ik heb gewoon een e-ticketquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nope kon niet, ophalen of per post. Vond het zelf ook nogal vreemd
Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een e-ticket
Hier ook nog niet, had direct eerste dag besteld, maargoed de wedstrijdwissel zal wel roet in het eten hebben gegooid.quote:
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kazim is onze man dus blijkbaar. Dit gaat weer een leuk seizoen worden.
gelijk die zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?
Ik ook, ik ben echt niet achterlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een e-ticket
Denk dat hij wel een hele wedstrijd vanaf de bank kan kijken. Misschien half uur voor tijd naar huis laten gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?
40-45 kilo overgewicht. #viesdikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?
Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemandquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kazim is onze man dus blijkbaar. Dit gaat weer een leuk seizoen worden.
Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:23 schreef Helpmefok het volgende:
Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemand.
We. Hebben. geen. Geld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.
quote:FC Utrecht en Feyenoord bereiken akkoord
23 augustus 2014
FC Utrecht heeft vrijdagavond een akkoord bereikt met Feyenoord inzake de overgang van Jens Toornstra naar Feyenoord. Indien Toornstra de medische keuring met een goed gevolg doorloopt, tekent de middenvelder voor vier jaar bij Feyenoord.
Zondag treffen Feyenoord en FC Utrecht elkaar in De Kuip. Toornstra komt tijdens dit duel niet in actie.
Toornstra speelde 58 officiële duels voor FC Utrecht, waarin hij 23 keer scoorde.
Bron
Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.quote:
Ah ik later, misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelijk die zaterdagochtend
6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.
twitter:fcutrecht twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 10:33:36#fcutrecht en #Feyenoord akkoord over transfer Jens Toornstra. Lees hier meer: http://t.co/YK5xBDqlqy. #eredivisie http://t.co/J11AyjVlfy reageer retweet
We. Hebben. Wel. Geld.quote:
Guidetti zou een huurconstructie zijn,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.
We. Hebben. Geen. Geld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We. Hebben. Wel. Geld.
Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Goudalleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Je weet op wie je reageert, hé.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).
Geweldige beslissing wederom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |