Is dat zo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sherlock op titel en jouw naam en Sherlock loopt vast hé.
Vilhena is zonder bal stukken beter geworden en hij speelt nu veel meer in een dienende rol en levert de bal veel vaker in bij andere spelers en zoekt zelf de ruimtes op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena is doorgaans inderdaad een fantastische speler voor Feyenoord, maar de afgelopen weken komt dat weinig uit de verf. Of dat komt doordat Boëtius een dip heeft, of dat hij zelf ook in mindere vorm is laten we dan maar in het midden. Toen Basacikoglu er in kwam werd Vilhena nou ook niet direct stukken gevaarlijker, terwijl er wel veel meer over die flank kon dan met Boëtius.
Direct Toornstra voor Immers geen optie? Heb me nooit zo bezig gehouden met de kwaliteiten van Toornstra.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena is zonder bal stukken beter geworden en hij speelt nu veel meer in een dienende rol en levert de bal veel vaker in bij andere spelers en zoekt zelf de ruimtes op.
Als je Immers eruit haalt, Vilhena op die plek zet, en Toornstra erachter zet, dan kan het broekje uit
Maakt vrij weinig uit gezien iedereen zo'n beetje dezelfde taken heeft op dit moment.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Direct Toornstra voor Immers geen optie? Heb me nooit zo bezig gehouden met de kwaliteiten van Toornstra.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi toch, in R'dam vinden ze 4 miljoen een belachelijk hoog bedrag, in Utrecht een belachelijk laag bedrag.
Van die 3 punten weet ik niet maar het wordt inderdaad zonder Jensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook zonder Jens gaan we zondag 3 punten meenemen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal speculatie van De Telegraaf...
FC Utrecht heeft de afgelopen weken nergens een bedrag genoemd.
Vorige zomer wel, toen zei Wilco letterlijk dat ie pas bij een exorbitant bedrag mocht vertrekken, een bedrag tussen de 8 en 10 miljoen euro.
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.
[..]
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.
Lacht het best.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag gedaan man.
Wie het laatst lacht...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Van die 3 punten weet ik niet maar het wordt inderdaad zonder Jens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Lacht het best.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, transferblessures zijn over het algemeen binnen 1 week genezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat die rugklachten chronisch zijn en we met een nieuwe cisse/Fernandez zitten
Hoop op Karim en huurconstructie Guidetti met optie tot koopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
Welkom De Toorn![]()
Nog een LB / Spits te gaan + hopelijk Karim.
quote:
Schitterend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
3,5 miljoen zou niet verkeerd zijn voor Toornstra. Goed onderhandeld door Van Geel in dat geval.
In het FC Utrecht topic worden ze ondertussen he-le-maal gek van deze transfer, en ene PBateman kan het nog steeds niet geloven.
Oh verkeerd begrepen dan, ik dacht dat het al rond wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is toch alleen sprake van interesse? Niets bekend over onderhandelingen ofzo.
De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
3,5 miljoen zou niet verkeerd zijn voor Toornstra. Goed onderhandeld door Van Geel in dat geval.
In het FC Utrecht topic worden ze ondertussen he-le-maal gek van deze transfer, en ene PBateman kan het nog steeds niet geloven.
Samen met o.a. Cisséquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
Ik kan me niet voorstellen dat hij al gehaald wordt voordat het zeker is dat Clasie vertrekt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen dan, ik dacht dat het al rond was
Als je dat lijstje ziet dan valt ook de 5 miljoen voor Makaay op.. Die was toen hij werd gehaald een jaar of 32. Dat kan je je bijna niet meer voorstellen, zo'n transfer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Samen met o.a. Cissé
http://forum.headliner.nl/topic-28350
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |