Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We. Hebben. Geen. Geld.
Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.
We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.
Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.
Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben
Kazim Kazim gaat iedereen verbazen![]()
GEEL VERDIENT MEER KREDIET.![]()
![]()
Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Kazim heeft er volgens mij zin in. Hij kijkt elke wedstrijd van Feijenoord en heeft het bouw om halve eredivisie weg te beuken. En zeer verstandig dat ze Guidetti niet hebben gehaald vanwege twijfels fitheid. Mits hij wordt gehuurd mag hij wat mij betreft daar blijven.
Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wut? Ik geloof best dat Kazim er zin in heeft hoor, maar vind het een beetje vreemd argument om aan te geven dat hij er zin in heeft omdat hij elke wedstrijd van Feijenoord kijkt
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoe de gemiddelde speler van Feyenoord zich gedraagt als ze niet spelen?
[ afbeelding ]
Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kazim morgen spelen trouwens?
Lijkt me wel toch, als Geel zegt dat het 'onze man' is?
Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Kap eens met je mede supporters af te zeiken man. Doodirritant.
Jammer dat je deze vergeet:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
In twee plaatjes de situatie bij Feyenoord.
Dit is wat we moeten doen:
[ afbeelding ]
Verstandig met de centjes omgaan aangezien we nog een nieuw stadion, nieuw varkenoord, terugkoop van aandelen et cetera op komst hebben.
Dit is wat de gemiddelde achterlijke supporter wenst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die doe ik expres niet, want GGMM.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat je deze vergeet:
[ afbeelding ]
Nee, die kunnen er geen kanker van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel zou er verstandig aan doen te roepen dat Vossen, de spits van Rijeka of Dost onze 'nummer één' spits moet worden
Dat zal ongetwijfeld een positief effect hebben op de transfersom en haalbaarheid van deze spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On-ge-lo-fe-lijk.
Wie wil je dan halen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die kunnen er geen kanker van.
Kap eens met woorden in m'n mond te leggen of die van andere supporters.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kap eens met domme dingen roepen alsof we a la Ajax 60 miljoen op de bank hebben.
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guidetti zou een huurconstructie zijn,.
Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.quote:
'We'? Jij bent PSV'er.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.
We hebben wel geld, 6,5 uitgegeven en Clasie komt er nog bij.
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja vandaar die vraagprijs van 5 miljoen.
We hebben wel geld, 6,5 uitgegeven en Clasie komt er nog bij.
En de huursom van Dost is ook 1,5 miljoen ofzo.
Hou nou maar eens op met afzeiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'We'? Jij bent PSV'er.
De vraagprijs van 5 miljoen kan me aan mijn anus roesten, Feyenoord wilde hoogstens een huurconstructie met koopclausule aan vanwege het risico. Zelfs dat doet onze opperheldGeel
niet.
Ook bijzonder dat jij weet dat Clasie weg isVertel meer!
Voor zover ik weet hebben we nog 30 miljoen aan aandelen te gaan, 8 miljoen voor de verbouwing van Varkenoord, moeten we nog groene cijfers schrijven, een spaartpotje opbouwen en binnenkort een langlopende lening aan voor het stadion dat wij voor een deel meefinanciëren.
Maargoed, neerkwakkuh da cheld!
Vossen, de spits van Rijeka, de spits van Poznan, Zapata zijn allen namen die ons team een gigantische kwaliteitsimpuls had gegeven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een spits. Ben geen scout. Te triest voor woorden dat dat de namen zijn waar je als Feyenoord mee komt.
Deze man daarentegen, kan er geen kut meer van en is #viesdik. Schandalig als deze man overwogen is.quote:
Enige optie is Vossen (als Genk die vent van Rijeka oppikt), die vent van Rijeka of die Pool. Anders met Kazim Kazim erin, die ongetwijfeld weer gaat verrassen en #mondjesgaatsnoeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.
Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.
Die optie moet je gewoon laten schieten.
Die had je 3 maanden geleden al af moeten schieten, net als Guidetti. Volstrekt onhaalbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de voorname reden waarom Van Geel Dost niet zou huren. Anderhalf miljoen kosten + een miljoen salaris is belachelijk veel geld voor een speler die je een jaar huurt.
Daarbij komt Dost in de media ook constant naar voren met allerlei redenen waarom hij niet naar Feyenoord zou willen / bij Wolfsburg voor zijn kans wil gaan.
Die optie moet je gewoon laten schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |