abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143734929
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:09 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nope kon niet, ophalen of per post. Vond het zelf ook nogal vreemd
ik heb gewoon een e-ticket ^O^
pi_143734958
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?
pi_143734981
Kazim is onze man dus blijkbaar. Dit gaat weer een leuk seizoen worden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143734990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:13 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ook nog niet ontvangen?
Hier ook nog niet, had direct eerste dag besteld, maargoed de wedstrijdwissel zal wel roet in het eten hebben gegooid.

Als ze er dinsdag/woensdag nog niet zijn bel ik wel even, haal ik ze desnoods even bij De Kuip op.
pi_143734992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is ondertussen al bekend hoe wedstrijdfit hij is?
pi_143734997
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dafuq, wanneer heb je gekocht dan?
gelijk die zaterdagochtend
pi_143735000
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ook, ik ben echt niet achterlijk ;(.
pi_143735013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:

[..]

Denk dat hij wel een hele wedstrijd vanaf de bank kan kijken. Misschien half uur voor tijd naar huis laten gaan.
pi_143735025
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef Henrys het volgende:

[..]

40-45 kilo overgewicht. #viesdik

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemand :').
pi_143735177
Geweldenaar joh, die Kazim.
pi_143735200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:23 schreef Helpmefok het volgende:

Dat gekanker op een speler die werkelijk nog geen seconde gezien is door iemand :').
Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.
pi_143735231
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Heeft echt werkelijk niks gepresteerd behalve rotzooi schoppen. En dat na de verkoop van een spits voor tien miljoen. Dan mag er wel een beetje vanaf voor een spits die ervoor zorgt dat we niet door de ondergrens zakken. Uiteindelijk levert dat ook op de langere termijn meer op.
We. Hebben. geen. Geld. ^O^.
pi_143735245
Nu definitief gemeld door Utrecht zelf:

quote:
FC Utrecht en Feyenoord bereiken akkoord

23 augustus 2014

FC Utrecht heeft vrijdagavond een akkoord bereikt met Feyenoord inzake de overgang van Jens Toornstra naar Feyenoord. Indien Toornstra de medische keuring met een goed gevolg doorloopt, tekent de middenvelder voor vier jaar bij Feyenoord.

Zondag treffen Feyenoord en FC Utrecht elkaar in De Kuip. Toornstra komt tijdens dit duel niet in actie.

Toornstra speelde 58 officiële duels voor FC Utrecht, waarin hij 23 keer scoorde.

Bron
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143735249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.
pi_143735262
quote:

[..]

Dan word het tijd dat we net zo gaan zeuren om TRANSPARANTIE als 10 jaar terug.
pi_143735272
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

gelijk die zaterdagochtend
Ah ik later, misschien is dat de reden ^O^
pi_143735277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener. Blijkbaar wel genoeg om Bilal en Toornstra te halen.
6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.
pi_143735306
pi_143735333
quote:

[..]

We. Hebben. Wel. Geld.

Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.

Een fatsoenlijke spits is op dit moment zeker een voorwaarde om bij de beste 5 te eindigen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143735341
Serieus. Geel doet nog steeds met vrijwel geen geld zaken. Voor 7 miljoen haalt hij:

- een uitstekende rechtsback
- een veelbelovende rechtsbuiten (ik kan het gekanker op Verhoek/Schaken nog zó goed herinneren van vorig seizoen, ó wat haatte men Schaken)
- een uitstekende middenvelder die kan scoren (Vilhena, Clasie kunnen dit niet) en een assist in huis heeft
- een spits, die iedereen weer gaat verrassen.
- "mogelijk": de beste middenvelder van de eredivisie (Ahmadi)
- "mogelijk": de spits van Rijeka of Genk. Let op mijn woorden.

Ondertussen heeft hij de absolute hoofdprijs gepakt in transfers. Ga nou niet janken dat dat niet zo is: werkelijk IEDEREEN hier riep jarenlang tegen mij dat ik veel te optimistisch was om Janmaat, BMI, Clasie, Vrij, Pele etc. op hoge transfersommen in te calculeren. Kreeg ik wéér de hoon over me heen, "komt hij weer met zijn rekensommetjes, doe eens normaal man". Nou, die rekensommetjes kwamen keer op keer uit door een goddelijke Van Geel.

De man weet verdomme onze halve jeugd bij te laten tekenen, komt dadelijk nog met één a twee verrassingen en weet gewoon wéér een stevige basiself neer te knallen.

De man heeft ons verdomme in 4 jaar tijd van de dood naar leven gebracht. Niet in de minste plaats omdat de VVF niet met Feyenoord in zee was gegaan als Geel niet was gekomen hé. Ook dát hebben we nog even aan hem te danken.

En dan vergeten we nog wel even zijn gouden pik inzake Guidetti en Pelle en al het andere goeds wat hij de club bracht (Bakkal, Janmaat). En het feit dat hij weldegelijk ziet welke spelers de moeite waard zijn (Ziyech, Gudelj, Schone).

Kortom:

Geel:

- Ziet het
- Doet het
- Voelt het
- Snapt het
- Regelt het
- Fixt het

Geel is een fucking meester en elke mongool hier die denkt dat hij Geel af kan zeiken op het feit dat er nog geen spits is "WANT ER IS TOCH GELDLTLTLT!!!?!?!" moet zich kapot schamen, echt kapot schamen, en leren dat Feyenoord lang maar dan ook lang nog niet uit de schulden is.

En zelfs AL zouden we centen over hebben, is het godverdomme eerder tijd dat geld te steken in de vernieuwing van Varkenoord dan de zoveelste dure spits die mislukt.

O, en Geel geeft Guidetti ook nog eens de zak _O_ Wat een eindbaas, niet drijven op sentimenten.

_O_ _O_ _O_ GEEL _O_ _O_ _O_
pi_143735351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

6,5 miljoen bij elkaar en dan was er nog geld voor Guidetti blijkbaar.
Guidetti zou een huurconstructie zijn, :W.
pi_143735378
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We. Hebben. Wel. Geld.

Het moet gewoon een verstandig compromis worden tussen het op peil houden van de selectie, zodat je niet afzakt richting subtop of middenmoot, en het aflossen van de VvF / terugkopen van de aandelen.
We. Hebben. Geen. Geld.

Wij hebben geen 5 miljoen om voor een spits neer te knallen, zelfs als die spits fucking Ibrahimovic heet. DAT GELD IS ER NIET.

We hebben zóveel meer om onze centen aan te besteden: een nieuw Varkenoord, aandelen, een nieuw stadion EN eindelijk een spaarpotje.

Jij begrijpt er he-le-maal geen kontkutje van en verder lees bovenstaande post. Schaam. Je. Kapot.

Een spits voor 3 miljoen die het goed doet bestaat niet en meer kunnen wij niet lappen omdat we andere prioriteiten hebben :W

Kazim Kazim gaat iedereen verbazen :W :W

GEEL VERDIENT MEER KREDIET. :W :W :W
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:49:04 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143735407
Goud _O_ alleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143735425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Goud _O_ alleen jammer dat hij Guidetti niet heeft gekocht, 5 miljoen is niks voor zo'n topspits.
Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).

Geweldige beslissing wederom.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 10:50:34 ]
pi_143735449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ons hoofd scouting wist mij een maand geleden al te vertellen dat Guidetti niet zou komen wat hem betreft als gevolg van de ontsteking in zijn centrale zenuwstelsel (i.e. ruggengraat).

Geweldige beslissing wederom.
Je weet op wie je reageert, hé.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')