote:
Ik stond achter de bar op m'n werk en ben blij dat ik even niks te doen had anders had ik bierglazen rondgegooidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals alleen hij dat kan.![]()
Dat ding bijna verticaal omhoog jagen op een halve meter voor open doel.
Ik had het zelfde, ik had net een tafel van hun eten voorzien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik stond achter de bar op m'n werk en ben blij dat ik even niks te doen had anders had ik bierglazen rondgegooid
Die kopbal van Vilhena had er ook wel in gemogen anders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals alleen hij dat kan.![]()
Dat ding bijna verticaal omhoog jagen op een halve meter voor open doel.
Ik zie nu een prachtig schouwspel met vliegend voedsel en een vloekende ober voor mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had het zelfde, ik had net een tafel van hun eten voorzien.
iets met kuch en een ziekte kwam er wel uit jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zie nu een prachtig schouwspel met vliegend voedsel en een vloekende ober voor me
Bij mij klonk het als KAAkgrgggrrggquote:
Als hij een kop groter was geweest had hij hem er met de borst in kunnen lopen, jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kopbal van Vilhena had er ook wel in gemogen anders.
Dat zullen we spoedig horen van de artsen bij Porto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe is het trouwens met Jordy's hamstring gesteld?
Mijn hersenpan stuurt op rationeel, in plaats van emotioneel (zoals bij jou), vermogen. Je veronderstelling dat Vilhena het beter zou doen dan Immers getuigt niet van een objectieve beoordeling.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Vilhena speelt hartstikke sterk de laatste tijd. Verovert heel veel ballen, dat hij aanvallend wat minder brengt vind ik dan niet zo erg. Het feit dat jij Immers beter vindt spelen dan Vilhena zegt iets over de capaciteit in je hersenpan.
Dat zijn qua speelstijl twee verschillende spelers...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef I-Claudius het volgende:
Toornstra.Als je El Ahmadi kan krijgen moet je die Toornstra meteen links laten liggen.
Nou nou nou onlogisch. En bedankt he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn hersenpan stuurt op rationeel, in plaats van emotioneel (zoals bij jou), vermogen. Je veronderstelling dat Vilhena het beter zou doen dan Immers getuigt niet van een objectieve beoordeling.
Bij figuren zoals jij krijg ik altijd het gevoel dat ze een speler uit de eigen jeugd niet af te durven vallen omdat ie uit de eigen jeugd komt. Maar het feit is dat Vilhena er momenteel geen tyfus van bakt. Een Immers, is ook beroerd. Maar Immers scoort tenminste nog én, 1 van zijn weinige talenten, staat 9 van de 10 keer op de juiste plaats. Dat ie er vervolgens geen tering mee doet, dat is een ander verhaal.
Het zijn momenteel Vilhena en Boetius die momenteel door de ondergrens zakken. Noem mij een paar momenten waarbij Vilhena beslissend was in een onderschepping van een aanval in de afgelopen wedstrijden tegen Besiktas, Den Haag en Heerenveen & Luhansk. Die zijn er amper.
Immers bakt er ook geen tyfus van en zie ik ook nog liever vandaag vertrekken, maarja. Er is niks anders hé. Immers is Feyenoord onwaardig, maar ook Vilhena en Boetius zakken finaal door de ondergrens.
Als je dat niet inziet na de voorbereiding en 4 wedstrijden, dan denk ik dat je je wijf nog niet vreemd ziet gaan als je haar betrapt met een ander in bed...
Van den Ham (assistent Utrecht) tegen FC Rijnmond: ''Hadden hem graag gehouden''.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Overigens lijkt Toornstra me 99% zeker, wordt maandag denk ik gepresenteerd. Blijven er nog enkele dagen over voor een spitsje en eventueel El Ahmadi indien Clasie vertrekt.
Ja, las hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Ham (assistent Utrecht) tegen FC Rijnmond: ''Hadden hem graag gehouden''.
Die komt dus wel.
Kunnen we jou niet ruilen voor een topposter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef RetRy32 het volgende:
Kunnen we Clasie niet ruilen voor een topspits?
Nee, want Immers speelt en is belangrijk. Als dat het geval is is je middenveld nooit voorzien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
Investeer liever in een goede spits middenveld is wel voorzien toch
Ik ben een topposter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet ruilen voor een topposter?
Deze manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn hersenpan stuurt op rationeel, in plaats van emotioneel (zoals bij jou), vermogen. Je veronderstelling dat Vilhena het beter zou doen dan Immers getuigt niet van een objectieve beoordeling.
Bij figuren zoals jij krijg ik altijd het gevoel dat ze een speler uit de eigen jeugd niet af te durven vallen omdat ie uit de eigen jeugd komt. Maar het feit is dat Vilhena er momenteel geen tyfus van bakt. Een Immers, is ook beroerd. Maar Immers scoort tenminste nog én, 1 van zijn weinige talenten, staat 9 van de 10 keer op de juiste plaats. Dat ie er vervolgens geen tering mee doet, dat is een ander verhaal.
Het zijn momenteel Vilhena en Boetius die momenteel door de ondergrens zakken. Noem mij een paar momenten waarbij Vilhena beslissend was in een onderschepping van een aanval in de afgelopen wedstrijden tegen Besiktas, Den Haag en Heerenveen & Luhansk. Die zijn er amper.
Immers bakt er ook geen tyfus van en zie ik ook nog liever vandaag vertrekken, maarja. Er is niks anders hé. Immers is Feyenoord onwaardig, maar ook Vilhena en Boetius zakken finaal door de ondergrens.
Als je dat niet inziet na de voorbereiding en 4 wedstrijden, dan denk ik dat je je wijf nog niet vreemd ziet gaan als je haar betrapt met een ander in bed...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Fuck man, help.
Ik ben het totaal oneens met mijn helden HMF, onlogisch en Happelgod.
owjee en nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Fuck man, help.
Ik ben het de laatste tijd vaak eens met Happel. Dat is ook merkwaardig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Fuck man, help.
ow dan komt het goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga in therapie bij HMF. Even omscholing nodig blijkbaar.
Op doel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef TC03 het volgende:
Op welke positie moet El Ahmadi komen eigenlijk?
Als van Beek niet opzij stapte was er ook geen doelpunt geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Ze laten best goed zien dat dat muurtje van Mulder gister niet echt op de goeie plek stond, de tering zeg
[ afbeelding ]
Zon muurtje neerzetten hoort toch gewoon bij de basis? Ook tegen Heerenveen stond het muurtje niet goed. Zei Pierre best zinnige dingen over bij Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Ze laten best goed zien dat dat muurtje van Mulder gister niet echt op de goeie plek stond, de tering zeg
[ afbeelding ]
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 21:33:27#Feyenoord versterkt zich per direct met Jens Toornstra. #FCUtrecht-middenvelder tekent begin volgende week vierjarig contract. Zie #VI.nl reageer retweet
Mooi. Zeker een versterking.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef BobW het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 21:33:27#Feyenoord versterkt zich per direct met Jens Toornstra. #FCUtrecht-middenvelder tekent begin volgende week vierjarig contract. Zie #VI.nl reageer retweet
Vilhena en v Beek vinden het ook totaal niet erg dat er iemand met een wit shirt in hun muur staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Word je toch triest van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vilhena en v Beek vinden het ook totaal niet erg dat er iemand met een wit shirt in hun muur staatBizar, gewoon bizar.
Merkwaardige definitie van 'per direct'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef BobW het volgende:
Voor 3.5 miljoen euro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Toornsta schijnbaar voor 4 jaar getekend aldus VI
Paar posts boven jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Toornsta schijnbaar voor 4 jaar getekend aldus VI
Een schijntje voor zo'n geweldenaar, nu Guidetti nog ophalen in Manchester.quote:
3,5 miljoen is nét aan acceptabel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord betaalt iets meer dan drieënhalf miljoen euro voor Jens Toornstra. (VI)
Volgens Pbateman4045 ging dat toch minimaal 7 miljoen worden.
Rot op met je Guidettiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een schijntje voor zo'n geweldenaar, nu Guidetti nog ophalen in Manchester.
Sherlock op titel en jouw naam en Sherlock loopt vast hé.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
3,5 miljoen is nét aan acceptabel.
Nu nog Ahmadi en een spits. Dan doen we serieus mee om de titel.
quote:
En een links en rechtsback huren voor de breedte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind het anders een koopje. Blijft een heerlijk spelertje imo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nelom, Kongolo, Woudenberg voor links. Van Beek, Wilkshere voor rechts?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En een links en rechtsback huren voor de breedte.
Die andere 3,5 miljoen is een bonus als Feyenoord Europees voetbal haaltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord betaalt iets meer dan drieënhalf miljoen euro voor Jens Toornstra. (VI)
Volgens Pbateman4045 ging dat toch minimaal 7 miljoen worden.
#prayforimmersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben benieuwd hoe Toornstra het gaat doen. Ten koste van welke middenvelder zal zijn komst gaan?
Als dat zo is, Is van Geel de grootste debiel op aarde. Had je beter Ziyech kunnen halen als je Immers toch laat banken.quote:
Niet ready.quote:
Is al essentieel voor centraal.quote:
Derde man nog nodig imo, een middenvelder op LB kan voorkomen met zo'n dunne bezetting.quote:
Wat Thunder0x zegt.quote:
Ziyech wou zelf niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Thunder0x het volgende:
Had je beter Ziyech kunnen halen als je Immers toch laat banken.
Boulahrouz nog vergeten. Die kan RB, en anders Van Beek in het centrum vervangen. Als ie nog een beetje fit is, althans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet ready.
[..]
Is al essentieel voor centraal.
[..]
Derde man nog nodig imo, een middenvelder op LB kan voorkomen met zo'n dunne bezetting.
Nee, want Vilhena heeft potentie om de Eredivisie te ontstijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Verder zou ik Toornstra, gezien Vilhena's prestaties van de afgelopen weken, eerder op zijn plaats zetten.
Ja dat is de grap, Boulahrouz is nooit fit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boulahrouz nog vergeten. Die kan RB, en anders Van Beek in het centrum vervangen. Als ie nog een beetje fit is, althans.
Weer iemand die het niet snapt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als dat zo is, Is van Geel de grootste debiel op aarde. Had je beter Ziyech kunnen halen als je Immers toch laat banken.
Vilhena is doorgaans inderdaad een fantastische speler voor Feyenoord, maar de afgelopen weken komt dat weinig uit de verf. Of dat komt doordat Boëtius een dip heeft, of dat hij zelf ook in mindere vorm is laten we dan maar in het midden. Toen Basacikoglu er in kwam werd Vilhena nou ook niet direct stukken gevaarlijker, terwijl er wel veel meer over die flank kon dan met Boëtius.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, want Vilhena heeft potentie om de Eredivisie te ontstijgen.
Immers zijn huidige niveau is te slecht voor de eredivisie middenmoot.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sherlock op titel en jouw naam en Sherlock loopt vast hé.
Vilhena is zonder bal stukken beter geworden en hij speelt nu veel meer in een dienende rol en levert de bal veel vaker in bij andere spelers en zoekt zelf de ruimtes op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena is doorgaans inderdaad een fantastische speler voor Feyenoord, maar de afgelopen weken komt dat weinig uit de verf. Of dat komt doordat Boëtius een dip heeft, of dat hij zelf ook in mindere vorm is laten we dan maar in het midden. Toen Basacikoglu er in kwam werd Vilhena nou ook niet direct stukken gevaarlijker, terwijl er wel veel meer over die flank kon dan met Boëtius.
Direct Toornstra voor Immers geen optie? Heb me nooit zo bezig gehouden met de kwaliteiten van Toornstra.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena is zonder bal stukken beter geworden en hij speelt nu veel meer in een dienende rol en levert de bal veel vaker in bij andere spelers en zoekt zelf de ruimtes op.
Als je Immers eruit haalt, Vilhena op die plek zet, en Toornstra erachter zet, dan kan het broekje uit
Maakt vrij weinig uit gezien iedereen zo'n beetje dezelfde taken heeft op dit moment.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Direct Toornstra voor Immers geen optie? Heb me nooit zo bezig gehouden met de kwaliteiten van Toornstra.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi toch, in R'dam vinden ze 4 miljoen een belachelijk hoog bedrag, in Utrecht een belachelijk laag bedrag.
Van die 3 punten weet ik niet maar het wordt inderdaad zonder Jensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook zonder Jens gaan we zondag 3 punten meenemen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal speculatie van De Telegraaf...
FC Utrecht heeft de afgelopen weken nergens een bedrag genoemd.
Vorige zomer wel, toen zei Wilco letterlijk dat ie pas bij een exorbitant bedrag mocht vertrekken, een bedrag tussen de 8 en 10 miljoen euro.
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.
[..]
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.
Lacht het best.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag gedaan man.
Wie het laatst lacht...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Van die 3 punten weet ik niet maar het wordt inderdaad zonder Jens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Lacht het best.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, transferblessures zijn over het algemeen binnen 1 week genezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat die rugklachten chronisch zijn en we met een nieuwe cisse/Fernandez zitten
Hoop op Karim en huurconstructie Guidetti met optie tot koopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
Welkom De Toorn![]()
Nog een LB / Spits te gaan + hopelijk Karim.
quote:
Schitterend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
3,5 miljoen zou niet verkeerd zijn voor Toornstra. Goed onderhandeld door Van Geel in dat geval.
In het FC Utrecht topic worden ze ondertussen he-le-maal gek van deze transfer, en ene PBateman kan het nog steeds niet geloven.
Oh verkeerd begrepen dan, ik dacht dat het al rond wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is toch alleen sprake van interesse? Niets bekend over onderhandelingen ofzo.
De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
3,5 miljoen zou niet verkeerd zijn voor Toornstra. Goed onderhandeld door Van Geel in dat geval.
In het FC Utrecht topic worden ze ondertussen he-le-maal gek van deze transfer, en ene PBateman kan het nog steeds niet geloven.
Samen met o.a. Cisséquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
Ik kan me niet voorstellen dat hij al gehaald wordt voordat het zeker is dat Clasie vertrekt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen dan, ik dacht dat het al rond was
Als je dat lijstje ziet dan valt ook de 5 miljoen voor Makaay op.. Die was toen hij werd gehaald een jaar of 32. Dat kan je je bijna niet meer voorstellen, zo'n transfer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Samen met o.a. Cissé
http://forum.headliner.nl/topic-28350
Verwacht dat een mogelijke transfer van Clasie wel 27 of 28 augustus bekend wordt. Dan weet Porto of ze Champions League hebben gehaald en kunnen ze wellicht doorzetten met de transfer van Clasie (of niet).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij al gehaald wordt voordat het zeker is dat Clasie vertrekt.
Ze staan al met één been in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht dat een mogelijke transfer van Clasie wel 27 of 28 augustus bekend wordt. Dan weet Porto of ze Champions League hebben gehaald en kunnen ze wellicht doorzetten met de transfer van Clasie (of niet).
Veelzeggend. Zo bijzonder zijn de bedragen van de 4 vertrokken spelers nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
Dat wel, 0-1 bij Lille uit, kan bijna niet meer misgaan zou je zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze staan al met één been in de volgende ronde.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Veelzeggend. Zo bijzonder zijn de bedragen van de 4 vertrokken spelers niet
Als ze van Ajax vandaan kwamen hadden ze denk ik wel het dubbele opgeleverd. Die krijgen altijd gigantisch veel voor spelersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Ik verwacht een vertrek van Clasie, een terugkeer van El Ahmadi en hopelijk nog een spits. Zonder een nieuwe spits wordt het erg lastig dit jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel, 0-1 bij Lille uit, kan bijna niet meer misgaan zou je zeggen.
Klopt.. Pelle staat op nummer 3. Drenthe en Kuyt zijn de enige 2 spelers die meer dan 10 miljoen hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Allemaal nog maar 1 jaar te gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Dan begin ik er zowaar weer vertrouwen in te krijgen, mocht El Ahmadi terugkeren en er nog een fatsoenlijke spits worden aangetrokken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verwacht een vertrek van Clasie, een terugkeer van El Ahmadi en hopelijk nog een spits. Zonder een nieuwe spits wordt het erg lastig dit jaar.
Moet er niet aan denken om een heel seizoen naar Te Vrede te moeten kijken.. Hij pikt zijn doelpunten mee maar kan er geen hout van verder..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verwacht een vertrek van Clasie, een terugkeer van El Ahmadi en hopelijk nog een spits. Zonder een nieuwe spits wordt het erg lastig dit jaar.
Hij heeft soms van die acties die soms ver boven zijn niveau zijn zoals toen hij gisteren met de bal langs 2 man kwam maar het leidt tot niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een heel seizoen naar Te Vrede te moeten kijken.. Hij pikt zijn doelpunten mee maar kan er geen hout van verder..
'Hij pakt zijn doelpunten mee'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een heel seizoen naar Te Vrede te moeten kijken.. Hij pikt zijn doelpunten mee maar kan er geen hout van verder..
Zijn handelingssnelheid is schrikbarend laag en hij is zo traag als een dikke slak. Als pinchhitter is hij zeer bruikbaar, maar als 1e spits bij Feyenoord een aanfluiting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft soms van die acties die soms ver boven zijn niveau zijn zoals toen hij gisteren met de bal langs 2 man kwam maar het leidt tot niks.
Kan die kerel ook niet meer zien.. 2 seizoenen op rij 12 doelpunten is netjes, die credits moet ik hem geven, maar voetballend is het zo ontzettend matig.. met dat soort spelers krijg je in de grotere wedstrijden nooit het middenveld in handen. Qua motoriek is het ook een van de lelijkste voetballers die ik ooit in ons shirt heb gezien.quote:Ik kan niet nog een seizoen naar Immers kijken, zeker niet na gisteren was misschien wel zijn slechtste wedstrijd ooit
Dat klopt.. mist best grote kansen en kan zelf niets creëren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Hij pakt zijn doelpunten mee'.
In hoeveel wedstrijden heeft Feyenoord meer dan 1x gescoord? Geeneen. Dat komt ook door hem.
Dan doe je gewoon weer mee om het kampioenschap. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld en een prima aanval. Maar goed, ik ben een beetje bang dat er geen nieuwe spits komt, of dat Guidetti gehaald wordt en hij niet van voldoende niveau meer is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan begin ik er zowaar weer vertrouwen in te krijgen, mocht El Ahmadi terugkeren en er nog een fatsoenlijke spits worden aangetrokken.
Nee, geloof niet dat je met El Ahmadi en een goede spits erbij meteen meedoet voor het kampioenschap. Daarvoor schat ik onze verdediging en onze keeper toch te wisselvallig in, net als onze vleugelaanvallers trouwens. Maar top 4 is dan zeker mogelijk, en dat is gewoon een prima prestatie na een transferperiode waarin je halve basiselftal is verkocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon weer mee om het kampioenschap. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld en een prima aanval. Maar goed, ik ben een beetje bang dat er geen nieuwe spits komt, of dat Guidetti gehaald wordt en hij niet van voldoende niveau meer is.
Immers omscholen tot keeper.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld
Ik wil dat we weer eens mooi voetbal spelen zoals in het seizoen 2011-2012, Feyenoord is al heel lang niet meer om aan te zien en dat komt voornamelijk door Immers, als nu dan ook nog het resultaat ontbreektquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat je met El Ahmadi en een goede spits erbij meteen meedoet voor het kampioenschap. Daarvoor schat ik onze verdediging en onze keeper toch te wisselvallig in, net als onze vleugelaanvallers trouwens. Maar top 4 is dan zeker mogelijk, en dat is gewoon een prima prestatie na een transferperiode waarin je halve basiselftal is verkocht.
Kampioen wordt je meestal omdat je de beste verdediging hebt, niet de beste aanval. Als el Ahmadi erbij komt en nog een spits dan speel je om de 3e / 4e plek schat ik zo in. Maar ik hoop dat Boetius en Vilhena zich een beetje gaan doorontwikkelen, die 2 baren mij een beetje zorgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon weer mee om het kampioenschap. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld en een prima aanval. Maar goed, ik ben een beetje bang dat er geen nieuwe spits komt, of dat Guidetti gehaald wordt en hij niet van voldoende niveau meer is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zal wel (net als ADO destijds deed toen Toornstra naar Utrecht ging) een goed percentage aan vast hangen voor als ie over een paar jaar verkocht wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
hij bevindt zich in de herfst van zijn carrière
Heb je de selecties van Ajax, Twente en PSV wel bekeken? Die backs van PSV bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat je met El Ahmadi en een goede spits erbij meteen meedoet voor het kampioenschap. Daarvoor schat ik onze verdediging en onze keeper toch te wisselvallig in, net als onze vleugelaanvallers trouwens. Maar top 4 is dan zeker mogelijk, en dat is gewoon een prima prestatie na een transferperiode waarin je halve basiselftal is verkocht.
Ja kom op, die gaat echt geen stap hogerop meer zetten. Bakkal 2.0.quote:
Dat is iets anders. Is voor de eredivisie gewoon een topmiddenvelder. En als je 29 bent vind ik niet dat je in de herst van je carriere zit. Dat kan je over Mathijsen zeggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja kom op, die gaat echt geen stap hogerop meer zetten.
In Matthijsen's geval is het wachten tot hij eens kapotvriest in de diepe winter waarin hij zich bevindtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Is voor de eredivisie gewoon een topmiddenvelder. En als je 29 bent vind ik niet dat je in de herst van je carriere zit. Dat kan je over Mathijsen zeggen.
keihard gelachen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van El Ahmadi. Het middenveld is al druk bezet en hij bevindt zich in de herfst van zijn carrière. Dan zie ik liever Karsdorp, Sleegers, Steenvoorden en Vilhena het voordeel van de twijfel genieten. Liever een verloren wedstrijd dan verloren potentie op de lange termijn.
Als 'ie komt zullen we het zien. Dat eerste seizoen van hem was ook niet om aan te zien, meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
keihard gelachen.
Ahmadi zou in dit elftal de beste speler zijn en top drie van de eredivisie.
Feyenoord schijnt 12 te vragen, bod was iets van 7-8 miljoen. Ik denk dat ze op 10 miljoen uitkomen, of 9 + bonussen ofzo. Dan haal je voor datzelfde geld El Ahmadi en Toornstra en houd je nog over. Lijkt me prima dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Slobeend het volgende:
Volgens de NOS heeft Porto het bod op Clasie verhoogd naar 8 miljoen. Ik dacht ze al rond de 10 miljoen zaten.
Met een elftal dat gemiddeld 20 is, bereik je nooit wat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van El Ahmadi. Het middenveld is al druk bezet en hij bevindt zich in de herfst van zijn carrière. Dan zie ik liever Karsdorp, Sleegers, Steenvoorden en Vilhena het voordeel van de twijfel genieten. Liever een verloren wedstrijd dan verloren potentie op de lange termijn.
Dit. Ik snap niet dat veel Feyenoorders er zo makkelijk aan voorbij gaan dat die Vilenha, Vormer, Clasie e.d. zo extreem weinig scoren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef heiden6 het volgende:
Met Toornstra heb je in elk geval een middenvelder erbij die meer scoort dan Vilhena, Clasie en Vormer bij elkaar.
Laat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Bloeier? Wanneer gaat die randjosti bloeien dan?
Klopt, maar je moet een zekere return on investment behalen, wil je een topploeg blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Met een elftal dat gemiddeld 20 is, bereik je nooit wat.
Je kan niet verwachten dat je jeugdopleiding 23 spelers kan leveren...
2021 in de 4e divisie van de zaterdagamateurs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:51 schreef erik013 het volgende:
[..]
Bloeier? Wanneer gaat die randjosti bloeien dan?
Zie het ook nog niet echt maar beetje vertrouwen moet je hebben, hij werkt hard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2021 in de 4e divisie van de zaterdagamateurs.
De Wilk en de Boul zijn dan natuurlijk ook niet gehaald om over een paar jaar nog van enige waarde te zijn (op het veld of op de transfermarkt). Verdediging zit verder ook wel snor, met het oog op de toekomst hoeven daar in ieder geval dit seizoen geen versterkingen bij (misschien een linksback, maar eigenlijk niet eens noodzakelijk).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:51 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel opvallend als je alleen transfersommen besteed aan een rechtsbuiten en 1 of 2 middenvelders, terwijl je een spits en 3 verdedigers uit de basis kwijt bent.
Wat doet die bagger in de OP?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ] DE JONGEN MET 3 MASTERS TEGELIJK (HMFGOD) MAG NIET WORDEN TEGEN GESPROKEN [ afbeelding ]
Dit is ook mijn favoriete scenario inderdaad.. Clasie is natuurlijk een goede speler, maar niet onmisbaar.. heb het altijd een nadeel gevonden van hem dat hij totaal geen scorend vermogen heeft. Daar letten buitenlandse clubs altijd op, dus in die zin zou 9 miljoen een prima deal zijn. En met Ahmadi haal je er een gelijkwaardige vervanger voor terug en nog eens een absolute versterking als Toornstra. Clasie zit nu overigens op de top van zijn marktwaarde, denk niet dat je er volgend seizoen nog zoveel voor kan krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt 12 te vragen, bod was iets van 7-8 miljoen. Ik denk dat ze op 10 miljoen uitkomen, of 9 + bonussen ofzo. Dan haal je voor datzelfde geld El Ahmadi en Toornstra en houd je nog over. Lijkt me prima dus.
Mee eens. Kongolo - Mathijsen - Van BEek - Wilkshere is te doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Wilk en de Boul zijn dan natuurlijk ook niet gehaald om over een paar jaar nog van enige waarde te zijn (op het veld of op de transfermarkt). Verdediging zit verder ook wel snor, met het oog op de toekomst hoeven daar in ieder geval dit seizoen geen versterkingen bij (misschien een linksback, maar eigenlijk niet eens noodzakelijk).
En de spits moet nog komen natuurlijk.
Ontevreden spelers heb je niets aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien wil Clasie zelf. En volgende internationale kans is EK. Nu verkopen dus.
Precies. Het is pijnlijk om te zeggen maar een welwillende Immers heb je meer aan dan een onwelwillende Clasie. Al heb ik liever een Clasie die nog wel een beetje wil dan Immers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ontevreden spelers heb je niets aan.
Clasie is een goede voetballer maar vraag me af of die in het buitenland gaat redden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Het is pijnlijk om te zeggen maar een welwillende Immers heb je meer aan dan een onwelwillende Clasie. Al heb ik liever een Clasie die nog wel een beetje wil dan Immers.
Ben er ook bang voor maar ik gun het 'm wel. Echter, als hij 't niet redt, hebben wij ook een probleem want dat straalt dan weer af op onze jeugdopleiding waardoor we minder krijgen voor toekomstige spelers. Laten we wel zijn, de reden dat Ajax steeds 10+ kan vragen is omdat ze een groter aantal spelers hebben afgeleverd dat meedraait met de top. (De afgelopen jaren minder maar ze kunnen nog wijzen op Sneijder, Suarez, Eriksen, e.d.) Voor ons geldt alleen van Persie als een absolute topper en die is voor te weinig geld en te vroeg bij ons weggegaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Clasie is een goede voetballer maar vraag me af of die in het buitenland gaat redden?
Hij gaat Rotterdam missen.
Wijze woorden en ik heb wel vertrouwen in de jeugd van die club, kopen kan soms nuttig zijn maar wie weet is er met Kazim weer geheim wapen in huis gehaald?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor maar ik gun het 'm wel. Echter, als hij 't niet redt, hebben wij ook een probleem want dat straalt dan weer af op onze jeugdopleiding waardoor we minder krijgen voor toekomstige spelers. Laten we wel zijn, de reden dat Ajax steeds 10+ kan vragen is omdat ze een groter aantal spelers hebben afgeleverd dat meedraait met de top. (De afgelopen jaren minder maar ze kunnen nog wijzen op Sneijder, Suarez, Eriksen, e.d.) Voor ons geldt alleen van Persie als een absolute topper en die is voor te weinig geld en te vroeg bij ons weggegaan.
Daarom hoop ik ook dat De Vrij, BMI, Janmaat e.d. het echt schoppen tot de top. Bij toekomstige onderhandelingen kun je daar dan altijd op wijzen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222699quote:John Guidetti keert niet terug naar Feyenoord. De club uit Rotterdam zet een streep door de naam van de aanvaller, die in beeld was om de targetman in De Kuip te worden. Volgens technisch directeur Martin van Geel is het risico gewoon te groot om de Zweed aan te trekken. Manchester City vraagt een bedrag van vier à vijf miljoen euro voor het laten gaan van Guidetti.
“Wij hebben zijn hele medische dossier gelicht. Hoe jammer ook, want het is een fantastische jongen die je het van harte gunt, maar het risico is ons te groot”, benadrukt Van Geel in gesprek met De Telegraaf. Feyenoord heeft niet de zekerheid gekregen dat Guidetti, 22 jaar, op topniveau kan terugkeren en daardoor vindt de club een eventuele investering niet verantwoord.
quote:In de laatste week van de transferwindow zal technisch directeur Martin van Geel nog pogingen ondernemen om Bas Dost los te weken bij VfL Wolfsburg. De spits zelf heeft echter al aangegeven graag de concurrentiestrijd aan te willen gaan bij zijn Duitse werkgever.
Het wordt dan ook steeds waarschijnlijker dat Colin-Kazim Richards na 1 september de eerste spits van Feyenoord is. 'Dat is onze man. Hij loopt niet weg voor kritiek. Het is ook een persoonlijkheid. Het zou prachtig zijn als hij het na Guidetti en Pellè laat zien', is Van Geel in De Telegraaf lovend over hem.
Dat vertrouwen in Kazim is in ieder geval niet gebaseerd op het verleden. Hij scoorde als voornamelijk rechtsbuiten 26 treffers in 265 competitieduels bij zijn voorgaande negen (!) clubs. 'Toch durven we het seizoen met hem aan', zegt Van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Kazim is groot en sterk. Hij heeft zich inderdaad nog nooit als topscorer bewezen, maar kreeg ook nooit zijn kans als eerste spits. Die krijgt hij bij ons nu wel.'
Die speelt al bij een andere Engelse club. Bedoel je Van Anholt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
Terecht dat men guidetti niet haalt. Geel doet uitstekende zaken deze transfer window als hij Ahmadi nog even oppikt.
O en hoe zit het met dat Aanholt gerucht.
Die ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die speelt al bij een andere Engelse club. Bedoel je Van Anholt?
aldus cara over Pietje en John.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:04 schreef Cara het volgende:
Heilig van overtuigd dat toen van Geel Kazim liet tekenen hij allang wist dat dat onze eerste spits zou worden. Ongelofelijk dat je daarmee het hele jaar gaat spelen, die jongen kan er niets van.
Niet een die beter is dan Te Vrede of Achahbar (nog)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:21 schreef Henrys het volgende:
Loopt er in de jeugd ook geen spits rond?
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:21 schreef Henrys het volgende:
Loopt er in de jeugd ook geen spits rond?
Ik snap echt niet dat Achahbar geen kans krijgt, veel slechter dan Te Vrede kan het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet een die beter is dan Te Vrede of Achahbar (nog)
Ik denk dat Fred Rutten beter kan inschatten wie beter is. Overigens speelt Te Vrede niet heel goed, maar hij scoort zijn goals en dat is gewoon het belangrijkst. Ik had hem gewoon een half jaar de tijd gegeven, ipv meteen zeggen dat je eigenlijk een andere spits wilt. Haal Ahmadi, verkoop Clasie en kijk of je nog een breedteversterking kunt krijgen voor de voorste linie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat Achahbar geen kans krijgt, veel slechter dan Te Vrede kan het niet
Lopes Cabral is er ook nog voor rechts, dus rechts is ook niet nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nelom, Kongolo, Woudenberg voor links. Van Beek, Wilkshere voor rechts?
Ik snap niet echt waarom mensen altijd denken dat het eerste beste talent zo kan doorstromen naar de spitspositie van een club. Jongens van 18/19 zijn maar zelden in staat om te gaan met die enorme druk. Dat zie je bij alle topclubs, spitsen stromen niet door omdat ze geen tijd krijgen fouten te maken.quote:
Hoho, dat zeg ik helemaal niet. Er werd gevraagd of er een spits in de jeugd rondloopt, dat is Dammers dacht ik. Verder met je eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:46 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen altijd denken dat het eerste beste talent zo kan doorstromen naar de spitspositie van een club. Jongens van 18/19 zijn maar zelden in staat om te gaan met die enorme druk. Dat zie je bij alle topclubs, spitsen stromen niet door omdat ze geen tijd krijgen fouten te maken.
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat Achahbar geen kans krijgt, veel slechter dan Te Vrede kan het niet
Dammers is geen talent. Is een gedrocht van een voetballer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:46 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen altijd denken dat het eerste beste talent zo kan doorstromen naar de spitspositie van een club. Jongens van 18/19 zijn maar zelden in staat om te gaan met die enorme druk. Dat zie je bij alle topclubs, spitsen stromen niet door omdat ze geen tijd krijgen fouten te maken.
Downie, want?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht dat men naar een spits vroeg, niet een downie.
Etickets aangevinkt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
Gaan er hier mensen nog naar Feyenoord - Luhansk a.s. donderdag? Ik heb kaarten besteld voor vak S direct toen de verkoop begon ( 15 augustus ) maar heb nog steeds geen kaarten ontvangen. Meer mensen mee te maken?
No shit. Nederlandse competitie een beetje gevolgd de afgelopen 5 jaar? Zelfs Ajax, befaamd en geroemd om zijn spitsen, weet geen afgeronde drol op die positie te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spitsen opleiden is blijkbaar het moeilijkste wat er is.
Uh, oké. Dat was wel degelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Was niet mogelijk. Kaarten worden per post opgestuurd, maar zijn nog steeds niet binnen.
Ik kon kiezen uit óf de kaarten ophalen of per post verzenden. Tegen Besiktas wel via Etickets gedaan, anders had ik dat uiteraard wel gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké. Dat was wel degelijk mogelijk.
Vreemd. Ik heb namelijk gewoon etickets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit óf de kaarten ophalen of per post verzenden. Tegen Besiktas wel via Etickets gedaan, anders had ik dat uiteraard wel gedaan.
Denk toch dat er niet goed gescout wordt, uiteindelijk belangrijker dan opleiden in elke leeftijdsgroep, dat laatste wordt gewoon overschat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
No shit. Nederlandse competitie een beetje gevolgd de afgelopen 5 jaar? Zelfs Ajax, befaamd en geroemd om zijn spitsen, weet geen afgeronde drol op die positie te ontwikkelen.
Correct, de scouting is gewoon kut. Elke jeugdlichting moet je maximaal 2 a 3 knapen uit kunnen oppikken. Betekent dat je om het jaar 1 a 2 jongens erbij kan proppen, terwijl er nog wat afvloeit ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk toch dat er niet goed gescout wordt, uiteindelijk belangrijker dan opleiden in elke leeftijdsgroep, dat laatste wordt gewoon overschat.
Ik wacht ook nog op m'n kaarten, mochten ze vandaag niet komen ga ik maandag bellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Was niet mogelijk. Kaarten worden per post opgestuurd, maar zijn nog steeds niet binnen.
Nope kon niet, ophalen of per post. Vond het zelf ook nogal vreemdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké. Dat was wel degelijk mogelijk.
Fijn dat ik hier in ieder geval bevestiging krijgquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op m'n kaarten, mochten ze vandaag niet komen ga ik maandag bellen
Ook nog niet ontvangen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nope kon niet, ophalen of per post. Vond het zelf ook nogal vreemd
ik heb gewoon een e-ticketquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nope kon niet, ophalen of per post. Vond het zelf ook nogal vreemd
Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een e-ticket
Hier ook nog niet, had direct eerste dag besteld, maargoed de wedstrijdwissel zal wel roet in het eten hebben gegooid.quote:
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kazim is onze man dus blijkbaar. Dit gaat weer een leuk seizoen worden.
gelijk die zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?
Ik ook, ik ben echt niet achterlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een e-ticket
Denk dat hij wel een hele wedstrijd vanaf de bank kan kijken. Misschien half uur voor tijd naar huis laten gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?
40-45 kilo overgewicht. #viesdikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?
Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemandquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kazim is onze man dus blijkbaar. Dit gaat weer een leuk seizoen worden.
Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:23 schreef Helpmefok het volgende:
Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemand.
We. Hebben. geen. Geld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.
quote:FC Utrecht en Feyenoord bereiken akkoord
23 augustus 2014
FC Utrecht heeft vrijdagavond een akkoord bereikt met Feyenoord inzake de overgang van Jens Toornstra naar Feyenoord. Indien Toornstra de medische keuring met een goed gevolg doorloopt, tekent de middenvelder voor vier jaar bij Feyenoord.
Zondag treffen Feyenoord en FC Utrecht elkaar in De Kuip. Toornstra komt tijdens dit duel niet in actie.
Toornstra speelde 58 officiële duels voor FC Utrecht, waarin hij 23 keer scoorde.
Bron
Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.quote:
Ah ik later, misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelijk die zaterdagochtend
6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.
twitter:fcutrecht twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 10:33:36#fcutrecht en #Feyenoord akkoord over transfer Jens Toornstra. Lees hier meer: http://t.co/YK5xBDqlqy. #eredivisie http://t.co/J11AyjVlfy reageer retweet
We. Hebben. Wel. Geld.quote:
Guidetti zou een huurconstructie zijn,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.
We. Hebben. Geen. Geld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We. Hebben. Wel. Geld.
Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Goudalleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Je weet op wie je reageert, hé.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).
Geweldige beslissing wederom.
Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We. Hebben. Geen. Geld.
Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.
We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.
Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.
Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben
Kazim Kazim gaat iedereen verbazen![]()
GEEL VERDIENT MEER KREDIET.![]()
![]()
Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.
Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijkt
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?
[ afbeelding ]
Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kazim morgen spelen trouwens?
Lijkt me wel toch, als Geel zegt dat het 'onze man' is?
Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Kap eens met je mede supporters af te zeiken man. Doodirritant.
Jammer dat je deze vergeet:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.
Dit is wat we moeten doen:
[ afbeelding ]
Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.
Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die doe ik expres niet, want GGMM.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat je deze vergeet:
[ afbeelding ]
Nee, die kunnen er geen kanker van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet worden
Dat zal ongetwijfeld een positief effect hebben op de transfersom en haalbaarheid van deze spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On-ge-lo-fe-lijk.
Wie wil je dan halen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die kunnen er geen kanker van.
Kap eens met woorden in m'n mond te leggen of die van andere supporters.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidetti zou een huurconstructie zijn,.
Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.quote:
'We'? Jij bent PSV'er.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.
We hebben wel geld, 6,5 uitgegeven en Clasie komt er nog bij.
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.
We hebben wel geld, 6,5 uitgegeven en Clasie komt er nog bij.
En de huursom van Dost is ook 1,5 miljoen ofzo.
Hou nou maar eens op met afzeiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'We'? Jij bent PSV'er.
De vraagprijs van 5 miljoen kan me aan mijn anus roesten, Feyenoord wilde hoogstens een huurconstructie met koopclausule aan vanwege het risico. Zelfs dat doet onze opperheldGeel
niet.
Ook bijzonder dat jij weet dat Clasie weg isVertel meer!
Voor zover ik weet hebben we nog 30 miljoen aan aandelen te gaan, 8 miljoen voor de verbouwing van Varkenoord, moeten we nog groene cijfers schrijven, een spaartpotje opbouwen en binnenkort een langlopende lening aan voor het stadion dat wij voor een deel meefinanciëren.
Maargoed, neerkwakkuh da cheld!
Vossen, de spits van Rijeka, de spits van Poznan, Zapata zijn allen namen die ons team een gigantische kwaliteitsimpuls had gegeven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.
Deze man daarentegen, kan er geen kut meer van en is #viesdik. Schandalig als deze man overwogen is.quote:
Enige optie is Vossen (als Genk die vent van Rijeka oppikt), die vent van Rijeka of die Pool. Anders met Kazim Kazim erin, die ongetwijfeld weer gaat verrassen en #mondjesgaatsnoeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.
Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.
Die optie moet je gewoon laten schieten.
Die had je 3 maanden geleden al af moeten schieten, net als Guidetti. Volstrekt onhaalbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.
Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.
Die optie moet je gewoon laten schieten.
Ik kan dan wel lichtelijk overdreven doen over Guidetti, maar jij slaat ook zwaar door over de prestaties van Van Geel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We. Hebben. Geen. Geld.
Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.
We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.
Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.
Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben
Kazim Kazim gaat iedereen verbazen![]()
GEEL VERDIENT MEER KREDIET.![]()
![]()
Vossen wil koste wat het kost weg: Genk wil van hem af als ze de spits van Rijeka binnenhalen. Kan nooit meer dan 3 miljoen gaan kosten als Genk die vent binnenhaalt tegen het eind van de transferperiode.quote:
Die gaan we waarmee betalen dan ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige optie is Vossen (als Genk die vent van Rijeka oppikt), die vent van Rijeka of die Pool. Anders met Kazim Kazim erin, die ongetwijfeld weer gaat verrassen en #mondjesgaatsnoeren.
WE HEBBUH TOCH GEEN GELD ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vossen wil koste wat het kost weg: Genk wil van hem af als ze de spits van Rijeka binnenhalen. Kan nooit meer dan 3 miljoen gaan kosten als Genk die vent binnenhaalt tegen het eind van de transferperiode.
Vossenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vossen wil koste wat het kost weg: Genk wil van hem af als ze de spits van Rijeka binnenhalen. Kan nooit meer dan 3 miljoen gaan kosten als Genk die vent binnenhaalt tegen het eind van de transferperiode.
Als je kan kiezen, stel allebei voor 3M, wie zie jij dan liever? Vossen of Kramaric?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken het contract van Boulahrouz niet hoor.. Het zou kunnen dat hij betaalt krijgt per gespeelde wedstrijd, in dat geval is Van Geel een absolute heldquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
Boulahrouz was transfervrij, maar gezien zijn fysieke gestel zou het zomaar kunnen zijn dat je uiteindelijk een ton per gespeelde wedstrijd gaat betalen ..
Ja Boula is gek, die is 5 wedstrijden fit gemiddeld, de laatste 6 jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ken het contract van Boulahrouz niet hoor.. Het zou kunnen dat hij betaalt krijgt per gespeelde wedstrijd, in dat geval is Van Geel een absolute held
Nee niet wedstrijdfit.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:11 schreef Scrummie het volgende:
Maar kan kazim morgen spelen? Oprechte vraag.
10 miljoen voor een spits van 29 == hoofdprijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
Qua uitgaande transfers doet hij het prima. Heeft er redelijke, realistische bedragen uitgesleept, al kreeg hij voor geen enkele speler de absolute hoofdprijs.
Boulahrouz kost nog geen 2 ton. Bovendien zie ik die met gemak 15 potten gaan spelen, waarmee hij zijn geld alweer waard zal zijn. Je kan moeilijk enkel Wilkshire voor de RB positie hebben. Verstandige aankoop.quote:Maar qua inkomende transfers valt dat best wel mee. Van Guidetti is het medische dossier doorgelicht. Goed gedaan natuurlijk, maar waarom wordt dit niet consequent gedaan dan? Boulahrouz was transfervrij, maar gezien zijn fysieke gestel zou het zomaar kunnen zijn dat je uiteindelijk een ton per gespeelde wedstrijd gaat betalen ..
Was Pelle ook. Hij is gratis, het is een spits en wie weet wat er nog komt. Verstandige aankoop.quote:Kazim is overal mislukt, is dat geen risico dan?
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAquote:Ziyech niet kunnen overtuigen.
Onzin. Jij wil dat er 8 miljoen neergepoot wordt voor een spits? Lees bovenstaand stuk nog eens.quote:Waardeloos geanticipeerd op het vertrek van Pelle.
Mathijsen heeft het 2 jaar geweldig gedaan, Schaken is een foutje. Mathijsen had een jaar korter moeten blijven.quote:De salarissen die Schaken en Mayhijsen hier vangen zijn compleet belachelijk.
Verhoek kwam voor een kankerjong, Goossens was iedereen blij mee en Singh heeft praktisch geen kut gekost.quote:Veel spelers gehaald die niks toevoegen. Goossens, Verhoek, Singh etc.
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA Caland kom er maar in. Mokotjo kan er geen tyfus van en wilde bovendien zelf weg.quote:Mokotjo laten gaan.
Knal jij even de 8 miljoen neer die Feyenoord ontbeert?quote:En de transferperiode loopt op zijn einde en we zitten nog steeds zonder fatsoenlijke spits ..
Ja waarschijnlijk nog vele kilo's overgewicht, maar volgens HMF wordt hij de nieuwe Pelle.quote:
We kunnen niet meer dan 3 miljoen neerpoten voor een spits (zie Dost, die 2,5 moet kosten). Dan is Vossen een mooie optie als je hem voor zo'n bedrag kan pakken, net als die Pool en Kroaat.quote:
En hij had waarschijnlijk geen 300 mogelijke clubs om uit te kiezen, dus was het dit of helemaal geen inkomen. Nogmaals, ik ken het contract niet en niemand hier, dus om te zeggen dat Boulah extreem duur is slaat nergens opquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Boula is gek, die is 5 wedstrijden fit gemiddeld, de laatste 6 jaar.
Kramaric.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je kan kiezen, stel allebei voor 3M, wie zie jij dan liever? Vossen of Kramaric?
ach iedereen kan hier topscoorder worden, dus als hij ooit gaat spelen, wie weet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk nog vele kilo's overgewicht, maar volgens HMF wordt hij de nieuwe Pelle.
Als men per se een spits wil, moet men snappen dat dit automatisch tegen de tien miljoen kost als er 'haast' bij is. SNAP. DAT. NOU.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
HMF, niemand zegt hier dat we tegen elke prijs een spits moeten halen.
Weet jij al wat er speelt dan? Alleen al de spits van Rijeka wordt gevolgd door twintig clubs.quote:Maar je komt zelf met die Kroaat of Pool aanzetten, je weet zelf ook wel dat die geen 5 miljoen hoeven te kosten. Op dergelijke opties doelen wij.
MOOI, regel jij 't FF? Rijeka's spits wordt gevolgd door de subtop van Duitsland en Spanje o.a. De spits van Poznan wordt gevolgd door Twente, Ajax en wat subtoppers in Mofrica.quote:3 tot 4 miljoen investeren in een fatsoenlijke - talentvolle - spits lijkt mij een verantwoorde investering om de selectie sportief gezien op niveau te houden.
Ja, maar tot het laatste moment zullen zij moeilijk haalbaar blijven. Dat heb je als je geen centen hebtquote:Schijnbaar vindt jij dat ook, anders draag je niet zelf die spelers aan.
Niemand begrijpt er ene kanker van als je denkt dat wij 'zomaar' even een spits kunnen fixen. Punt. Uit.quote:Maar liever ga je ongenuanceerd in het rond schreeuwen dat niemand er wat van begrijpt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:14 schreef satecl het volgende:
Straks even een kijkje nemen op De Toekomst. Ajax A1 - Feyenoord A1. Mijn meeste interesse gaat naar Nieuwkoop, Schuurman en Slabbekoorn. En beetje Idrissi.
Hij heeft geen overgewicht, doei.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach iedereen kan hier topscoorder worden, dus als hij ooit gaat spelen, wie weet.
Misschien in november...
Nee Bakkal was ook wedstrijdfit in 2 weken.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft geen overgewicht, doei.
Kazim == Bakkal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee Bakkal was ook wedstrijdfit in 2 weken.....
ah vandaar was Charisteas zo goedkoop.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
"GEEL KLOOTZAK JE MOET EEN SPITS HALUH"
Elke spits die je niet, zeg, 3 dagen voor de transferdeadline koopt is tyfusduur. Geen supporter lijkt dit te snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op Charisteas werd winst gemaaktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ah vandaar was Charisteas zo goedkoop.
PANIEKAANKOPEN ZIJN VEEL DUURDER.
Heb jij een ziekte , dat je elke post met ziektes smijt ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op Charisteas werd winst gemaakt
Verder doet Geel geen paniekaankopen, mongool. Daar staat hij nou juist om bekend. Die man handelt in alle rust.
Jij snapt er echt geen ene tyfus van.
Ja. De ziekte heet "achterlijke-mensen-laten-mijn-synaps-vastlopen-syndroom". Dit topic is de afgelopen weken een goede basis om ongecontroleerd te Gilles-de-la-Tourettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb jij een ziekte , dat je elke post met ziektes smijt ?
Weken ?? Je bent pas 2 dagen terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. De ziekte heet "achterlijke-mensen-laten-mijn-synaps-vastlopen-syndroom". Dit topic is de afgelopen weken een goede basis om ongecontroleerd te Gilles-de-la-Touretten
SPITS KOPUH GEEL WE SIJN UT SAT KAMPIOEN WORDUH JE HEP TOCH GELT VAN PELLE EN BRUNOOW
GVD GVD BESTUUR TEGUH DE MUUR
Kan je nagaan wat mijn vriendin over zich heen krijgt op een regenachtige woensdagochtend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Weken ?? Je bent pas 2 dagen terug.
en Kazim is ook god. Die gaat er 30 maken En iedereen die dat niet vind is een tyfus idioot en snapt er geen tyfus van dit dat enzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Dus, van geel is god. En iedereen die dat niet vind is een tyfus idioot en snapt er geen tyfus van dit dat enzo.
Mwah, Happel, Onlogisch, Sjaakbauer et cetera hebben het 'met rede' al eens geprobeerd maar het lijkt niet in die koppen met een betonplaat van 40-45 centimeter door te dringen dat er geen geld is om een spits voor 6 miljoen te kopen. En het lijkt ook niet in die koppen door te dringen dat elke spits in Europa op dit moment zo'n prijskaartje heeft.quote:
Vervanger voor Clasie? Istie verkocht joh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
Nu nog een spits, vervanger voor Clasie en een linksback.
Nee joh Clasie gaat niet weg volgens HMF.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
Nu nog een spits, vervanger voor Clasie en een linksback.
Allemaal leuk en aardig dat hysterische gedoe van jou, maar zolang er op 1 september geen fatsoenlijke spits bij is gekomen, heeft Van Geel gewoon gefaald.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, Happel, Onlogisch, Sjaakbauer et cetera hebben het 'met rede' al eens geprobeerd maar het lijkt niet in die koppen met een betonplaat van 40-45 centimeter door te dringen dat er geen geld is om een spits voor 6 miljoen te kopen. En het lijkt ook niet in die koppen door te dringen dat elke spits in Europa op dit moment zo'n prijskaartje heeft.
Ga óf kankeren op onze scouting, óf op het feit dat er sedert 2003 wanbeleid gevoerd werd tot 2011. Maar niet op Van Geel, die werkelijk 95% van wat hij doet goed doet. Een fucking standbeeld jongen, ik zweer het je.
Knal jij ff 8 miljoen neer voor Zapata, Dost, Vossen, de spits van Rijeka of de spits van Poznan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee joh Clasie gaat niet weg volgens HMF.
En we hebben Kazim Kazim, 2x voor alle doelpunten ie hij scoort per seizoen.
Laat mij er even buiten...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik bepaal zelf wel waar ik op kanker hmf. Dat bepaal jij of happel of onlogisch niet, ondanks dat ik jullie best respecteer. Ga ergens anders je mede supporters de kanker schelden.
Onzin. Van Geel heeft een spits gehaald met de extreem kleine hoeveelheid financiële middelen die we hebben. Heeft bovendien in elke linie een versterking gerealiseerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dat hysterische gedoe van jou, maar zolang er op 1 september geen fatsoenlijke spits bij is gekomen, heeft Van Geel gewoon gefaald.
Ha Vossen is nu opeens 8 miljoen, net nog 3 miljoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knal jij ff 8 miljoen neer voor Zapata, Dost, Vossen, de spits van Rijeka of de spits van Poznan?
Ik zou jou wel eens willen zien bij een keukenhandelaar.
"Ik wil DIE KEUKEN!".
'Die kost 23.000 euro'.
"MOOI, DOE MAAR!"..
.
.
Leer lezen, mongool. Als je als een pup met hangende oortjes en zaadvragende ogen aankomt, ga je 8 miljoen neertikken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ha Vossen is nu opeens 8 miljoen, net nog 3 miljoen.
Nogmaals, niemand die hier een spits van 6 miljoen verlangt, en ook niemand die hier Van Geel wanbeleid verwijt volgens mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, Happel, Onlogisch, Sjaakbauer et cetera hebben het 'met rede' al eens geprobeerd maar het lijkt niet in die koppen met een betonplaat van 40-45 centimeter door te dringen dat er geen geld is om een spits voor 6 miljoen te kopen. En het lijkt ook niet in die koppen door te dringen dat elke spits in Europa op dit moment zo'n prijskaartje heeft.
Ga óf kankeren op onze scouting, óf op het feit dat er sedert 2003 wanbeleid gevoerd werd tot 2011. Maar niet op Van Geel, die werkelijk 95% van wat hij doet goed doet. Een fucking standbeeld jongen, ik zweer het je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |