abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143735333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We. Hebben. geen. Geld. ^O^.
We. Hebben. Wel. Geld.

Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.

Een fatsoenlijke spits is op dit moment zeker een voorwaarde om bij de beste 5 te eindigen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143735341
Serieus. Geel doet nog steeds met vrijwel geen geld zaken. Voor 7 miljoen haalt hij:

- een uitstekende rechtsback
- een veelbelovende rechtsbuiten (ik kan het gekanker op Verhoek/Schaken nog zó goed herinneren van vorig seizoen, ó wat haatte men Schaken)
- een uitstekende middenvelder die kan scoren (Vilhena, Clasie kunnen dit niet) en een assist in huis heeft
- een spits, die iedereen weer gaat verrassen.
- "mogelijk": de beste middenvelder van de eredivisie (Ahmadi)
- "mogelijk": de spits van Rijeka of Genk. Let op mijn woorden.

Ondertussen heeft hij de absolute hoofdprijs gepakt in transfers. Ga nou niet janken dat dat niet zo is: werkelijk IEDEREEN hier riep jarenlang tegen mij dat ik veel te optimistisch was om Janmaat, BMI, Clasie, Vrij, Pele etc. op hoge transfersommen in te calculeren. Kreeg ik wéér de hoon over me heen, "komt hij weer met zijn rekensommetjes, doe eens normaal man". Nou, die rekensommetjes kwamen keer op keer uit door een goddelijke Van Geel.

De man weet verdomme onze halve jeugd bij te laten tekenen, komt dadelijk nog met één a twee verrassingen en weet gewoon wéér een stevige basiself neer te knallen.

De man heeft ons verdomme in 4 jaar tijd van de dood naar leven gebracht. Niet in de minste plaats omdat de VVF niet met Feyenoord in zee was gegaan als Geel niet was gekomen hé. Ook dát hebben we nog even aan hem te danken.

En dan vergeten we nog wel even zijn gouden pik inzake Guidetti en Pelle en al het andere goeds wat hij de club bracht (Bakkal, Janmaat). En het feit dat hij weldegelijk ziet welke spelers de moeite waard zijn (Ziyech, Gudelj, Schone).

Kortom:

Geel:

- Ziet het
- Doet het
- Voelt het
- Snapt het
- Regelt het
- Fixt het

Geel is een fucking meester en elke mongool hier die denkt dat hij Geel af kan zeiken op het feit dat er nog geen spits is "WANT ER IS TOCH GELDLTLTLT!!!?!?!" moet zich kapot schamen, echt kapot schamen, en leren dat Feyenoord lang maar dan ook lang nog niet uit de schulden is.

En zelfs AL zouden we centen over hebben, is het godverdomme eerder tijd dat geld te steken in de vernieuwing van Varkenoord dan de zoveelste dure spits die mislukt.

O, en Geel geeft Guidetti ook nog eens de zak _O_ Wat een eindbaas, niet drijven op sentimenten.

_O_ _O_ _O_ GEEL _O_ _O_ _O_
pi_143735351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.
Guidetti zou een huurconstructie zijn, :W.
pi_143735378
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We. Hebben. Wel. Geld.

Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.
We. Hebben. Geen. Geld.

Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.

We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.

Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.

Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben :W

Kazim Kazim gaat iedereen verbazen :W :W

GEEL VERDIENT MEER KREDIET. :W :W :W
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:49:04 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143735407
Goud _O_ alleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143735425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Goud _O_ alleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).

Geweldige beslissing wederom.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 10:50:34 ]
pi_143735449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).

Geweldige beslissing wederom.
Je weet op wie je reageert, hé.
pi_143735457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We. Hebben. Geen. Geld.

Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.

We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.

Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.

Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben :W

Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.
pi_143735484
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:52 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.
Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijkt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143735527
Echt, al die teringschijnheilen hier die haten op Geel omdat hij geen shit koopt mogen wat mij betreft niet juichen bij doelpunten voortgekomen uit (assists van) Toornstra, Ahmadi, Kazim Kazim, Wilkshire, Bilal et cetera. O, ook niet bij verdedigende ingrepen van deze jongens die een doelpunt voorkomen.

WANT GEEL KNALT GEEN CENTUH OP TAFUHL :r :r :r :r :r :r :r :r :r

We hadden na alle talentpools en shit 17 miljoen op de bank. Daar hebben we er nu al 7 van afgetikt.

We hebben nog 20 miljoen aan aandelen te gaan wat dat betreft, DAN nog eens 5 miljoen voor varkenoord, DAN nog eens 5 miljoen aan spaarcentjes 'voor het geval dat', dan 10 miljoen zodat we wat transfertjes kunnen doen en dan kunnen we eens gaan sparen voor ons deel van het neiuwe stadionnetje.

MAAR NEE 8 MILJOEN VOOR DOST BITTE !!!!

Dost :') De grootste pannenkoek die ik ooit heb zien rondlopen op de NEderlandse velden. Die kan werkelijk geen kut zonder een speler die twee man bezig houdt (Assaidi) en een gozer die elke bal recht op zijn kop knalt (Narsingh).

MAAR NEE HALUH DIE GOZERT WOORDT TOTAAL GEEN NIEUWE LASOFIETS _O_ _O_

Ogen uit jullie kassen schamen jongens, ogen uit jullie kassen.

Godverdomme he, laten we de tering een keer een nieuw varkenoord beginnen in plaats van de zompige teringgrasvelden die er nu liggen. On-voor-stel-baar :r
pi_143735552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijkt
Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?

pi_143735584
Ik ga me kapot schamen.

Hmf zegt dat namelijk.
pi_143735594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?

[ afbeelding ]
:D Ja oké, daar heb je een punt, maar wat Kazim doet is toch eigenlijk normaal? Dat dat de afgelopen periodes wellicht wat minder was, oke, maar dat maakt het van Kazim toch niet bijzonder?
pi_143735650
Kan Kazim morgen spelen trouwens?

Lijkt me wel toch, als Geel zegt dat het 'onze man' is?
pi_143735664
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.

Dit is wat we moeten doen:

Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.

Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:

pi_143735684
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kazim morgen spelen trouwens?

Lijkt me wel toch, als Geel zegt dat het 'onze man' is?
Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet worden

Dat zal ongetwijfeld een positief effect hebben op de transfersom en haalbaarheid van deze spelers

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

On-ge-lo-fe-lijk.
pi_143735686
Kap eens met je mede supporters af te zeiken man. Doodirritant.
pi_143735690
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Kap eens met je mede supporters af te zeiken man. Doodirritant.
Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.
pi_143735691
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.

Dit is wat we moeten doen:
[ afbeelding ]
Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.

Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat je deze vergeet:

pi_143735700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jammer dat je deze vergeet:

[ afbeelding ]
Die doe ik expres niet, want GGMM.
pi_143735703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet worden

Dat zal ongetwijfeld een positief effect hebben op de transfersom en haalbaarheid van deze spelers

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

On-ge-lo-fe-lijk.
Nee, die kunnen er geen kanker van.
pi_143735706
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, die kunnen er geen kanker van.
Wie wil je dan halen?
pi_143735711
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.
Kap eens met woorden in m'n mond te leggen of die van andere supporters.
pi_143735715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Guidetti zou een huurconstructie zijn, :W.
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.

We hebben wel geld, 6,5 uitgegeven en Clasie komt er nog bij.

En de huursom van Dost is ook 1,5 miljoen ofzo.

En waar wil je Vossen van betalen dan ?
pi_143735729
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wie wil je dan halen?
Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.
pi_143735764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

'We'? Jij bent PSV'er.

De vraagprijs van 5 miljoen kan me aan mijn anus roesten, Feyenoord wilde hoogstens een huurconstructie met koopclausule aan vanwege het risico. Zelfs dat doet onze opperheld _O_ Geel _O_ niet.

Ook bijzonder dat jij weet dat Clasie weg is _O_ Vertel meer!

Voor zover ik weet hebben we nog 30 miljoen aan aandelen te gaan, 8 miljoen voor de verbouwing van Varkenoord, moeten we nog groene cijfers schrijven, een spaartpotje opbouwen en binnenkort een langlopende lening aan voor het stadion dat wij voor een deel meefinanciëren.

Maargoed, neerkwakkuh da cheld!
pi_143735767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

En de huursom van Dost is ook 1,5 miljoen ofzo.
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.

Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.

Die optie moet je gewoon laten schieten.
pi_143735774
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

'We'? Jij bent PSV'er.

De vraagprijs van 5 miljoen kan me aan mijn anus roesten, Feyenoord wilde hoogstens een huurconstructie met koopclausule aan vanwege het risico. Zelfs dat doet onze opperheld _O_ Geel _O_ niet.

Ook bijzonder dat jij weet dat Clasie weg is _O_ Vertel meer!

Voor zover ik weet hebben we nog 30 miljoen aan aandelen te gaan, 8 miljoen voor de verbouwing van Varkenoord, moeten we nog groene cijfers schrijven, een spaartpotje opbouwen en binnenkort een langlopende lening aan voor het stadion dat wij voor een deel meefinanciëren.

Maargoed, neerkwakkuh da cheld!
Hou nou maar eens op met afzeiken.

Waar wil jij Vossen van betalen ?
pi_143735775
Godverdomme HMF nu ben ik het alweer gewoon met je eens
pi_143735776
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.
Vossen, de spits van Rijeka, de spits van Poznan, Zapata zijn allen namen die ons team een gigantische kwaliteitsimpuls had gegeven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti _O_
Deze man daarentegen, kan er geen kut meer van en is #viesdik. Schandalig als deze man overwogen is.
pi_143735783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.

Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.

Enige optie is Vossen (als Genk die vent van Rijeka oppikt), die vent van Rijeka of die Pool. Anders met Kazim Kazim erin, die ongetwijfeld weer gaat verrassen en #mondjesgaatsnoeren.
pi_143735787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:

[..]

Die had je 3 maanden geleden al af moeten schieten, net als Guidetti. Volstrekt onhaalbaar.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:09:24 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143735789
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We. Hebben. Geen. Geld.

Ik kan dan wel lichtelijk overdreven doen over Guidetti, maar jij slaat ook zwaar door over de prestaties van Van Geel.

Qua uitgaande transfers doet hij het prima. Heeft er redelijke, realistische bedragen uitgesleept, al kreeg hij voor geen enkele speler de absolute hoofdprijs.

Maar qua inkomende transfers valt dat best wel mee. Van Guidetti is het medische dossier doorgelicht. Goed gedaan natuurlijk, maar waarom wordt dit niet consequent gedaan dan? Boulahrouz was transfervrij, maar gezien zijn fysieke gestel zou het zomaar kunnen zijn dat je uiteindelijk een ton per gespeelde wedstrijd gaat betalen ..

Kazim is overal mislukt, is dat geen risico dan?

Ziyech niet kunnen overtuigen.

Waardeloos geanticipeerd op het vertrek van Pelle.

De salarissen die Schaken en Mathijsen hier vangen zijn compleet belachelijk.

Veel spelers gehaald die niks toevoegen. Goossens, Verhoek, Singh etc.

Mokotjo laten gaan.

En de transferperiode loopt op zijn einde en we zitten nog steeds zonder fatsoenlijke spits ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143735793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:08 schreef macca728 het volgende:

Waar wil jij Vossen van betalen ?
Vossen wil koste wat het kost weg: Genk wil van hem af als ze de spits van Rijeka binnenhalen. Kan nooit meer dan 3 miljoen gaan kosten als Genk die vent binnenhaalt tegen het eind van de transferperiode.
pi_143735794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Enige optie is Vossen (als Genk die vent van Rijeka oppikt), die vent van Rijeka of die Pool. Anders met Kazim Kazim erin, die ongetwijfeld weer gaat verrassen en #mondjesgaatsnoeren.
Die gaan we waarmee betalen dan ?
pi_143735804
quote:

[..]

Vossen wil koste wat het kost weg: Genk wil van hem af als ze de spits van Rijeka binnenhalen. Kan nooit meer dan 3 miljoen gaan kosten als Genk die vent binnenhaalt tegen het eind van de transferperiode.
WE HEBBUH TOCH GEEN GELD ?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:10:40 #255
168304 Mani89
pi_143735811
quote:

[..]

Vossen :')
pi_143735812
quote:

[..]

Als je kan kiezen, stel allebei voor 3M, wie zie jij dan liever? Vossen of Kramaric?
pi_143735819
Maar kan kazim morgen spelen? Oprechte vraag.
pi_143735824
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
Boulahrouz was transfervrij, maar gezien zijn fysieke gestel zou het zomaar kunnen zijn dat je uiteindelijk een ton per gespeelde wedstrijd gaat betalen ..
Ik ken het contract van Boulahrouz niet hoor.. Het zou kunnen dat hij betaalt krijgt per gespeelde wedstrijd, in dat geval is Van Geel een absolute held
pi_143735838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik ken het contract van Boulahrouz niet hoor.. Het zou kunnen dat hij betaalt krijgt per gespeelde wedstrijd, in dat geval is Van Geel een absolute held
Ja Boula is gek, die is 5 wedstrijden fit gemiddeld, de laatste 6 jaar.
pi_143735843
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:11 schreef Scrummie het volgende:
Maar kan kazim morgen spelen? Oprechte vraag.
Nee niet wedstrijdfit.....
pi_143735852
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:09 schreef PIETR het volgende:
Qua uitgaande transfers doet hij het prima. Heeft er redelijke, realistische bedragen uitgesleept, al kreeg hij voor geen enkele speler de absolute hoofdprijs.
10 miljoen voor een spits van 29 == hoofdprijs

De Vrij, BMI na een uiterst matig seizoen waren hoofdprijs. Bovendien doorverkoopclausule bij BMI begreep ik.

quote:
Maar qua inkomende transfers valt dat best wel mee. Van Guidetti is het medische dossier doorgelicht. Goed gedaan natuurlijk, maar waarom wordt dit niet consequent gedaan dan? Boulahrouz was transfervrij, maar gezien zijn fysieke gestel zou het zomaar kunnen zijn dat je uiteindelijk een ton per gespeelde wedstrijd gaat betalen ..
Boulahrouz kost nog geen 2 ton. Bovendien zie ik die met gemak 15 potten gaan spelen, waarmee hij zijn geld alweer waard zal zijn. Je kan moeilijk enkel Wilkshire voor de RB positie hebben. Verstandige aankoop.

quote:
Kazim is overal mislukt, is dat geen risico dan?
Was Pelle ook. Hij is gratis, het is een spits en wie weet wat er nog komt. Verstandige aankoop.

quote:
Ziyech niet kunnen overtuigen.
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA

Caland, kom er maar in!

quote:
Waardeloos geanticipeerd op het vertrek van Pelle.
Onzin. Jij wil dat er 8 miljoen neergepoot wordt voor een spits? Lees bovenstaand stuk nog eens. :W

quote:
De salarissen die Schaken en Mayhijsen hier vangen zijn compleet belachelijk.
Mathijsen heeft het 2 jaar geweldig gedaan, Schaken is een foutje. Mathijsen had een jaar korter moeten blijven.

quote:
Veel spelers gehaald die niks toevoegen. Goossens, Verhoek, Singh etc.
Verhoek kwam voor een kankerjong, Goossens was iedereen blij mee en Singh heeft praktisch geen kut gekost.
quote:
Mokotjo laten gaan.
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA Caland kom er maar in. Mokotjo kan er geen tyfus van en wilde bovendien zelf weg. :W

quote:
En de transferperiode loopt op zijn einde en we zitten nog steeds zonder fatsoenlijke spits ..
Knal jij even de 8 miljoen neer die Feyenoord ontbeert?

:W :W :W

Lees bovenstaand stuk nog eens, je snapt er geen kut van
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:13:28 #262
168304 Mani89
pi_143735863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee niet wedstrijdfit.....
Ja waarschijnlijk nog vele kilo's overgewicht, maar volgens HMF wordt hij de nieuwe Pelle.
pi_143735865
HMF, niemand zegt hier dat we tegen elke prijs een spits moeten halen. :')

Maar je komt zelf met die Kroaat of Pool aanzetten, je weet zelf ook wel dat die geen 5 miljoen hoeven te kosten. Op dergelijke opties doelen wij.

3 tot 4 miljoen investeren in een fatsoenlijke - talentvolle - spits lijkt mij een verantwoorde investering om de selectie sportief gezien op niveau te houden.

Schijnbaar vindt jij dat ook, anders draag je niet zelf die spelers aan.

Maar liever ga je ongenuanceerd in het rond schreeuwen dat niemand er wat van begrijpt. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143735866
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

WE HEBBUH TOCH GEEN GELD ?
We kunnen niet meer dan 3 miljoen neerpoten voor een spits (zie Dost, die 2,5 moet kosten). Dan is Vossen een mooie optie als je hem voor zo'n bedrag kan pakken, net als die Pool en Kroaat.

3 miljoen kunnen we missen, geen cent meer. :W.
pi_143735870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja Boula is gek, die is 5 wedstrijden fit gemiddeld, de laatste 6 jaar.
En hij had waarschijnlijk geen 300 mogelijke clubs om uit te kiezen, dus was het dit of helemaal geen inkomen. Nogmaals, ik ken het contract niet en niemand hier, dus om te zeggen dat Boulah extreem duur is slaat nergens op
pi_143735871
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:10 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Als je kan kiezen, stel allebei voor 3M, wie zie jij dan liever? Vossen of Kramaric?
Kramaric.
pi_143735877
''Mokotjo laten gaan''.

Man, er zijn miljoenen spelers die in onvrede met hun werkgever uit elkaar gingen en ergens anders weer opbloeiden.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:14:33 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143735880
Straks even een kijkje nemen op De Toekomst. Ajax A1 - Feyenoord A1. Mijn meeste interesse gaat naar Nieuwkoop, Schuurman en Slabbekoorn. En beetje Idrissi.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143735899
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk nog vele kilo's overgewicht, maar volgens HMF wordt hij de nieuwe Pelle.
ach iedereen kan hier topscoorder worden, dus als hij ooit gaat spelen, wie weet.

Misschien in november... :)
pi_143735905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
HMF, niemand zegt hier dat we tegen elke prijs een spits moeten halen. :')
Als men per se een spits wil, moet men snappen dat dit automatisch tegen de tien miljoen kost als er 'haast' bij is. SNAP. DAT. NOU.

quote:
Maar je komt zelf met die Kroaat of Pool aanzetten, je weet zelf ook wel dat die geen 5 miljoen hoeven te kosten. Op dergelijke opties doelen wij.
Weet jij al wat er speelt dan? Alleen al de spits van Rijeka wordt gevolgd door twintig clubs.

$$$$$$$$$

quote:
3 tot 4 miljoen investeren in een fatsoenlijke - talentvolle - spits lijkt mij een verantwoorde investering om de selectie sportief gezien op niveau te houden.
MOOI, regel jij 't FF? Rijeka's spits wordt gevolgd door de subtop van Duitsland en Spanje o.a. De spits van Poznan wordt gevolgd door Twente, Ajax en wat subtoppers in Mofrica.

quote:
Schijnbaar vindt jij dat ook, anders draag je niet zelf die spelers aan.
Ja, maar tot het laatste moment zullen zij moeilijk haalbaar blijven. Dat heb je als je geen centen hebt _O_

quote:
Maar liever ga je ongenuanceerd in het rond schreeuwen dat niemand er wat van begrijpt. :')
Niemand begrijpt er ene kanker van als je denkt dat wij 'zomaar' even een spits kunnen fixen. Punt. Uit.
pi_143735912
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:14 schreef satecl het volgende:
Straks even een kijkje nemen op De Toekomst. Ajax A1 - Feyenoord A1. Mijn meeste interesse gaat naar Nieuwkoop, Schuurman en Slabbekoorn. En beetje Idrissi.
_O_ Schuurman _O_
pi_143735919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

ach iedereen kan hier topscoorder worden, dus als hij ooit gaat spelen, wie weet.

Misschien in november... :)
Hij heeft geen overgewicht, doei. :W
pi_143735928
"GEEL KLOOTZAK JE MOET EEN SPITS HALUH"

Elke spits die je niet, zeg, 3 dagen voor de transferdeadline koopt is tyfusduur. Geen supporter lijkt dit te snappen.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_143735936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij heeft geen overgewicht, doei. :W
Nee Bakkal was ook wedstrijdfit in 2 weken.....
pi_143735946
Bovendien hebben we al een spits

Kazim kazim, kazim kazim, kazim kazim,
wat vaker naar de gym _O_
pi_143735949
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Bakkal was ook wedstrijdfit in 2 weken.....
Kazim == Bakkal.

Oké man. _O_
pi_143735950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
"GEEL KLOOTZAK JE MOET EEN SPITS HALUH"

Elke spits die je niet, zeg, 3 dagen voor de transferdeadline koopt is tyfusduur. Geen supporter lijkt dit te snappen.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
ah vandaar was Charisteas zo goedkoop.

PANIEKAANKOPEN ZIJN VEEL DUURDER.
pi_143735955
:')
Feyenoord Rotterdam
pi_143735959
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

ah vandaar was Charisteas zo goedkoop.

PANIEKAANKOPEN ZIJN VEEL DUURDER.
Op Charisteas werd winst gemaakt _O_

Verder doet Geel geen paniekaankopen, mongool. Daar staat hij nou juist om bekend. Die man handelt in alle rust. Vist even op de laatste dagen Pelle, Guidetti, Bakkal etc. binnen.

Jij snapt er echt geen ene tyfus van.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 11:19:34 ]
pi_143735983
HMF = van geel.
pi_143735985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op Charisteas werd winst gemaakt _O_

Verder doet Geel geen paniekaankopen, mongool. Daar staat hij nou juist om bekend. Die man handelt in alle rust.

Jij snapt er echt geen ene tyfus van.
Heb jij een ziekte , dat je elke post met ziektes smijt ?
pi_143736005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Heb jij een ziekte , dat je elke post met ziektes smijt ?
Ja. De ziekte heet "achterlijke-mensen-laten-mijn-synaps-vastlopen-syndroom". Dit topic is de afgelopen weken een goede basis om ongecontroleerd te Gilles-de-la-Touretten _O_

SPITS KOPUH GEEL WE SIJN UT SAT KAMPIOEN WORDUH JE HEP TOCH GELT VAN PELLE EN BRUNOOW

GVD GVD BESTUUR TEGUH DE MUUR

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 11:21:03 ]
pi_143736017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja. De ziekte heet "achterlijke-mensen-laten-mijn-synaps-vastlopen-syndroom". Dit topic is de afgelopen weken een goede basis om ongecontroleerd te Gilles-de-la-Touretten _O_

SPITS KOPUH GEEL WE SIJN UT SAT KAMPIOEN WORDUH JE HEP TOCH GELT VAN PELLE EN BRUNOOW

GVD GVD BESTUUR TEGUH DE MUUR
Weken ?? Je bent pas 2 dagen terug.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:21:18 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143736018
Niveautje weer hoor hier..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143736033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Weken ?? Je bent pas 2 dagen terug.
Kan je nagaan wat mijn vriendin over zich heen krijgt op een regenachtige woensdagochtend. ;(.
pi_143736047
Dus, van geel is god. En iedereen die dat niet vind is een tyfus idioot en snapt er geen tyfus van dit dat enzo.
pi_143736059
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Dus, van geel is god. En iedereen die dat niet vind is een tyfus idioot en snapt er geen tyfus van dit dat enzo.
en Kazim is ook god. Die gaat er 30 maken En iedereen die dat niet vind is een tyfus idioot en snapt er geen tyfus van dit dat enzo.
pi_143736067
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:21 schreef satecl het volgende:
Niveautje weer hoor hier..
Mwah, Happel, Onlogisch, Sjaakbauer et cetera hebben het 'met rede' al eens geprobeerd maar het lijkt niet in die koppen met een betonplaat van 40-45 centimeter door te dringen dat er geen geld is om een spits voor 6 miljoen te kopen. En het lijkt ook niet in die koppen door te dringen dat elke spits in Europa op dit moment zo'n prijskaartje heeft.

Ga óf kankeren op onze scouting, óf op het feit dat er sedert 2003 wanbeleid gevoerd werd tot 2011. Maar niet op Van Geel, die werkelijk 95% van wat hij doet goed doet. Een fucking standbeeld jongen, ik zweer het je.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:23:23 #289
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143736073
Nu nog een spits, vervanger voor Clasie en een linksback.
pi_143736088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
Vervanger voor Clasie? Istie verkocht joh?

Linksback? We hebben er tenslotte maar 3 spelers lopen, waarvan 1 het grootste talent van de Eredivisie in de verdedigende linie.

Spits? Jij knalt effe 8 miljoen neer Dirkie Kuijt?
pi_143736090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
Nee joh Clasie gaat niet weg volgens HMF.

En we hebben Kazim Kazim, 2x voor alle doelpunten die hij scoort per seizoen.
pi_143736097
Ik bepaal zelf wel waar ik op kanker hmf. Dat bepaal jij of happel of onlogisch niet, ondanks dat ik jullie best respecteer. Ga ergens anders je mede supporters de kanker schelden.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:25:24 #293
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143736114
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mwah, Happel, Onlogisch, Sjaakbauer et cetera hebben het 'met rede' al eens geprobeerd maar het lijkt niet in die koppen met een betonplaat van 40-45 centimeter door te dringen dat er geen geld is om een spits voor 6 miljoen te kopen. En het lijkt ook niet in die koppen door te dringen dat elke spits in Europa op dit moment zo'n prijskaartje heeft.

Ga óf kankeren op onze scouting, óf op het feit dat er sedert 2003 wanbeleid gevoerd werd tot 2011. Maar niet op Van Geel, die werkelijk 95% van wat hij doet goed doet. Een fucking standbeeld jongen, ik zweer het je.
Allemaal leuk en aardig dat hysterische gedoe van jou, maar zolang er op 1 september geen fatsoenlijke spits bij is gekomen, heeft Van Geel gewoon gefaald.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143736117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee joh Clasie gaat niet weg volgens HMF.

En we hebben Kazim Kazim, 2x voor alle doelpunten ie hij scoort per seizoen.
Knal jij ff 8 miljoen neer voor Zapata, Dost, Vossen, de spits van Rijeka of de spits van Poznan?

Ik zou jou wel eens willen zien bij een keukenhandelaar.

"Ik wil DIE KEUKEN!".
'Die kost 23.000 euro'.
"MOOI, DOE MAAR!".

_O-. :'). :D. _O_
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:25:34 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143736120
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik bepaal zelf wel waar ik op kanker hmf. Dat bepaal jij of happel of onlogisch niet, ondanks dat ik jullie best respecteer. Ga ergens anders je mede supporters de kanker schelden.
Laat mij er even buiten...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143736134
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef PIETR het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig dat hysterische gedoe van jou, maar zolang er op 1 september geen fatsoenlijke spits bij is gekomen, heeft Van Geel gewoon gefaald.
Onzin. Van Geel heeft een spits gehaald met de extreem kleine hoeveelheid financiële middelen die we hebben. Heeft bovendien in elke linie een versterking gerealiseerd.

Van Geel is fantastisch bezig.
pi_143736138
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Knal jij ff 8 miljoen neer voor Zapata, Dost, Vossen, de spits van Rijeka of de spits van Poznan?

Ik zou jou wel eens willen zien bij een keukenhandelaar.

"Ik wil DIE KEUKEN!".
'Die kost 23.000 euro'.
"MOOI, DOE MAAR!".

_O-. :'). :D. _O_
Ha Vossen is nu opeens 8 miljoen, net nog 3 miljoen.

Namen die je zelf aandraagt trouwens maar goed.
pi_143736139
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat mij er even buiten...
Zeg dat tegen je vriendje.
pi_143736162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ha Vossen is nu opeens 8 miljoen, net nog 3 miljoen.
Leer lezen, mongool. Als je als een pup met hangende oortjes en zaadvragende ogen aankomt, ga je 8 miljoen neertikken.

Als je afwacht tot ze de spits van Rijeka hebben en ze van Vossen af moeten, betaal je er ineens nog maar 3 met wat gemak.

Jullie snappen geen tyfus van onderhandelingen, zoveel is duidelijk. _O_
pi_143736169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nogmaals, niemand die hier een spits van 6 miljoen verlangt, en ook niemand die hier Van Geel wanbeleid verwijt volgens mij.

Ook ik heb Van Geel hoog zitten, maar dat neemt niet weg dat hij alles goed doet natuurlijk.

Maar ik blijf hopen op een betaalbaar spitsje. :)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:27:38 #301
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143736172
Ik kan hier zo moe van worden. Normaal discussiëren is niet mogelijk met HMF.
I love my mispoken words.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')